Píst brzdiče pro repasi brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 25,6mm
B (vnější průměr) = 30,1mm
H (výška) = 31mm
Tento pístek Tourmax BCP-433 nahrazuje originální díl (originální kód OEM)
Kawasaki 43020-1099
Suzuki 69100-43830
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX125 / 92-93
Kawasaki KX250 / 92-93
Kawasaki KX500 / 92-93
Kawasaki KDX200 / 95-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 91-94
Kawasaki KLX250R / 94-96
Kawasaki KLX250E / 93-95
Kawasaki KLX650R / 93-96
Kawasaki KLX650C / 93-96
Suzuki DR-Z250 / 01-07
Suzuki DR250SE / 90-95
Suzuki DR350SE / 90-99
Suzuki DR650SE / 96-20
Suzuki RM125 / 92-95
Suzuki RM250 / 93-95
Suzuki RMX250 / 89-99
Yamaha XT250 / 14-22
Polaris Scrambler
Polaris Magnum
Polaris Sportsman
Polaris Ranger
Polaris Predator
Polaris Hawkeye
Polaris Big Boss
Polaris Outlaw
Polaris Trail Blazer
Polaris Xplorer
Polaris Xpedition
Polaris Worker
Designové zátky a víčka motoru od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální víčko/zátku - bez nutnosti úprav)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox
- vyráběné ve zlaté a titanové barvě
Rozměry:
- závit M20x1,5
- rozměr klíče
Vhodné pro modely:
Suzuki GSR250 / 12-17
Suzuki GSR250S / 14-15
Suzuki GW250 / 12-17
Suzuki INAZUMA250 / 12-15
Suzuki GSX250R / 17-19
Suzuki DL250 V-Strom / 17
Suzuki GSR400 / 06-12
Suzuki GLAUDIUS400 / 09-13
Suzuki IMPULUS400 / 94-07
Suzuki INAZUMA400 / 97-02
Suzuki DL650 V-Strom / 04-19
Suzuki GSF750 / 96-00
Suzuki SV650 / 16-19
Suzuki SV650X / 18-19
Suzuki GSF750 / 96-00
Suzuki GSR750 / 13-15
Suzuki GSX-R600 / 97-19
Suzuki GSX-R750 / 89-19
Suzuki GSX-S750 / 17-19
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki GSX-S1000 / 15-19
Suzuki GSX-R1100 / 86-98
Suzuki SV1000 / 03-07
Suzuki DL1000 V-Strom / 04-19
Suzuki GSF1200 Bandit / 01-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 06-15
Suzuki GS1200 / 01-02
Suzuki GSXR1300 Hayabusa / 08-19
Suzuki GSX1300 B-King
Suzuki GSX1400 / 01-08
Kompletní aplikace pro jednotlivé motocykly na stránkách výrobce - http://www.zeta-racing.com/street/oil_filler_cap/index.html
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů - hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti
Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).
- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 580.06.015.000
KTM 58006015000
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Vzduchové filtry MEIWA jsou vyráběny v Japonsku výrobcem dodávajícím do prvovýroby výrobců motocyklů.
- zaručují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
Tento filtr nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 13780-14F00
Suzuki 13780-14F01
Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů - hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti
Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).
- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 13780-42A01
Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů - hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti
Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).
- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 17W-14451-00
Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů - hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti
Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).
- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1D4-E4410-00
Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů - hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti
Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).
- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3T2-14451-00
Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17211-MJ6-000
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR400F (Japan)
Honda CBR400FF,F2F,F2F-YA (Japan)
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 2D1-14451-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZ8 N,NA (39P,25H,58P) / 10-15
Yamaha FZ8 S,SA Fazer 8 (42P,1BD) / 10-16
Yamaha FZ1 N (2D1,1EC) / 06-15
Yamaha FZ1 NA ABS (22C) / 08-15
Yamaha FZ1 S Fazer (3C3,5D0,1CA) / 06-13
Yamaha FZ1 SA Fazer ABS (5D0) / 08-12
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 16
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R1100 / 86-98
Suzuki GSX-R1100G,H (USA,Australie) / 86-87
Suzuki GSX-R1100WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki RF900R / 94-00
Suzuki RF900RZS (USA) / 95
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 18
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GS400 / 77-81
Suzuki GS400 F / 77-78
Suzuki GSX400 E,S (T,X) (Německo) / 80-81
Suzuki GSX400 ES,ET,EX (2 Cyl) / 80-83
Suzuki GSX400 (2 Cyl) (Francie) / 84
Suzuki GSX400 ED,EZ,S-Z,D,E,F,G,H / 82-87
Suzuki GSX400TX / 81-85
Suzuki GS425 N,EL,EN / 79-80
Suzuki GS450 E/S-T,X / 80-82
Suzuki GS450 E/S-E,F,G,H,J / 84-88
Suzuki GS450 L-E,F,G,H / 84-87
Suzuki GS550 B,C,N (Drum Brake) / 77-79
Suzuki GS550 EC,EN,ET (Disc Brake) / 78-82
Suzuki GS550 LN,LT,LX Chopper / 79-81
Suzuki GS550 ET Spoke wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 ET,LT Cast wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 (USA) / 81-86
Suzuki GS550 MX,Z Katana / 81-82
Suzuki GSX550 E / 83-87
Suzuki RG500 Gamma / 86-89
Suzuki GSF600 T,V,W,X,Y Bandit / 95-99
Suzuki GSF600 K Bandit / 00-04
Suzuki GSF600 S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (USA) / 95-02
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (Kanada)/ 95-02
Suzuki GSX600 F Katana / 85-06
Suzuki GSX-R600 W (USA) / 92-93
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki XN85 (650 Turbo) 83-86
Suzuki GS650 E,S,XE (Francie)
Suzuki GS650 EX/Z (USA) / 81-82
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1,K2,K3 (Retro Style) / 98-03
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R750 (Japan) / 88-91
Suzuki GSX-R750 Sling Shot / 88-91
Suzuki GSX-R750 J,K / 88-89
Suzuki GSX-R750 W / 92-97
Suzuki GS700 E F (USA) / 85
Suzuki GS750 E/ES D (USA) / 83
Suzuki GSX750 SE,S3/4 Katana (pop-up h/light) / 84-86
Suzuki GSX750 EE,ESD,ESE,EFE / 80-89
Suzuki GSX-R750R (GSX-R750) (Japan) / 87
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX750 S,SS (Japan) / 84-85
Suzuki GSX750 S2,S2C (Japan) / 84-85
Suzuki GSXR750 WT,WV SRAD (USA) / 96-97
Suzuki VZ800 V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4 Marauder / 97-04
Suzuki RF900RR,S,S2,T,V,W,X / 94-00
Suzuki GSX-R1000 / 01-08
Suzuki SV1000 K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki SV1000 S K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki TL1000 SV,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000RW,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F / 88-96
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA,Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 / 89-94
Suzuki GSX-R1100 WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki GSXR1100 WS/WT/WV/WW / 95-98
Suzuki GSF1200 Bandit / 95-06
Suzuki GSF1200 S Bandit / 95-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 Bandit (ABS) / 07-12
Suzuki GSF1250 S Bandit (ABS) / 07-16
Suzuki GSF1250 SA L0 Bandit Traveller(ABS) / 10
Suzuki GSX1250 F / 10-16
Suzuki GSX1250 FA L1 ST / 11
Suzuki GSX-R1300RX,Y,K1-7 Hayabusa / 99-07
Suzuki GSX-R1300R K7 Hayabusa Ltd. / 07
Suzuki GSX-R1300RZ K3,K4 Hayabusa / 03-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7,K8 / 01-08
Yamaha RD250A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B / 74-76
Yamaha FZR500 H,M,N / 89-90
Yamaha TX500/TX 500A (USA) / 73-74
Yamaha XS500 (USA) / 74-78
Yamaha XS500 D Alloy Wheel / 78-80
Yamaha SR500 2J2,48U,4E6,4F9,1RU,48T,3EB1 / 78-91
Yamaha SR500 E,F,G,H (USA) / 78-81
Yamaha FZR600 / 89-93
Yamaha FZR600R (USA) / 90-99
Yamaha FZR600RF (YZF600) / 94-95
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF600RT,V,W / 05-07
Cagiva 1000 Raptor / 01-06
Cagiva 1000 V-Raptor / 01-06
Cagiva 1000 Xtra Raptor / 01-05
Kawasaki Z250 J1
Kawasaki Z250 A3,A4,B2 / 81-82
Kawasaki GPZ305 (EX305A1) / 83
Kawasaki KZ305 A1,A2 (CSR) (USA) / 81-82
Kawasaki GPZ400 (KZ400M) (Německo) / 83
Kawasaki ZZR400 (ZX400) (Japan)
Kawasaki Z400 J1-J3 (4 Cyl) (KZ400J) / 80-83
Kawasaki ZR400 A1,B1 (Z400F) / 83-85
Kawasaki Z440 C1/2 Fine Spline / 80-81
Kawasaki Z440 H1/2 Fine Spline
Kawasaki GPZ500R / 88-
Kawasaki GPX500R / 88-
Kawasaki GPZ550 (Z550D1) Twin Shock / 81
Kawasaki GPZ550 (ZX550H1-H2) Unitrack / 82-83
Kawasaki Z500 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z500 B3 (6 Speed) / 81
Kawasaki KZ550 A1-A4 (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 C1-C4 (LTD) (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 D1 (GPz) (USA) / 81
Kawasaki KZ550 H1,H2 (GPz) (USA) / 82-83
Kawasaki Z550 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z550 A1-A3 / 80-83
Kawasaki Z550 C1-C3,LTD / 81-83
Kawasaki ZR550 A1,A2 (Z550F) / 80-83
Kawasaki GPX600R (ZX600C1-C3,C6-C10) / 88-00
Kawasaki GPZ600R (ZX600A1-A5) / 85-89
Kawasaki ZX600 B1 Ninja / 87
Kawasaki ZX600 D1-D4 Ninja (ZX-6) / 90-93
Kawasaki ZX600 E1-E10 Ninja (ZX-6) (USA) / 93-02
Kawasaki KZ650 B1,B2,B2A,B3 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 C1,C2,C3 Custom (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 SR D1 (USA) / 77-78
Kawasaki KZ650 SR D2 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 E1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ650 F1 (USA) / 80
Kawasaki Z650 B1-B3,F1 / 79
Kawasaki Z650 C1-C3 / 78-79
Kawasaki Z650 SR D2-D3 / 79-80
Kawasaki GPX750R (ZX750F1-F3) / 86-88
Kawasaki KZ750 B1/B2/B3/B4 (USA) / 76-79
Kawasaki KZ750 G1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ750 M1 (CSR) (USA) / 82
Kawasaki Z750 B1-B4,Y1,Y2,LTD (2 Cylinders) / 78-82
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 18
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZZR600 (ZX600) / 90-04
Kawasaki ZXR750 (ZX) / 89-92
Kawasaki ZXR750R (ZX) / 91-95
Kawasaki VN800 A1-A2 / 95-96
Kawasaki ZX9R (ZX900) Ninja / 94-01
Kawasaki VN800 A3-A11 Vulcan / 97-05
Kawasaki VN800 B1-B10 Classic / 96-06
Kawasaki VN800 C1-C2,E1-E6F Drifter / 99-06
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Triumph 750 Daytona / 91-95
Triumph 750 Daytona (Francie) / 93
Triumph 750 Thunderbird / 95
Triumph 750 Trident / 91-97
Triumph T509 Speed Triple / 97-98
Triumph T595 Daytona / 97-98
Triumph 900 Adventurer / 96-01
Triumph 900 Daytona / 94-97
Triumph 900 Daytona Super III / 96
Triumph 900 Legend TT / 99-00
Triumph 900 Legend Deluxe / 01
Triumph 900 Speed Triple / 94-96
Triumph 900 Sprint / 93-97
Triumph 900 Sprint Sport / 98
Triumph 900 Sprint FT / 99
Triumph 900 Thunderbird / 95-03
Triumph 900 Thunderbird Sport / 98-04
Triumph 900 Trident / 91-98
Triumph 900 Trophy / 91-99
Triumph 900 Tiger / 91-00
Triumph 900 Trophy / 00-01
Triumph 955i Daytona / 99-06
Triumph 955i Daytona (Special Edition) / 04
Triumph 955i Daytona Centennial Edition / 02
Triumph 955 Speed Triple / 99-04
Triumph 955 Sprint ST / 99-04
Triumph 955 Tiger / 01-06
Triumph 955 Sprint RS / 00-03
Triumph 1000 Daytona / 91-95
Triumph 1000 Daytona (Germany) / 91-94
Triumph 1050 Speed Triple / 05-15
Triumph 1050 Speed Triple R / 12-19
Triumph 1050 Speed Triple RS / 18-21
Triumph 1050 Speed Triple S / 16-21
Triumph 1050 Speed 94 / 16
Triumph 1050 Speed 94 R / 16
Triumph 1050 Tiger / 07-14
Triumph 1050 Tiger SE / 09-14
Triumph 1050 Tiger Sport / 14-21
Triumph 1050 Sprint GT/SE / 11-18
Triumph 1050 Sprint ST / 05-11
Triumph 1200 Daytona / 93-97
Triumph 1200 Trophy / 91-03
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XTZ690 Tenere 700 ABS / 20-21
Yamaha XTZ690 Tenere 700 Rally Edition ABS / 20-21
Yamaha FZ-07 F,FC,G,GC / 15-17
Yamaha MT-07 (ABS) (MTN690-A) / 14-20
Yamaha MT-07 Motocage (ABS) / 15-16
Yamaha MT-07 Tracer / 17-20
Yamaha XSR700 / 16-20
Yamaha FZ8 N / 10-15
Yamaha FZ8 S Fazer / 10-15
Yamaha FJ-09 F,F,C,G,GC (USA) / 14-17
Yamaha FZ-09 E,EC,F,FC,G,GC (USA) / 14-16
Yamaha MT-09 (MTN850 A) / 14-20
Yamaha MT-09 SP (MTN850 D) / 18
Yamaha MT-09 SR Street Rally (ABS) / 14-16
Yamaha MT-09 Sport Tracker (ABS) / 15-16
Yamaha MT-09 Tracer / 16-17
Yamaha XSR900 (MTM850) / 16-20
Yamaha 900 Tracer (MTT850) / 19-20
Yamaha 900 Tracer GT (MTT850) / 19-20
Yamaha 900 Nikken (MXT850) / 18-20
Yamaha 900 Nikken GT (MXT850D) / 20
Yamaha TDM900 / 02-13
Yamaha TDM900 A ABS / 05-13
Yamaha FZ-10 H/HC (USA) / 17
Yamaha MT-10 / 16-20
Yamaha MT-10 SP / 17-19
Yamaha YZF R1 / 15-21
Yamaha YZF R1 60th Anniversary Edition / 16
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku