Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Ventilek pro bezdušové pneumatiky
- kompletní pro okamžitou montáž
- přímé provedení
- včetně čepičky
- dlouhá varianta (délka od ráfku = montážní délka 37mm)
- montážní průměr 14,5mm
Ventilek pro bezdušové pneumatiky
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně čepičky
- zahnutá varianta
- montážní průměr 14,5mm
Stylové barevné čepičky v provedení PISTON I
- praktický designový doplněk pro motocykly, skútry i čtyřkolky
- univerzální provedení pro většinu typů ventilků
- vyrobené z kovového materiálu s eloxovou povrchovou úpravou (Anodizing)
- velmi dobrá ochrana proti vstupu nečistot do ventilku
Balení: 2ks (1 pár)
Barvy: černá, modrá, červená, zlatá, stříbrná
Stylové barevné čepičky v provedení HEXAGON
- praktický designový doplněk pro motocykly, skútry i čtyřkolky
- univerzální provedení pro většinu typů ventilků
- vyrobené z kovového materiálu s eloxovou povrchovou úpravou (Anodizing)
- velmi dobrá ochrana proti vstupu nečistot do ventilku
Balení: 2ks (1 pár)
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá, stříbrná
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Stylové barevné čepičky v provedení NUT
- praktický designový doplněk pro motocykly, skútry i čtyřkolky
- univerzální provedení pro většinu typů ventilků
- vyrobené z kovového materiálu s eloxovou povrchovou úpravou (Anodizing)
- velmi dobrá ochrana proti vstupu nečistot do ventilku
Balení: 2ks (1 pár)
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá
Stylové barevné čepičky v provedení NUT
- praktický designový doplněk pro motocykly, skútry i čtyřkolky
- univerzální provedení pro většinu typů ventilků
- vyrobené z kovového materiálu s eloxovou povrchovou úpravou (Anodizing)
- velmi dobrá ochrana proti vstupu nečistot do ventilku
Balení: 2ks (1 pár)
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá
Stylové barevné čepičky v provedení NUT
- praktický designový doplněk pro motocykly, skútry i čtyřkolky
- univerzální provedení pro většinu typů ventilků
- vyrobené z kovového materiálu s eloxovou povrchovou úpravou (Anodizing)
- velmi dobrá ochrana proti vstupu nečistot do ventilku
Balení: 2ks (1 pár)
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá
Dráty/Špice včetně niplů pro výplety motocyklových kol.
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů, a díky použitému materiálu (švédská NEREZ ocel) jsou dokonalou náhradou za originální dráty (výsoký poměr cena/výkon).
Použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost.
Drát/Špice je vždy dodáván pouze v sadě s ocelovými niplemi s poniklovanou povrchovou úpravou pro dlouhou životnost a dokonalý vzhled (Upozornění - při montáži je nutné zkotrolovat otvory pro niple v ráfku a v případě, že jsou otvory menší nebo větší než dodávané niple je nutné provést výměnu dodávaných niplí za jinou velikost).
Prodáváno pouze v PÁRECH (v sudém počtu) - CENA UVEDENA ZA 1 KUS (drát+niple) - při objednávce nutno zadat množství 2 nebo 4 nebo 6 kusů, atd.
Důrazně doporučujeme zkontrolovat délky a množství drátů/špic před objednáním. Všechny dráty/špice CC jsou vyráběny pro náby a kola v originálním provedení výrobce motocyklu, a je možné, že předchozí majitel mohl změnit velikost ráfku, vyměnit kompletní kolo za jinou značku (rozměr) nebo za neoriginální kolo.
Rozměry = 2 délky drátů:
148 mm x 3,2 mm / 16 ks
150 mm x 3,2 mm / 16 ks
Kompletní výplet obsahuje 32 ks drátů.
Nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 462.09.071.148.
KTM 462.09.071.150.
Dráty/Špice včetně niplů pro výplety motocyklových kol.
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů, a díky použitému materiálu (švédská NEREZ ocel) jsou dokonalou náhradou za originální dráty (výsoký poměr cena/výkon).
Použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost.
Drát/Špice je vždy dodáván pouze v sadě s ocelovými niplemi s poniklovanou povrchovou úpravou pro dlouhou životnost a dokonalý vzhled (Upozornění - při montáži je nutné zkotrolovat otvory pro niple v ráfku a v případě, že jsou otvory menší nebo větší než dodávané niple je nutné provést výměnu dodávaných niplí za jinou velikost).
Prodáváno pouze v PÁRECH (v sudém počtu) - CENA UVEDENA ZA 1 KUS (drát+niple) - při objednávce nutno zadat množství 2 nebo 4 nebo 6 kusů, atd.
Důrazně doporučujeme zkontrolovat délky a množství drátů/špic před objednáním. Všechny dráty/špice CC jsou vyráběny pro náby a kola v originálním provedení výrobce motocyklu, a je možné, že předchozí majitel mohl změnit velikost ráfku, vyměnit kompletní kolo za jinou značku (rozměr) nebo za neoriginální kolo.
Rozměry = 1 délka drátu:
195 mm x 4 mm
Kompletní výplet obsahuje 32 ks drátů.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |