• 856 707 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme v úterý 1.7. hod.

Díly pro Váš motocykl

PODVOZEK

Destičky brzdové DP630-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP630-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113720
Aprilia 8113754
Aprilia 8133614
Benelli R300000126000
Brembo 07.6708.22
Cagiva 8000 95542
Cagiva 8000 B1593
Ducati 61340211B
Ducati 613400201A
Ducati 61340411A
Ducati 61340201A
Ducati 61340611A
KTM 58413130000
KTM 58713030000
Moto Guzzi 1654630
Moto Guzzi 16546300
Moto Guzzi 326546100
Suzuki 59100-03860
Yamaha 1D2-W0045-00

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 784
BREMBO 07.BB19
BREMBO 07.HO47
BRENTA 3093
BRENTA 4093
CL BRAKES 2539
EBC FA244
FERODO FDB2042
GALFER FD176
GOLDFREN 141
LUCAS MCB683
TRW MCB683
NEWFREN FD0221
SBS 706
VESRAH VD-262

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP900-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP900-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Harley Davidson 44063 83B
Harley Davidson 440 63 83C
Harley Davidson 4406383
Harley Davidson 44063 83A

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 732
BREMBO 07.HD06
CL BRAKES 2699
DELTA DB2116
EBC FA094
FERODO FDB352/R
GALFER FD124
LUCAS MCB548
TRW MCB548
NEWFREN FD0157
SBS 579
VESRAH VD-919

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP913-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP913-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
EBC FA216/2
FERODO FDB2041
LUCAS MCB653
TRW MCB653
NEWFREN FD0299
SBS 662
VESRAH VD-944/2

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP922-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP922-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-NX7-006
Honda 06455-NX7-006
Kawasaki 43082-0002
Kawasaki 43082-1290
Suzuki 59100-23830
Suzuki 59100-29840
Yamaha 5KE-W0045-00
Triumph T2020329
Triumph T2020475

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 906
BREMBO 07.KA23
BRENTA 3120
BRENTA 4120
CL BRAKES 1083
EBC FA347
GALFER FD331
GOLDFREN 207
FERODO FDB2158
LUCAS MCB737
TRW MCB737
NEWFREN FD0351
SBS 782
VESRAH VD-443

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP950-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP950-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-MEL-003
Honda 06455-MEL-013
Honda 06455-MFJ-D01
Honda 06455-MEL-D22
Honda 06455-MEL-D23
Honda 06455-MJF-D02
Honda 06455-MJM-D31
Yamaha B3L-25805-00-00

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 214
FERODO FDB2205
NEWFREN FD0410
SBS 809
DELTA DB2107
EBC FA390

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP964 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM
DP Brakes

Destičky brzdové DP964 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM

Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.

- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Kawasaki 43082-0072
Kawasaki 43082-0053
Kawasaki 43082-0104
Kawasaki 43082-0071

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
FERODO FDB2220
BRAKING 927
BREMBO 07.KA28
BRENTA 4115
CL BRAKES 1177
EBC FA417/4
GOLDFREN 249
LUCAS MCB789
TRW MCB789
NEWFREN FD0419
SBS 838

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP976 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM (sada 4ks)
DP Brakes

Destičky brzdové DP976 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM (sada 4ks)

Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.

- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 4C8-W0045-00

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 928
BREMBO 07.YA46
BRENTA 4118
CL BRAKES 1180
EBC FA442
FERODO FDB2217
GALFER FD365
GOLDFREN 246
LUCAS MCB795
TRW MCB795
NEWFREN FD0407
SBS 839
VESRAH VD-277

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP999-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP999-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Triumph T2021221

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
FERODO FDB2252
GOLDFREN 296
BRAKING 941
BREMBO 07.GR06
EBC FA491
DELTA DB2225
LUCAS MCB816
TRW MCB816
NEWFREN FD0441
SBS 864
VESRAH VD-9048

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda CRF1000L Africa Twin / 16-20 + VTR1000F Fire Storm / 97-06 + XL1000V Varadero / 97-13
Tourmax

Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda CRF1000L Africa Twin / 16-20 + VTR1000F Fire Storm / 97-06 + XL1000V Varadero / 97-13

Sada gum zadního kola od japonských výrobců Tourmax / Nikone, které slouží jako silentbloky pro tlumení záběru.
V sadě jsou obsažena sad gum v potřebném počtu pro pro daný typ a rok výroby motocyklu.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.

Originální číslo zboží:
Honda 41251-MBB-010
Honda 06410-MBB-000

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda VT750C Shadow / 97-03 + VT750DC Black Widow / 00-04 + VT750S / 10-14
Tourmax

Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda VT750C Shadow / 97-03 + VT750DC Black Widow / 00-04 + VT750S / 10-14

Sada gum zadního kola od japonských výrobců Tourmax / Nikone, které slouží jako silentbloky pro tlumení záběru.
V sadě jsou obsažena sad gum v potřebném počtu pro pro daný typ a rok výroby motocyklu.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.

Originální číslo zboží:
Honda 06410-MBA-000

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda VTX1300CX / 10-14 + VTX1300S / 03-07 + VTX1800C + CB1300F SuperFour / 03-04 + CB-X4 1300DC / 97-99
Tourmax

Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda VTX1300CX / 10-14 + VTX1300S / 03-07 + VTX1800C + CB1300F SuperFour / 03-04 + CB-X4 1300DC / 97-99

Sada gum zadního kola od japonských výrobců Tourmax / Nikone, které slouží jako silentbloky pro tlumení záběru.
V sadě jsou obsažena sad gum v potřebném počtu pro pro daný typ a rok výroby motocyklu.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.

Originální číslo zboží:
Honda 06410-MAZ-000

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 0003-42zubů RK - BMW F650GS / 08-12 + F650GS SE / 12 + F700GS / 13-18 + F800GS / 08-18 + F800GS Adventure / 13-18 + F800GS Triple Black / 12 + F800GS Trophy / 12 + F800R / 09-20
RK Chains

Rozeta ocelová (převodník) 0003-42zubů RK - BMW F650GS / 08-12 + F650GS SE / 12 + F700GS / 13-18 + F800GS / 08-18 + F800GS Adventure / 13-18 + F800GS Triple Black / 12 + F800GS Trophy / 12 + F800R / 09-20

Ocelové rozety japonské značky RK jsou vyráběny ze speciální uhlíkové oceli S45C (High Carbon Steel)
- speciální ocel poskytuje požadovanou pevnost v tahu, rázovou houževnatost a odolnost proti opotřebení
- aby rozety udržely tlak z řetězu a motoru jsou tepelně zušlechtěny indukčním kalením, které je specialitou značky RK, a které učiní rozety výjimečně houževnaté
- použitím rychlého, ale účinného procesu kalení, dokáží rozety RK vydržet i ty nejnáročnější podmínky
- rozety RK a řetězy RK k sobě perfektně pasují bez rozdílu, a tím zajišťují nejdokonalejší hladký převod výkonu bez možných ztrát vlivem nepřesných tolerancí
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- během výroby je řetězovým kolům věnována plná pozornost v každém jednotlivém aspektu, včetně dokonalé povrchové úpravy

Jediný výrobce na světě, který vyrábí všechna ozubená kola s tepelně upravenými zuby => pokročilé vysokofrekvenční indukční tepelné zpracování pro kalené zuby a maximální odolnost a velmi dlouhou životnost!!

Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...

Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují  hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...

Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 0300-48zubů ESJOT 50-29001-48 - Yamaha TDM900+TRX850 + FZ8N+FZ8S + Honda XL600V Transalp+XL650V Transalp+XL700V Transalp + XRV650 Africa Twin
Esjot

Rozeta ocelová (převodník) 0300-48zubů ESJOT 50-29001-48 - Yamaha TDM900+TRX850 + FZ8N+FZ8S + Honda XL600V Transalp+XL650V Transalp+XL700V Transalp + XRV650 Africa Twin

Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.

DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!

Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Vhodné pro mototcykly:
Yamaha TRX850 / 96-00
Yamaha TDM900 / 02-13
Yamaha TDM900A ABS / 05-13
Yamaha FZ8N / 10-15
Yamaha FZ8S / 10-15
Honda XL400V (Japan) 88-91
Honda XL400V Transalp / 92-98
Honda XL600V Transalp / 87-00
Honda XL700V Transalp / 08-13
Honda XL650V Transalp / 01-07
Honda XRV650 Africa Twin / 88-90

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 0822-47zubů MTZ odlehčená Racing - Husqvarna CR+WR+TC+TE+WRE+TXC+SM+SMR + Suzuki DR350+DRZ400 + Cagiva WMX + Gas-Gas EC+ECF+XC+Ranger + Beta RR + Sherco SE+SEF + Rieju MR+XC+Ranger
MTZ

Rozeta ocelová (převodník) 0822-47zubů MTZ odlehčená Racing - Husqvarna CR+WR+TC+TE+WRE+TXC+SM+SMR + Suzuki DR350+DRZ400 + Cagiva WMX + Gas-Gas EC+ECF+XC+Ranger + Beta RR + Sherco SE+SEF + Rieju MR+XC+Ranger

Ocelové rozety (převodníky) MTZ RACING byly navrženy s ohledem na co nejnižší hmotnost - jsou podstatně lehčí než standardní ocelové rozety
- jedná se o závodní offroadové rozety z nejkvalitnějšího materiálu určené pro závodní použití
- jako jediné ocelové rozety na trhu jsou rozety MTZ RACING a MTZ ExtraLIGHT2 standardně vybaveny odbahňovacími drážkami pro odvod nečistot z prostoru zubů pro prodloužení životnosti rozety i řetězu
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- převodníky MTZ RACING jsou pozinkované pro nejlepší ochranu proti korozi

Hlavní výhody ozubených kol MTZ RACING jsou velmi nízká hmotnost, odbahňovací drážky, moderní technologie výroby a kvalitní pevnostní materiál s vysokou odolností proti opotřebení.

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 51 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 51

Sortiment zahrnuje:  
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)

Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...

Upozornění: protože se jedná o výrobek pro závodní použití je potřeba rozetu neprodleně vyměnit po době její životnosti nebo při pádu motocyklu nebo při jakémkoliv poškození v terénu, neboť může dojít k rychlé deformaci a následnému prasknutí.

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 0859-44zubů RK - Yamaha GTS1000A + FJ1100 + FJ1200 + FZS600 Fazer + FZR600RF + FZR750RT Genesis + FZR750 + FZR1000 Genesis + XJR1200 + XJR1300 + YZF R6 + YZF750R + YZF1000R Thunder Ace
RK Chains

Rozeta ocelová (převodník) 0859-44zubů RK - Yamaha GTS1000A + FJ1100 + FJ1200 + FZS600 Fazer + FZR600RF + FZR750RT Genesis + FZR750 + FZR1000 Genesis + XJR1200 + XJR1300 + YZF R6 + YZF750R + YZF1000R Thunder Ace

Ocelové rozety japonské značky RK jsou vyráběny ze speciální uhlíkové oceli S45C (High Carbon Steel)
- speciální ocel poskytuje požadovanou pevnost v tahu, rázovou houževnatost a odolnost proti opotřebení
- aby rozety udržely tlak z řetězu a motoru jsou tepelně zušlechtěny indukčním kalením, které je specialitou značky RK, a které učiní rozety výjimečně houževnaté
- použitím rychlého, ale účinného procesu kalení, dokáží rozety RK vydržet i ty nejnáročnější podmínky
- rozety RK a řetězy RK k sobě perfektně pasují bez rozdílu, a tím zajišťují nejdokonalejší hladký převod výkonu bez možných ztrát vlivem nepřesných tolerancí
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- během výroby je řetězovým kolům věnována plná pozornost v každém jednotlivém aspektu, včetně dokonalé povrchové úpravy

Jediný výrobce na světě, který vyrábí všechna ozubená kola s tepelně upravenými zuby => pokročilé vysokofrekvenční indukční tepelné zpracování pro kalené zuby a maximální odolnost a velmi dlouhou životnost!!

Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...

Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují  hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...

Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha GTS1000 A / 93-00
Yamaha FJ1100 L,N / 84-85
Yamaha FJ1100 L,N,CN,CL (USA) / 84-85
Yamaha FJ1200 A / 95-96
Yamaha FJ1200 / 86-96
Yamaha FJ1200  (USA) / 86-93
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha FZR600RF (YZF600) / 94-95
Yamaha FZR750RT Genesis / 88-89
Yamaha FZR750R (Japan) / 89
Yamaha FZR750 / 90-92
Yamaha FZR1000 T,U,C Genesis / 87-88
Yamaha FZR1000R / 89-95
Yamaha XJR1200 / 95-98
Yamaha XJR1200 (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1200R (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1200 SP (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1300 / 99-03
Yamaha XJR1300 (Japan) / 98-02
Yamaha XJR1300 SP / 99-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF-R6 / 05-07
Yamaha YZF750 SP / 93-97
Yamaha YZF750R / 93-97
Yamaha YZF1000R Thunder Ace / 96-02

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 1304-43zubů ESJOT 50-29016-43 - Honda CBF500 + CB600F Hornet + CBF600 + CBR600 + CB650R + CBR900RR Fire Blade + VT750C Shadow + XL1000V Varadero
Esjot

Rozeta ocelová (převodník) 1304-43zubů ESJOT 50-29016-43 - Honda CBF500 + CB600F Hornet + CBF600 + CBR600 + CB650R + CBR900RR Fire Blade + VT750C Shadow + XL1000V Varadero

Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.

DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!

Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Vhodné pro:
Honda CBF500 / 04-08
Honda CBF500 ABS / 04-08
Honda CB600 F Hornet / 98-13
Honda CB600 S F2 Hornet / 00-03
Honda CBF600 N / 04-11
Honda CBF600 S ABS / 04-05, 08-12
Honda CBF600 S Cowl ABS / 06-07
Honda CBR600 SE (USA) / 97-98
Honda CBR600 F (USA) / 97-00
Honda CBR600 F / 97-14
Honda CB650 F / 14-18
Honda CB650R ABS / 19-20
Honda CB650R Neo Sports Cafe / 19
Honda CBR650 F / 14-18
Honda CBR650R / 19-20
Honda CBR900RR Fire Blade / 96-99
Honda CBR900RR Fire Blade (USA) / 96-99
Honda VLX750 Shadow (Řecko)
Honda VT750 C Shadow / 98-07
Honda VT750 CD2 Shadow Deluxe / 98-03
Honda VT750 C2 Shadow / 00-03
Honda VT750 DC Black Widow / 00-03
Honda VT750 DC Shadow Spirit / 01-07
Honda VT750RS Shadow (USA) / 10-13
Honda VT750 S / 11-13
Honda XL1000 V Varadero / 99-13

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Objednejte do úterý, 13 hod. a zboží obdržíte ve středu.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

856 707 kusů zboží skladem ihned k expedici, 60 911 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku