Ledvinový pás od italské značky UFO
- standardní bederní pás pro ochranu spodní části zad
- bederní pás pro zajištění opory beder, pasu, kříže a sedací části zad
- zádová bandáž navržena, aby zajistila pohodlí a ochranu zad během jízdy na motocyklu
- zapínací pás pro podporu, stabilizaci a ochranu bederní oblasti
- vhodný pro hobby i závodní použití
- použitelné pro motokros, enduro, čtyřkolky
Výrobky italské značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Polotovar brzdového kotouče pro výrobu speciálních nebo atypických brzdových kotoučů:
- vnější průměr 245mm
- síla materiálu 5,0mm
- průměr vnitřního otvoru - cca 50mm
Brzdové kotouče MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o kvalitní brzdové kotouče splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost.
Rozvodový řetěz PROX je vyroben japonským výrobcem MORSE (Borg Warner), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů.
- řetězy Morse/Borg Warner dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-HP5-601
Rozvodový řetěz PROX je vyroben japonským výrobcem MORSE (Borg Warner), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů.
- řetězy Morse/Borg Warner dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-HN5-671
Sada hlavy zadního tlumiče pro rychlé a precizní provedení opravy zadního tlumiče
- obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
- nabízí zdokonalené komponenty než originální díly - upravené lehčí tělo hlavy a vylepšené těsnící gufero i prachovku
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - hliníkové tělo hlavy, vnitřní vodící pouzdro, těsnění (gufero), prachovku, vnější těsnící o-kroužek a spodní dorazový kroužek.
Rozměry:
- vnitřní průměr (určeno pro pístnici): 16mm
- vnější průměr: 46mm
Upozornění: u některých typů druhovýrobních hlav zadního tlumiče (Prox, AllBalls, atd.) nejsou dostupné některé vnitřní komponenty jako náhradní díl pro následnou opravu! A neshodují se ani s originálnimi díly. Pro příští opravu může být tedy nutné znovu zakoupit celou hlavu.
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Hřídel vodního čerpadla vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu.
Sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad).
Sada obsahuje hřídel s oběžným kolem vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 17510-28H01
Suzuki 17510-35G01
Suzuki 17510-28H00
Suzuki 17510-35G00
Mikina Legal Hoodie z kolekce FOX Street
- mikina s kupucou a s logem F-HEAD-X na hrudi
- měkké vnitřní polstrování pro pohodlí a teplo
- náplety na rukávech
- kapuca se stahováním pro zakrytí proti povětrnostním vlivům
- kapsa "klokanka" v přední spodní části
- kapsička na mobil
Materiál: 80% bavlna, 20% polyester
Velikosti: S / M / L / XL / XXL
Mikina Legal Hoodie z kolekce FOX Street
- mikina s kupucou a s logem F-HEAD-X na hrudi
- měkké vnitřní polstrování pro pohodlí a teplo
- náplety na rukávech
- kapuca se stahováním pro zakrytí proti povětrnostním vlivům
- kapsa "klokanka" v přední spodní části
- kapsička na mobil
Materiál: 80% bavlna, 20% polyester
Velikosti: S / M / L / XL / XXL
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu určený pro závodní použití. Speciální konstrukce řetězu, čepy opatřené CRK vrstvou (difúzní povlak tvořený karbidy chromu) a vysoce kalená pouzdra zajišťují co nejmenší výkonové ztráty pro co nejvyšší výkon motocyklu. S tímto řetězem jezdí mistři světa v motokrosu. Není vhodný pro silniční použití.
Typové označení: 520 MX (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 35,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 MXZ4 (pevnost 35,6 kN)
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.
Rukojeť plynu s ložiskem od francouzské značky Scar
- hliníková plynová rukojeť s ložiskem je mnohem pokročilejší systém než standardní plastová trubka plynu, která po pádu často praskne
- ložisko zajišťuje hladký, plynulý, beznámahový a bezproblémový chod plynu
- umožňuje jezdci otáčet plynem pohodlně a snadno, čímž umožnuje přesnější dávkování plynu
- vybavena krytým ložiskem pro snížení tření - utěsněný design ložiska zabraňuje vstupu nečistot a eliminuje tření
- přesný tvar pro snadnou montáž do originálního plynové rukojeti
- tvrdý eloxovaný povrch
- vroubkovaný protiskluzový povrch zabraňuje protáčení rukojeti
- díky použitému kvalitnímu hliníkovému materiálu AL6061-T6 trubka plynu Scar méně náchylná k poškození při pádu
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Rukojeť plynu s ložiskem od francouzské značky Scar
- hliníková plynová rukojeť s ložiskem je mnohem pokročilejší systém než standardní plastová trubka plynu, která po pádu často praskne
- ložisko zajišťuje hladký, plynulý, beznámahový a bezproblémový chod plynu
- umožňuje jezdci otáčet plynem pohodlně a snadno, čímž umožnuje přesnější dávkování plynu
- vybavena krytým ložiskem pro snížení tření - utěsněný design ložiska zabraňuje vstupu nečistot a eliminuje tření
- přesný tvar pro snadnou montáž do originálního plynové rukojeti
- tvrdý eloxovaný povrch
- vroubkovaný protiskluzový povrch zabraňuje protáčení rukojeti
- díky použitému kvalitnímu hliníkovému materiálu AL6061-T6 trubka plynu Scar méně náchylná k poškození při pádu
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R
Honda CR250R
Honda CR500R
Honda CRF250R
Honda CRF250X
Honda CRF450R
Honda CRF450X
Honda CRF450RX
Honda CRF450L / 19
Honda CRF150F / 03-18
Honda CRF230 / 08-10
Honda CRF230 F / 03-19
Honda XR250 III S (Baja) / 96
Honda XR250S / 96
Honda XL250S Japan
Honda XL250 (ME06) Japan
Honda CRM250 Japan
Honda XR250 Baja Japan / 97-07
Honda XR250R / 96-04
Honda XR400R / 96-04
Honda XR650R / 00-07
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro:
Kawasaki KLX400 A1 (KLX400 SR) / 03
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR350 SE / 96-99
Suzuki DR350 SE (USA) / 96-99
Suzuki DR350 (Off Road Version) / 90-99
Suzuki DR-Z250 K / 01-07
Suzuki DR-Z400 SM / 05-19
Suzuki DR-Z400 SM (USA) / 20
Suzuki DR-Z400 E / 00-07
Suzuki DR-Z400 S / 00-19
Suzuki DR-Z400 S (USA) / 20
Suzuki RS175 T,X,Z (USA) / 80-82
Suzuki RM100 N,T,X,Z / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RM125 K5 (USA) / 05
Suzuki RM125 H (USA) / 87
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RM250 K1,K2,K3 (USA) / 01-03
Suzuki RMX250 K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1 / 89-01
Suzuki RM-Z250 K7,K8,K9 / 07-09
Suzuki RM-Z250 L / 10-20
Suzuki RM-Z250 K7 (USA) / 07
Suzuki RM-Z450 K5,K6,K7 / 05-20
Suzuki RMX450Z L / 10-19
Suzuki TSR125(TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TSR200 (TS200 RM,RP) / 90-92
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku