Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 507901012 (YT7B-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 507 901 012
Napětí: 12 V
Kapacita: 7 Ah
Nabíjecí proud: 0,7 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D150 x Š66 x V94 mm
Hmotnost: 2,58 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DT7B-4-C
YUASA YT7B-BS
BANNER GT7B-4
BANNER YT7B-BS
EXIDE YT7B-BS
FIAMM FT7B-BS
MOTOBATT MB7U
VARTA 507.901.012
Možnost použití pro:
Kawasaki KLX400R
Suzuki DR-Z400
triumph 675cc Daytona
Yamaha Zuma 125
Yamaha TTR250
Yamaha YFZ450
Yamaha Majesty250
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
- 1x konektor (3 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kymco 30400-KGN7-671
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Beta Eikon 125 (99-06)
Beta Eikon 150 (99-06)
Honda XLR250 (82-83)
Kymco B&W 125 (00-04)
Kymco Dink 125 (97-98)
Kymco Dink Classic 125 (02-03)
Kymco Dink LX 125 (98-00)
Kymco Grand Dink 125 (01-07)
Kymco B&W 150 (00-04)
Kymco Dink 150 (97-98)
Kymco Dink Classic 150 (02-03)
Kymco Dink LX 150 (98-00)
Kymco Grand Dink 150 (01-07)
Kymco Dink Classic 200 (04-07)
Malaguti F18 Warrior 125 (00-02)
Malaguti F18 Warrior 150 (00-02)
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha XT125 a YBR125
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 8 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (2 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (5 kontaktů)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco 31600-LCD3-E00
Kymco 31600-LCD3-E0B
Kymco 31600-LCD3-E10
Arrowhead AKY6002
Arrowhead 230-58157
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YT9B-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 509 902 008
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 115 A
Rozměry: D150 x Š70 x V105 mm
Hmotnost: 2,76 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DT9B-4-C
YUASA YT9B-BS
BANNER GT9B-4
BANNER YT9B-BS
EXIDE ET9B-BS
EXIDE YT9B-BS
FIAMM FT9B-BS
MOTOBATT MBT9B4
VARTA 509.902.008
Možnost použití pro:
Yamaha MT-03 (660) / 06-13
Yamaha XP500 Tmax / 01-03
Yamaha XP500 Tmax ABS / 05-07
Yamaha XT660R / 04-12
Yamaha YFM700R Raptor / 06-10
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha YZF750R7 / 99-00
Yamaha YZF-R6 / 01-09
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 509016008 (YB9L-A2) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509 016 008 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry: D135 x Š75 x V139
Hmotnost: 3,3 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE CB9L-A2
YUASA YB9L-A2
BANNER YB9L-A2
BOSCH M4 F27
EXIDE YB9LA2
MOTTOBAT MB9U
VARTA YB9L-A2
Možnost použití pro:
Derbi Boulevard 125 4T / 03-05
Derbi Boulevard 150 / 07-09
Kawasaki EL250 Eliminator / 96-03
Kawasaki ER250 Scorpion / 86-90
Kawasaki GPZ305 Belt Drive / 85-89
Kawasaki ZXR250 / 90-95
Kawasaki ZZR250 / 90-93
MZ ETS125 / 69-73
MZ 125 Saxon / 93-97
MUZ ETS125 / 69-73
MUZ 125 Saxon / 93-97
Suzuki GT550 / 73-76
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč otvorů: 73 mm
- průměr hřídele: 14 mm
- počet zubů: 9
- průměr montážních otvorů: 7mm
- průměr pouzdra na O-kroužku: 30mm
- celková délka: 135mm
- směr otáčení hřídele: CW(vpravo)
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 31100-20E00
Denso 228000-3450
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AN125 Vecstar (CF42A) / 95-00
Suzuki AN150 Vecstar (CG41A) B7 / 95-00
Suzuki AN125 Burgman
Suzuki AN150 Burgman
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB10L-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 511 013 009 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 10 Ah
Nabíjecí proud: 1 A
Start. proud CCA/-18°C: 160 A
Rozměry: D136 x Š91 x V146 mm
Hmotnost: 3,6 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB10L-B
YUASA YB10L-B2
4RIDE CB10L-B2
EXIDE YB10L-B2
Možnost použití pro:
Gilera Arizona 250 / 85-86
Gilera D.N.A 125 / 02-03
Gilera Runner 180FXR / 97-03
Gilera Runner 200VXR / 03-06
Italjet Dragster 180 / 99-02
Kawasaki KLF185 / 85-87
Kawasaki KLT200 / 81-82
Kawasaki KZ200 / 78-79
Kawasaki Z200A / 77-80
Malaguti Madison 150 / 99-00
Piaggio/Vespa Beverly 250GT / 04-05
Piaggio/Vespa Beverly 500GT / 03-06
Piaggio/Vespa GT125L (Grandtur.) / 03-04
Piaggio/Vespa GT200L (Grandtur.) / 03-05
Piaggio/Vespa Hexagon 250GT / 98-01
Piaggio/Vespa X9 125SL / 00-03
Piaggio/Vespa X9 125SL (Evol.) / 03-05
Suzuki GS550E / 80
Suzuki GSX550E, EF / 83-87
Yamaha XC180 / 83-85
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 511013009 (YB10L-B) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 511 013 009 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 11 Ah
Nabíjecí proud: 1,1 A
Start. proud CCA/-18°C: 150 A
Rozměry: D136 x Š91 x V146 mm
Hmotnost: 4,38kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB10L-B
4RIDE CB10L-B
YUASA YB10L-B2
4RIDE CB10L-B2
EXIDE YB10L-B2
VARTA 12N10-3B
Možnost použití pro:
Gilera Arizona 250 / 85-86
Gilera D.N.A 125 / 02-03
Gilera Runner 180FXR / 97-03
Gilera Runner 200VXR / 03-06
Italjet Dragster 180 / 99-02
Kawasaki KLF185 / 85-87
Kawasaki KLT200 / 81-82
Kawasaki KZ200 / 78-79
Kawasaki Z200A / 77-80
Malaguti Madison 150 / 99-00
Piaggio/Vespa Beverly 250GT / 04-05
Piaggio/Vespa Beverly 500GT / 03-06
Piaggio/Vespa GT125L (Grandtur.) / 03-04
Piaggio/Vespa GT200L (Grandtur.) / 03-05
Piaggio/Vespa Hexagon 250GT / 98-01
Piaggio/Vespa X9 125SL / 00-03
Piaggio/Vespa X9 125SL (Evol.) / 03-05
Suzuki GS550E / 80
Suzuki GSX550E / 83-87
Yamaha XC180 / 83-85
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) od americké značky Arrowhead
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
- 1x konektor (2 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco 30410-KUDU-900
Arrowhead 160-02114
Arrowhead IKY6011
Moduly v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
UPOZORNĚNÍ: ZBOŽÍ NEJDE VRÁTIT!!
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, CDI moduly, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Kompletní startér od nizozemské značky Horse Power Ignition
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP2QCA000041
Derbi 00G03901891
Suzuki 31100-36C02
Suzuki 3110036C02
Malaguti 61110200
Malaguti 62211800
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AD50 Address / 89-94
Suzuki AE50 Hi-Up/Style / 90-99
Suzuki AG50 Address / 92
Suzuki AJ ZZ Sepia S 50 / 92-97
Suzuki TR50 Street Magic / 98-00
Suzuki Estilete 50 AC 2T / 00-01
Suzuki AY50 Katana / 97-00
Suzuki AY50 W Katana / 97-00
Suzuki Katana 50 AC 2T / 97-00
Suzuki Katana 50 LC 2T / 97-00
Suzuki Katana-R 50 AC 2T / 01-06
Suzuki Katana-R 50 LC 2T / 01-06
Suzuki Zilion UX 50 LC 2T / 99-00
Aprilia Habana Custom 50 AC 2T / 93-04)
Aprilia Habana Retro 50 AC 2T / 93-03)
Aprilia Mojito Custom 50 AC 2T / 99-04
Aprilia Mojito Retro 50 AC 2T / 99-03
Aprilia Scarabeo Ditech 50 / 01-04
Aprilia SR 50 Ditech Eu2 / 00-03
Aprilia SR 50 Ditech carburatore LC / 00-03
Aprilia SR 50 Racing LC 2T / 00-03
Aprilia SR 50 Sport LC 2T / 00-03
Aprilia SR R Factory 50 (mot.Aprilia) / 05
Atala Byte AT10 50 AC 2T / 97-99
Atala Byte AT18 50 AC 2T / 98-
Atala Hacker 50 LC 2T / 95-99
Atala Hacker AT12 50 AC 2T / 96-99
Atala Hacker AT12 50 LC 2T / 98-99
Atala Hacker Racing 50 AC 2T / 96-99
Atala Skeggia 50 AC 2T / 98-02
Atala Skeggia 50 LC 2T / 00-01
Benelli 491 ST 50 AC 2T (mot.Morini) / 03-10
Benelli Naked 50 AC 2T (mot.Morini) / 03-10
Benelli Hunter 50 / 96-97
Benelli Paddock 50 / 98-99
Predator 50 / 98-01
Derbi Atlantis 50 / 99-01
Derbi Atlantis LC 50 / 99-01
Derbi Hunter 50 / 96-97
Derbi Paddock 50 / 98-99
Derbi Predator LC 50 / 98-01
Derbi Predator O2 50 / 98-01
Italjet Cruise 50 AC 2T / 93-98
Italjet Formula 50 AC 2T (mot.Morini) / 94-02
Italjet Formula 50 LC 2T (mot.Morini) / 97-02
Italjet Formula 125
Italjet Torpedo 50 AC 2T (mot.Morini) / 99-02
Italjet Velocifero 50 AC 2T / 98-02
Malaguti Crosser CR1 50 AC 2T / 95-99
Malaguti Crosser EL 50 AC 2T / 00-02
Rieju Crosser 50 AC 2T / 97-99
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YTX12-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 510 012 009
Napětí: 12 V
Kapacita: 10,5 Ah
Nabíjecí proud: 1,0 A
Start. proud CCA/-18°C: 180 A
Rozměry: D152 x Š88 x V131 mm
Hmotnost: 3,5 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX12-BS
YUASA YTX12-BS
BANNER YTX12-BS
EXIDE ETX12-BS
EXIDE YTX12-BS
FIAMM FTX12-BS
MOTOBATT MBTX12U
VARTA 510.012.009
Možnost použití pro:
Honda CB1100SF / 00-02
Honda CBR1100XX Blackbird / 94-00
Honda VF750C Magna / 93-00
Honda VFR750F / 86-98
Kawasaki ER500 Twister / 97-05
Kawasaki ZX600 / 93-02
Kawasaki ZX-6R Ninja / 95-97
Kawasaki ZZR600E / 94-03
Polaris Phoenix 200 / 09-16
Polaris RZR170 Ranger / 16-17
Triumph Bonneville 865 / 05-14
Triumph Scrambler 865 / 09-16
Triumph Tiger 1050 / 07-11
Yamaha FZR600R / 94-95
Yamaha TRX850 / 95-99
Yamaha YZF750R / 94-97
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB12A-A patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 512 011 012
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D135 x Š81 x V161 mm
Hmotnost: 4,4 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Yuasa YB12A-A
Banner YB12A-A
Fiamm YB12A-A
Exide EB12A-A
Varta YB12A-A
Možnost použití pro:
Ducati Supersport 900SS
Honda CB250
Honda CB350
Honda CB360
Honda CB400
Honda CB500
Honda CB550
Honda CB650
Honda CBX550
Honda CM400
Honda CMX450
Honda VF500F
Honda VT500
Kawasaki EN450
Kawasaki EN500
Kawasaki GPX600R
Kawasaki GPZ400
Kawasaki GPZ550
Kawasaki GPZ600R Ninja
Kawasaki GT550
Kawasaki Z400
Kawasaki Z440
Kawasaki Z500
Kawasaki Z550
Kawasaki ZL600 Eliminator
Kawasaki ZR550 Zephyr
Kawasaki ZXR400
Kawasaki ZZR400
Kawasaki ZZR600
Yamaha SR250
Yamaha XJ550
Yamaha XJ600
Yamaha XJ650
Yamaha XS400
Yamaha XV500
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB12AL-A2 patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 512.013.012
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D134 x Š80 x V160 mm
Hmotnost: 4,3 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB12AL-A2
4RIDE CB12AL-A2
EXIDE YB12AL-A2
VARTA 512013
Možnost použití pro:
Aprilia Pegaso 650 / 93-02
Aprilia Pegaso 650ie / 01-04
BMW F650 / 93-99
BMW F650GS / 99-08,12
BMW F650GS ABS / 00-08
BMW G650GS ABS / 08-16
Honda CB450N / 85
Honda CB1100R / 83
Honda CBX650E / 83-84
Kawasaki EN500 Vulcan / 96-09
Kawasaki ZXR500 Stinger / 90
Yamaha FZ600 / 86-88
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR600H Genesis / 89-93
Yamaha XT600Z Tenere / 86-91
Yamaha XV535 Virago / 89-03
Aprilia Arrecife 125 / 04-06
Aprilia Arrecife 200 / 04-06
Aprilia Arrecife 250 / 04-06
Aprilia Atlantic 125 / 03-13
Aprilia Atlantic 200 / 04-05
Aprilia Atlantic 250 / 04-09
Aprilia Atlantic 300 / 12-13
Aprilia Grande 250 / 11
Aprilia Atlantic 125 / 12
Aprilia Grande 250 / 12-13
Aprilia Leonardo 125 / 96-05
Aprilia Leonardo 150 / 97-99
Aprilia Leonardo 250 / 99-01
Aprilia Leonardo 300 / 05-06
Aprilia Scarabeo 125 / 99-04
Peugeot Citystar 125 / 12-16
Peugeot Citystar 200 / 12-17
Peugeot Geopolis 125 / 07-12
Peugeot Geopolis 250 / 07-12
Peugeot Geopolis 300 / 11-14
Peugeot Jet Force 125 / 03-07
Peugeot Elyseo 125 / 99-03
Peugeot Elyseo 150 / 02-03
Peugeot Elystar 125 / 03-07
Peugeot Elystar 150 / 04-06
Peugeot Jet Force 125 / 05-07
Peugeot Satelis 125 / 07-13
Peugeot Satelis 250 / 07-12
Peugeot Pulsion 125 / 19
Malaguti Madison 250 RS 2007
Malaguti Madison 400 / 02-06
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (5 kontaktů)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco 31600LEJ3E10
Kymco 31600LFC2E10
Arrowhead 230-58244
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 510012009 (YTX12-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 510 012 009 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 10 Ah
Nabíjecí proud: 1,0 A
Start. proud CCA/-18°C: 150 A
Rozměry: D152 x Š88 x V131 mm
Hmotnost: 4,3 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX12-BS
YUASA YTX12-BS
BANNER YTX12-BS
EXIDE ETX12-BS
EXIDE YTX12-BS
FIAMM FTX12-BS
MOTOBATT MBTX12U
VARTA 510.012.009
Možnost použití pro:
Honda CB1100SF / 00-02
Honda CBR1100XX Blackbird / 94-00
Honda VF750C Magna / 93-00
Honda VFR750F / 86-98
Kawasaki ER500 Twister / 97-05
Kawasaki ZX600 / 93-02
Kawasaki ZX-6R Ninja / 95-97
Kawasaki ZZR600E / 94-03
Polaris Phoenix 200 / 09-16
Polaris RZR170 Ranger / 16-17
Triumph Bonneville 865 / 05-14
Triumph Scrambler 865 / 09-16
Triumph Tiger 1050 / 07-11
Yamaha FZR600R / 94-95
Yamaha TRX850 / 95-99
Yamaha YZF750R / 94-97
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku