Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, velmi dobrou setrvačnost a přenos výkonu
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- díky použitému materiálu udržují ocelové spojkové lamely (ocelové meziplechy / plechy spojky) olej v čistějším stavu po delší dobu používání a poskytující velmi dobrou odolnost a tvarovou stálost
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Při montáži je potřeba postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Počet kusů v balení: 4 ks (TYP 1) + 2 ks (TYP 2)
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 134 mm
B = 110 mm
C = 100 mm
D = 1,5 mm
Počet vnitřních zubů: 27
TYP 2
A = 134 mm
B = 110 mm
C = 100 mm
D = 2 mm
Počet vnitřních zubů: 27
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Yamaha 168-16325-00-00
Yamaha 1J7-16324-00-00
Yamaha 3J2-16324-00-00
Yamaha 4H7-16325-00-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XT350 / 85-00
Yamaha TT350 / 85-00
Yamaha YFM350 Big Bear
Yamaha YFM350 Wolverine
Yamaha YFM400 Big Bear / 95-08
Yamaha WR500
Yamaha XTZ250
Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního frikčního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, přesné dávkování přenosu výkonu na zadní kolo motocyklu a velmi dobrou životnost
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- materiál disponuje koeficentem tření pro velmi dobrý přenos síly a redukci prokluzu spojky
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Nové spojkové lamely s obložením je potřeba před montáží nechat nasáknout v oleji (ideálně je naložit do oleje den před montáží) - poté postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Počet kusů v balení: 5 ks
Rozměry lamel:
A = 127 mm
B = 114 mm
C = 96 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 12
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Plechové lamely (meziplechy) a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Kawasaki 13088-S001
Suzuki 21441-13A01
Suzuki 21441-03B00
Suzuki 21441-03B01
Suzuki 21441-04710
Suzuki 21441-13A00
Suzuki 21441-25C01
Suzuki 21441-01410
Suzuki 21441-01421
Suzuki 21441-19A01
Suzuki 21441-42A00
Vhodné pro motocykly:
Hyosung GA125F Cruise II Classic / 97-01
Hyosung GF125 Speed / 98-03
Hyosung GT125 Comet / 03-06
Hyosung GT125 Naked / 03-06
Hyosung GT125R Supersport / 06-14
Hyosung GV125 Aquila / 00-08
Hyosung GV125M Aquila Classic / 09-17
Hyosung RT125 Karion / 05-11
Hyosung XRX125 Offroad / 99-06
Hyosung XRX125RX SM Supermoto / 07-08
Kawasaki KLX125A / 03-06
Kawasaki KLX125B / 03-06
Sachs X-Road 125 / 06-07
Sachs XTC125 Racing / 00-07
Suzuki RG80 Gamma / 85-91
Suzuki RM80 / 83-01
Suzuki TS80X / 84-87
Suzuki RM85 / 02-17
Suzuki DR125S / 82
Suzuki DR125SE / 95-00
Suzuki DR125Z / 04-12
Suzuki GN125R / 94-99
Suzuki GS125ESZ / 82
Suzuki GS125S, SU / 99
Suzuki GT125 / 74-79
Suzuki GZ125 Marauder / 98-04
Suzuki RV125 Van Van / 73-77
Suzuki RV125 Van Van / 03-17
Suzuki TS125 / 72-77
Suzuki TU125XT / 99
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Univerzální ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 11 mm
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Honda 24700-437-000
Honda 24700-MN1-000
Honda 24700-MN1-670
Vhodná mimo jiné i pro motocykly:
Honda XR250 / 84-00
Honda XR350 / 84-00
Honda XR600R / 84-00
Honda XL125
Honda XL185
Honda XL250
Honda XL500
SWM RS125R
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Univerzální ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 11 mm
délka řadičky: 115 mm
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Univerzální ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 11 mm
délka řadičky: 150 mm
materiál: OCEL
Těsnění EMGO jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění EMGO jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5PS-11351-00
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11004-1253
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysocekvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a přecizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 3 ks +1ks
Rozměry lamel:
A = 138,9 mm
B = 110,4 mm
C = 104 mm
D = 2 mm
Rozměry lamel:
A = 138,9 mm
B = 121,7 mm
C = 112,2 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki EX300 Ninja R / 13-16
Kawasaki EX300 Ninja R ABS / 13-17
Kawasaki Versys-X 300 ABS / 17-
Kawasaki Z300 / 15-16
Kawasaki Z300 ABS / 15-17
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 40mm
- vnější průměr "B" = 90mm
- šířka "C" = 23mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Příruba sání (difuzor / sací hrdlo) mezi motor a karburátor od japonské značky Tourmax
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 16211-MBN-640
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Sada přírub sání (difuzorů / sacích hrdel) mezi motor a karburátor od japonské značky Tourmax
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 16211-MT3-000
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Suzuki 25600-14D04
Suzuki 25600-32E00
Suzuki 25600-12D01
Suzuki 25600-14A03
Suzuki 25600-14A05
Suzuki 25600-45B00
Vhodná mimo jiné i pro motocykly:
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR650 / 90-16
Suzuki DR600 / 85-89
Suzuki DR800S
Suzuki DR800 Big
Opravárenská sada vodního čerpadla od japonského výrobce Tourmax
- speciální profesionální opravárenská sada repasi vodní pumpy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 17470-46A00
Suzuki 17470-46A01
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5mm
- délka (L): 92,6mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 27mm
Balení obsahuje 1 kus
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-HP0-A01
Honda 14401-HP0-A00
Vhodné pro motocykly:
Honda TRX500 / 04-
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |