Víčko chladiče od japonské značky DRC
- určeno jako alternativní náhrada za originální víčko
- horní hranice tlaku 1,1 bar
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při jízdě
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Toto víčko je alternativní náhradou za originální díl OEM:
Yamaha 4FL-12462-00
Yamaha 17W-12462-00
Yamaha 1AE-12462-00
Yamaha 1KT-12462-00
Yamaha 22W-12462-00
Yamaha 24X-12462-00
Yamaha 5HD-12462-00
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
Honda CR85+CR125+CR250+CR500
Honda CRF150R+CRF250R+CRF450R+CRF250X+CRF450X
Honda XR400+XR600+CRF110+CRF125F
Honda TRX400+TRX420+TRX450 a další
Kawasaki KX65+KX85+KX125+KX250
Kawasaki KXF250+KXF450
Kawasaki KLX450R+KVF360 Prairie+KVF650 Prairie+KVF700 Prairie a další
Suzuki RM85+RM125+RM250
Suzuki RMZ250+RMZ450+RMX450Z
Suzuki DRZ400+LTZ400+LTR450 a další
starší modely Husqvarna
starší modely KTM
Triumph
Yamaha DT50 / 92-00
Yamaha DT80 / 90-92
Yamaha RZ50 / 98
Yamaha TZ50 / 90
Yamaha TZR50 / 90-92
Yamaha YH50 Flipper / 98
Yamaha YH50 Why / 98
Yamaha YZ80 / 90-01
Yamaha YZ85 / 02-21
Yamaha DT125R / 90-02
Yamaha DT125RE / 05
Yamaha DT200 / 95-96
Yamaha DT230 / 97-99
Yamaha FZR250 / 90-94
Yamaha TDR250 / 90
Yamaha TY250 / 93-96
Yamaha TZ125 / 94-00
Yamaha TZ250 / 90-03
Yamaha TZR125 / 90-97
Yamaha TZR250 / 90-95
Yamaha WR250 / 91-13
Yamaha YZ125 / 90-24
Yamaha YZF250 / 01-09
Yamaha YZ250 / 90-24
Yamaha FZ400 Fazer / 97
Yamaha FZ6S Fazer / 04-06
Yamaha FZR400RR / 90-94
Yamaha FZR500 / 90-93
Yamaha FZR600 Genesis / 90-97
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha RD350 / 91-92
Yamaha WRF400 / 98-02
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha WRF450 / 03-11
Yamaha XJ6 Diversion / 09-16
Yamaha XJ6N Diversion / 09-16
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-96
Yamaha YZF400 / 98
Yamaha YZF426 / 00-02
Yamaha YZF450 / 03-09
Yamaha FZ750 Genesis / 90-91
Yamaha FZ1N Fazer / 06-14
Yamaha FZ1S Fazer / 07-13
Yamaha FZ8N / 11-15
Yamaha FZ8S Fazer / 11-15
Yamaha FZR1000 / 90-95
Yamaha FZR750 Genesis / 90
Yamaha FZS1000 Fazer / 01-05
Yamaha GTS1000 / 93-98
Yamaha MT-09 / 14-20
Yamaha Niken / 18-20
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha TDM900 / 02-10
Yamaha Tracer 900 / 15-20
Yamaha TRX850 / 95-98
Yamaha XSR900 / 16-20
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 90-95
Yamaha YZF750R / 93-96
Yamaha YZF750 / 93-96
Yamaha YZF-R1 / 02-03
Yamaha VMAX 1200 / 90-07
Yamaha XT1200Z Super Tenere / 10-22
Yamaha XVS1300 Stryker / 11-16
Yamaha YF350Z / 90-96
Yamaha YFM400 Kodiak / 01-02
Yamaha YFM550 Grizzly / 09-11
Yamaha YFM660 Grizzly / 02-08
Yamaha YFM660 R Raptor / 01-05
Yamaha YFZ350 Banshee / 90-10
Yamaha YFM700 Grizzly / 07-11
Yamaha YFM700R Raptor / 06-12
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Suzuki K9204-90030
Kawasaki 92049-0030
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Tato páčka je alternativní náhradou originálního ložiska (originální kód OEM):
Yamaha 93306-205XP
Yamaha 93306-20335
Yamaha 93306-20302
Yamaha 93306-20313
Yamaha 93306-20326
Honda 91004-GE3-000
Honda 91004-GE2-890
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 6mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8" a také možnost montáže klíčem OK 21.
- vnitřní průměr hlavice - 68 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
- matice pro montáž klíčem - OK 21
Vhodné pro olejové filtry:
HF138 (Suzuki, Kawasaki, Aprilia, Bimota, Cagiva, Sachs, Kymco, Artic Cat)
HF147 (Yamaha, Kymco)
HF191 (Triumph, Peugeot)
HF682 (Suzuki, Hyosung, CF Moto, Goes, Quadzilla)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 58mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 17,3mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91103-KZ4-B01
Honda 91103-KZ4-B00
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" =10mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce Nachi, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/22
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Zámek k zabezpečení sedadla motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla = 18 mm
- výška těla = 18 mm
- šířka zápatky = 15 mm
- celková výška = 33,5 mm
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů - hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti
Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).
- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Can-Am 707800023
Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 2GU-14451-00
Yamaha 2GU-14451-01
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 50mm
- šířka "C" = 14mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 19,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 09263-14012
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku