Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 14
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standard
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 25mm
- celková délka: 29,5mm
- průměr hlavy: 13,8mm
- provedení: s čočkovou hlavou
Vhodné pro motocykly:
BMW R850 / 95-01
BMW K1000 / 88-93
BMW K100 / 89-92
BMW K1100LT / 90-98
BMW K1000RS / 92-96
BMW R1100R / 98-01
BMW R1100RS / 92-01
Vata výfuku pro plnění výfuků od italského výrobce RMS
Kvalitní vata vyrobena ze speciálního materiálu pohlcujícího hluk a vibrace, odolného proti vysokým teplotám, což umožňuje široký teplotní rozsah rozsahu použití.
Použitelná pro koncovky výfuků 2taktních i 4taktních motorů.
Rozměry: 320 x 600mm - síla materiálu 30mm
Pro redukci hluku a životnost materiálu vaty, je množství náplně (= hustota naplnění) nesmirně důležitým faktorem:
- při "jemném" naplnění = Výfuk zní zprvu tiše / Po kratším čase se vata zmáčkne a vytvoří se dutý prostor / Výfuk opět zní hlasitě / Nadměrné opotřebení vaty a příliš rychle ztrácí své vlastnosti.
- pří "tvrdém" naplnění: Delší životnost a nižší opotřebení vaty / Není dosaženo optimální zvukové izolace.
Poznámka: Je důležité vzít v úvahu, že při mytí motocyklu není tlumič výfuku řádně uzavřen a je nutné zabránit vniknutí a pronikání vlhkosti, neboť vlhký nebo mokrý izolační materiál (vata) výrazně zvyšuje hlasitost motocyklu.
Vata je rovněž náchylná a je ohrožena její funkce a životnost při nasycení nespáleným olejem nebo hromaděním usazenin (hlavně uhlíku). Tyto příznaky naznačují příliš bohatou směs v motoru.
Originální vafa výfuku FMF pro plnění 2taktních výfuků
- kvalitní výplň výfuku přímo od výrobce výfuků FMF
- odolný materiál proti vysokým teplotám a změnám teploty při podmínkách použití
- materiál snižuje vibrace a izoluje horko od dalších částí motocyklu
- při správné instalaci ovlivňuje výkon, točivý moment a průběh motoru
Náplň výfuku v balení FMF12-002.
Vypínací tlačítko (chcípák) s převlečnou těsnící gumou pro motocykly KTM + Husaberg + Husqvarna.
- nouzový stop spínač s kabeláží, kterým dojde k zastavení motoru v případě nečekáné události jako je pád
- vyrobeno odolného flexibilního plastu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- zvýšená odolnost a životnost díky použití kvalitních materiálů
- univerzální chcípák na motorku pro vypnutí motoru
- jednotlačítkový vypínač motoru určený pro montáž na řidítka
- vhodné pro montáž na řídítka 22mm (7/8") i řidítka 28,6mm (1 1/8")
- v případě pádu motocyklu lze tímto vypínacím tlačítkem zhasnout motor, aby nedošlo k dalšímu poškození nebo zranění
Možno použít jako univerzální vypínač / chcípák pro jiné značky motocyklů.
V normální poloze je spínač otevřený a poskytuje spojení s uzeměním (zkratování), když je stlačen.
Tento přepínač lze použít jako alternativní náhrada za originální číl (OEM code):
KTM 50311089200
Husaberg 50311089200
Husqvarna 50311089200
Upozornění: přepínač je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie! Konektor nemusí být vhodný pro všechny typy a ročníky výroby!
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky A = 14 mm
- výška těla vložky B = 19 mm
- šířka nálitku vložky C = 5 mm
- celková délka D = 34 mm
- délka těla vložky E = 29 mm
- rozteč zápatky F = 19mm
- délka nálitku vložky G = 16,2mm
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky A = 14 mm
- výška těla vložky B = 19 mm
- šířka nálitku vložky C = 5 mm
- celková délka D = 42,5 mm
- délka těla vložky E = 29 mm
- rozteč zápatky F = 18,5mm
- délka nálitku vložky G = 16,2mm
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení sedadla motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky A = 14 mm
- výška těla vložky B = 19 mm
- šířka nálitku vložky C = 5 mm
- celková délka D = 71,6 mm
- délka těla vložky E = 29 mm
- rozteč zápatky F = 19mm
- délka nálitku vložky G = 16,2mm
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrý brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Kawasaki 43082-1229
Kawasaki 43082-1065
Piaggio I497417
Suzuki 69100-02821
Suzuki 69100-02822
Suzuki 59300-03860
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 702
BREMBO 07.HO11
BRENTA 3074
BRENTA 3075
BRENTA 4074
BRENTA 4075
CL BRAKES 3022
CL BRAKES 3023
CL BRAKES 2469
EBC FA083
FERODO FDB313
GALFER FD094
GOLDFREN 047
GOLDFREN 042
LUCAS MCB522
TRW MCB522
NEWFREN FD0085
SBS 102
SBS 101
SBS 544
VESRAH VD-342
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Hlavní těsnící gufero zadního tlumiče (simerink zadního tlumiče) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnintřní průměr: 16mm
- vnější průměr: 28mm
- výška: 5mm
- provedení: bez výztuhy
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Hlavní těsnící gufero zadního tlumiče (simerink zadního tlumiče) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnintřní průměr: 18mm
- vnější průměr: 30mm
- výška: 5mm
- provedení: bez výztuhy
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Řetězové pastorky (přední kolečka) VERTEX
- vyrobeny z oceli SCM-435 16CrNi4 (bez obsahu uhlíku), což umožňuje vytvořit tvrdou povrchovou vrstvu pro delší životnost při zachování silného jádra odolného proti prasknutí
- tepelné zpracování (uhlík impregnovaný na 0,5 mm kalením) vytváří super tvrdý povrch zaručující konzistentní opotřebení a prodlouženou životnost
- ultra tvrdá povrchová vrstva snižuje tření, aby se zabránilo ztrátě energie dynamickým pohybem řetězu
- obrobené tělo řetězového kolečka a odlehčovací radiální otvory snižují rotační hmotu u motoru, což umožňuje rychlejší a lepší dodávku energie z motoru na zadní kolo
- správný profil zubu zabraňuje hromadění nečistot pod řetězem a snižuje tření řetězu, čímž prodlužuje jeho životnost
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kolečka/Pastorky Vertex a rozety/převodníky Vertex jsou vyráběny společností Supersprox, která je jednou z největších a technologicky nejpokročilejších firem v oblasti výroby řetězovách kola a je plně vybavena CNC stroji nejnovější generace a softwarem FEA, aby měla lepší kontrolu nad řezáním kovů a dokončováním materiálů. Všechny převodníky a řetězová kola VERTEX, tepelně ošetřené a ručně dokončené, splňují a překračují nejvyšší standardy kvality stanovené pro motocyklový průmysl. Každé řetězové kolo projde až 20 výrobními kroky a až 10 individuálními kontrolami kvality, než bude připraven k zabalení a odeslání zákazníkům - to je nejvyšší míra kvality VERTEX, která je u této značky zvykem!
Tato řetězová kola byla zdokonalována dlouhodovým vývojem (historie sahá až do roku 1959) a používáním továrními závodními týmy nejvyšší světové úrovně - zahrnující mistry světa různých kategorií a soutěží, jako například BMW Motorsports, Honda HRC, KTM Factory Racing.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR250R / 88-07
Honda CR500R / 88-01
Honda CRF450R / 02-23
Honda CRF450X / 05-18
Honda CRF450RX / 17-23
Honda CRM250
Honda CRM250R
Honda TRX450R / 04-14
Honda TRX450ER / 06-14
Honda TRX700XX / 08-09
Řetězové pastorky (přední kolečka) VERTEX
- vyrobeny z oceli SCM-435 16CrNi4 (bez obsahu uhlíku), což umožňuje vytvořit tvrdou povrchovou vrstvu pro delší životnost při zachování silného jádra odolného proti prasknutí
- tepelné zpracování (uhlík impregnovaný na 0,5 mm kalením) vytváří super tvrdý povrch zaručující konzistentní opotřebení a prodlouženou životnost
- ultra tvrdá povrchová vrstva snižuje tření, aby se zabránilo ztrátě energie dynamickým pohybem řetězu
- obrobené tělo řetězového kolečka a odlehčovací radiální otvory snižují rotační hmotu u motoru, což umožňuje rychlejší a lepší dodávku energie z motoru na zadní kolo
- správný profil zubu zabraňuje hromadění nečistot pod řetězem a snižuje tření řetězu, čímž prodlužuje jeho životnost
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kolečka/Pastorky Vertex a rozety/převodníky Vertex jsou vyráběny společností Supersprox, která je jednou z největších a technologicky nejpokročilejších firem v oblasti výroby řetězovách kola a je plně vybavena CNC stroji nejnovější generace a softwarem FEA, aby měla lepší kontrolu nad řezáním kovů a dokončováním materiálů. Všechny převodníky a řetězová kola VERTEX, tepelně ošetřené a ručně dokončené, splňují a překračují nejvyšší standardy kvality stanovené pro motocyklový průmysl. Každé řetězové kolo projde až 20 výrobními kroky a až 10 individuálními kontrolami kvality, než bude připraven k zabalení a odeslání zákazníkům - to je nejvyšší míra kvality VERTEX, která je u této značky zvykem!
Tato řetězová kola byla zdokonalována dlouhodovým vývojem (historie sahá až do roku 1959) a používáním továrními závodními týmy nejvyšší světové úrovně - zahrnující mistry světa různých kategorií a soutěží, jako například BMW Motorsports, Honda HRC, KTM Factory Racing.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Lanka/Lanovody od americké značky AllBalls jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka
- předem namazaná nylonová vnitřní vrstva zaručuje hladký provoz a dlouhou životnost
- konce lanek vyráběné odléváním pro vyšší odolnost proti vytažení
- snadná a rychlá montáž
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanko pro daný motocykl/čtyřkolku viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitního mazací přípravku určeného pro lanka/lanovody (např. Putoline PTFE Cable Guard - obj. kód PU70713).
Tato páčka nahrazuje originální páčku (originální kód OEM):
Lanka/Lanovody od americké značky AllBalls jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka
- předem namazaná nylonová vnitřní vrstva zaručuje hladký provoz a dlouhou životnost
- konce lanek vyráběné odléváním pro vyšší odolnost proti vytažení
- snadná a rychlá montáž
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanko pro daný motocykl/čtyřkolku viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitního mazací přípravku určeného pro lanka/lanovody (např. Putoline PTFE Cable Guard - obj. kód PU70713).
Tato páčka nahrazuje originální páčku (originální kód OEM):
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |