Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Rozvodový řetěz od výrobce z Taiwanu, který dodává do prvovýroby Kymco, SYM a dalším světoznámým výrobcům
- tyto řetězy dovážíme přímo od výrobce z továrny a proto jsou nabízeny za velmi příznivou cenu
- kvatitní náhrada za originální díl
- jsou vyráběny z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použitý materiál a technologie výroby umožňují nabídnout dlohou životnost a disponují vysokou odolností proti dynamickému namáhání a velmi dobrými tepelnými vlastnostmi
- tyto řetězy poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KCW-851
Honda 14401-KCW-850
Honda 14401-KCW-880
Suzuki 12760-20E00
Piaggio 82643R
SYM 1C4401M92000
Kymco 00123110
Kymco 14401-KGN7-67A
Kymco 14401-KUDU-C00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Sportcity One 125 / 08-14
Aprilia Moijto 125 / 03-08
Aprilia SR Max 125 / 11-15
Aprilia Motard 125 / 11-16
Aeon Cobra 125
AGM Fighter 125
ATU Calypso 125
Adly/Herchee Cat 125 / 98-02
Adly/Herchee Herkules 125 / 11-12
Adly/Herchee Noble 125 / 06-10
Benelli Adiva 150 / 01-02
Benelli Velvet 150 / 99-03
Barton Falcon 125
Barton Huragan 125
Baotian BT125 / 05-14
Baotian BT151T Rambo / 08-12
Bashan CK125
Bashan CK150
Benzhou YY125
CPI Aragon 125 / 07-14
CPI Bravo 125 / 11-14
CPI GTX125
CPI Oliver City 125 / 06-08
Derbi Boulevard 125 / 03-12
Derbi GP1 125 / 06-09
Derbi Rambla 125 / 08-12
Derbi Sonar 125 / 09-12
Derbi Boulevard 150 / 03-07
Derbi Sonar 150 / 09-12
Derbi Boulevard 200 / 04-08
Goes G125 / 08-11
Honda CBF125 / 09-15
Honda CB125F / 15-20
Honda CBF150
Honda NXR150
Honda XR150L
Honda GL150
Honda CRF150F
Honda CH125 / 93
Honda FES125 Pantheon / 03-06
Honda FES125 Wing / 07-12
Honda NES / 00-07
Honda PES125 / 06-12
Honda SES125 Dylan / 02-04
Honda SH125 / 01-12
Honda FES150 Pantheon / 03-06
Honda FES150 Wing / 07-12
Honda NES150 / 00-06
Honda PES150 / 06-12
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda SH150 / 01-12
Italjet Jet Set 125 / 01-03
Italjet Torpedo LC125 / 00-02
Italjet Jet Set 150 / 01-03
Italjet Torpedo 150 / 00-02
Malaguti Madison 125 / 99-06
Kymco Like 125 / 09-20
Kymco Like 200 / 09-15
Kymco Movie 125 / 98-10
Kymco Super8 125 / 08-14
Kymco Super8 150
Kymco Dink 125 / 06-16
Kymco Dink 200 / 03-15
Kymco Grand Dink 125 / 01-16
Kymco People 125 / 99-16
Kymco People 125i / 17-20
Kymco People 200 / 05-15
Kymco Heroism 125 / 95-99
Kymco Honk 125 / 11-13
Kymco DJ125 / 11-12
Kymco Visar 125i CBS / 18-21
Kymco Vivio 125 / 00-
Kymco Twist 125 / 06-16
Kymco Agility 125 / 06-16
Kymco Agility 125i / 17-22
Kymco Agility 150 / 08-15
Kymco Agility 200 / 06-16
Kymco Bet&Win 125
Kymco CK1 125 / 14-17
Kreidler RMC125
Keeway ARN125 / 06-13
Keeway Cityblade 125 / 16-17
Keeway Fact 125 City Sport / 13-17
Keeway Fact 125 / 08-13
Keeway Focus 125 / 06-08
Keeway Hacker 125 / 09-17
Keeway Matrix 125 / 06-16
Kenos Maddex 125
Kentoya Maximus 125
Kentoya Viking 125
Kingway Maximus 150
Kinroad (Xintian) Wind Hunter 125
Jinlun JL125
Lifan Traveller 125 / 08-12
Massimo SL150
Motorro Storm 125
Motoway VX9 125
Motowell Retrosa 125 / 10-14
MZ/MUZ Moskito 125 / 01-04
MBK XN125 Doodo / 01-05
MBK XQ125 Thunder / 00-03
MBK YP125R Skyliner / 98-06
Piaggio Fly 125 / 05-12
Piaggio Liberty 125 / 01-13
Piaggio Skipper 125 / 00-02
Piaggio Vespa 125LX / 05-13
Piaggio Hexagon 125 / 98-01
Piaggio Liberty 125 / 03
Piaggio Typhoon 125 / 10-14
Piaggio Zip 125 / 00-03
Piaggio X-8 Street 125 / 06-07
Piaggio Zip 125 / 00-08
Piaggio Fly 150 / 05-10
Piaggio Liberty 150 / 01-13
Piaggio Skipper 150 / 00-02
Piaggio Vespa 150 / 99-12
Piaggio X-8 Street 150 / 06-08
Piaggio Liberty 200 / 04-09
Pegasus Sky 125
Peugeot Sum-Up 125 / 08-11
Puma Falcon ZN150T
Puma Juliet 150
Puma Romeo 150
Rex Imola 125 / 11-14
Rex Milano 125 / 11-14
Rex Monaco 125 / 11-14
Rex RS1000 125 / 09-14
Rex RS1100 125 / 09-14
Rex RS125 / 06-10
Rex SC125 / 07-09
Rex Speedy 125
Rex Torino 125 / 11-14
Rivero Phönix 125 / 07-14
Roketa Bali MC-13 150
Roketa Capri MC-16 150
Roketa Sicily MC-17 150
Romet 787 125 / 14-22
Romet Black City 125
Romet Retro 7 125
Romet White City 125
Vespa LX125
Vespa LX150
SYM Duke 125
SYM Super Duke 125 / 96-98
SYM Attila 125
SYM Attila 150
SYM Euro 125
SYM Euro 150
SYM Joyride 125
SYM Joyride 150
SYM Fiddle 125 / 08-14
SYM Fiddle 200
SYM GTS 125 Joymax
SYM Jet4 125 / 10-14
SYM Orbit 125 / 08-16
SYM Megalo 125 / 06-08
SYM VS125 / 07-14
SYM Symphony SR125 / 09-15
SYM Symphony SR150 / 09-15
SYM Symply 125
SYM X-PRO 125 / 13-16
Sachs Bee 125 / 07-10
Sachs Eagle 125 / 07-10
Schwinn Newport 150
Sinnis Harrier 125
Sinnis Shuttle 125
SunL SL150
Suzuki AN125
Suzuki AN150 / 95-00
Suzuki HJ125
Suzuki Vecstar 125 / 94-
Suzuki Vecstar 150 / 94-
TGB 125S
Yamaha YP125 Majesty
Hadice palivová 7mm = 7/25"
- pro benzíny, oleje a další provozní kapaliny
- určena pro beztlakou dopravu benzinů, olejů, vody a vzduchu
- vhodná pro všechny motocykly, čtyřkolky, skútry, pitbike a minibike
Vnitřní průměr: 7mm
Vnější průměr: 12,3mm
Délka: 5m
Barva: fialová / průhledná
Měrná cena: 3,75 € / m
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77630033000
Husqvarna 77630033000
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Zesílené spojkové pružiny (Heavy Duty) jako náhrada za originální pružiny spojky
- spojkové pružiny s vyšší tuhostí ve srovnání s originálními pružinami, vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny, čímž si delší dobu udržují pružnost pro dokonalý záběr spojky
- zabraňují prokluzování spojky a nabízí lepší kontrolu při ovládání spojky
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry pružin:
A = mm
B = mm
C = mm
D = mm
Poznámka - při výměně spojkových lamel je vhodné provést výměnu i spojkových pružin, které většinou neplní dokonalou funkci z důvodu jejich mechanického opotřebení i předchozího velkého tepelného zatížení.
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Zesílené spojkové pružiny (Heavy Duty) jako náhrada za originální pružiny spojky
- spojkové pružiny s vyšší tuhostí ve srovnání s originálními pružinami, vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny, čímž si delší dobu udržují pružnost pro dokonalý záběr spojky
- zabraňují prokluzování spojky a nabízí lepší kontrolu při ovládání spojky
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Počet kusů v balení: 6ks
Rozměry pružin:
Vnější průměr "A" = 20mm
Vnitřní průměr "B" = 15mm
Celková výška "C" = 41mm
Průměr drátu "D" = 2,5mm
Poznámka - při výměně spojkových lamel je vhodné provést výměnu i spojkových pružin, které většinou neplní dokonalou funkci z důvodu jejich mechanického opotřebení i předchozího velkého tepelného zatížení.
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M27 x 1 - LEVÝ ZÁVIT
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 1,8 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
- vhodné pro motocykly KTM, Husaberg, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, TM a další
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 25mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Toto víčko chladiče je možné použít jako náhrada za originální díl:
KTM 77335016000
KTM 58035016000
KTM 59035009000
Husqvarna 77335016000
Husaberg 77335016000
Beta 020391110000
Moto TM 23010
Moto TM 23024
Sherco 3265
Husqvarna 8000A7979
Husqvarna 800043714
Husqvarna 8000A7991
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
KTM 60SX
KTM 65SX
KTM 85SX
KTM 125SX
KTM 150SX
KTM 250SX
KTM 380SX
KTM 250SXF
KTM 350SXF
KTM 400SX
KTM 450SXF
KTM 500SXF
KTM 540SXC
KTM 300MXC
KTM 125EXC
KTM 200EXC
KTM 250EXC
KTM 300EXC
KTM 360EXC
KTM 380EXC
KTM 250EXCF
KTM 350EXCF
KTM 400EXC
KTM 450EXC
KTM 500EXC
KTM 530EXC
KTM 450SMR
KTM 450SX ATV
KTM 505SX ATV
KTM 640 Duke
KTM 620 LC4 Supermoto
KTM 620 LC4 Super Competition
KTM 620 EGS
KTM 620 SX
KTM 640 LC4
KTM 640 LC4 Adventure
KTM 400 LC4
KTM 400 Duke
KTM 125 LC2 Sting
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 660 SMC
KTM 660 Rallye
KTM 450 Rallye
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
Beta RR250
Beta RR300
Beta RR350
Beta RR390
Beta RR430
Beta RR480
Sherco SE250
Sherco SE300
Sherco SEF250
Sherco SEF300
Sherco SEF450
Sherco SEF500
Sherco Enduro 2.5i
Sherco Enduro 3.0i
vhodné pro jednotlivé modely KTM od 1992 do 2016
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
- vhodné pro motocykly KTM, Husaberg, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, TM a další
-provedení černé a stříbrné
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 25mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Toto víčko chladiče je možné použít jako náhrada za originální díl:
KTM 77335016000
KTM 58035016000
KTM 59035009000
Husqvarna 77335016000
Husaberg 77335016000
Beta 020391110000
Moto TM 23010
Moto TM 23024
Sherco 3265
Husqvarna 8000A7979
Husqvarna 800043714
Husqvarna 8000A7991
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
KTM 60SX
KTM 65SX
KTM 85SX
KTM 125SX
KTM 150SX
KTM 250SX
KTM 380SX
KTM 250SXF
KTM 350SXF
KTM 400SX
KTM 450SXF
KTM 500SXF
KTM 540SXC
KTM 300MXC
KTM 125EXC
KTM 200EXC
KTM 250EXC
KTM 300EXC
KTM 360EXC
KTM 380EXC
KTM 250EXCF
KTM 350EXCF
KTM 400EXC
KTM 450EXC
KTM 500EXC
KTM 530EXC
KTM 450SMR
KTM 450SX ATV
KTM 505SX ATV
KTM 640 Duke
KTM 620 LC4 Supermoto
KTM 620 LC4 Super Competition
KTM 620 EGS
KTM 620 SX
KTM 640 LC4
KTM 640 LC4 Adventure
KTM 400 LC4
KTM 400 Duke
KTM 125 LC2 Sting
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 660 SMC
KTM 660 Rallye
KTM 450 Rallye
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
Beta RR250
Beta RR300
Beta RR350
Beta RR390
Beta RR430
Beta RR480
Sherco SE250
Sherco SE300
Sherco SEF250
Sherco SEF300
Sherco SEF450
Sherco SEF500
Sherco Enduro 2.5i
Sherco Enduro 3.0i
vhodné pro jednotlivé modely KTM od 1992 do 2016
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 1,8 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
Honda CR85+CR125+CR250+CR500
Honda CRF150R+CRF250R+CRF450R+CRF250X+CRF450X
Honda XR400+XR600+CRF110+CRF125F
Honda TRX400+TRX420+TRX450 a další
Kawasaki KX65+KX85+KX125+KX250
Kawasaki KXF250+KXF450
Kawasaki KLX450R+KVF360 Prairie+KVF650 Prairie+KVF700 Prairie a další
Suzuki RM85+RM125+RM250
Suzuki RMZ250+RMZ450+RMX450Z
Suzuki DRZ400+LTZ400+LTR450 a další
Yamaha YZ65+YZ80+YZ85+YZ125+YZ250
Yamaha YZF250+YZF400+YZF426+YZF450+WRF250+WRF400+WRF426+WRF450
Yamaha YRM125 Grizzly +YRM350 Grizzly +YFM450 Grizzly+YFM700 Grizzly+YFM250 Raptor+YFM350 RaptorYFM450 Raptor+YFM660 Raptor+YRM700 Raptor+YFZ450R+YFZ350 Banshee a další
starší modely Husqvarna
starší modely KTM
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
Honda CR85+CR125+CR250+CR500
Honda CRF150R+CRF250R+CRF450R+CRF250X+CRF450X
Honda XR400+XR600+CRF110+CRF125F
Honda TRX400+TRX420+TRX450 a další
Kawasaki KX65+KX85+KX125+KX250
Kawasaki KXF250+KXF450
Kawasaki KLX450R+KVF360 Prairie+KVF650 Prairie+KVF700 Prairie a další
Suzuki RM85+RM125+RM250
Suzuki RMZ250+RMZ450+RMX450Z
Suzuki DRZ400+LTZ400+LTR450 a další
Yamaha YZ65+YZ80+YZ85+YZ125+YZ250
Yamaha YZF250+YZF400+YZF426+YZF450+WRF250+WRF400+WRF426+WRF450
Yamaha YRM125 Grizzly +YRM350 Grizzly +YFM450 Grizzly+YFM700 Grizzly+YFM250 Raptor+YFM350 RaptorYFM450 Raptor+YFM660 Raptor+YRM700 Raptor+YFZ450R+YFZ350 Banshee a další
starší modely Husqvarna
starší modely KTM
Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11013-0001
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Hadice palivová 5mm = 3/16"
- pro benzíny, oleje a další provozní kapaliny
- určena pro beztlakou dopravu benzinů, olejů, vody a vzduchu
- vhodná pro všechny motocykly, čtyřkolky, skútry, pitbike a minibike
Vnitřní průměr: 4,9mm
Vnější průměr: 8mm
Délka: 10m
Měrná cena: 1,92 € / m
Spojkové pružiny HDS49-5 od výrobce DP Clutches jsou zesílené spojkové pružiny vyrobené z vysoce pevnostní oceli a jsou kvalitní náhradou za originál.
- vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost
- optimalizují funkci spojky a zajišťují účinnou ochranu před prokluzováním spojky
- síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- díky zesíleným parametrům pružin lze spolehlivou funkci spojky udržovat i u starších motocyklů
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Počet kusů v balení: 5 ks
Rozměry pružin:
A = 17mm
B = 12mm
C = 45mm
D = 2,4mm
Poznámka - při výměně spojkových lamel je vhodné provést výměnu i spojkových pružin, které většinou neplní dokonalou funkci z důvodu jejich mechanického opotřebení i předchozího velkého tepelného zatížení.
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro:
Yamaha YZF400K / 98-00
Yamaha WRF400L / 98-00
Yamaha YFM350 Big Bear / 94-98
Yamaha YFM400 Kodiak/ 93-99
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku