Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro čínské skútry a ATV
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (2 kontakty)
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vypínač / Chcípák motoru vhodný zejména pro motocykly Yamaha WRF250 + WRF450.
- nouzový stop spínač s kabeláží, kterým dojde k zastavení motoru v případě nečekáné události jako je pád
- vyrobeno odolného flexibilního plastu
- univerzální chcípák na motorku pro vypnutí motoru
- zvýšená odolnost a životnost díky použití kvalitních materiálů
- jednotlačítkový vypínač motoru určený pro montáž na řidítka
- vhodné pro montáž na řídítka 22mm (7/8") i řidítka 28,6mm (1 1/8")
- v případě pádu motocyklu lze tímto vypínacím tlačítkem zhasnout motor, aby nedošlo k dalšímu poškození nebo zranění
Možno použít jako univerzální vypínač / chcípák pro jiné značky motocyklů.
V normální poloze je spínač otevřený a poskytuje spojení s uzeměním (zkratování), když je stlačen.
Tento přepínač lze použít jako alternativní náhrada za originální číl (OEM code):
Yamaha 5UM-83976-E1
Yamaha 5UM-83976-E2
Upozornění: přepínač je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie! Konektor nemusí být vhodný pro všechny typy a ročníky výroby!
LED blinkry Mini v provedení "Bullet Hole" z nové řady s moderním designem
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- snadná a rychlá montáž
- odolné proti vibracím s gumovým silentblokem
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval / E24).
Použitý materiál: plast/černá matná
Barva sklíčka blinkru: čiré
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 106mm
- průměr závitu B: M10
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 57mm
- výška blinkru D: 30mm
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 29mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
LED blinkry Mini v provedení "Dart" z nové řady s moderním designem
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- snadná a rychlá montáž
- odolné proti vibracím s gumovým silentblokem
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval / E9).
Použitý materiál: plast/černá matná
Barva sklíčka blinkru: čiré
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 92mm
- průměr závitu B: M10
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 56mm
- výška blinkru D: 29mm
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 21mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
Tento stator nahrazuje originální díl.
Kymco 31120-LHB3-E10
Kymco 31120-KFA5-90A
Kymco 31120-KEB7-90B
Kymco 31120-KKD6-E0B
- 12V
- 8 cívek
- Konektor (2+1)
Vhodné pro motocykly:
Kymco Vitality50 4T
Kymco Agility50 4T
Kymco Agility50 Basic 4
Kymco People S 50
Kymco Agility50 One 4T
Kymco Agility50 MMC 4T
Kymco Yager50 GT
Kymco Agility50 Carry 4T
Kymco People S 50 Elegance
Pohon startéru pro skútry s objemem motoru 50 ccm
- záběrový mechanismus startéru s pastorky
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- Bendix startéru umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
Sada obsahuje hřídel s ozubenými koly vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Rozměry:
- délka hřídele =
- počet zubů ozubené kolo malé = 14 zubů
- počet zubů ozubené kolo velké = 55 zubů
Vhodné pro skútry:
Aprilia Scarabeo 50 / 06-17
Aprilia Sport City 50 / 08-13
Aprilia SX50
Aprilia RS50 / 06-12
Aprilia SR50R / 04-16
Derbi GPR50R / 06-12
Derbi Senda 50 / 05-14
Derbi Atlantis 50 / 04-09
Gilera Runner 50 / 02-10
Gilera SMT50
Piaggio Vespa ET4 50 / 00-05
Piaggio NRG50 / 05-09
Piaggio Liberty 50 / 00-16
Piaggio Fly 50 / 05-15
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YTX4L-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 503 014 003
Napětí: 12 V
Kapacita: 3,6 Ah
Nabíjecí proud: 0,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 35 A
Rozměry: D114 x Š71 x V86 mm
Hmotnost: 1,35 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX4L-BS
YUASA YTX4L-BS
BANNER YTX4L-BS
EXIDE ETX4L-BS
FIAMM FTX4L-BS
MOTOBATT MBTX4U
VARTA 503014003
Možnost použití pro:
Arctic Cat Y-12 90 2T / 02-05
Arctic Cat Y-12 90 4T / 02-05
Beta 50 Quadra / 97-00
Beta Afrika 250 / 00-01
Bombardier DS50 / 03-06
CAN-AM DS70 / 08-15
Cagiva City 50 Lucky Expl. / 92-97
Gas Gas Pampera 250 / 97-01
Gas Gas Pampera 320 / 98-01
Honda CRF250X / 04-06
Honda XR250R / 86-96
Suzuki DR125
Suzuki DR350
Suzuki TS125
Yamah TTR125
KTM 125 LC2
KTM EXC
Husqvarna TC250
Husqvarna WRE125
Husqvarna SM125
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Spínač brzdového světla pro motocykly především italské výroby od italské značky RMS
- hydraulický tlakový sensor pro brzdový systém
- použitelný například jako brzdový spínač (čidlo brzdového světla)
- kvalitní zpracování a materiály, kovové tělo spínače
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
Rozměry:
- závit = M10x1
- klíč = 22mm
- celková délka = 39,5mm
Tento spínač nahrazuje originální spínač brzdového světla (OEM Replacement):
Moto Guzzi GU63657000
MotoGuzzi 63657000
RMS 246140200
Vhodné pro motocykly:
Moto Guzzi 350 Nevada / 92-99
Moto Guzzi 650 V65 Florida / 85-92
Moto Guzzi 750SP / 90-92
Moto Guzzi 750 Nevada / 91-03
Moto Guzzi 750 Strada / 93-95
Moto Guzzi Targa 750 / 90-92
Moto Guzzi 850 Le Mans
Moto Guzzi 850 T3
Moto Guzzi 850 T5
Moto Guzzi 1000 California / 81-93
Moto Guzzi 1000GT / 87-91
Moto Guzzi 1000S / 89-94
Moto Guzzi 1000SP / 79-94
Moto Guzzi 1000 Le Mans / 84-93
Moto Guzzi 1000 Strada / 93-94
Moto Guzzi 1100 California / 94-08
Spínač spojkové páčky od italské značky RMS
čidlo spojky pro montáž do objímky páčky
- mikrospínač ovládaný spojkovou páčkou
- spínač spojky pro montáž do držáku páčky
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie!
Tento spínač nahrazuje originální díl OEM:
Kawasaki 27010-1171
Kawasaki 27010-1406
RMS 246140600
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki GPX750R / 87-89
Kawasaki ZX-7R Ninja / 96-02
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Kawasaki ZX-9R Ninja / 94-97
Kawasaki GPZ1000RX / 86-88
Kawasaki GTR1000 / 96-97
Kawasaki GTR1000 / 03
Kawasaki GPZ1100 / 95-97
Kawasaki ZX-10R Ninja / 88-90
Kawasaki ZR1100 Zephyr / 92-95
Kawasaki ZZR1100 / 90-99
Kawasaki ZRX1200 / 97-06
Kawasaki ZZR1200 / 02-05
Kawasaki VN1500 Vulcan / 96-02
Kawasaki VN1600 Classic / 03-07
Univerzální spínač tlaku kapaliny/oleje
- závit M10x1,0
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček pro čínské čtyřkolky a skútry
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 8 cívek
- 5 vodičů
Vhodné pro:
- ATV Bashan 200
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské skútry, ATV
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 10+1 cívek
- průměr otvoru statoru 41mm
- průměr statoru 88mm
Tento stator nahrazuje:
INPARTS IP000502
Relé startovací (startovací relé / elektromagnetický spínač startéru)
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia
Piaggio 582690
Gilera 495190
RMS 246400240
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia SRV850 / 12-14
Aprilia Dorsoduro 900 / 17-18
Aprilia Shiver 900 / 17-19
Aprilia RSV4 1000 / 09-19
Aprilia RSV4 1100 / 19-20
Aprilia Tuono 1100 V4 / 15-20
Aprilia Tuono 1000 V4 / 11-14
Gilera Fuoco 500 / 07-14
Gilera Nexus 500 / 03-11
Gilera GP800 / 07-11
Piaggio X10 125 / 12-15
Piaggio Beverly 300 / 16-19
Piaggio MP3 300 / 14-18
Piaggio Beverly 350 / 11-14
Piaggio X10 350 / 12-15
Piaggio Beverly 400 / 06-10
Piaggio MP3 400 / 07-11
Piaggio X Evo 400 / 07-11
Piaggio X8 400 / 06-08
Piaggio Beverly 500 / 02-12
Piaggio MP3 500 / 11-18
Piaggio X9 / 01-07
Piaggio X10 500 / 12-14
Regulátor dobíjení (regulátor napětí / relé dobíjení) pro motocykly, skútry a čtyřkolky
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu.
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Univerzální spínač brzdového světla od německé značky TRW
- hydraulický tlakový sensor pro brzdový systém
- čidlo brzdového světla pro motocykly a čtyřkolky
- včetně konektorů, které je možno upravit/předělat dle potřeby
- kvalitní zpracování a materiály, kovové tělo spínače
- univerzální spínač tlaku kapaliny/oleje
Rozměry:
- závit M10x1,0
Vhodné jako brzdový spínač pro mnoho typů evropských motocyklů.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku