Mechanický napínák (šponovák) rozvodového řetězu pro motocykly KTM + Husqvarna
- pro bezpečné, jednoduché a precizní nastavení
- vyrobeno z kvalitních materiálu
- precizní výroba na moderních strojích "made in Italy"
Průměr vnějšího závitu (pro zástavbu): 24mm
Délka středového štelovacího šroubu: 68mm
Barva: MODRÁ
Tento díl nahrazuje originální napínák rozvodového řetězu (OEM Replacement):
KTM 77036003000
KTM 0603242920
KTM 77336008000
KTM 0770010010
KTM 77236080100
Husqvarna 77036003000
Husqvarna 0603242920
Husqvarna 77336008000
Husqvarna 0770010010
Husqvarna 77236080100
Mechanický napínák (šponovák) rozvodového řetězu pro motocykly KTM + Husqvarna od amerického výrobce Hot Cams
- pro bezpečné, jednoduché a precizní nastavení
- vyrobeno z kvalitních materiálu
- precizní výroba na moderních strojích "made in USA"
Průměr vnějšího závitu (pro zástavbu): 24mm
Délka středového štelovacího šroubu: 68mm
Barva: černá
Tento díl nahrazuje originální napínák rozvodového řetězu (OEM Replacement):
KTM 77036003000
KTM 0603242920
KTM 77336008000
KTM 0770010010
KTM 77236080100
Husqvarna 77036003000
Husqvarna 0603242920
Husqvarna 77336008000
Husqvarna 0770010010
Husqvarna 77236080100
Titanové ventily značky PROX jsou vyrobeny podle nejvyšších standardů kvality.
Jejich kvalita, výkon a životnost přesahují parametry originálních ventilů.
Jedná se tedy o dokonalejší náhradu za originální díl, čehož bylo dosaženo použitím prémiového materiálu a moderních výrobních technologií:
- použitý speciální materiál (High-Tech slitina Ti3Al) disponuje vynikajícími vlastnostmi při vysokých teplotách;
- moderní technologie výroby - ventil kovaný z jednoho kusu pro extra sílu a vysokou pevnost;
- pokroková povrchová úprava - povlak CrN zvyšuje extrémní tvrdost povrchu, vytváří podstatně nižší tření a zlepšuje výkon/činnost ventilu.
Nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 59436031000
Rozměry:
- průměr dříku (A): 6mm
- délka (L): 97mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 30mm
Titanové ventily PROX jsou VÝRAZNĚ DOKONALEJŠÍ NÁHRADOU ZA ORIGINÁLNÍ DÍL (OEM Superior Replacement) ve všech ohledech - výkonu, spolehlivosti, odolnosti a životnosti.
Balení obsahuje 1 kus
Repase hlavy válce = oprava hlavy motoru
- standardní oprava 4taktní hlavy motoru = broušení sedel ventilů a přizpůsobení pro nové ventily; čištění kanálů (ultrazvukem); rovnání hlavy (dosedací plochy); výměna ventilů; výměna gufer ventilů; vymezení ventilových vůlí, výměna podložek pod ventily a seřízení chodu ventilů
- precizní oprava a vyčištění hlavy motoru pro dokonalý chod motoru
- dobře provedená repase hlavy zlepšuje fungování motoru, výkon a průběh motoru, snižuje hlučnost a prodlužuje životnost všech komponentů motoru (píst, ojnice, ložiska)
- servisní interval výměny ventilů, pružin ventilu a dalších dílů je uveden v manuálu výrobce motocyklu
- dodržování servisního intervalu zlepšuje výkon motoru a snižuje možnost poškození motoru
- oprava hlav pro motokros, enduro, čtyřkolky a standardní silniční jednoválce
Uvedená cena zahrnuje pouze opravu hlavy!
V ceně není zahrnuta cena použitých dílů (ventilů, ventilových pružin, vodítek ventilů, podložek ventilů, atd.).
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S VENTILY A DALŠÍMI DÍLY - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Cena je závislá na typu hlavy motoru - předběžná cena opravy bude upresněna až po při přijetí hlavy ve Strakonicích.
Přesnou výši opravy lze určit až po demontáži hlavních komponentů během procesu opravy, neboť pohledem není možno zjistit míru poškození vnitřních komponentů hlavy. Avšak v 95% případů je uvedená cena dodržena.
Vyšší cena může být pro poškozené nebo výrazně zanesené hlavy vyžadující delší dobu opravy nebo výměnu vodítek ventilů a další vícepráce.
Neprovádíme opravy silně poškozených a zničených hlav motoru (například s vypadnutým sedlem, apod).
Rozvodový řetěz pro motocykly KTM LC4
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
Tento rozvodový řetěz nahrazuje originální číslo (OEM):
KTM 58036013000
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený "nekonečný" řetěz).
Vhodné pro motocykly:
1994 KTM WP (350 Super-Comp)
1994 KTM WP (620 Super-Comp)
1994 KTM WP (620 Super-Comp)
1994 KTM WP (620 SX)
1994 KTM WP (620 SX)
1995 KTM 400 RXC-E
1995 KTM 620 RXC-E
1995 KTM WP (350 Super-Comp)
1995 KTM WP (400 Super-Comp)
1996 KTM 400 RXC-E
1996 KTM 4T (620 Super-Comp)
1996 KTM 620 RXC-E
1996 KTM WP (400 Super-Comp)
1996 KTM WP (620 EGS)
1997 KTM 11lt Blau (400 LSE)
1997 KTM 11lt Blau (400 LSE)
1997 KTM 11lt Blau (620 LSE)
1997 KTM 29kW 11lt Blau (400 EGS-E)
1997 KTM 29kW 11lt Blau (400 EGS-E)
1997 KTM 35kW 11lt Blau (620 EGS-E)
1997 KTM 400 RXC-E
1997 KTM 620 Duke-E
1997 KTM 620 RXC-E
1997 KTM Dakar (620 LC4 Rallye)
1997 KTM Dakar (640 LC4 Rallye)
1997 KTM Dakar (660 LC4 Rallye)
1997 KTM WP (400 Super-Comp)
1997 KTM WP (400 SX-C)
1997 KTM WP (620 Super-Comp)
1997 KTM WP (620 SX)
1997 KTM WP (620 SXC)
1998 KTM 400 RXC-E
1998 KTM 400 RXC-E
1998 KTM 400 Super-Comp
1998 KTM 400 SX
1998 KTM 400 SX1998 KTM 400 SX-C
1998 KTM 400 SX-C
1998 KTM 400 TXC
1998 KTM 540 SXC
1998 KTM 540 SXC
1998 KTM 620 Super-Comp
1998 KTM 620 TXC
1998 KTM 640 LC4
1998 KTM 640 LC4
1998 KTM EXC (400 Super-Comp)
1998 KTM EXC (620 Super-Comp)
1999 KTM 400 SX-C
1999 KTM 400 SX-C
1999 KTM 640 LC4
1999 KTM 640 LC4
1999 KTM 660 LC4 Rallye
1999 KTM R (640 Adventure)
1999 KTM Silber (640 LC4)
2000 KTM 400 LC4-E
2000 KTM 400 LC4-E
2000 KTM 400 SX-C
2000 KTM 400 SX-C
2000 KTM 620 Super-Comp
2000 KTM 620 Super-Comp
2000 KTM 640 Duke II
2000 KTM 640 Duke II
2000 KTM 640 LC4
2000 KTM 640 LC4-E
2000 KTM 640 LC4-E
2000 KTM 660 Rallye
2000 KTM Lime (640 Duke II)
2000 KTM Lime (640 Duke II)
2000 KTM R (640 Adventure)
2000 KTM Silber (640 LC4)
2000 KTM Six Days (640 LC4-E)
2000 KTM Six Days (640 LC4-E)
2000 KTM Supermoto (640 LC4-E)
2000 KTM Supermoto (640 LC4-E)
2001 KTM 640 LC4
2001 KTM 640 LC4
2001 KTM 640 LC4-E
2001 KTM 640 LC4-E
2001 KTM Customer Bike (660 Rallye)
2001 KTM Customer Bike (660 Rallye)
2001 KTM Lime (640 Duke II)
2001 KTM R (640 Adventure)
2001 KTM Rot (640 Duke II)
2001 KTM Silber (640 LC4)
2001 KTM Silber (640 LC4)
2001 KTM Six Days (640 LC4-E)
2001 KTM Six Days (640 LC4-E)
2001 KTM Supermoto (640 LC4)
2001 KTM Supermoto (640 LC4)
2001 KTM Titan (640 Duke II)
2001 KTM Winner Bike (660 Rallye)
2001 KTM Winner Bike (660 Rallye)
2002 KTM 660 Rallye
2002 KTM 660 Rallye
2002 KTM Orange (640 Duke II)
2002 KTM Orange 18L (640 LC4-E)
2002 KTM R (640 Adventure)
2002 KTM Rot 18L (640 LC4-E)
2002 KTM Schwarz (640 Duke II)
2002 KTM Supermoto (640 LC4-E)
2003 KTM 625 SXC
2003 KTM 640 LC4 Adventure
2003 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2004 KTM 625 SMC
2004 KTM 625 SXC
2004 KTM 660 SMS
2004 KTM Costumer (660 Rallye)
2004 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2005 KTM 625 SME
2005 KTM 640 Adventure
2005 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2006 KTM 625 SME
2006 KTM 640 LC4 Adventure
2006 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2007 KTM 640 Adventure
2007 KTM Factory Replica (660 Rally)
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Kompletní sada podložek pod ventily od značky PROX
- každá sada ventilových podložek PROX obsahuje jednotlivé rozměry po 3kusech
- přesným tepelným zušlechtěním bylo dosaženo nejlepší kombinace tvrdosti a pružnosti materiálu pro maximální životnost a nižší opotřebení podložek i ventilů
- precizní broušení s vysokou přesností zaručuje dokonalou toleranci pro přesné vymezení vůle ventilu
- vyrobeny z vysoce kvalitní oceli s obsahem uhlíku pro dlouhou životnost
- každá podložka ventilu je označena mírou
- balení v praktické krabičce s příhrádkami pro skladování a udržování pořádku a snadné doplňování
- průměr podložky ventilu: 7,48 mm
- celkový poček kusů v sadě: 141 ks
- určeno pro většinu motocyklů japonské výroby s obsahem 250cc
Vysvětlení obsahu sad podložek ventilů:
- sada podložek 29.VSA748-1 obsahuje podložky po pětistovkách v rozsahu celých desetin a půl desetin (příklad 1,60; 1,65; 1,70; 1,75). Tedy například podložky 29.748160; 29.748165; 29.748170; 29.748175 a další...
- sada podložek 29.VSA748-2 obsahuje podložky po pětistovkách v rozsahu čtvrt desetin a třičtvrtě desetin (příklad 1,625; 1,675; 1,725; 1,775). Tedy například podložky 29.748162.5; 29.748167.5; 29.748172.5; 29.748177.5 a další...
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc. Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |