Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 40
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 45
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni N224.103 + Mikuni VM26 + Mikuni TMX + Mikuni TMR
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 1/4" (6mm)
- délka (58mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Filtr palivový/benzínový
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- doporučeno pro tlakové systémy s palivovým čerpadlem
- průměr připojení 1/4" (8mm)
- materiál kov
Rozměry:
koncovky pro průměr hadice 8 mm
průměr filtru = 35 mm
rozteč koncovek = 107 mm
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625060001
Husqvarna 0625060001
Husaberg 0625060001
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = zakryté
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 14mm
- šířka "C" = 12,3mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91102-GC7-013
Honda 91102-GC7-003
Papír pro výrobu plochých těsnění do motoru, pod víka skříně a další aplikace
- kvalitní materiál s perfektní stálostí tvaru a s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- velký formát pro vytvoření těsnění větších rozměrů nebo více těsnění z jednoho archu
- pro výrobu, vyřezávání vlastního těsnění nebo obtížně dostupného těsnění
- vhodné pro široký okruh použití (motocykly, skútry, čtyřkolky, sněžné skútry, apod.)
- dostupné tloušťky 0,3mm / 0,5mm / 0,7mm / 1,0mm / 1,5mm
Rozměry archu: 500x700mm
Síla (tloušťka): 1,0mm
Upozornění: Rozměrová odchylka archu papíru se dle výrobní normy výrobce může pohybovat v toleranci ±5 %.
Výfukové měděné těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr (A) = 33mm
- vnější průměr (B) = 38,5mm
- výška (C) = 3mm
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 18291-MM5-860
Honda 18292-MR1-000
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 04-17 + 22-25
Honda CRF250X / 04-17
Honda CBF250 / 04-06
Honda CBX750 / 84-
Honda CB1000F / 93-96
Honda CBR900RR Fireblade / 00-03
Honda CBR1000F / 89-99
Honda CBR1000R / 08-19
Honda CBR1000S / 14-19
Honda CB1100 / 13-19
Honda CB1300 / 97-10
Honda NX250 / 90-93
Honda NTV650 / 88-97
Honda VT600 Shadow / 89-99
Honda VT750C Shadow / 97-14
Honda XL650V Transalp / 00-06
Honda XRV750 Africa Twin / 91-92
Honda VFR1200F / 10-15
Honda VFR1200X Crosstourer / 12-18
Honda TRX650F Fourtrax Rincon / 03-05
Honda TRX680F Fourtrax Rincon / 06-17
Sací tryska karburátoru Dell'Orto.
- emulzní trubice karburátoru přímo od italského výrobce
- rozměr trysky = BF3
- průměr závitu = M5
- pro karburátor = Dell Orto PHBH+PHM+PHF
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
DellOrto 9980
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 12,5
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 15
- průměr závitu = M4
- délka trysky = 28mm
- pro karburátor = Mikuni
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku