Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- výška "H" = 8mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 58mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91006-168-003
Honda 91006-168-013
Honda 91006-KBA-901
Honda 91006-KJ1-003
Honda 91006-KR1-761
Honda 91006-KR1-766
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Originální sada karburátor Dell'Orto pro italské motocykly Husqvarna, Cagiva, Moto Guzzi a Laverda
- sada karburátoru pro karburátory Dell Orto PHF a další typy
- sada obsahuje potřebné díly pro repasi / přetěsnění karburátoru Dellorto
- nesprávně fungující těsnění má vliv na špatnou funkci karburátoru
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Tato sada karburátoru Dell'Orto nahrazuje originální díl:
Dell' Orto 52557.77
Originální sada karburátor Dell'Orto pro italské motocykly
- sada karburátoru pro karburátory Dell Orto PHM a další typy
- sada obsahuje potřebné díly pro repasi / přetěsnění karburátoru Dellorto
- nesprávně fungující těsnění má vliv na špatnou funkci karburátoru
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Tato sada karburátoru Dell'Orto nahrazuje originální díl:
Dell' Orto 52520.77
Vzduchové filtry pro silniční motocykly NYPSO FILTERS jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- při pravidelné výměně vzduchového filtru se do motoru dostane jen dobře filtrovaný a čistý vzduch, především bez nebezpečných částic a nečistot, které by mohly způsobit komplikace ve správné funkci motoru a hlavně negativně ovlivnit jeho výkon
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17210-KVZ-630
Nypso Filters je značka specializující se na výrobu a vývoj olejových a vzduchových filtrů, které jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly, a splňující přísné technické a konstrukční specifikace originálních filtrů. Vedle hlavního cíle, kterým je vysoká kvalita výrobku (srovnatelná například s největším výrobcem aftermarketových filtrů značkou Hiflo), je kladen důraz i na příznivou cenu.
Vzduchové filtry NypsoFilters zaručují přesnou zaměnitelnost s originálním náhradním dílem, čímž umožňují snadnou a rychlou instalaci, a zajišťují maximální ochranu motoru s vynikajícím poměrem ceny a kvality.
Sortiment zahrnuje olejové filtry všech typů (plechové filtry, vložky nebo speciální filtry) a vzduchové filtry všech typů (papírové, pěnové nebo speciální filtry) pro motocykly, skútry, čtyřkolky.
Vzduchové filtry pro silniční motocykly NYPSO FILTERS jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- při pravidelné výměně vzduchového filtru se do motoru dostane jen dobře filtrovaný a čistý vzduch, především bez nebezpečných částic a nečistot, které by mohly způsobit komplikace ve správné funkci motoru a hlavně negativně ovlivnit jeho výkon
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17210-MGS-D30
Nypso Filters je značka specializující se na výrobu a vývoj olejových a vzduchových filtrů, které jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly, a splňující přísné technické a konstrukční specifikace originálních filtrů. Vedle hlavního cíle, kterým je vysoká kvalita výrobku (srovnatelná například s největším výrobcem aftermarketových filtrů značkou Hiflo), je kladen důraz i na příznivou cenu.
Vzduchové filtry NypsoFilters zaručují přesnou zaměnitelnost s originálním náhradním dílem, čímž umožňují snadnou a rychlou instalaci, a zajišťují maximální ochranu motoru s vynikajícím poměrem ceny a kvality.
Sortiment zahrnuje olejové filtry všech typů (plechové filtry, vložky nebo speciální filtry) a vzduchové filtry všech typů (papírové, pěnové nebo speciální filtry) pro motocykly, skútry, čtyřkolky.
Vhodné pro motocykly:
Honda 670 NM4 Vultus / 15-16
Honda CTX700 DCT / 14-18
Honda NC700S / 12-14
Honda NC700X / 12-17
Honda NC700S DCT / 12-14
Honda NC700 DCT / 15-17
Honda NC750S / 17-19
Honda NC750S DCT / 14-19
Honda NC750X / 14-20
Honda NC750XD DCT / 14-20
Honda NC750 Intergra DCT / 14-19
Honda NC750 Vultus / 17
Honda 700 Intengra DCT / 12-14
Honda 750 Intergra / 14-16
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,25mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,50mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,75mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,00mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,25mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,50mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku