Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW211
Braking STX01
Brembo 78B40870
Ferodo FMD0111
EBC MD614LS
EBC MD641RS
Newfren DF5152 AF
NG 1060
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Aprilia 8113607
Benelli R180271101000
BMW 34 11 7 697 042
Cagiva 8000 62587
Ducati 49240291A
Ducati 49240241A
Moto Guzzi GU05613330
Moto Guzzi 376133050
Moto Guzzi 56133300
MZ 9017542000
Yamaha 4KG-2582T-10
Yamaha 2GH-25830-00
Yamaha 4KG-2581T-00
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 125 AF1 Futura / 90-92
Aprilia 125MX / 04-07
Aprilia 125RS / 95-11
Aprilia 125RS Extrema / 92-97
Aprilia 125RS Replica / 92-97
Aprilia 125Tuono / 03-07
Aprilia 650Pegaso Factory / 07-09
Aprilia 650Pegaso Strada / 05-09
Aprilia 750Dorsoduro / 08-17
Aprilia 750Shiver SL / 07-17
Aprilia 850Mana / 07-11
Aprilia 850Mana GT / 09-16
Aprilia 900Dorsoduro / 17
Aprilia 900Shiver / 17
Aprilia RST1000 Futura / 01-04
Aprilia RSV1000 / 98-00
Aprilia RSV1000R / 00-01
Aprilia RSV1000SP / 99-00
Aprilia SL1000 Falco / 00-04
Aprilia 1000Tuono Fighter / 02-05
Aprilia 1000Tuono R / 02-09
Aprilia 1000Tuono V4 / 11-14
Aprilia ETV1200 Caponord / 13-17
Aprilia 1200Dorsoduro / 11-13
Benelli TRK502X
Benelli Leoncino500 / 17-18
Benelli BN600 / 15-17
Benelli BN600GT / 15-17
Benelli 899TNT / 08-16
Benelli 899Century Racer / 11-15
Benelli 899TRE K / 11-16
Benelli 900Tornado / 01-02
Benelli 1130Century Racer / 11-14
Benelli 1130TNT / 04-05
Benelli 1130 TRE K / 07-17
Bimota 400YB7 / 89
Bimota 500V-Due / 97-00
Bimota 650BB1 Supermono / 97-00
Bimota 851TESI / 90-91
Bimota 904DB2 / 93-00
Bimota 904 DB3 Mantra
Bimota 1000 Dieci Biposto
Bimota 1000 SB8R
Bimota 1000 SB8K
Bimota 1100 SB6
Bimota 1100 SB6R
BMW G650 X Moto / 07-09
Cagiva 125Mito / 91-94
Cagiva 125Mito EV / 95-07
Cagiva 125Mito SP / 06-10
Cagiva 125Planet / 97-07
Cativa 125Raptor / 03-10
Cagiva 125Supercity / 92-00
Cagiva 600River / 95-99
Ducati 350Junior / 91-93
Ducati 400Junior
Ducati 400Supersport / 92-97
Ducati 400Monster / 94-06
Ducati 600Monster / 94-02
Ducati 620Monster / 02-06
Ducati 600SS Supersport / 02-05
Ducati 620Sport / 03-04
Ducati 620Multistrada / 05-06
Ducati 696 Monster
Ducati 748SP / 95-97
Ducati 748R / 00
Ducati 748Biposto / 95-02
Ducati 750Monster / 94-01
Ducati 750Sport / 00-02
Ducati 750SS Supersport / 91-02
Ducati 800Monster / 03-04
Ducati 800Sport / 03-04
Ducati 800SS Supersport / 03-05
Ducati 851Strada SP / 88-91
Ducati 888SP / 90-93
Ducati 888Desmoquattro / 93-94
Ducati 900Monster / 93-04
Ducati 900SL Superlight / 91-97
Ducati 900Sport / 02
Ducati 900SS Supersport / 91-02
Ducati 916Biposto / 94-98
Ducati 916SP / 94-96
Ducati 916Monster / 01-03
Ducati 916ST4 / 98-04
Ducati 944ST2 / 97-03
Ducati 996Biposto / 99-01
Ducati 996S / 01
Ducati 996SPS
Ducati 996ST4 / 01-05
Ducati 998Biposto / 02-03
Ducati 998S / 02-03
Ducati 1000GT / 06-10
Ducati 1000Monster / 03-05
Ducati 1000Sport / 06-08
Ducati 1000SS Supersport / 03-06
Ducati 1000ST3 / 04-06
Laverda 650Ghost / 96-99
Laverda 650Sport / 95-01
Laverda 750S Formula / 98-01
Laverda 750Strike / 98-01
Gilera GFR125 / 93-94
KTM 640DukeII / 03-06
KTM 690Duke / 08-13
Morini 1200 9 1/2
Morini 1200 Corsaro
MZ 1000S / 01-03
Moto Guzzi 750Breva / 03-07
Moto Guzzi 750Nevada / 03-07
Moto Guzzi 750 V7 Classic / 08-13
Moto Guzzi 750 V7 II Racer / 17
Moto Guzzi 750 V7 II Stone / 17
Moto Guzzi 750 V7 II Anniversario / 17
Moto Guzzi 750 V7 II Stornello
Moto Guzzi 750 V7 III Anniversario
Moto Guzzi 750 V7 III Special
Moto Guzzi 750 V7 III Stone
Moto Guzzi 750 V7 Racer
Moto Guzzi 750 V7 Special
Moto Guzzi 750 V7 Stone
Moto Guzzi 850 Breva / 06-08
Moto Guzzi 850 Griso / 06
Moto Guzzi 850 Norge T-GTL / 07
Moto Guzzi 850 V9 Bobber / 16-17
Moto Guzzi 850 V9 Roamer / 16-17
Moto Guzzi 940 Bellagio / 07-13
Moto Guzzi 1000 Daytona / 95-00
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro / 96-01
Moto Guzzi 1100 Breva / 05-07
Moto Guzzi 1100 Callifornia / 96-06
Moto Guzzi 1100 Griso / 05-08
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans
Moto Guzzi 1100 V11 Sport / 97-00
Moto Guzzi 1200 Breva / 08-09
Moto Guzzi 1200 Norge -GT / 06-16
Moto Guzzi 1200 Sport / 08-13
Moto Guzzi 1200 Griso
Moto Guzzi 1100 Stelvio / 08-17
Voxan 995 Black Magic / 06-08
Voxan 995 Cafe Racer / 00-06
Voxan 995 Roadster / 01-06
Yamaha TZR125
Yamaha TZR250 / 89-92
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TDR250 / 88-92
Yamaha SRX400 / 91
Yamaha SZR660 / 95-01
Yamaha FZR750Genesis / 87-89
Yamaha YZF750R
Yamaha FZR1000Genesis / 87-89
Yamaha FZR1000EXUP / 90-95
Yamaha XJR1200 / 95-97
Yamaha XJR1300 / 98
Yamaha XJR1300
Koleno výfuku od italské značky Giannelli
Výfuk byl vyvinut speciálně pro motocykl Kawasaki KMX125 - pro kompatibilitu a dokonalý výsledek zvuku a výkonu je potřeba použít výfuk jako kompletní sadu - koleno výfuku (obj. kód SFGIA54006) + koncovku výfuku (obj. kód SFGIA54007).
Jedná se o tuningový doplněk, který je určen pro sportovní účely - není určen pro použití veřejných komunikacích, protože nemá homologaci. Výrobce nezodpovídá za nesprávné nebo žádné jiné použití - zákazník bere plnou zodpovědnost za použití výrobku pouze v souladu s platnými předpisy v místě použití.
Není homolováno!
Tento výfuk je vhodný jako alternativní náhrada za originální díl:
Kawasaki 18002-1688
Kawasaki 18002-1706
Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW280
NG 1051
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Ducati 848Evo Corse / 12-13
Ducati 1000Desmosedici / 07-09
Ducati 1000Panigale / 19-
Ducati 1098 / 07-09
Ducati 1098R / 07-09
Ducati 1098S / 07-09
Ducati 1100Streetfighter / 09-11
Ducati 1100 Panigale / 18-
Ducati 1198 / 09-11
Ducati 1198R / 09-10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1200Monster / 14-
Ducati 1299 Panigale / 15-17
Palivové čerpadlo kompletní
- benzinová čerpadla pro výměnu nefunkčního kusu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: čerpadlo je vhodné pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Benelli 50400P160000
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů
Motocyklový řetěz 532 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řada těsněných řetězů japonského výrobce určená pro starší motocykly, kde byl používán typ řetězu 532. Jedná se o motocykly s vyšším objemem (až do 1200cc) a s rokem výroby přibližně od 1970 do 1990.
Řetězy RK GSV jsou speciální řadou, která nabízí plnohodnotnou náhradu za náhradní řetěz (OEM Chain Replacement) pro staré motocykly (Vintage Bike).
Řetězy GSV jsou kvalitní řetězy určené pro běžný provoz i pro závodní použití. Jsou vybaveny speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách.
Řetěz vhodný zejména pro silniční použití a motocykly Vintage.
Typové označení: 532 GSV (5/8x3/8)
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 43,0 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Vzduchový filtr DNA® High Performance Filter je omyvatelný a opakovaně použitelný motocyklový vzduchový filtr s vysokým průtokem a výjimečnou životností
- jedná se o vícevrstvý vysoce výkonný filtr nové generace s multi vrstvením bavlněné gázy naimpregnované olejem, který prokazatelně zvyšuje výkon motoru díky vysoké průchodnosti vzduchu při zachování důkladné filtrace nečistot
- náhradní vzduchové filtry DNA jsou navrženy tak, aby zvýšily výkon a zrychlení, a zároveň poskytovaly vynikající filtraci
- zvýšený průtok vzduchu znamená zvýšený výkon motoru a točivý moment, což má za následek ostrou odezvu plynu a lepší ovládání
- DNA sportovní vzduchové filtry jsou omyvatelné a opakovaně použitelné a snadno se instalují (mají stejné zástavbové rozměry jako originální vzduchový filtr)
- vzduchový filtr DNA se skládá ze 4 vrstev speciální bavlny, vložených mezi 2 vrstvy speciálního pletiva DNA Wire Mesh
- filtrační bavlněný materiál je vsazen mezi dvě vrstvy kvalitního hliníkového drátěného pletiva s epoxidovou úpravou tak, aby měl dlouhou životnost – pokud možno doživotní
- celková životnost DNA filtru je při správném používání a pravidelné údržbě minimálně 100.000 km
- každý filtr DNA je navržen a vyroben tak, aby mohl být jednoduše namontován jako náhrada originálního filtru do originálního vzduchového boxu
- dokonalé vzduchotěsné utěsnění a bezproblémová instalace filtru pro uživatele je zaručena použitím vysoce kvalitního těsnění EVA, které je přesně tvarováno a instalováno ve výrobě
- unikátní drátěná síť ze speciálního materiálu (hliník námořní třídy 5000), který se vyznačuje přesně vypočítaným průměrem drátu, aby měl nezbytně vysokou pevnost v tahu a elasticitu, a aby vydržel po celou životnost filtru. Navíc je síť chráněna proti oxidaci jemnou vrstvou epoxidového povlaku. Drátěná síť DNA Wire Mesh je navržena tak, aby dokonale podporovala bavlněné vrstvy a zároveň neomezovala proudění vzduchu.
Hlavní parametry vzduchových filtrů DNA® High Performance Filter:
- extrémně vysoká účinnost filtrace díky jedinečně kvalitní bavlně DNA® se 4 vrstvami (až 98-99% účinnosti filtrace dle ISO 5011)
- vysoký průtok vzduchu díky technologii FCD (Full Contour Design), která využívá maximální plochu filtru (nikoliv jen střed filtru jako originální filtry nebo konkurenční filtry)
- sportovní filtrační médium s velmi vysokým průtokem vzduchu, nízkým odporem, výbornou zadržovací schopností nečistot a zjemňující tok vzduchu
- maximální přesnost výroby, kdy jsou 4 vrstvy bavlny a 2 vrstvy drátěného pletiva složeny na nejmodernějších strojích s důslednou elektronickou kontrolou, aby byla zajištěna ta nejvyšší kvalita finálního výrobku
- jednoduchá instalace filtru bez nutnosti úpravy (podle pokynů k instalaci standardního filtru obsažených v dílenské příručce motocyklu)
Tento vzduchový filtr nahrazuje originální filtr (OEM code):
MV Agusta 8000B7227
MV Agusta 8A00B7227
Upozornění: Aby vzduchové filtry DNA přinesly očekávaný výkon a správně fungovaly, vyžadují pravidelnou údržbu podle počtu najetých kilometrů nebo podle způsobu používání motocyklu!
Vzduchové filtry DNA nejsou vzduchové filtry jen pro sportovní použití, ale nabízejí jednoduchou a rychlou možnost jak realtivně levně zvýšit výkon motocyklu a navíc vyřešit dokonalou filtraci.
Konstrukce filtrů DNA Drop-In umožňuje jednoduše vyměnit vzduchový filtr DNA za originální filtr nebo obyčejný papírový druhovýrobní neoriginální filtr bez nutnosti jakýchkoliv úprav.
Filtry DNA nabízejí zvětšený průtok vzduchu s téměř 99% účinností filtrace! Navíc DNA filtr také uhlazuje proud vzduchu při průchodu filtrem, čímž snižuje turbulence a posílá hladký čistý a čerstvý vzduch do sání motoru, čímž zvyšuje točivý moment a výkon.
Vzduchové filtry DNA® jsou navrženy a vyráběny jako vysokoprůtokové vzduchové filtry pro použití na silnici, v terénu i při závodech. V porovnání s hlavními konkurenčními značkami na trhu (K&N Filters) nabízí filtry DNA větší filtrační plochu a delší životnost.
Senzor / čidlo ABS od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 65710-27G00
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Vzduchový filtr DNA® High Performance Filter je omyvatelný a opakovaně použitelný motocyklový vzduchový filtr s vysokým průtokem a výjimečnou životností
- jedná se o vícevrstvý vysoce výkonný filtr nové generace s multi vrstvením bavlněné gázy naimpregnované olejem, který prokazatelně zvyšuje výkon motoru díky vysoké průchodnosti vzduchu při zachování důkladné filtrace nečistot
- náhradní vzduchové filtry DNA jsou navrženy tak, aby zvýšily výkon a zrychlení, a zároveň poskytovaly vynikající filtraci
- zvýšený průtok vzduchu znamená zvýšený výkon motoru a točivý moment, což má za následek ostrou odezvu plynu a lepší ovládání
- DNA sportovní vzduchové filtry jsou omyvatelné a opakovaně použitelné a snadno se instalují (mají stejné zástavbové rozměry jako originální vzduchový filtr)
- vzduchový filtr DNA se skládá ze 4 vrstev speciální bavlny, vložených mezi 2 vrstvy speciálního pletiva DNA Wire Mesh
- filtrační bavlněný materiál je vsazen mezi dvě vrstvy kvalitního hliníkového drátěného pletiva s epoxidovou úpravou tak, aby měl dlouhou životnost – pokud možno doživotní
- celková životnost DNA filtru je při správném používání a pravidelné údržbě minimálně 100.000 km
- každý filtr DNA je navržen a vyroben tak, aby mohl být jednoduše namontován jako náhrada originálního filtru do originálního vzduchového boxu
- dokonalé vzduchotěsné utěsnění a bezproblémová instalace filtru pro uživatele je zaručena použitím vysoce kvalitního těsnění EVA, které je přesně tvarováno a instalováno ve výrobě
- unikátní drátěná síť ze speciálního materiálu (hliník námořní třídy 5000), který se vyznačuje přesně vypočítaným průměrem drátu, aby měl nezbytně vysokou pevnost v tahu a elasticitu, a aby vydržel po celou životnost filtru. Navíc je síť chráněna proti oxidaci jemnou vrstvou epoxidového povlaku. Drátěná síť DNA Wire Mesh je navržena tak, aby dokonale podporovala bavlněné vrstvy a zároveň neomezovala proudění vzduchu.
Hlavní parametry vzduchových filtrů DNA® High Performance Filter:
- extrémně vysoká účinnost filtrace díky jedinečně kvalitní bavlně DNA® se 4 vrstvami (až 98-99% účinnosti filtrace dle ISO 5011)
- vysoký průtok vzduchu díky technologii FCD (Full Contour Design), která využívá maximální plochu filtru (nikoliv jen střed filtru jako originální filtry nebo konkurenční filtry)
- sportovní filtrační médium s velmi vysokým průtokem vzduchu, nízkým odporem, výbornou zadržovací schopností nečistot a zjemňující tok vzduchu
- maximální přesnost výroby, kdy jsou 4 vrstvy bavlny a 2 vrstvy drátěného pletiva složeny na nejmodernějších strojích s důslednou elektronickou kontrolou, aby byla zajištěna ta nejvyšší kvalita finálního výrobku
- jednoduchá instalace filtru bez nutnosti úpravy (podle pokynů k instalaci standardního filtru obsažených v dílenské příručce motocyklu)
Tento vzduchový filtr nahrazuje originální filtr (OEM code):
Kawasaki 11013-0749
Kawasaki 11013-0759
Upozornění: Aby vzduchové filtry DNA přinesly očekávaný výkon a správně fungovaly, vyžadují pravidelnou údržbu podle počtu najetých kilometrů nebo podle způsobu používání motocyklu!
Vzduchové filtry DNA nejsou vzduchové filtry jen pro sportovní použití, ale nabízejí jednoduchou a rychlou možnost jak realtivně levně zvýšit výkon motocyklu a navíc vyřešit dokonalou filtraci.
Konstrukce filtrů DNA Drop-In umožňuje jednoduše vyměnit vzduchový filtr DNA za originální filtr nebo obyčejný papírový druhovýrobní neoriginální filtr bez nutnosti jakýchkoliv úprav.
Filtry DNA nabízejí zvětšený průtok vzduchu s téměř 99% účinností filtrace! Navíc DNA filtr také uhlazuje proud vzduchu při průchodu filtrem, čímž snižuje turbulence a posílá hladký čistý a čerstvý vzduch do sání motoru, čímž zvyšuje točivý moment a výkon.
Vzduchové filtry DNA® jsou navrženy a vyráběny jako vysokoprůtokové vzduchové filtry pro použití na silnici, v terénu i při závodech. V porovnání s hlavními konkurenčními značkami na trhu (K&N Filters) nabízí filtry DNA větší filtrační plochu a delší životnost.
Senzor škrticí klapky / čidlo škrticí klapky od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5EA-85885-00
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSXR750 / 96-99
Yamaha TDM850 / 96-98
Yamaha TRX850 / 96-97
Yamaha XJ900 Diversion / 97-01
Yamaha XJR1200 / 95-97
Yamaha XJR1300 / 99-01
Yamaha XV1100 Virago / 96-97
Yamaha XVS650 DragStar / 98-11
Yamaha XVZ1300 RoyalStar / 96-00
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Kawasaki 43095-0180
Kawasaki 43095-0257
Kawasaki 43095-0258
Kawasaki 43095-0259
Kawasaki 43095-0263
Rozměry:
- roztečná délka:
- koncovka jedna strana:
- koncovka druhá strana:
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Nádrž na palivo Acerbis Fuel Tank od italské značky Acerbis
- kompletní nádrž se zvýšeným objemem pro vyšší kapacitu paliva
- kvalitní materiál a zpracování odolné proti nárazu a oděru
- lehká nádrž pro sportovní využítí i mototuristiku na dlouhé a krátké vzdálenosti
- většina tvarů navržena s úzkým profilem a štíhlou ergonomií pro zajištění vynikajících jízdních vlastností
- velká nádrž kompatibilní s benzínem dle evropských norem (například E5, E10)
- většina zvětšených nádrží Acerbis je kompatibilní s originálními plasty a kapotáží, takže není potřeba rozsáhlé přestavby
- dle typu a provedení obsahuje balení uzávěr, montážní sadu, atd. (rozdílné dle modelu a roku výroby)
Rozměry a specifikace:
- objem: 6,5L
- materiál: polyetylen
Upozornění: Před montáží si pečlivě přečtěte přiložené montážní instrukce. Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučené utahovací momenty.
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Nádrž na palivo Acerbis Fuel Tank od italské značky Acerbis
- kompletní nádrž se zvýšeným objemem pro vyšší kapacitu paliva
- kvalitní materiál a zpracování odolné proti nárazu a oděru
- lehká nádrž pro sportovní využítí i mototuristiku na dlouhé a krátké vzdálenosti
- většina tvarů navržena s úzkým profilem a štíhlou ergonomií pro zajištění vynikajících jízdních vlastností
- velká nádrž kompatibilní s benzínem dle evropských norem (například E5, E10)
- většina zvětšených nádrží Acerbis je kompatibilní s originálními plasty a kapotáží, takže není potřeba rozsáhlé přestavby
- dle typu a provedení obsahuje balení uzávěr, montážní sadu, atd. (rozdílné dle modelu a roku výroby)
Rozměry a specifikace:
- objem: 6,5L
- materiál: polyetylen
Upozornění: Před montáží si pečlivě přečtěte přiložené montážní instrukce. Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučené utahovací momenty.
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Honda 45123-MBT-D11
Honda 45125-MBT-D11
Honda 45126-MBT-D11
Honda 45127-MBT-D11
Honda 45128-MBT-D11
Honda 45129-MBT-D11
Honda 90545-300-000
Rozměry hadice 1:
- roztečná délka: 21,5cm
- koncovka jedna strana: závit M10x1
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
Rozměry hadice 2:
- roztečná délka: 93cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
Rozměry hadice 3:
- roztečná délka: 74,5cmcm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: závit M10x1
Rozměry hadice 4:
- roztečná délka 55cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
Rozměry hadice 5:
- roztečná délka: 65,5cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- prostřední oko: Banjo 10mm (přímá)
- rozteč k prostřednímu oku 1: 14cm
- rozteč k prostřednímu oku 2: 51,5cm
Rozměry hadice 6:
- roztečná délka: 75cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Radiální hydraulické pumpy RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální brzdové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování brzdného účinku
- vnitřní komponenty a čerpací prvek z MotoGP
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý brzdový systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 14mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- použití pro aplikace s jedním brzdovým kotoučem
- kompatibilní se systémem ABS
- není kompatibilní s tempomatem (nutná kontrola kompatibility a činnosti mikrospínače)
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Nádrž na palivo Acerbis Fuel Tank od italské značky Acerbis
- kompletní nádrž se zvýšeným objemem pro vyšší kapacitu paliva
- kvalitní materiál a zpracování odolné proti nárazu a oděru
- lehká nádrž pro sportovní využítí i mototuristiku na dlouhé a krátké vzdálenosti
- většina tvarů navržena s úzkým profilem a štíhlou ergonomií pro zajištění vynikajících jízdních vlastností
- velká nádrž kompatibilní s benzínem dle evropských norem (například E5, E10)
- většina zvětšených nádrží Acerbis je kompatibilní s originálními plasty a kapotáží, takže není potřeba rozsáhlé přestavby
- dle typu a provedení obsahuje balení uzávěr, montážní sadu, atd. (rozdílné dle modelu a roku výroby)
Rozměry a specifikace:
- objem: 10,5L
- obsah balení a montážní instrukce viz foto č.2
Upozornění: Před montáží si pečlivě přečtěte přiložené montážní instrukce. Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučené utahovací momenty.
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Nádrž na palivo Acerbis Fuel Tank od italské značky Acerbis
- kompletní nádrž se zvýšeným objemem pro vyšší kapacitu paliva
- kvalitní materiál a zpracování odolné proti nárazu a oděru
- lehká nádrž pro sportovní využítí i mototuristiku na dlouhé a krátké vzdálenosti
- většina tvarů navržena s úzkým profilem a štíhlou ergonomií pro zajištění vynikajících jízdních vlastností
- velká nádrž kompatibilní s benzínem dle evropských norem (například E5, E10)
- většina zvětšených nádrží Acerbis je kompatibilní s originálními plasty a kapotáží, takže není potřeba rozsáhlé přestavby
- dle typu a provedení obsahuje balení uzávěr, montážní sadu, atd. (rozdílné dle modelu a roku výroby)
Rozměry a specifikace:
- objem: 10,5L
- obsah balení a montážní instrukce viz foto č.2
Upozornění: Před montáží si pečlivě přečtěte přiložené montážní instrukce. Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučené utahovací momenty.
Plastové komponenty světoznámé italské značky ACERBIS vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1973.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Acerbis dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Plasty Acerbis se vyznačují stálostí barev a všechny mají originální tovární tvar podle modelu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku