Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Brzdové kotouče MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Jedná se o produkt s vizuální vadou viz fotografie produktu!
Vzhledem k vadě je u kotouče zvýhodněná cena.
Skladem pouze jeden kus!
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 525
- řetěz: 5/8x5/16"
- vnější průměr: 309mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 520
- řetěz: 5/8x1/4"
- vnější průměr: 336mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 530
- řetěz: 5/8x3/8"
- vnější průměr: 300mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Mikrometr pro měření horní úvratě 2taktních motorů
- mikrometr s krokem 0,1mm
- umožňuje změřit horní úvrať (Top Dead Center = TDC) pro zjištění tolerance předpsané výrobcem motocyklu
- vhodné pro závit M14
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 13S-14450-00
Yamaha 13S-14450-20
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R6 (13S1,13SB) / 08-09
Yamaha YZF-R6 (13SL,1JS,2CX) / 10-16
Yamaha YZF-R6 / 17-18
Yamaha YZF-R6 (BN6H) / 19
Yamaha YZF-R6 / 20-23
Yamaha YZF-R6 50th Anniversary Edition / 12
Yamaha YZF-R6 60th Anniversary Edition / 16
Tyto ojniční sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Ojniční sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu (pro 2taktní motory), příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie).
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Vhodné pro motocykly:
ČZ 125/453
ČZ 175/450
ČZ 250/455
ČZ 125/473
ČZ 175/470
ČZ 250/475
ČZ 125/476
ČZ 125/488
ČZ 175/477
ČZ 175/487
Jawa-ČZ 125/355
Jawa-ČZ 175/356
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 530
- řetěz: 5/8x3/8"
- vnější průměr: 310mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Sada přípravků pro montáž a demontáž ventilů a ventilových pružin
- sada obsahuje přípravky pro montáž a demontáž ventilů a ventilových pružin pomocí tlačných adaptérů
- vhodné pro použití pro motocykly, čtyřkolky
- profesionání nářadí k zamezení poškození dílů při stlačování ventilových pružin
- dodáváno v pevném plastovém kufříku
Průměr tlačných adaptérů obsažených v sadě: 16, 19, 23, 25, 30mm
Brzdové kotouče znerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž
Kotouče jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Brzdové kotouče jsou dostupné pro širokou řadu značek motocyklů.
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Brzdové kotouče znerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž
Kotouče jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG Brakes 1145
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Brzdové kotouče jsou dostupné pro širokou řadu značek motocyklů.
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Peugeot Elystar50 / 03-14
Peugeot Citystar125 / 10-20
Peugeot JetForce125 / 03-07
Peugeot Satelis125 / 06-16
Peugeot Citystar200 / 12-20
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Univerzální kryty páček Mission Slim
- chrániče rukou určené především pro silniční motocykly a čtyřkolky
- montáž do boku řídítek pomocí speciálního kitu (montážní sada je součástí balení)
- tento model disponuje LED diodami pro možnost zapojení jako obrysová světla
Balení v sadě (1 pár)
Počet nalezených produktů: 1847
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |