Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)
- homologace pro silniční použití
Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.
Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250
Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)
- homologace pro silniční použití
Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.
Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250
Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)
- homologace pro silniční použití
Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.
Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250
Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Rozvodový řetěz pro motocykly KTM
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
Tento rozvodový řetěz nahrazuje originální číslo (OEM):
KTM 77036013000
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený "nekonečný" řetěz).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |