Jehla karburátoru Keihin
Jehly jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
- rozměr jehly = NOZ F
- délka jehly= 65,75mm
- pro karburátor = Keihin PWK
Tato jehla nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 54531636006
Husaberg 54531636006
Husqvarna 54531636006
Jehla karburátoru Keihin
Jehly jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
- rozměr jehly = NOZ F
- délka jehly= 65,75mm
- pro karburátor = Keihin PWK
Tato jehla nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 54531636007
Husaberg 54531636007
Husqvarna 54531636007
Jehla karburátoru Keihin
Jehly jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
- rozměr jehly = NOZ H
- délka jehly= 65,75mm
- pro karburátor = Keihin PWK
Tato jehla nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Beta 035.12.001.00.00
Gas-Gas ME120690435
KTM 54531636008
Husaberg 54531636008
Husqvarna 54531636008
Jehla karburátoru Keihin
Jehly jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
- rozměr jehly = NOZ F
- délka jehly= 65,75mm
- pro karburátor = Keihin PWK
Tato jehla nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 54531636009
Husaberg 54531636009
Husqvarna 54531636009
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 21mm
- šířka "C" = 10mm
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 12mm
Kloubová ložiska pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- skládají se z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kluzná kloubová ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka vnitřníhí kroužku "C" = 13mm
- šířka vnějšího kroužku "D" = 14mm
- typ ložiska = Race
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 78,00mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 1,5mm
- šířka (hloubka kroužku) C = mm
- provedení = stěrací kroužek, skládaný pístní kroužek
Balení = sada kompletního stěracího kroužku (2 vodící kroužky a vlnitý kroužek "pružinka")
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 78,00mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 1,0mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 2,8mm
- provedení = těsnící kroužek, kompresní kroužek
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 91,50mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 1,0mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 3,4mm
- provedení = těsnící kroužek, kompresní kroužek
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 91,50mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 1,2mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 3,9mm
- provedení = těsnící kroužek, kompresní kroužek
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 92,00mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 1,0mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 3,4mm
- provedení = těsnící kroužek, kompresní kroužek
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 95,00mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 2,0mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 2,9mm
- provedení = stěrací kroužek, skládaný pístní kroužek
Balení = sada kompletního stěracího kroužku (2 vodící kroužky a vlnitý kroužek "pružinka")
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 95,00mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 1,2mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 3,8mm
- provedení = těsnící kroužek, kompresní kroužek
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 96,00mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 2,0mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 2,5mm
- provedení = stěrací kroužek, skládaný pístní kroužek
Balení = sada kompletního stěracího kroužku (2 vodící kroužky a vlnitý kroužek "pružinka")
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) A = 96,50mm
- tloušťka (výška kroužku) B = 1,2mm
- šířka (hloubka kroužku) C = 3,8mm
- provedení = těsnící kroužek, kompresní kroužek
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle pístního kroužku!
Podle rozměrů drážky v pístu je tento kroužek vhodný pro univerzální použití.
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |