Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 46,7mm
- vnější průměr "B" = 48,7mm
- výška "L" = 20mm
- teflonový povrch = vnější strana "tef-out"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 46,5x48,5x20 / 46,7x48,7x20 / 47x49x20
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna 701 Supermoto / 16-19
KTM 690 Duke / 08-17
KTM 690 SMC / 08-11
KTM 790 Adventure / 20-22
KTM 950 Adventure / 03-05
KTM 950 Supermoto / 05-08
KTM 950 Superenduro -05-08
KTM 990 Adventure / 06-12
KTM 990 Super Duke / 04-13
KTM 1050 Adventure / 15-16
KTM 1090R Adventure / 17-20
KTM 1190 Adventure / 13-16
KTM 1290 Super Adventure / 14-20
KTM 12920 Super Duke / 14-20
Triumph Tiger 1200 XCA, XCX, XR, RT, RX, XRX 07-20
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
-vnitřní průměr: 35,5 mm
- vnější průměr: 39 mm
- délka: 24,5 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Zrcátka zpětná se závitem M8x1,25
Možnost použití jako univerzální zpětné zrcátko pro všechny motocykly, čtyřkokly a skútry.
Balení (1 pár)
Motocyklový řetěz 081 výrobce ČZ Chains.
Řetěz z řady MOFA určený pro šlapací pohon mopedů Stadion, Korado a Jaweta.
Typové označení: 081 (1/2x3/16)
Rozměry řetězu: 12,7 x 4,88
Provedení: netěsněný (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (rozpojený řetěz včetně spojovacího článku). Spojovací článek lze následně dokoupit samostatně nebo koupit takzvaně "do rezervy" (obj.kód ŘSP-ČZ-OLD7).
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě, např. zn. ČZ byla oceněna výrobcem motocyklů KTM jako dodavatel s excelentní kvalitou "A+" za dodávky řetězů ČZ do prvovýroby rakouské značky KTM.
Čidlo teploty vody (sensor teploty vody)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Harley Davidson 32446-99
RMS 100120510
Vhodné pro motocykly:
Harley Davidson FLD 1690 / 12-16
Harley Davidson FLHR 1584 Road King / 07-09
Harley Davidson FLHRC 1584 Road King / 07-11
Harley Davidson FLHRC 1690 Road King / 11-15
Harley Davidson FLHRCI 1450 Electra Glide Road King / 99-06
Harley Davidson FLHRI 1450 / 04-06
Harley Davidson FLHRSE 1800 Road King / 13
Harley Davidson FLHRSI 1450 Road King / 04-06
Harley Davidson FLHT 1584 Electra Glide / 07-09
Harley Davidson FLHTCU 1584 Ultra Classic Electra Glide / 07-10
Harley Davidson FLHTCU 1690 Electra Glide Ultra / 12-16
Harley Davidson FLHTCUI 1450 EFI Electra Glide / 99-06
Harley Davidson FLHTCUSE 1800 CVO / 07-13
Harley Davidson FLHTCUTG 1584 TRI Glide / 09-13
Harley Davidson FLHTCUTG 1690 TRI Glide / 14-16
Harley Davidson FLHTI 1450 EFI Electra Glide / 04-06
Harley Davidson FLHTK 1690 Electra Glide / 10-16
Harley Davidson FLHTKL 1690 Electra Glide / 15-16
Harley Davidson FLHX 1584 Street Glide / 07-10
Harley Davidson FLHX 1690 Street Glide / 11-14
Harley Davidson FLHXI 1450 EFI Street Glide / 06
Harley Davidson FLHXS 1690 Street Glide / 15-16
Harley Davidson FLHXSE 1800 CVO / 10-16
Harley Davidson FLHXXX 1584 Street Glide / 10-11
Harley Davidson FLS 1690 Softail / 12-15 JRV
Harley Davidson FLSTC 1584 Heritage / 07-11
Harley Davidson FLSTC 1690 Heritage / 12-15
Harley Davidson FLSTCI 1450 EFI Heritage / 01-06
Harley Davidson FLSTF 1584 Softail / 07-11
Harley Davidson FLSTF 1690 Softail Fat Boy / 12-15
Harley Davidson FLSTFB 1584 Softail Fat Boy / 10-11
Harley Davidson FLSTFB 1690 Softail Fat Boy / 12-15
Harley Davidson FLSTFI 1450 EFI Fat Boy / 01-06
Harley Davidson FLSTN 1584 Softail / 07-11
Harley Davidson FLSTN 1690 Softail / 12-15
Harley Davidson FLSTNI 1450 EFI Softail / 05-06
Harley Davidson FLSTNSE 1800 CVO Softail / 14-15
Harley Davidson FLSTSB 1584 Softail / 07-11
Harley Davidson FLSTSCI 1450 EFI Softail / 05-06
Harley Davidson FLSTSE 1800 CVO / 10-12
Harley Davidson FLTRI 1450 EFI Electra Glide / 99-01
Harley Davidson FLTRSE3 1800 CVO
Harley Davidson FLTRUSE 1800 CVO / 11-16
Harley Davidson FLTRXS 1690 Road Glide / 15-16
Harley Davidson FLTRXSE 1800 CVO / 08-09
Harley Davidson FXCWC 1584 Softail / 08-11
Harley Davidson FXDB 1584 Dyna Street Bob / 07-13
Harley Davidson FXDB 1690 Dyna Street Bob / 14-17
Harley Davidson FXDBI 1450 EFI Dyna Street Bob / 06
Harley Davidson FXDC 1584 Dyna Super Glide / 07-13
Harley Davidson FXDC 1690 Dyna Super Glide / 14
Harley Davidson FXDCI 1450 EFI Dyna Super Glide / 05-06
Harley Davidson FXDF 1584 Dyna Fat Bob / 08-12
Harley Davidson FXDF 1690 Dyna Fat Bob / 13-17
Harley Davidson FXDFSE 1800 CVO / 09-10
Harley Davidson FXDI 1450 EFI Dyna Super Glide / 04-05
Harley Davidson FXDL 1584 Dyna Low Rider / 07-17
Harley Davidson FXDLI 1450 EFI Dyna Low Rider / 04-06
Harley Davidson FXDSE 1800 CVO / 07-08
Harley Davidson FXDWG 1584 Dyna Wide Glide / 07-12
Harley Davidson FXDWG 1690 Dyna Wide Glide / 13-17
Harley Davidson FXDWGI 1450 EFI Dyna Wide Glide / 04-06
Harley Davidson FXS 1584 Softail / 11-12
Harley Davidson FXSB 1690 Softail / 13-15
Harley Davidson FXSBSE 1800 CVO Breakout / 13-14
Harley Davidson FXSTB 1584 Softail / 07-09
Harley Davidson FXSTBI 1450 EFI NIGHT TRAIN 1450 2004-2006 JAB
Harley Davidson FXSTC 1584 SOFTAIL CUSTOM 1584 2007-2009 JL5
Harley Davidson FXSTDI 1450 EFI SOFTAIL DEUCE 1450 2001-2005 JBB
Harley Davidson FXSTI 1450 EFI SOFTAIL STANDARD 1450 2004-2006 BVB
Harley Davidson FXSTSSE 1800 CVO / 07-09
Harley Davidson XL1200 Sportster / 07-09
Harley Davidson XL883 Sportster / 07-09
Harley Davidson XR1200 / 08-10
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (celkový) C: 54mm
- výška osazení G: 5mm
- výška (celková) E: 10mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 51173-44B00
Honda 51425-KA4-004
Honda 51426-KA4-004
Honda 51425-KT1-671
Yamaha 43F-23144-10
Yamaha 43F-23144-00
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 43mm
- vnější průměr (celkový) C: 55,5mm
- výška osazení G: 5,5mm
- výška (celková) E: 9mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 51173-14330
Honda 51425-KA4-701
Honda 51425-KA3-731
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 47mm
- vnější průměr (montážní) B: 58,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 61,5mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 10,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91254-KZ3-J31
Honda 51490-KZ3-J31
Kawasaki 92093-0059
Suzuki 51173-36F00
NOK BR5635E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Čistič plexi přilby v cestovním balení Oxford Visor Mate Spray
- přípravek určen pro čištění plexi a brýlí (zevnitř i zvenku), světel, zrcátek, budíků, přístrojové desky apod.
- kapesní cestovní balení ve spreji s integrovanou houbičkou a stíracím břitem
- dobře skladovatelné pro použití během dlouhých výletů a cest
- vejde se do motokufru, batohu nebo ledvinky
Dodáváno s rozprašovačem v lahvičce, houbičkou a stěrkou pro jednoduchou a rychlou aplikaci.
Objem: 50ml
Společnost Oxford založená v roce 1973, je předním světovým dodavatelem produktů pro motocykly a jízdní kola.
Široká škála produktů zahrnuje mnoho dílů a vybavení pro motorkáře jako např. oblečení, přilby, zámky a mnoho dalšího!
Vývojový tím se sídlem v Oxfordshire ve Spojeném království o rozloze 100 000 čtverečních stop neustále inovuje výrobu.
Díky moderním technologiím jako je CAD technologie a 3D tisk vyvijí společnost jedinečné produkty pro různé použití
Výrobky značky OXFORD jsou uznávané především pro svůj inovativní design a díky dostupnosti ve více než 80 zemích světa prostřednictvím sítě distribučních partnerů.
Motocyklový řetěz 081 výrobce ČZ Chains.
Řetěz z řady MOFA určený pro šlapací pohon mopedů Stadion a Jaweta.
Rozměry řetězu: 12,7 x 4,88
Výrobní typ řetězu: 081
Typové označení: 081 (1/2x3/16)
Rozměry řetězu: 12,7 x 4,88
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (rozpojený řetěz včetně spojovacího článku). Spojovací článek lze následně dokoupit samostatně nebo koupit takzvaně "do rezervy" (obj.kód ŘSP-ČZ-OLD7).
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 37260-KR1-860
Klíčenka / přívěšek na klíče značky FOX
- s kovovým kroužkem a řetízkem na klíče
- materiál: kov
Rozměry: 7 x 4 cm (rozměr hlavy) + délka řetízku a kroužku: 6 cm
Sada na opravu bezdušových pneumatik včetně lepidla
- pro rychlé a profesionální odstranění defektu
V sadě obsaženo :
- protahovací šídlo (pro protažení otvoru po defektu)
- aplikční šídlo (pro aplikaci opravného knotu)
- opravné knoty pro okamžitou aplikaci
- knoty o průměrech 4 a 5 mm
- lepidlo
- zavízací nůž (pro odstranění přebytečných kusů knotů)
Upozornění! Jedná se o nouzové řešení pro dojetí, takže následně je důrazně doporučena kontrola pneumatiky v odborném servisu.
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 32 mm
- vnější průměr: 37,5 mm
- délka: 30 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Aprilia JC14182X92000
Aprilia 8119739
Piaggio 846097
Piaggio 8263885
Piaggio 826388
Yamaha 3YF-14714-00
Yamaha 1JK-14714-00
Yamaha 2G2-14714-00
Yamaha 3RW-14714-00
Yamaha 4H7-14755-00
Yamaha 5ND-E4714-00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Atlantic 125 / 03-05
Aprilia Atlantic 250 / 03-05
Aprilia Atlantic 300 / 10-11
Aprilia Atlantic LC200 / 03-05
Aprilia Atlantic EU3 125 / 06-08
Aprilia Atlantic EU3 125 / 10-12
Aprilia Atlantic EU3 250 / 06-08
Aprilia Scarabeo 250 / 03-06
Aprilia Scarabeo Light 250 / 06-08
Aprilia Scarabeo Motore Piaggio 125 / 03-12
Aprilia Scarabeo Motore Piaggio 250 / 03-12
Aprilia Sport City 125 / 04-06
Aprilia Sport City 200 / 04-06
Aprilia Sport City 300 / 12
Aprilia Sport City Cube 125 / 08
Aprilia Sport City Cube 200 / 08-10
Aprilia Sport City Cube 250 / 08-10
Aprilia Sport City Cube 300 / 08-10
Aprilia Sport City One 125 / 08-10
Aprilia Sport City Street 125 / 12
Aprilia SR125MAX / 11
Aprilia SR300MAX / 11-12
Derbi Rambla 125 / 08
Derbi Rambla 250 / 08
Gilera Nexus EURO3 125 / 07-08
Gilera Nexus EURO3 IE 125 / 08-09
Gilera Runner VX125 4T ST EURO3 / 08-12
Gilera Runner VXR200 EU3 05-07
Gilera Runner VX125SC 4T / 06-07
Piaggio Beverly 125 / 01-03
Piaggio Beverly 250 / 06-07
Piaggio Beverly 4T 200 / 01-03
Piaggio Beverly Cruiser 250 / 07-09
Piaggio Beverly EU3 125 / 07
Piaggio Beverly 300IE ABS E4 / 16-20
Piaggio Beverly 250IE EU3 / 06-07
Piaggio Beverly 125MIC EU3 / 07-12
Piaggio Beverly 250MIC EU3 / 07
Piaggio Beverly 125RST / 04-07
Piaggio Beverly 250RST / 04-05
Piaggio Beverly 300RST 4T 4V IE EURO3 / 10-15
Piaggio Beverly 125 Sport EU3 / 07-08
Piaggio Beverly 125 Tourer EU3 / 08-10
Piaggio Beverly 250 Tourer EU3 / 07-09
Piaggio Beverly 300 Tourer IE / 09-10
Piaggio Carnaby 125 / 07-10
Piaggio Carnaby 200 / 07-08
Piaggio Carnaby 250 / 08-09
Piaggio Carnaby Cruiser 300 / 09-12
Piaggio Liberty Sport 250 / 06-07
Piaggio MP3 125 / 07-12
Piaggio MP3 250 / 06-09
Piaggio MP3 125IE Ibrido / 08-10
Piaggio MP3 300IE LT/Mic/Touring / 10-14
Piaggio MP3 300LT Business/Sport/Enjoy / 14-18
Piaggio Vespa 125 Granturismo/EU3 / 06-07
Piaggio Vespa 200 Granturismo/EU3 / 06-07
Piaggio Vespa 250GT 60/GTS/GTV / 05-14
Piaggio Vespa 300GTS/GTV / 08-18
Piaggio Vespa 125GTS IE Super / 09-12
Piaggio Vespa 125GTV / 07-08
Piaggio Vespa 125GTV 4T NAVY / 08
Piaggio X10 125 4T 4V IE EURO3 / 12
Piaggio X7 125 EU3 / 08
Piaggio X7 250 EU3 / 08
Piaggio X7 125 EVO IE EURO3 / 09-10
Piaggio X7 300 EVO IE EURO3 / 09-10
Piaggio X8 125 / 04-06
Piaggio X8 200 / 04-07
Piaggio X8 250 EU3 / 05-08
Piaggio X8 125 Premium EU2/EU3 / 06-07
Piaggio X9 200 / 02-03
Piaggio X9 125 4T / 01-02
Piaggio X9 200 Evolution / 03
Piaggio X9 250 Evolution / 04-06
Piaggio X9 125 Evolution EU3 / 03-07
Piaggio X 125EVO / 07-12
Piaggio X 250EVO / 07
Yamaha FZX750 Faser / 88
Yamaha SRX600 / 86-88
Yamaha SZR660 / 95-97
Yamaha TT-R 230 / 11
Yamaha TT R 600 / 98-02
Yamaha TW 125 / 99
Yamaha TW 200 / 94-13
Yamaha XG250 Tricker / 05
Yamaha XJ900S Diversion / 95-97
Yamaha XT250 / 08-13
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-97
Yamaha YFM250 25R / 09-11
Yamaha YFM250 25RX/SP / 08
Yamaha YFM250 Big Bear / 07
Yamaha YFM400 Big Bear 2x4/4X4 / 04-12
Yamaha YFM400 Big Bear Hunter 4X4 / 11
Yamaha YFM350 Grizzly 4x4 / 07-12
Yamaha YFM450 Grizzly 4X4 / 07-12
Yamaha YFM450 Grizzly 4X4 Hunter / 07-14
Yamaha YFM350 Grizzly 4x4 Hunter / 07-14
Yamaha YFM400 Kodiak FW / 02
Yamaha YFM125 Raptor / 12
Yamaha YFM250 Raptor / 08-12
Yamaha YFM660 Raptor / 03-04
Yamaha YFM700 Raptor / 07-11
Yamaha YFM450 Wolverine 4WD / 07-10
Yamaha YFM250XL Bear Tracker / 04
a další...
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77230035000
Mazací a ochranný prostředek vyvinutý hlavně pro těsněné (O a X ring) řetězy. Vhodný pro silniční i off-roadové motocykly. Chrání proti korozi, odpuzuje vodu, redukuje tření, výborně maže všechny součásti a zaji-šťuje jejich kompletní ochranu za všech podmínek a každého počasí.
Syntetické mazivo na řetězy vhodné k použití pro silniční i terénní účely.
Hydrofobní, poskytuje optimální ochranu před korozí a opotřebením.
Vhodný pro řetězy s O-kroužky a X-kroužky.
Objem: 500ml
Doporučení: před aplikací nového maziva na řetěz je doporučeno provést odstranění starého nánosu předchozího maziva čističem na řetěz (obj.kód PU70049 Putoline Chain Cleaner), který odmastí a odpaří pozůstatky starých vrstev maziv, a připraví povrch řetězu pro aplikaci nového maziva. Pro dokonalejší výsledek a preciznější vyčištění řetězu je vhodné použít kartáč na řetěz (obj.kód 84-3200).
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku