Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč otvorů: 79,5 mm
- průměr hřídele: 11,5 mm
- počet zubů: 9 mm
- délka hřídele: 24 mm
- průměr uložení: 30 mm
- průměr pouzdra: 62 mm
- směr otáčení hřídele: CW (vpravo)
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31200-KGF-902
Honda 31200-KGF-901
Vhodné pro motocykly:
Honda SH125 / 01-08
Honda SH150 / 01-08
Honda NES125 / 00,02-04
Honda NES150 / 00,02-06
Honda SES125 Dylan / 02-04
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda FES125 S-Wing / 03-06
Honda FES150 Pantheon / 03-04
Honda PES125 / 06-13
Honda PES125R / 08-13
Honda PES150 Passion / 06-10
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4JH-81960-01
Yamaha 4JH-81960-00
Yamaha 4HM-81960-00
Yamaha 4HM-81960-01
Yamaha 5ML-81960-00
Yamaha 5VX-81960-00
Yamaha 5SL-81960-00
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZR600R Genesis / 94-99
Yamaha XVS650 Dragstar / 97
Yamaha XVS650 Drag Star
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-99
Yamaha XT660R / 04-11
Yamaha XT660X / 04-11
Yamaha XJ6F / 10-13
Yamaha XJ6N / 09-16
Yamaha XJ6S / 09-16
Yamaha XJ600N Diversion / 96-02
Yamaha XJ600S Diversion / Seca II / 96-02
Yamaha FZ6N Fazer / 04-07
Yamaha FZ6R Fazer / 09-10
Yamaha FZ6S Fazer / 04-09
Yamaha SZR660 / 95-98
Yamaha SRX400 / 96
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha YB125 SPD / 08
Yamaha YBR125 / 07-14
Yamaha YZF-R125 / 08-10
Yamaha YZF-R6 / 99-05
Yamaha YZF-R6S / 03-09
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 95-07
Yamaha YZF-R1 / 98-01
Yamaha XP500 T-Max / 01-07
Yamaha XP500 T-Max ABS / 05-21
Yamaha YP125 Majesty / 02-11
Yamaha YP150 Majesty / 02
Yamaha YP180 Majesty / 03-07
Yamaha YP250 Majesty / 96-07
Yamaha YP125R X-Max / 10-13
Yamaha YP250 X-Max / 10-11
Yamaha YW125 BW's Zuma / 10-11
Yamaha XC125 Cygnus X / 04-11
Yamaha XC125 Vity / 08-11
Yamaha XN125 Teo's / 03-11
Yamaha XN150 Teo's / 03-11
Peugeot 125 Elyseo / 98-04
Peugeot 150 Elyseo / 00-04
Peugeot 125 Elystar / 02-07
Peugeot 150 Elystar / 02-07
Peugeot 125 Looxor / 03-05
Peugeot 125 Jet Force / 03-11
MBK YP250 Skyliner / 00-02
Italjet 250 Jupiter / 02-03
Benelli 250 Velvet / 00-07
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 31800-49320
Suzuki 31800-37020
Suzuki 31800-09031
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP8112941
BMW 61312346432
BMW 61317707943
Shindengen SH532B-12
Tourmax RGU-370
Parametry: 12V
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
BMW F650 Funduro / 93-99
BMW F650GS / 99-11
BMW F650ST / 93-98
BMW F650CS / 02-11
BMW G650X / 07-11
BMW F800S / 07-11
BMW F800ST / 07-11
BMW F650GS Dakar / 00-08
BMW F650CS Scarver / 02-05
BMW G650 Xcountry / 07-10
BMW G650 Xmoto / 07-10
BMW G650 Xchallenge / 07-10
Aprilia Leonardo 250 / 99-01
Aprilia Leonardo 250ST / 02-05
Aprilia Leonardo 300ST / 02-04
Aprilia Leonardo 250 LC / 99-01
Aprilia Leonardo 300 LC / 99-06
Aprilia Moto 650 / 95-99
Aprilia Pegaso 650 / 96-00
Aprilia Pegaso 650i / 01-04
Aprilia Pegaso 660
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5BN-81960-00
Shindengen SH678A-11
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha VP125 X-City / 07-16
Yamaha VP250 X-City / 07-16
Yamaha XV1600 Wild Star / 99-04
Yamaha XVS125 Drag Star / 04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha XVS650 Drag Star / 98-00
Yamaha XVS650 Dragstar Classic / 98-00
Yamaha XVS1100 Drag Star / 99-02
Yamaha XV1600 Roadstar
Yamaha XV1600 Road Star Silverado
Yamaha XV1700 Road Star
Yamaha YBR250 / 07-13
Yamaha YFM660 Grizzly / 02-08
Yamaha YFM700 Raptor / 06-21
Yamaha YXR450 Rhino
Yamaha YXR660 Rhino
Yamaha YFZ450R / 09-21
Yamaha YFZ450X
Yamaha YP125R X-Max / 06-15
Yamaha YP125RA X-Max ABS / 14-15
Yamaha YP250R X-Max / 07-15
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB12A-A patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 512 011 012
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D135 x Š81 x V161 mm
Hmotnost: 4,4 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Yuasa YB12A-A
Banner YB12A-A
Fiamm YB12A-A
Exide EB12A-A
Varta YB12A-A
Možnost použití pro:
Ducati Supersport 900SS
Honda CB250
Honda CB350
Honda CB360
Honda CB400
Honda CB500
Honda CB550
Honda CB650
Honda CBX550
Honda CM400
Honda CMX450
Honda VF500F
Honda VT500
Kawasaki EN450
Kawasaki EN500
Kawasaki GPX600R
Kawasaki GPZ400
Kawasaki GPZ550
Kawasaki GPZ600R Ninja
Kawasaki GT550
Kawasaki Z400
Kawasaki Z440
Kawasaki Z500
Kawasaki Z550
Kawasaki ZL600 Eliminator
Kawasaki ZR550 Zephyr
Kawasaki ZXR400
Kawasaki ZZR400
Kawasaki ZZR600
Yamaha SR250
Yamaha XJ550
Yamaha XJ600
Yamaha XJ650
Yamaha XS400
Yamaha XV500
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-38F10
Suzuki 32800-05G10
Suzuki 32800-05G11
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RMX450Z / 10-19
Suzuki LTA400F Eiger 4X4 / 02-07
Suzuki LTR450 QuadRacer / 06-12
Suzuki LTZ400 Quadsport / 09-17
Nabíječka Electhium Smart Charger
- univerzální nabíječka pro všechny typy baterií - kyselinové, gelové, AGM, SLA, Lithiové (LiFePo4)
- navržena pro zlepšení výkonu a životnosti lithiové baterie
- automaticky kontroluje úroveň nabití, takže nabíjení bude prováděno pouze v případě potřeby, aby nedošlo k překročení jmenovitého napětí
- vhodná pro motocykly, skútry, lodě
- napětí 12V 2A
- ochrana proti špatnému zapojení (přepólování, ochrana proti přetížení, ochrana proti proti zkratu
- světelná indikace LED
Dodáváno se dvěma sadama připojovacích kabelů, a to s kabely se svorkami nebo kabely s oky pro přímé napojení na baterii
Parametry:
- AC: 100V-240V (47Hz - 63Hz)
- DC: 4-14,6V / 2A
- náběhový proud: 400mA
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTZ10S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 508.901.015
Napětí: 12 V
Kapacita: 8,5 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D150 x Š87 x V94 mm
Hmotnost: 3,3 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ10S-C
INTACT YTZ10S
YUASA YTZ10S
LANDPORT YTZ10S-BS
BANNER GTZ10-4
EXIDE ETZ10-BS
FIAMM YTZ10S-BS
BOSCH 0092M60110
VARTA 508.901.015
KTM 58411053100
KTM 76011053100
CF MOTO 31020700
Možnost použití pro:
Aprilia 1000 RSV4 R APRC Factory / 09-14
BMW S1000RR / 09-14
Bombardier Quest 650Max / 04-05
Honda CB1000R / 09-15
Honda NT650V Deauville / 98-04
KTM Duke 690
KTM 690SMC
KTM 690 Enduro
KTM Supermoto 690
Husqvarna 701 Enduro
Husqvarna 701 Supermoto
Kawasaki KLF300 Bayou 4WD / 00-05
Kawasaki ZX1000 Ninja / 10-16
MV Agusta Brutale 910S / 08-10
Suzuki LTR 450 Quadracer / 06-11
Yamaha FZ-07 / 15-17
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 31800-21E20
KTM 60011058000
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AN250 Burgman / 98-99
Suzuki AN400 Burgman / 99-22
Suzuki GS500 / 01-08
Suzuki GS500F / 04-08
Suzuki GSF1200 Bandit / 01-05
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSR750 / 11-13
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 99-06
Suzuki GSX1400 / 02-07
Suzuki GSX600F / 98-01
Suzuki GSX750 / 98-03
Suzuki GSX750F / 98-05
Suzuki GSXR1100 / 93-97
Suzuki GSXR1000 / 17-21
Suzuki GSXR600 / 11-14
Suzuki GSXR750 / 11-14
Suzuki GZ250 Marauder / 99-01
Suzuki RF900R / 96-97
Suzuki SV650 / 99-02
Suzuki TL1000 / 98-00
Suzuki VL1500 Intruder / 98-09
Suzuki VL800 Intruder / 05-16
Suzuki VL800 Intruder C800 / 09-13
Suzuki VL800 Volusia / 01-08
Suzuki VZ800 Marauder / 97-06
Suzuki VZ800 Intruder / 08-16
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
KTM 990 Adventure R
KTM 990 Adventure S
KTM 690 Duke
KTM 690 Supermoto
KTM 690 Supermoto R
KTM 990 Superduke
KTM 990 Superduke R
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3SX-81940-00
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5SL-81940-12
Yamaha 5SL-81940-11
Yamaha 5SL-81940-10
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Kompletní startér pro skútry s motory Minarelli AM6
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje:
- napětí = 12V
- rozteč otvorů = 55mm
- počet zubů = 14
- průměr osazení = 42mm
- průměr těla = 40mm
- směr otáčení = CW (pravý)
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP8212367
Yamaha 4YV-H1800-20
Yamaha 4YV-H1800-10
Vhodné pro motocykly s motorem Minarelli AM6:
Aprilia RS50 / 93-05
Aprilia Europa 50 / 91-92
Aprilia Classic 50 / 92-99
Aprilia AF1 Futura 50 / 91-92
Aprilia Red Rose 50 / 90-94
Motorhispania RX50 R / 09-16
Yamaha DT50R / 97-02
Yamaha TZR50R / 03-12
Peugeot XR6 H2O 50 / 00-07
Rieju RS1 Evolution 50 H2O / 97-04
Rieju RS2 Matrix 50 H2O / 02-04
Rieju RS2 Matrix Pro 50 H2O / 05-09
Sherco Enduro SE50 / 07-12
Sherco Supermoto SM50 / 07-12
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro skútry s motorem AM6 Minarelli
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
Parametry:
- 12V
- 12 cívek
- 4 vodiče
Rozměry:
vnitřní průměr = 31mm
vnější průměr = 84 mm
rozteč = 40 mm
Tento stator nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 5WX-H1410-00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia AF1 50
Aprilia Pegaso 50
Aprilia RS50
Aprilia RX50
Aprilia Red 50
Aprilia Tuareg 50
MBK XPower 50
Rieju MRT 50
Rieju MRX 50
Rieju RR 50
Rieju RRX 50
Rieju RS-1 50
Rieju RS-2 50
Rieju SMX 50
Rieju Spyke 50
Rieju Tango 50
Yamaha DT 50 / 07-11
Yamaha TZR 50 / 03-12
motor Minarelli AM6
Stator zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- 12V
- 16 cívek
Rozměry:
- vnější průměr = 97mm
- otvor průměr = 37mm
- výška = 22,5mm
Tento stator nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5DS-85510-00
Yamaha 5DS-H5510-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha Majesty YP125 / 98-09
Yamaha Majesty YP150
Yamaha Majesty YP180
Yamaha Teo's 125
Yamaha Teos 150
Yamaha Maxster 125
Yamaha Maxster 150
Benelli Velvet 125 / 99-07
Benelli Velvet 150 / 99-07
Italjet 125 Millenium / 00-02
Italjet 150 Millenium / 00-02
Italjet Jupiter 125
Italjet Jupiter 150
Malaguti Madison 125 / 99-05
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti F12 Max 125
MBK Skyliner 125 / 98-06
MBK Skyliner 150 / 00-07
MBK Skyliner 180 / 03-08
MBK Doodo 125
MBK Doodo 150
MBK Thunder 125
MBK Thunder 150
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB14L-A2 patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 514.011.014
Napětí: 12 V
Kapacita: 14 Ah
Nabíjecí proud: 1,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 140 A
Rozměry: D135 x Š91 x V167 mm
Hmotnost: 5,4kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB14L-A2
EXIDE YB14L-A2
4RIDE CB14L-A2
EXIDE YTX14AHL-BS
VARTA 51411
Možnost použití pro:
Aprilia Atlantic 500 / 02-03
Aprilia Moto 650 / 95-00
Aprilia Pegaso 650 / 89-00
Aprilia Pegaso 600 / 88-94
Aprilia Scarabeo 500 / 02-08
Aprilia Tuareg 600 / 87-92
Arctic Cat 300 2x4 / 00-04
Arctic Cat 300 4x4 / 98-05
BMW C1 125 / 00-04
BMW C1 200 / 02-04
BMW R 1100S / 99-03
BMW R 45N / 78-85
Cagiva Alazzurra 650 / 86-88
Cagiva Canyon 500 / 98-00
Cagiva W12 350 / 93-95
Cagiva W16 600 / 94-97
Ducati Indiana 650 / 86-87
Honda CBX1000 / 78-80
Honda CX500 / 77-82
Honda FT500 / 82-85
Kawasaki GPX750R / 87-90
Kawasaki GPZ900R Ninja / 84-94
Kawasaki Z750GT / 83-96
Kawasaki ZZR 1100C / 90-92
Suzuki GSX750 / 81-06
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku