Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KCW-851
Honda 14401-KCW-850
Honda 14401-KCW-880
Suzuki 12760-20E00
Piaggio 82643R
SYM 1C4401M92000
Kymco 00123110
Kymco 14401-KGN7-67A
Kymco 14401-KUDU-C00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Sportcity One 125 / 08-14
Aprilia Moijto 125 / 03-08
Aprilia SR Max 125 / 11-15
Aprilia Motard 125 / 11-16
Aeon Cobra 125
AGM Fighter 125
ATU Calypso 125
Adly/Herchee Cat 125 / 98-02
Adly/Herchee Herkules 125 / 11-12
Adly/Herchee Noble 125 / 06-10
Benelli Adiva 150 / 01-02
Benelli Velvet 150 / 99-03
Barton Falcon 125
Barton Huragan 125
Baotian BT125 / 05-14
Baotian BT151T Rambo / 08-12
Bashan CK125
Bashan CK150
Benzhou YY125
CPI Aragon 125 / 07-14
CPI Bravo 125 / 11-14
CPI GTX125
CPI Oliver City 125 / 06-08
Derbi Boulevard 125 / 03-12
Derbi GP1 125 / 06-09
Derbi Rambla 125 / 08-12
Derbi Sonar 125 / 09-12
Derbi Boulevard 150 / 03-07
Derbi Sonar 150 / 09-12
Derbi Boulevard 200 / 04-08
Goes G125 / 08-11
Honda CBF125 / 09-15
Honda CB125F / 15-20
Honda CBF150
Honda NXR150
Honda XR150L
Honda GL150
Honda CRF150F
Honda CH125 / 93
Honda FES125 Pantheon / 03-06
Honda FES125 Wing / 07-12
Honda NES / 00-07
Honda PES125 / 06-12
Honda SES125 Dylan / 02-04
Honda SH125 / 01-12
Honda FES150 Pantheon / 03-06
Honda FES150 Wing / 07-12
Honda NES150 / 00-06
Honda PES150 / 06-12
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda SH150 / 01-12
Italjet Jet Set 125 / 01-03
Italjet Torpedo LC125 / 00-02
Italjet Jet Set 150 / 01-03
Italjet Torpedo 150 / 00-02
Malaguti Madison 125 / 99-06
Kymco Like 125 / 09-20
Kymco Like 200 / 09-15
Kymco Movie 125 / 98-10
Kymco Super8 125 / 08-14
Kymco Super8 150
Kymco Dink 125 / 06-16
Kymco Dink 200 / 03-15
Kymco Grand Dink 125 / 01-16
Kymco People 125 / 99-16
Kymco People 125i / 17-20
Kymco People 200 / 05-15
Kymco Heroism 125 / 95-99
Kymco Honk 125 / 11-13
Kymco DJ125 / 11-12
Kymco Visar 125i CBS / 18-21
Kymco Vivio 125 / 00-
Kymco Twist 125 / 06-16
Kymco Agility 125 / 06-16
Kymco Agility 125i / 17-22
Kymco Agility 150 / 08-15
Kymco Agility 200 / 06-16
Kymco Bet&Win 125
Kymco CK1 125 / 14-17
Kreidler RMC125
Keeway ARN125 / 06-13
Keeway Cityblade 125 / 16-17
Keeway Fact 125 City Sport / 13-17
Keeway Fact 125 / 08-13
Keeway Focus 125 / 06-08
Keeway Hacker 125 / 09-17
Keeway Matrix 125 / 06-16
Kenos Maddex 125
Kentoya Maximus 125
Kentoya Viking 125
Kingway Maximus 150
Kinroad (Xintian) Wind Hunter 125
Jinlun JL125
Lifan Traveller 125 / 08-12
Massimo SL150
Motorro Storm 125
Motoway VX9 125
Motowell Retrosa 125 / 10-14
MZ/MUZ Moskito 125 / 01-04
MBK XN125 Doodo / 01-05
MBK XQ125 Thunder / 00-03
MBK YP125R Skyliner / 98-06
Piaggio Fly 125 / 05-12
Piaggio Liberty 125 / 01-13
Piaggio Skipper 125 / 00-02
Piaggio Vespa 125LX / 05-13
Piaggio Hexagon 125 / 98-01
Piaggio Liberty 125 / 03
Piaggio Typhoon 125 / 10-14
Piaggio Zip 125 / 00-03
Piaggio X-8 Street 125 / 06-07
Piaggio Zip 125 / 00-08
Piaggio Fly 150 / 05-10
Piaggio Liberty 150 / 01-13
Piaggio Skipper 150 / 00-02
Piaggio Vespa 150 / 99-12
Piaggio X-8 Street 150 / 06-08
Piaggio Liberty 200 / 04-09
Pegasus Sky 125
Peugeot Sum-Up 125 / 08-11
Puma Falcon ZN150T
Puma Juliet 150
Puma Romeo 150
Rex Imola 125 / 11-14
Rex Milano 125 / 11-14
Rex Monaco 125 / 11-14
Rex RS1000 125 / 09-14
Rex RS1100 125 / 09-14
Rex RS125 / 06-10
Rex SC125 / 07-09
Rex Speedy 125
Rex Torino 125 / 11-14
Rivero Phönix 125 / 07-14
Roketa Bali MC-13 150
Roketa Capri MC-16 150
Roketa Sicily MC-17 150
Romet 787 125 / 14-22
Romet Black City 125
Romet Retro 7 125
Romet White City 125
Vespa LX125
Vespa LX150
SYM Duke 125
SYM Super Duke 125 / 96-98
SYM Attila 125
SYM Attila 150
SYM Euro 125
SYM Euro 150
SYM Joyride 125
SYM Joyride 150
SYM Fiddle 125 / 08-14
SYM Fiddle 200
SYM GTS 125 Joymax
SYM Jet4 125 / 10-14
SYM Orbit 125 / 08-16
SYM Megalo 125 / 06-08
SYM VS125 / 07-14
SYM Symphony SR125 / 09-15
SYM Symphony SR150 / 09-15
SYM Symply 125
SYM X-PRO 125 / 13-16
Sachs Bee 125 / 07-10
Sachs Eagle 125 / 07-10
Schwinn Newport 150
Sinnis Harrier 125
Sinnis Shuttle 125
SunL SL150
Suzuki AN125
Suzuki AN150 / 95-00
Suzuki HJ125
Suzuki Vecstar 125 / 94-
Suzuki Vecstar 150 / 94-
TGB 125S
Yamaha YP125 Majesty
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 97 mm
C = 90 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB400N / 79-82
Honda CM400T / 79-82
Honda NV400 Steed / 92-02
Honda TRX400 EX Fourtrax / 00-01
Honda TRX400 EX Sporttrax / 99-09
Honda CB450S / 86-89
Honda CB500 / 93-95
Honda CB500 / 96-03
Honda CB500S Sport / 98-03
Honda CBF500 / 04-08
Honda CBF500A / 04-08
Honda VT500C Shadow / 83
Honda VT500E / 83-85
Honda VT600C Shadow / 91-01
Honda XL600V Transalp / 87-96
Honda XL600V Transalp / 97-99
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 91001-MKE-A71
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M30 x 1,25 - PRAVÝ ZÁVIT
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 23,8mm
- typ ložiska = dvouřadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Toto ložisko je možné jako náhrada za originální ložisko:
KTM 0625032067
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Spodní jehlová ložiska od americké značky Hot Rods jsou vysoce kvalitní náhrady za originální díl
-zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 15mm
- provedení = se stříbrnou klecí (Big End Bearing AG Cage)
Jazýčky sání Power Reeds RL-05 od amerického výrobce Boyesen
- klapky sání Boyesen nabízejí okamžitější, přesnější a spolehlivější odezvu při akceleraci
- náhradní lístky sání Boyesen umožňují zvýšenou rychlost proudění vzduchu v celém rozsahu provozních tlaků
- ve srovnání s originálem nabízí vložky sání Boyesen dlouhodobější životnost při výhodě získání větší síly a většího výkonu motoru
- výsledkem použití planžet karburátoru Boyesen je nejrychlejší zrychlení, jaké může nabídnout jakýkoli jiný plátek na trhu, a možnost plně využít výkon a točivý moment, které motor dokáže vyvinout
- použití kvalitních materiálů maximalizuje výhody, které poskytuje patentovaný design s dvojitým listem značky Boyesen
Upozornění: většina typů je přesně určena pro daný model a rok výroby motocyklu - dodržujte aplikaci doporučenou výrobcem - kontrola obsahu viz. fotografie!
Před objednáním a hlavně před montáží zkontrolujte provedení domečku sání (hrdla sání), aby lístky byly rozměrově vhodné pro použití s domečkem, neboť kompletní domečky vyrábí více výrobců a i značka Boyesen má několik variant!
Horní lístek (Fiberglass / Epoxide):
- šířka: 40 mm
- výška: 35 mm
Spodní lístek (Fiberglass / Epoxide):
- šířka: 48 mm
- výška: 42 mm
Určeno pro domeček Boyesen:
RAD-36
Vhodné pro:
Yamaha YFZ350 Banshee 1987
Yamaha YFZ350 Banshee 1988
Yamaha YFZ350 Banshee 1989
Yamaha YFZ350 Banshee 1990
Yamaha YFZ350 Banshee 1991
Yamaha YFZ350 Banshee 1992
Yamaha YFZ350 Banshee 1993
Yamaha YFZ350 Banshee 1994
Yamaha YFZ350 Banshee 1995
Yamaha YFZ350 Banshee 1996
Yamaha YFZ350 Banshee 1997
Yamaha YFZ350 Banshee 1998
Yamaha YFZ350 Banshee 1999
Yamaha YFZ350 LE Banshee Limited Edition 2003
Yamaha YFZ350 LE Banshee Limited Edition 2004
Yamaha YFZ350 M Banshee 2x4 2000
Yamaha YFZ350 MNH Banshee Maine & New Hampshire 1991
Yamaha YFZ350 MNH Banshee Maine & New Hampshire 1992
Yamaha YFZ350 MNH Banshee Maine & New Hampshire 1993
Yamaha YFZ350 MNH Banshee Maine & New Hampshire 1994
Yamaha YFZ350 MNH Banshee Maine & New Hampshire 1995
Yamaha YFZ350 MNH Banshee Maine & New Hampshire 1996
Yamaha YFZ350 MNH Banshee Maine & New Hampshire 1997
Yamaha YFZ350 N Banshee 2x4 2001
Yamaha YFZ350 P Banshee 2x4 2002
Yamaha YFZ350 R Banshee 2x4 2003
Yamaha YFZ350 S Banshee 2x4 2004
Yamaha YFZ350 SE Banshee Limited Edition 2005
Yamaha YFZ350 SE Banshee Limited Edition 2006
Yamaha YFZ350 SP Banshee Limited Edition 2006
Yamaha YFZ350 T Banshee 2005
Yamaha YFZ350 V Banshee 2x4 2006
Informativní rozměry = rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí!
BOYESEN je specialista na dvoutaktní motokrosové a terénní stroje. Boyesen si trvale udržuje pozici lídra ve vývoji a servisu sacích produktů, neboť nabízí nejširší škálu snadno instalovatelných a cenově dostupných výkonných dílů pro sání na světě, a to od japonských značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha) po evropské značky (KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Beta, atd.). Sortiment aplikací zahrnuje většinu značek/modelů/roků výroby od začátku 80.let až po nejnovější motocykly.
Unikátní vylepšení jazýčků sání s legendárním označením PowerReed nabízí inteligentní zvýšení výkonu bez nadměrných nákladů. Výrobky pro sání motocyklů Boyesen zůstávají jedním z nejdostupnějších a nejúčinnějších vylepšení dostupných pro dvoutaktní motokrosový nebo terénní motocykl.
Historie značky Boyesen započala v roce 1972, kdy zakladatel Eyvind Boyesen svým patentem způsobil revoluci ve výkonu sání. Jeho technologie jazýčkového sání v kombinaci s jeho patentovaným dvoustupňovým jazýčkem přinesla ohromující výsledky. Motocykly používající jazýčky Boyesen trvale překonávaly motocykly s jinými modely sání. Na závodních okruzích i mimo ně se jméno Boyesen stalo synonymem pro vynikající výkon, kvalitu a servis.
Postupně byla technologie Boyesen používána v prvovýrobě motocyklů (Kawasaki, Yamaha a další) a seznam špičkových závodníků používajících produkty Boyesen zahrnoval největší jména své doby - John Dowd, Bob Hannah, Jeremy McGrath, Chad Reed, James Stewart, Ryan Villopoto a mnoho dalších...
Fiberglass / Epoxide jazýčky sání Super Stock SSF102 od amerického výrobce Boyesen
- Fiberglass / Epoxide klapky sání Boyesen nabízejí okamžitější, přesnější a spolehlivější odezvu při akceleraci
- náhradní lístky sání Boyesen umožňují zvýšenou rychlost proudění vzduchu v celém rozsahu provozních tlaků
- ve srovnání s originálem nabízí vložky sání Boyesen dlouhodobější životnost při výhodě získání větší síly a většího výkonu motoru
- výsledkem použití planžet karburátoru Boyesen je nejrychlejší zrychlení, jaké může nabídnout jakýkoli jiný plátek na trhu, a možnost plně využít výkon a točivý moment, které motor dokáže vyvinout
Upozornění: většina typů je přesně určena pro daný model a rok výroby motocyklu - dodržujte aplikaci doporučenou výrobcem - kontrola obsahu viz. fotografie!
Před objednáním a hlavně před montáží zkontrolujte provedení domečku sání (hrdla sání), aby lístky byly rozměrově vhodné pro použití s domečkem, neboť kompletní domečky vyrábí více výrobců a i značka Boyesen má několik variant!
Lístek (Fiberglass / Epoxide):
- šířka: 65 mm
- výška: 49 mm
Informativní rozměry = rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí!
BOYESEN je specialista na dvoutaktní motokrosové a terénní stroje. Boyesen si trvale udržuje pozici lídra ve vývoji a servisu sacích produktů, neboť nabízí nejširší škálu snadno instalovatelných a cenově dostupných výkonných dílů pro sání na světě, a to od japonských značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha) po evropské značky (KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Beta, atd.). Sortiment aplikací zahrnuje většinu značek/modelů/roků výroby od začátku 80.let až po nejnovější motocykly.
Unikátní vylepšení jazýčků sání s legendárním označením PowerReed nabízí inteligentní zvýšení výkonu bez nadměrných nákladů. Výrobky pro sání motocyklů Boyesen zůstávají jedním z nejdostupnějších a nejúčinnějších vylepšení dostupných pro dvoutaktní motokrosový nebo terénní motocykl.
Historie značky Boyesen započala v roce 1972, kdy zakladatel Eyvind Boyesen svým patentem způsobil revoluci ve výkonu sání. Jeho technologie jazýčkového sání v kombinaci s jeho patentovaným dvoustupňovým jazýčkem přinesla ohromující výsledky. Motocykly používající jazýčky Boyesen trvale překonávaly motocykly s jinými modely sání. Na závodních okruzích i mimo ně se jméno Boyesen stalo synonymem pro vynikající výkon, kvalitu a servis.
Postupně byla technologie Boyesen používána v prvovýrobě motocyklů (Kawasaki, Yamaha a další) a seznam špičkových závodníků používajících produkty Boyesen zahrnoval největší jména své doby - John Dowd, Bob Hannah, Jeremy McGrath, Chad Reed, James Stewart, Ryan Villopoto a mnoho dalších...
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 76mm
- šířka "C" = 17,5mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M33 x 1,5 - PRAVÝ ZÁVIT
Vhodné pro motocykly (aplikace):
KTM 620 DUKE + KTM 620 EGS + KTM 625 LC4 + KTM 625 SXC + KTM 625 SMC + KTM 640 LC4 + KTM 640 DUKE + KTM 640 Adventure + KTM 640 Supermoto + KTM 660 Rallye + KTM 660 SMC + KTM 450 Rallye / 96-07
KTM 690 Supermoto + KTM 690 Rally + KTM 690 SMC + KTM 690 DUKE + KTM 690 Enduro / 07-10
KTM 1190 RC8 / 08-12
Yamaha WRF450
Yamaha YFZ450
Suzuki GSXR600+GSXR750+GSXR1000
a další ...
Originální číslo nářadí (OEM Tools):
Honda 07933-KM10000
KTM 58429009000 (16mm kryt není obsažen)
Polaris PA-46075
Suzuki 09930-34980-LPT
Yamaha YM-04142
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
Tento rozvodový řetěz nahrazuje originální číslo (OEM):
Yamaha 94568-A6090
Yamaha 94568-A8096
Yamaha 94568-J9096
Yamaha 94568-B3096
Husqvarna 8000H4222
Beta
Benelli 140023140010
Benelli R050318000000
Keeway 140023140010
QJMotor 140023140010
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Atlantic 125 / 03-14
Aprilia Leonardo 125 / 95-04
Aprilia Scarabeo 125 / 00-06
Aprilia Sportcity 125 E3 Cube / 04-14
Aprilia Scarabeo 125 / 03-06
Aprilia Leonardo 150 / 96-04
Aprilia Scarabeo 150 / 99-02
Aprilia Atlantic 200 / 03-06
Aprilia Scarabeo 200 / 99-07
Aprilia Sportcity / 04-12
Benelli BN125 / 17-25
Benelli TNT125 / 17-25
Benelli Leoncino 125 / 22-25
Benelli RFS 150i
Benelli 150S
Benelli 180S
Gilera DNA 125 / 01-
Gilera Nexus 125 / 07-12
Gilera Runner / 00-14
Gilera DNA 180 / 01-
Gilera Runner 180 / 00-01
Gilera Runner 200 / 02-10
Keeway ARN 125 / 06-13
Keeway Blade 125
Keeway Cityblade 125 / 16-20
Keeway Hacker 125 / 09-17
Keeway RKF125 / 18-24
Keeway RKR125 / 18-23
Malaguti Ciak 125 / 00-06
Malaguti Madison 125 / 06-08
Malaguti Ciak 150 / 00-06
Malaguti Madison 180 / 01-02
Malaguti Ciak 200 / 06
Malaguti Phantom Max 200 / 04-06
Malaguti Madison 200 / 02-06
Malaguti Madison 250 / 04-07
Malaguti Phantom 250 / 04-05
Peugeot Geopolis 250 / 06-07
Peugeot Satelis 250 / 06-07
Piaggio Beverly 125 / 01-15C
Piaggio Carnaby 125 / 07-12
Piaggio Exagon 125 / 00-02
Piaggio MP3 125 / 07-13
Piaggio Vespa 125 GT / 07-14
Piaggio X-9 125 / 01-08
Piaggio Super Hexagon 125 / 01-04
Piaggio X-Evo 125 / 07-12
Piaggio X-7 125 / 08-12
Piaggio X-8 125 / 01-09
Piaggio Hexagon 150 / 99-02
Piaggio Hexagon 180 / 00-02
Piaggio X9 Amalfi 180 / 00-03
Piaggio Beverly 200 / 01-03
Piaggio Carnaby 200 / 07-11
Piaggio Liberty 200 / 04-05
Piaggio Vespa 200 / 03-07
Piaggio X-8 / 03-06
Piaggio X-9 / 02-03
Yamaha YZFR125 / 08-18
Yamaha MT125 / 14-19
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Yamaha X-City VP125 / 08-13
Yamaha X-Max YP125 / 06-19
Beta RR125 Motard / 10-13
Beta RR125 Enduro / 10-13
Rieju 125 Marathon Enduro
Rieju SM125 Marathon
Rieju RS3 125
Rieju RS3 NKD 125
Fantic 125 Caballero
HM Honda CRE-F125 Enduro
HM Honda CRM-F125 SM
HM Moto CRE125 Baja
HM Moto CRMF125X Derapage
HM Moto CSF125 Locusta
Husqvarna SMS125
Husqvarna SMR125
Husqvarna TE125 / 10-13
Malaguti 125 X3M Enduro
Malaguti 125 X3M Motard
MBK 125 Cityliner / 08-12
MBK 125 Evolis
MBK 125 Skycruiser / 06-09
MBK 125i Skycruiser II
Motorhispania 125 Gun-R
Motorhispania KN1 125
Motorhispania MH7 125 Naked
Motorhispania RX-R 125
Motorhispania 125 Ranger
Hyosung XRX125 Enduro
Hyosung XRX125 Supermoto
QJMotor SRK 125 R / 24-2025
QJMotor SRK 125 S / 24
QJMotor SRV 125 / 24
QJMotor TRX 125 / 24
QJMotor SRF15 150 / 24-25
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M32 x 1,5 - PRAVÝ ZÁVIT
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku