Nádrž na palivo Acerbis Fuel Tank od italské značky Acerbis
- kompletní nádrž se zvýšeným objemem pro vyšší kapacitu paliva
- kvalitní materiál a zpracování odolné proti nárazu a oděru
- lehká nádrž pro sportovní využítí i mototuristiku na dlouhé a krátké vzdálenosti
- většina tvarů navržena s úzkým profilem a štíhlou ergonomií pro zajištění vynikajících jízdních vlastností
- velká nádrž kompatibilní s benzínem dle evropských norem (například E5, E10)
- většina zvětšených nádrží Acerbis je kompatibilní s originálními plasty a kapotáží, takže není potřeba rozsáhlé přestavby
- dle typu a provedení obsahuje balení uzávěr, montážní sadu, atd. (rozdílné dle modelu a roku výroby)
Rozměry a specifikace:
- objem: 25L
- materiál: polyetylen
- obsah balení a montážní instrukce viz foto č.2
Upozornění: Před montáží si pečlivě přečtěte přiložené montážní instrukce. Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučené utahovací momenty.
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Nádrž na palivo Acerbis Fuel Tank od italské značky Acerbis
- kompletní nádrž se zvýšeným objemem pro vyšší kapacitu paliva
- kvalitní materiál a zpracování odolné proti nárazu a oděru
- lehká nádrž pro sportovní využítí i mototuristiku na dlouhé a krátké vzdálenosti
- většina tvarů navržena s úzkým profilem a štíhlou ergonomií pro zajištění vynikajících jízdních vlastností
- velká nádrž kompatibilní s benzínem dle evropských norem (například E5, E10)
- většina zvětšených nádrží Acerbis je kompatibilní s originálními plasty a kapotáží, takže není potřeba rozsáhlé přestavby
- dle typu a provedení obsahuje balení uzávěr, montážní sadu, atd. (rozdílné dle modelu a roku výroby)
Rozměry a specifikace:
- objem: 25L
- materiál: polyetylen
- obsah balení a montážní instrukce viz foto č.2
Upozornění: Před montáží si pečlivě přečtěte přiložené montážní instrukce. Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučené utahovací momenty.
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Nádrž na palivo Acerbis Fuel Tank od italské značky Acerbis
- kompletní nádrž se zvýšeným objemem pro vyšší kapacitu paliva
- kvalitní materiál a zpracování odolné proti nárazu a oděru
- lehká nádrž pro sportovní využítí i mototuristiku na dlouhé a krátké vzdálenosti
- většina tvarů navržena s úzkým profilem a štíhlou ergonomií pro zajištění vynikajících jízdních vlastností
- velká nádrž kompatibilní s benzínem dle evropských norem (například E5, E10)
- většina zvětšených nádrží Acerbis je kompatibilní s originálními plasty a kapotáží, takže není potřeba rozsáhlé přestavby
- dle typu a provedení obsahuje balení uzávěr, montážní sadu, atd. (rozdílné dle modelu a roku výroby)
Rozměry a specifikace:
- objem: 25L
- materiál: polyetylen
- obsah balení a montážní instrukce viz foto č.2
Upozornění: Před montáží si pečlivě přečtěte přiložené montážní instrukce. Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučené utahovací momenty.
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Brýle (Triple Clamps) od francouzské značky SCAR RACING
- držáky vidlic s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy
- další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve čtyřech polohách tyče s klemami Scar Bar Mount
- konstrukce s vylepšenou pevností a tuhostí zlepšuje jízdní komfort a nabízí lepší kontrolu při závodní jízdě
- vyrobeno na moderních CNC strojích z vysoce kvalitního materiálu AL7075-T6
- součástí balení je i spodní ložisko řízení
Tyto brýle předních tlumičů nahrazují originální díl:
Honda 53300-KZ4-J20
Honda 53219-KZ3-J20
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Brýle (Triple Clamps) od francouzské značky SCAR RACING
- držáky vidlic s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy
- další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve čtyřech polohách tyče s klemami Scar Bar Mount
- konstrukce s vylepšenou pevností a tuhostí zlepšuje jízdní komfort a nabízí lepší kontrolu při závodní jízdě
- vyrobeno na moderních CNC strojích z vysoce kvalitního materiálu AL7075-T6
- součástí balení je i spodní ložisko řízení
Tyto brýle předních tlumičů nahrazují originální díl:
Honda 53219-MEN-A30
Honda 53300-MEN-A30
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Brýle (Triple Clamps) od francouzské značky SCAR RACING
- držáky vidlic s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy
- další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve čtyřech polohách tyče s klemami Scar Bar Mount
- konstrukce s vylepšenou pevností a tuhostí zlepšuje jízdní komfort a nabízí lepší kontrolu při závodní jízdě
- vyrobeno na moderních CNC strojích z vysoce kvalitního materiálu AL7075-T6
- součástí balení je i spodní ložisko řízení
Tyto brýle předních tlumičů nahrazují originální díl:
KTM 77051140
KTM 7501498A
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Kawasaki 43095-0414
Kawasaki 43095-0415
Kawasaki 43095-0416
Kawasaki 43095-0417
Kawasaki 43095-0473
Rozměry:
- roztečná délka:
- koncovka jedna strana:
- koncovka druhá strana:
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Barva: unikátní Factory (hnědo-vínová)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro:
Rieju MR200 Ranger / 21-24
Rieju MR300 Ranger / 21-24
Rieju MR200 Racing / 21-24
Rieju MR250 Racing / 21-24
Rieju MR300 Racing / 21-24
Rieju MR250 PRO / 21-24
Rieju MR300 PRO / 21-24
Rieju MR300 SIX DAYS / 21-24
GasGas EC200 / 18-20
GasGas EC250 / 18-20
GasGas EC300 / 18-20
GasGas XC200 / 18-20
GasGas XC250 / 18-20
GasGas XC300 / 18-20
GasGas EC Ranger 200 / 18-20
GasGas EC Ranger 300 / 18-20
GasGas Enduro GP 250 / 18-20
GasGas Enduro GP 300 / 18-20
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX250F+KX250 / 13-20
Kawasaki KX450F / 13-18
• Original Offset Kawasaki
KX250 / 21-23 (23mm)
KX250F / 13-20 (22,5mm)
KX450F (23mm)
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku