Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 5KM-W0046-00
CF MOTO 9010-0805BO
CF MOTO 9010-0850510
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.YA45
EBC FA344
DELTA DB2550
LUCAS MCB756
TRW MCB756
NEWFREN FD0388
SBS 799
VESRAH VD-270
GOLDFREN 281
FERODO FDB2193
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06435-HN8-016
Honda 06435-HN8-006
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 911
BREMBO 07.HO55
CL BRAKES 1140
EBC FA373
LUCAS MCB769
TRW MCB769
NEWFREN FD0376
SBS 813
VESRAH VD-171
GOLDFREN 243
FERODO FDB2182
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů - hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti
Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).
- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5GH-14451-00
Yamaha 5GH-14451-01
Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Kohout palivový univerzální se závitem M18x1
- kovové odolné provedení
- otočný uzávěr
- pro hadičku 6mm
- celková délka 160mm
- zástavbová délka 100mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Výklopné ložisko pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- bezúdržbové kloubové ložisko se skládá z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kulové ložisko s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelné k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka vnějšího kroužku "C" = 13mm
- šířka vnitřního kroužku "D" = 14mm
- typ ložiska = Race
Páčka spojky s objímkou
- univerzální použití - vhodné pro většinu lankových spojek
- páčka s držákem včetně štelovacího šroubu pro lanko
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie).
Délka páčky: 140mm
Celková délka s objímkou (bez štelování): 163mm
Materiál: hliník
Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = mm
B (vnější průměr) = mm
H (výška) = mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-322L nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX600R / 04-07
Suzuki GSX750R / 04-07
Suzuki GSX1000R / 04-08
Suzuki SV1000S / 03-05
Polotovar pro výrobu vzduchového filtru od značky DT-1
- vhodné pro výrobu jakéhokoliv typu a tvaru pěnového vzduchového filtru pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- filtrační materiál většinou používaný pro vlastní výrobu vzduchového filtru nebo vložky do klece vzduchového filtru
- shodný dvouvrstvý materiál, který se používá při výrobě pěnových vzduchových filtrů pro motokrosové motocykly
- tento materiál disponuje různou velikostí pórů pro dokonalou filtraci vzduchu a zároveň pro zachování dostatečného průtoku vzduchu pro vysoký výkon motoru
- lze přizpůsobovat a řezat dle potřeby a tvaru airboxu v motocyklu nebo držáku filtru
Vhodné pro všechny motocykly s pěnovým vzduchovým filtrem (offroad, trail, skútry, dual-sport, apod.)
Rozměry: 25x30cm
Výška materiálu: 15mm
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vata výfuku pro plnění 2taktních výfuků v dostatečném balení, které vystačí pro většinu typů koncovek pro všechny značky a modely motocyklů
- kvalitní výplň výfuku vyrobena ze speciálního materiálu pohlcujícího hluk a a vibrace
- odolný materiál proti vysokým teplotám a změnám teploty při podmínkách použití
- materiál snižuje vibrace a izoluje horko od dalších částí motocyklu
- při správné instalaci ovlivňuje výkon, točivý moment a průběh motoru
Náplň výfuku v balení 415g.
Pro redukci hluku a životnost materiálu vaty, je množství náplně (= hustota naplnění) nesmírně důležitým faktorem:
- při "jemném" naplnění = Výfuk zní zprvu tiše / Po kratším čase se vata zmáčkne a vytvoří se dutý prostor / Výfuk opět zní hlasitě / Nadměrné opotřebení vaty a příliš rychle ztrácí své vlastnosti
- pří "tvrdém" naplnění: Delší životnost a nižší opotřebení vaty / Není dosaženo optimální zvukové izolace
Poznámka: Je důležité vzít v úvahu, že při mytí motocyklu není tlumič výfuku řádně uzavřen a je nutné zabránit vniknutí a pronikání vlhkosti, neboť vlhký nebo mokrý izolační materiál (vata) výrazně zvyšuje hlasitost motocyklu.
Vata je rovněž náchylná a je ohrožena její funkce a životnost při nasycení nespáleným olejem nebo hromaděním usazenin (hlavně uhlíku). Tyto příznaky naznačují příliš bohatou směs v motoru.
Originální vafa výfuku FMF pro plnění 2taktních výfuků
- kvalitní výplň výfuku přímo od výrobce výfuků FMF
- odolný materiál proti vysokým teplotám a změnám teploty při podmínkách použití
- materiál snižuje vibrace a izoluje horko od dalších částí motocyklu
- při správné instalaci ovlivňuje výkon, točivý moment a průběh motoru
Náplň výfuku v balení FMF12-002.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použítí speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 47 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro motocykly:
Sachs MadAss 50 / 07
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použítí speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Sachs MadAss 50 / 07
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použítí speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda CB125 Super Cup / 19-21
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku