Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 7mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 6mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 8mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 100
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem.
Jedná se vysocekvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnostná ná-hrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Husqvarna 8000H4235
Yamaha 5TA-13440-00
Yamaha 1S4-E3440-00
Yamaha 5D3-13440-00
Yamaha 5D3-13440-01
Yamaha 5D3-13440-02
Yamaha 5D3-13440-09
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založen v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved", a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky:
Yamaha YZF250 / 09-25
Yamaha YZF450 / 09-25
Yamaha WRF250 / 09-25
Yamaha WRF450 / 09-25
Yamaha YZF250X
Yamaha YZF450X
Yamaha WR250R / 08-20
Yamaha WR250X / 08-20
Yamaha MT125 / 15-20
Yamaha YZF-R125 / 15-20
Yamaha XT250 / 09-25
Yamaha YBR250 / 08-12
Yamaha YP125R X-Max / 15-20
Yamaha YP125RA X-Max ABS / 15-20
Yamaha YFM250R Raptor / 08-13
Yamaha YFZ450 / 07-13
Yamaha YFZ450R / 09-24
Yamaha YFZ450X / 10-11
Gas-Gas ECF250 / 12-15
Gas-Gas ECF300 / 13-15
Gas-Gas ECF450 / 13-15
Husqvarna SMR125 / 10-13
Husqvarna SMS4 125 4T / 10-13
Husqvarna TE125 4T / 10-13
Fantic 250 Caballero
Fantic 125 Caballero
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 112
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 114
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 116
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 118
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 122
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 126
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 128
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 132
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 136
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 138
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 142
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku