Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KRN-6710-M1
KTM 79536013000
Husqvarna 79536013000
Sherco 1892
Vhodné pro motockly:
HM Motor CRE250F / 04-06
HM Motor CRE250X / 04-09
HM Motor CRM250FX IE / 07-08
HM Motor CRE290X IE / 07-08
HM Motor CRM290FX IE / 07-08
HM Motor CRE300FX / 09-10
Honda CRF250R / 04-09
Honda CRF250X / 04-17
Honda CRF290 / 07-08
Honda CRF300 / 09-13
Husqvarna FC450 / 19
Husqvarna FS450 / 19
Husqvarna FX450 / 19
KTM 450SXF
KTM 450EXC
KTM SMR450
Husqvarna FC450
Husqvarna FE450
Husqvarna FS450
Sherco SEF250
Sherco SEF300
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 92057-1358
Kawasaki 92057-1539
Yamaha 94591-43122
Yamaha 94590-85122
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki BJ250 A1-3 / 92-95
Kawasaki BJ250 C1-11 / 95-06
Kawasaki Estrella 250RS D1-10 / 96-06
Kawasaki BJ250 E1-4 / 96-99
Kawasaki BJ250 F1-4 / 02-05
Kawasaki TR250 H1 / 02
Yamaha FZ250 / 85-86
Yamaha TT250R / 93-00
Yamaha TTR250 / 01
A další..
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M38 x 1,5 - PRAVÝ ZÁVIT
Vhodné pro motocykly (aplikace):
Suzuki DRZ400S+DRZ400SM / 00-24
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki LTZ400 / 03-08
Suzuki LTR450 Quadracer / 06-09
Suzuki LTZ250 / 04-09
Kawasaki KLX400R / 03-06
Kawasaki KFX400 / 03-06
ARTIC CAT
a další ...
Sada pístních kroužků pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- kompresní kroužky, jež jsou ve spalovací komoře vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě, jsou vyráběny s extrémní pečlivostí na kvalitu
- stírací kroužky, jež slouží také k rozetření a k setření olejového filmu ve válci, mají speciální vnější tvar pro maximální těsnost
Dodáváno jako sada.
Tato sada pístních kroužků je určena pro píst značky PROX - použitelnost pro písty jiných výrobců není zaručena!!
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou osazovány v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů - Made in Japan.
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks (TYP 1) + 2 ks (TYP 2)
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 137,7 mm
B = 128,3 mm
C = 105,4 mm
D = 3 mm
TYP 2
A = 136 mm
B = 125 mm
C = 108 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 12
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XG250 Tricker / 04-18
Yamaha TT250R / 93-99
Yamaha XT250 Serrow / 05-08
Yamaha YFM250R Raptor / 08-14
Ložiska německého výrobce SKF, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = válečkové
- provedení = s drážkou / se zápichem, NJ206ECP/C3 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77330082000
Husqvarna 77330082000
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Ložiska SKF poskytují vysoce kvalitní zpracování s vysokou přesností, poskytují nízké tření a umožňují vysoké rychlosti otáčení při současném snížení hluku, tepla, spotřeby energie a opotřebení. Ložiska SKF jsou nákladově efektivní alternativou a jejich konstrukce a výroba se řídí národními nebo mezinárodními rozměrovými normami. Široký sortiment valivých ložisek zahrnuje ložiska odpovídající a vyhovující mnoha výkonovým potřebám v motocyklech, čtyřkolách.
Rozvodový řetěz VERTEX je vyroben japonským výrobcem MORSE (Borg Warner), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů.
- řetězy Morse/Borg Warner dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- jedná se o lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Suzuki 12760-19B71
Suzuki 12760-19B70
Vhodné pro motocykly:
Beta Alp 4.0 350 / 04-15
Beta Euro 350 / 01-06
Beta Jonatha 350 / 02-06
Beta M4 350 / 04-17
Suzuki DR200S / 86-91
Suzuki DR200SE / 96-13
Suzuki AN250 Burgman / 01-06
Suzuki DR250 / 90-93
Suzuki DR250S / 90-95
Suzuki DR250SE / 01-07
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki SG250 Goose / 92-
Suzuki Skywave 250 / 98-06
Suzuki DR350S / 90-99
Suzuki LTA400 / 02-07
Suzuki LTF400F KingQuad / 08-15
Suzuki LTF300F King Quad / 99-02
Suzuki LTF400F Eiger / 02-07
Suzuki Skywave 400 / 98-06
A další..
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-HA7-671
Kawasaki 92057-1038
Vhodné pro motocykly:
Honda TRX350UH / 84-86
Kawasaki KZ400 / 80-84
Kawasaki KZ440 / 80-84
Kawasaki 440 LTD / 80-84
Kawasaki Z440 / 80-82
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 92057-0030
Kawasaki 92057-0637
Suzuki 12760-10H00
Yamaha 94591-53114
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KXF250 / 04-16
Kawasaki KXEF250 / 06-07
Rieju Marathon 250 / 09-10
Rieju Tango / 08-10
Suzuki RMZ250 / 04-22
Yamaha WR250F / 01-14
Yamaha YZ250F / 01-13
Gas-Gas EC250F / 10-18
Gas-Gas EC300F / 13-15
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KRN-A41
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 10-17
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
- provedení = se stříbrnou klecí (Big End Bearing AG Cage)
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 09263-22060
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 29mm
- šířka "C" = 16mm
- provedení = se stříbrnou klecí (Big End Bearing AG Cage)
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13034-1104
Kawasakk 13034-0013
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 29mm
- šířka "C" = 17mm
- provedení = se stříbrnou klecí (Big End Bearing AG Cage
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasak i13034-1099
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 17mm
- provedení = se stříbrnou klecí (Big End Bearing AG Cage)
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 20mm
- provedení = se stříbrnou klecí (Big End Bearing AG Cage)
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 09263-24026
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 20mm
- provedení = se stříbrnou klecí (Big End Bearing AG Cage)
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13034-0005
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku