Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
V sadě jsou obsažena pouze kvalitní gufera od významných a renomovaných japonských výrobců NOK, ARS, která jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, boční víka motoru, vodního čerpadla, o-kroužky, kroužky výfuku a další;
- většinu gufer motoru - ke startovací páce, na hřídel řetězového kolečka, k řadící páce, vodního čerpadla a další (kromě gufer na klikovou hřídel);
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Ojniční sady japonské značky Vesrah jsou vyrobeny ze speciální oceli, která poskytuje vynikající mechanickou pevnost
- ojnice Vesrah jsou odolné kované a precizně broušené ojnice, které jsou vyráběny dle přísných výrobních procesů a kontrol kvality
- vyrobeny z oceli s jedinečným složením pro vynikající mechanickou pevnost při vysokých teplotách
- zároveň je použit vysoce technický proces karbonizace, který dodává ojnicím dodatečnou pevnost v namáhaných bodech
- povrch ložiskového pouzdra je přesně opracovaný (hladší než led a nerovnosti povrchu jsou měřitelné pouze pod mikroskopem), tato hladkost zaručuje minimální ztráty energie v důsledku tření
- celkově ojnice Vesrah pomáhají dosáhnout dokonale běžícího motoru s vysokým výkonem a spolehlivostí
- sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), skútry a další aplikace
Ojniční sada Vesrah obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu, axiální příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000HM3670
Honda 13000HC4000
Ojniční sady japonské značky Vesrah jsou vyrobeny ze speciální oceli, která poskytuje vynikající mechanickou pevnost
- ojnice Vesrah jsou odolné kované a precizně broušené ojnice, které jsou vyráběny dle přísných výrobních procesů a kontrol kvality
- vyrobeny z oceli s jedinečným složením pro vynikající mechanickou pevnost při vysokých teplotách
- zároveň je použit vysoce technický proces karbonizace, který dodává ojnicím dodatečnou pevnost v namáhaných bodech
- povrch ložiskového pouzdra je přesně opracovaný (hladší než led a nerovnosti povrchu jsou měřitelné pouze pod mikroskopem), tato hladkost zaručuje minimální ztráty energie v důsledku tření
- celkově ojnice Vesrah pomáhají dosáhnout dokonale běžícího motoru s vysokým výkonem a spolehlivostí
- sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), skútry a další aplikace
Ojniční sada Vesrah obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu, axiální příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000HN5M00
Ojniční sady japonské značky Vesrah jsou vyrobeny ze speciální oceli, která poskytuje vynikající mechanickou pevnost
- ojnice Vesrah jsou odolné kované a precizně broušené ojnice, které jsou vyráběny dle přísných výrobních procesů a kontrol kvality
- vyrobeny z oceli s jedinečným složením pro vynikající mechanickou pevnost při vysokých teplotách
- zároveň je použit vysoce technický proces karbonizace, který dodává ojnicím dodatečnou pevnost v namáhaných bodech
- povrch ložiskového pouzdra je přesně opracovaný (hladší než led a nerovnosti povrchu jsou měřitelné pouze pod mikroskopem), tato hladkost zaručuje minimální ztráty energie v důsledku tření
- celkově ojnice Vesrah pomáhají dosáhnout dokonale běžícího motoru s vysokým výkonem a spolehlivostí
- sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), skútry a další aplikace
Ojniční sada Vesrah obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu, axiální příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 4GB-11651-00
Yamaha 30X-11681-00
Yamaha 93310-633T5
Yamaha 90209-33253
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Yamaha 4GB-11400-00
Chladiče pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběny z kvalitního hliníkového materiálu a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 72035010300
KTM 72035010000
KTM 72035010100
KTM 72035010200
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 62,95mm (zvětšené vrtání Big Bore)
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12111-05202-0F0
Suzuki 12151-05220-0A0
Suzuki 12151-05220
Suzuki 12140-01410
Suzuki 09381-14001
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 62,96mm (zvětšené vrtání Big Bore)
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12111-05202-0F0
Suzuki 12151-05220-0A0
Suzuki 12151-05220
Suzuki 12140-01410
Suzuki 09381-14001
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
V sadě jsou obsažena pouze kvalitní gufera od významných a renomovaných japonských výrobců NOK, ARS, která jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla, o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- většinu gufer motoru - gufero ke startovací páce, gufero na hřídel řetězového kolečka, gufero na hřídel řadící páky, gufero vodního čerpadla a další (kromě gufer na klikovou hřídel, které jsou od značky Prox dodávány jako samostatná sada gufer na klikovou hřídel);
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 69,25mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-11631-00-97
Yamaha 4HC-11631-01
Yamaha 4HC-11636-00
Yamaha 4HC-11636-01
Yamaha 4HC-11638-00
Yamaha 4HC-11638-01
Yamaha 4JH-11633-00
Yamaha 4HC-11603-00
Yamaha 4HC-11605-00
Yamaha 4HC-11607-00
Yamaha 90468-12069
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 69,50mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-11631-00-97
Yamaha 4HC-11631-01
Yamaha 4HC-11636-00
Yamaha 4HC-11636-01
Yamaha 4HC-11638-00
Yamaha 4HC-11638-01
Yamaha 4JH-11633-00
Yamaha 4HC-11603-00
Yamaha 4HC-11605-00
Yamaha 4HC-11607-00
Yamaha 90468-12069
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 69,75mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-11631-00-97
Yamaha 4HC-11631-01
Yamaha 4HC-11636-00
Yamaha 4HC-11636-01
Yamaha 4HC-11638-00
Yamaha 4HC-11638-01
Yamaha 4JH-11633-00
Yamaha 4HC-11603-00
Yamaha 4HC-11605-00
Yamaha 4HC-11607-00
Yamaha 90468-12069
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 70,00mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-11631-00-97
Yamaha 4HC-11631-01
Yamaha 4HC-11636-00
Yamaha 4HC-11636-01
Yamaha 4HC-11638-00
Yamaha 4HC-11638-01
Yamaha 4JH-11633-00
Yamaha 4HC-11603-00
Yamaha 4HC-11605-00
Yamaha 4HC-11607-00
Yamaha 90468-12069
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Sada přípravků pro půlení motoru Crankcase Separator Tool / Crankcase splitter
- sada nářadí obsahuje přípravky pro demontáž většiny dvoutaktních i čtyřtaktních motorů s vertikálně rozdělenou klikovou skříní
- variabilní provedení s nastavitelnými rameny umožňuje použití na různých pozicích šroubů, čímž může být dosaženo nastavení nejlepší pracovní polohy pro snadnou práci
- kvalitní zpracování a konstrukční provedení umožnuje profesionální práci
- dodáváno v praktickém kufříku/pouzdře pro bezpečné skladování
- určeno pro motocykly a čtyřkolky
Upozornění: Při pro provádění demontáže je doporučeno použití krytů na ochranu závitů klikového hřídele, aby nedošlo ke zbytečnému poškození trnu hřídele.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 71,96mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Polaris 3083627
Polaris 3083942
Polaris 3083677
Polaris 3083943
Polaris 3083944
Polaris 3083678
Polaris 3083680
Polaris 3083717
Polaris 3083512
Polaris 3083628
Polaris 3083839
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 72,46mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Polaris 3083627
Polaris 3083942
Polaris 3083677
Polaris 3083943
Polaris 3083944
Polaris 3083678
Polaris 3083680
Polaris 3083717
Polaris 3083512
Polaris 3083628
Polaris 3083839
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku