• 231 412 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

FAQ - Časté dotazy

Odpovědi na nejčastější obchodní dotazy.

Pokud jste zde nenašli odpověď na Váš dotaz, prosíme kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo přes Live Chat.

 

Co mám dělat, když je na faktuře chybně účtováno?

Fakturu s nesprávně vyúčtovanou položkou co nejdříve reklamujte telefonicky nebo e-mailem. Pokud jsme se zmýlili, obdržíte dobropis nebo částku odečteme ve vyúčtování další objednávky. I my jsme jen lidé a můžeme se dopustit chyby při fakturaci nebo v nastavení v systému.

 

Je možné si zboží zamluvit?

Výhradní několikadenní rezervace, kdy zboží nemůže být prodáno jinému zákazníkovi, bohužel není možná. Po negativních zkušenostech jsme tuto službu již před časem zrušili, protože často nebylo rezervované zboží nakonec odesláno, třebaže během rezervace mohlo být prodáno jinému zákazníkovi.

Je však možné zboží krátkodobě rezervovat  => nejlépe telefonicky a maximálně do druhého dne.

 

Jste schopni dodat i jiný sortiment?

S dodacím termínem do 24 hodin ne, protože se zaměřujeme a máme skladem především sortiment zboží od značek, které zastupujeme jako oficiální dovozce/distributor pro Českou republiku a případně i dalších značek, které jsme do našeho portfolia zařadili.

Avšak protože spolupracujeme s několika velkými zahraničními velkobchody, jsme schopni případný “jiný sortiment” poptat a následně s delším dodacím termínem i dodat. Neváhejte nám zaslat Vaši poptávku na sortiment, který jste nenalezli - info@mototechnika.cz nebo obchod@mototechnika.cz .

 

Zajišťujete rozvoz zboží?

Přímý rozvoz jednotlivých zásilek ne. Ale zamýšlíme zřídit zástupce pro přímý kontakt s motoshopy a motoservisy. A tento zástupce by tedy mohl objednané zboží dovézt v den dohodnuté návštěvy.

 

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr objednaného zboží je možný na adrese našeho skladu ve Strakonicích. Osobní odběr specifikujte hned při objednávání.

 

Je možné platit platebními nebo kreditními kartami?

Ne. Vzhledem k charakteru naší činnosti (tedy velkoobchodu) tuto službu nenabízíme.

 

Je možná platba v EUR?

Ano. Podmínky naleznete v našich Obchodních podmínkách.

 

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano. Avšak za podmínek, které naleznete v našich Obchodních podmínkách.

 

Nenašel jsem v nabídce produkt výrobce, kterého zastupujete?

Jako oficiální dovozce/distributor se snažíme mít skladem co nejširší sortiment od každé zastupované značky. Avšak často kompletní sortiment dané značky obsahuje několik tisíc položek, a my nejsme technicky schopni naskladnit 100% sortimentu od každé značky.

Na rozšiřování a doplňování neustále pilně pracujeme, takže je možné, že díl, který jste nenašli v našem „papírovém katalogu“ nebo na internetových stránkách, již možná máme skladem. Proto neváhejte a kontaktujte nás.

 

Jaké jsou dodací termíny?

Snažíme se mít skladem co nejširší sortiment, takže dodací termín u produktů, které jsou běžně skladem je do 24 hodin – podmínky naleznete v našich Obchodních podmínkách.

Dodací termín produktu, který momentálně není skladem nebo se jedná o produkt, který je pouze na objednávku, a musí se tedy objednat u daného dodavatele, je běžně do 14 dnů. Délku dodacího termínu Vám upřesníme při řešení jednotlivých případů.

 

Co všechno potřebuji pro uplatnění reklamace?

Zaslat reklamované zboží společně s reklamačním protokolem (pro stažení klikněte zde.) zpět na naši adresu. Podmínky naleznete v našich Obchodních podmínkách.

 

Musí mít zboží při reklamaci originální obal?

Reklamované zboží zasíláme výrobci k opravě či k posouzení a originálně zabalenému zboží nehrozí při přepravě mechanické poškození. Někteří výrobci to přímo vyžadují.

 

Musím pro reklamaci předkládat kompletní zboží?

Pro reklamaci je důležité zaslat kompletní zboží i včetně příslušenství a to pro případ, že reklamace bude uznána a vyřízena výměnou (náhradní dodávkou) nebo vrácením peněz (dobropisem). Pokud je zboží nekompletní, není toto řešení možné.

 

Objednejte do pondělí, 14 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 000,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace o akcích a novinkách z našeho obchodu na email?
231 412 kusů zboží skladem ihned k expedici, 23 555 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
22 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1995.
Oficiální zastoupení více jak 40 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon: +420 601 303 001
E-mail: info@mototechnika.cz

 

Prodejna:

Písecká 1334, Strakonice
Pondělí - pátek od 8:00 do 16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Sledování zásilek

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Velikosti oblečení

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

FAQ