Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX450 / 19-24
Kawasaki KX250 / 21-24
• Original Offset Kawasaki KX250+KX450 (23mm)
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (dráty)
- tuningové niple v barevném nebo stříbrném provedení
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost
Kolo se skládá:
- černý ráfek s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (dráty)
- tuningové niple v barevném nebo stříbrném provedení
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 14-21
Honda CRF450R / 13-20
• Original offset Honda
CRF250R /18-23 (22mm)
CRF250R / 14-17 (20mm)
CRF450R / 17-23 (22mm)
CRF450R / 13-16 (20mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM-Z 250 / 19-24
Suzuki RM-Z 450 / 18-24
• Original Offset Suzuki
RM-Z 250+RM-Z 450 (21,5mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF250 / 12-23
Yamaha YZF450 / 10-15,18-23
• Original Offset Yamaha
Yamaha YZ250F / 12-23 (22mm)
Yamaha YZ450F / 10-15; 18-23 (22mm)
Fantic XXF250 / 22-24
Fantic XXF450 / 22-23
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Yamaha
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM SX 125+150+250 / 13-22
KTM SX-F 250+350+450 / 13-22
KTM EXC+EXC TPI+ EXC-F / 14-23
KTM XC+XC TPI+XC-F / 14-22
KTM XC-W+XC-W TPI+XCF-W / 14-23
• Original Offset KTM
SX / SX-F / XC / XC TPI / XC-F (offset 22 mm)
EXC / EXC-F 2013-2015 (offset 20 mm)
EXC / EXC TPI / EXC-F 2016-2023 (offset 22 mm)
XC-W / XCF-W 2013-2015 (offset 20 mm)
XC-W / XC-W TPI / XCF-W 2016-2023 (offset 22 mm)
Husqvarna TC 125+250 / 14-22
Husqvarna FC 250+350+450 / 14-22
Husqvarna TE+FE / 15-23
Husqvarna TX+FX / 15-22
• Original Offset Husqvarna
TC / FC / TX / FX (offset 22 mm)
TE / FE 2014-2015 (offset 20 mm)
TE / FE 2016-2023 (offset 22 mm)
GASGAS EC 250+300 / 21-23
GASGAS EC-F 250+350 / 21-23
GASGAS MC 125+250 / 21-23
GASGAS MC-F 250+350+450 / 21-23
• Original Offset GASGAS
MC / MC-F / EC / EC-F (offset 22 mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM-Z250 / 13-15
• Original Offset Suzuki
RM-Z250 (21,5mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM SX 125+150+250 / 13-22
KTM SX-F 250+350+450 / 13-22
KTM EXC+EXC TPI+EXC-F+XC-W+XC-W TPI+XCF-W / 14-23
KTM XC+XC TPI+XC-F / 14-22
KTM (MY 2014 - 2023)
• Original Offset KTM
SX / SX-F / XC / XC TPI / XC-F (offset 22 mm)
EXC / EXC-F 2013-2015 (offset 20 mm)
EXC / EXC TPI / EXC-F 2016-2023 (offset 22 mm)
XC-W / XCF-W 2013-2015 (offset 20 mm)
XC-W / XC-W TPI / XCF-W 2016-2023 (offset 22 mm)
Husqvarna TC 125+250 / 14-22
Husqvarna FC 250+350+450 / 14-22
Husqvarna TE / FE / 15-23
Husqvarna TX / FX / 15-23
• Original Offset Husqvarna
TC / FC / TX / FX (offset 22 mm)
TE / FE 2014-2015 (offset 20 mm)
TE / FE 2016-2023 (offset 22 mm)
GASGAS EC 250+300 / 21-23
GASGAS EC-F 250+350 / 21-23
GASGAS MC 125+250 / 21-23
GASGAS MC-F 250+350+450 / 21-23
• Original Offset GASGAS
MC / MC-F / EC / EC-F (offset 22 mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX+150SX+250SX / 23-25
KTM 250SXF+350SXF+450SXF / 23-25
KTM 150EXC+250EXC+300EXC / 24-25
KTM 250EXCF+350EXCF+450EXC+500EXC / 24-25
KTM XC+XC TPI+XC-F / 23-24
KTM XCW+XCW TPI+XCFW / 24-
Husqvarna TC125+TC250 / 23-25
Husqvarna FC250+FC350+FC450 / 23-25
Husqvarna TE150+TE250+TE300 / 24-25
Husqvarna FE250+FE350+FE350+FE450+FE501 / 24-25
Husqvarna TX300 / 23-24
Husqvarna FX350+FX450 / 23-24
Gas-Gas EC250+EC300 / 24-25
Gas-Gas ECF250+ECF350+ECF450+ECF500 / 24-25
Gas-Gas MC125+MC250 / 24-25
Gas-Gas MCF250+MCF350+MCF450 / 24-25
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Honda CR125R / 02-07
Honda CR250R / 02-07
Honda CRF150R / 07-22
Honda CRF250R / 04-23
Honda CRF250RX / 19-23
Honda CRF250X / 04-09, 12-17
Honda CRF450R / 02-23
Honda CRF450R 50th Anniversary / 23
Honda CRF450R-S / 22
Honda CRF450RWE / 19-23
Honda CRF450RX / 17-23
Honda CRF450X / 05-09, 12-22
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Yamaha WRF250 / 09-22
Yamaha WRF450 / 09-22
Yamaha YZ125 / 09-22
Yamaha YZ125X / 20-22
Yamaha YZ250 / 09-22
Yamaha YZF250 / 09-22
Yamaha YZF250X / 15-22
Yamaha YZ250X / 16-22
Yamaha YZF450 / 09-22
Yamaha YZF450X / 16-22
Yamaha YZ65 / 18-21
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Honda
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku