Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
- provedení - Half Waffle / Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCR-103 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 43207-431-671
Honda 43218-371-006
Honda 43209-431-671
Řetězová kola RENTHAL jsou vyráběna výhradně pro offroadové motocykly a jsou navržena tak, aby vydržela v náročných podmínkách při motokrosových, superkrosových a enduro závodech nejvyšší světové úrovně.
Řetězová kolečka/pastorky RENTHAL jsou jedny z nejlepších na trhu a disponují vysokou kvalitou a velmi dlouhou životností. Jsou vyráběna z kalené a jádrově vylepšené niklo-chromové oceli (655M13) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí pro maximální přenos síly.
Většina modelů je vybavena drážkami pro odvod bahna, které jsou obrobeny v každém zubu na obou stranách, aby umožnily dokonalý odvod bahna od klíčových kontaktních bodů mezi řetězem a řetězovým kolem, což pomáhá snížit opotřebení a prodlužuje životnost všech komponentů hnacího ústrojí. Některé modely jsou k dispozici v provedení s ultralehkým designem (Ultralight Design) pro další snížení hmotnosti při zachování strukturální pevnosti a integrity.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 13
Značka Renthal z anglického Manchesteru vyrábí produkty nejvyšší kvality a dokonalé funkčnosti díky svým více než padesátiletým zkušenostem s výrobou motokrosových komponentů. Byla založena v roce 1969 technickými nadšenci (A.Renshaw a H.Rosenthal), jenž se rozhodli vyrábět řídítka pro trialové motocykly. Postupně se vypracovala v globální značku, jejíž výrobky používají tovární týmy a nejlepší jezdci z celého světa, a rovněž dodává do prvovýroby japonských i evropských výrobců motocyklů (Honda, Kawasaki, Suzuki, KTM, Husqvarna, Gas-Gas a další).
U značky Renthal je pozornost věnována každému detailu, neboť zlomek vteřiny, pár gramů, pár milimetrů se počítá při dosažení cíle vítězství. Díky posedlosti pro detail, kvalitu a inženýrství získala značka Renthal 198 mistrovských titulů (World Championships) a 205 amerických titulů (US Titles).
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-204 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 1J3-W0048-00
Yamaha 4W1-W0057-00
Yamaha 4W1-W0047-00
Yamaha 4L0-W0047-01
Vhodné pro motocykly:
Yamaha RD350 / 80-83
Yamaha XJ550 / 81-84
Yamaha XJ750 Seca / 82-84
Yamaha XV1000 Midnight / 83-85
Kohout palivový podtlakový - univerzální pro hadičku 6mm
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- pro hadičku 6mm
- benzinový kohout pro připojení 2 hadiček (2 vývody)
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Přímo vhodný pro motocykly:
Honda SFX50 / 95-01
Honda SGX50 / 97-02
Honda SZX50 / 98-01
Honda SH50 / 96-01
Honda SH100 / 96-01
Honda CH125 / 86-96
Honda NES125 / 00-04
Honda NES150 / 00-06
Honda SH125 / 01-04
Honda SH150 / 01-04
Honda SES125 / 02-04
Honda SES150 / 02-04
Honda CBR125R / 04-06
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 / 18-23
Beta RR200 / 19-23
Beta RR250 / 13-23
Beta RR300 / 13-23
Beta RR250 / 05-12
Beta RR350 / 11-23
Beta RR390 / 15-23
Beta RR400 / 05-16
Beta RR430 / 15-23
Beta RR450 / 05-14
Beta RR480 / 15-23
Beta RR498 / 12-16
Beta RR520 / 10-14
Beta RR525 / 05-09
KTM 125EXC / 95-16
KTM 150EXC TPI / 20-23
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 98-23
KTM 250EXC TPI / 18-23
KTM 300EXC / 95-23
KTM 300EXC TPI / 18-23
KTM 360EXC / 96-97
KTM 380EXC / 98-02
KTM 250EXC Racing / 01-06
KTM 250EXCF / 07-23
KTM 350EXCF / 12-23
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-23
KTM 500EXC / 12-23
KTM 520EXC / 00-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 125SX / 95-23
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-23
KTM 200SX / 02-06
KTM 250SX / 95-23
KTM 300SX / 95-02
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 250SXF / 06-23
KTM 350SXF / 11-23
KTM 400SX Racing / 99-02
KTM 450SXF / 07-23
KTM 505SXF / 07-09
KTM 525SX Racing / 03-06
KTM 540SXS Racing / 01-02
KTM 250F Freeride / 18-21
KTM 250R Freeride / 14-17
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 125MX / 88-95
KTM 250MX / 83-95
KTM 300MX / 90-94
KTM 350MX / 88-90
KTM 420MX / 81-83
KTM 440MX / 94
KTM 495MX / 81-84
KTM 500MX / 85-93
KTM 125MXC / 01-02
KTM 200MXC / 98-04
KTM 250MXC / 98-01
KTM 300MXC / 01-05
KTM 380MXC / 01-02
KTM 400MXC / 01-02
KTM 450MXC / 03-05
KTM 520MXC / 01-02
KTM 525MXC / 03-05
KTM 125EGS / 86-94
KTM 250EGS / 81-99
KTM 300EGS / 90-95
KTM 350EGS / 84-89
KTM 420EGS / 81-83
KTM 125 LC2 / 97-98
KTM 450SMR / 04-21
KTM 525SMR / 04-05
KTM 560SMR / 06-07
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FS570 / 10-11
Husqvarna TC125 / 14-23
Husqvarna TC250 / 14-23
Husqvarna FC250 / 14-23
Husqvarna FC350 / 14-23
Husqvarna FC450 / 14-23
Husqvarna TE125 / 14-17
Husqvarna TE150 / 17-23
Husqvarna TE250 / 14-23
Husqvarna TE300 / 14-23
Husqvarna FE250 / 14-23
Husqvarna FE350 / 14-23
Husqvarna FE450 / 14-23
Husqvarna FE501 / 14-23
Husqvarna TX125 / 17-19
Husqvarna TX300 / 17-21
Husqvarna FX350 / 17-21
Husqvarna FX450 / 17-21
Husqvarna FR450 Rally / 16-21
Husqvarna FS450 / 16-21
Gas-Gas MC125 / 21-23
Gas-Gas MC250 / 22-23
Gas-Gas EC250 / 21-23
Gas Gas EC300 / 21-23
Gas Gas ECF250 / 21-23
Gas Gas ECF350 / 21-23
Gas Gas MCF250 / 21-23
Gas Gas MCF350 / 22-23
Gas Gas MCF450 / 21-23
Maico MC250 / 83-85
Maico GS250 / 83-85
Maico GME250 / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico GME500 / 86-87
Maico GS500 / 83-85
Maico MC500 / 83-85
Maico 500 Enduro / 99
Polaris 450 Outlaw / 08-10
Polaris 525 Outlaw / 07-11
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M6
- délka: 17 mm
- celková délka: 23 mm
- průměr hlavy: 14 mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Honda 90106-MBB-000
Honda 90106-MT3-003
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykly:
Honda RVF400R / 96
Honda CB600F Hornet / 00-13
Honda CB600S Hornet / 00-03
Honda CBF600N / 04-13
Honda CBF600S / 04-13
Honda CBR600F / 11-13
Honda CBR600F / 87-07
Honda CBR600RR / 03-16
Honda DN-01 700 / 08-11
Honda NT650V Deauville / 98-05
Honda NSA700 / 08-11
Honda CB1000R / 08-16
Honda CB900F Hornet / 02-06
Honda CB1000F / 94
Honda CBF1000 / 06-16
Honda CBR1000RR Fireblade / 04-07
Honda CBR900RR Fireblade / 94-03
Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19
Honda CRF1100L Africa Twin / 20-21
Honda RVF750R / 94-96
Honda VT750C2 Shadow / 13-14
Honda VT750C Shadow / 13-14
Honda VT750C2B / 14
Honda VFR800 Crossrunner / 11-14
Honda VFR800F / 14-16
Honda VFR800 / 98-01
Honda VFR800 VTEC / 02-12
Honda VTR1000F Fire Storm / 97-06
Honda VTR1000SP / 00-06
Honda XL1000V Varadero / 01-12
Honda CB1100 X11 Eleven / 00-01
Honda CB1300A / 05-09
Honda CB1300F / 03-10
Honda CB1300 / 05-12
Honda CBR1100XX Blackbird / 97-08
Honda CTX1300ABS / 14-16
Honda GL1500 Valkyrie / 97-03
Honda GL1800 Goldwing / 01-07
Honda Gold Wing F6B / 13-14
Honda ST1300 PanEuropean / 02-16
Honda VTX1800 / 02-06
Honda NX650 Dominator
Honda FMX650
Honda SLR650
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250 RP2 (Japan)
Honda CRM250 AR (Japan) / 97-99
Honda TRX400 EX Sportrax / 99-04
Honda XR400R / 96-04
UniverzálníCentrklíč (klíč na dráty / klíč na špice) s šesti různými variantami "6in1"
- kvalitní výrobek od italské značky Buzzetti
- určený pro všechyn motocykly
- vhodné do každé basy s nářadím na závody, do depa i do dílny
Určen pro niple s rozměry:
5,6 / 5,7 / 6,0 / 6,3 / 6,6 / 6,8mm
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3D6-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 878
BREMBO 07048
BREMBO 7048
BRENTA 3048
BRENTA 4048
EBC FA350
GALFER FD270
GOLDFREN 211
LUCAS MCB735
TRW MCB735
NEWFREN FD0323
SBS 773
SBS 167
VESRAH VD-999
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 4S5-W0045-00
Yamaha 4C9-W0045-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07YA28
BRENTA 3152
BRENTA 4152
EBC FA464
FERODO FDB2238
GALFER FD393
GOLDFREN 264
LUCAS MCB812
TRW MCB812
NEWFREN FD0437
SBS 858
VESRAH VD-282
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-MA5-305
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 645
BREMBO 07HO07
CL BRAKES 2282
EBC FA045
FERODO FDB183
GALFER FD045
GOLDFREN 068
LUCAS MCB55
TRW MCB55
NEWFREN FD0045
SBS 526
VESRAH VD-117
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-KL8-405
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
CL BRAKES 3017
COBREQ N-912
EBC FA069/2
FRAS-LE PD/854
FERODO FDB538
GOLDFREN 049
GALFER FD054
LUCAS MCB544
TRW MCB544
NEWFREN FD0058
SBS 572
VESRAH VD-123/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-KR3-014
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 673
BREMBO 07GR12
BREMBO 07HO13
BREMBO 7080
BRENTA 4069
BRENTA 3069
CL BRAKES 2621
EBC FA086
FERODO FDB312
GALFER FD073
GOLDFREN 011
LUCAS MCB525
TRW MCB525
LUCAS MCB822
TRW MCB822
NEWFREN FD0075
SBS 551
SBS 814
VESRAH VD-131
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06435-KT7-415
Honda 43105-MY1-405
Honda 06435-KT7-405
Moto Guzzi 30654630
Triumph 2025016
Triumph T2020602
Yamaha 20S-W0046-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 711
BREMBO 07HO27
BREMBO 7029
BRENTA 3073
BRENTA 4073
CL BRAKES 2298
EBC FA140
FERODO FDB531
GALFER FD103
GOLDFREN 020
LUCAS MCB585
TRW MCB585
NEWFREN FD0136
SBS 161
SBS 614
VESRAH VD-147
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku