Pružina na výfuk pro motocyklové výfuky s otočným koncem od japonské značky DRC
- válcová vinutá pružina s otočným hákem vyrobená z kvalitní pružinové oceli
- univerzální použití pro výfuky většiny značek motocyklů a čtyřkolek
- výfuková pružina pro montáž výfukové koncovky nebo výfukového svodu
- jeden konec pružiny je otočný pro snažní montáž a dokonalé uchycení
- kvalitní zpracování a galvanická povrchová úprava proti korozi
Roztečná délka v klidovém stavu - 75mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Silentblok univerzální pro uchycení dílů a eliminaci vibrací
- možnost použití pro montáž k motoru, do tlumičů, ke kapotáži, rámu, apod.
- díky použitému pryžovému materiálu znatelně snižuje přenos vibrací
Rozměry:
- vnitřní průměr: 8,5mm
- vnější průměr: 20mm
- zástavbová šířka: 15,2mm
- celková šířkka: 18mm
Silentblok univerzální pro uchycení dílů a eliminaci vibrací
- možnost použití pro montáž k motoru, do tlumičů, ke kapotáži, rámu, apod.
- díky použitému pryžovému materiálu znatelně snižuje přenos vibrací
Rozměry:
A = 23,5 mm
B = 24 mm
C = M6
D = M6
E = 13 mm
F = 13 mm
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: Basic 520 ORV
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro řetězy ČZ
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 ATV (5/8"x 1/4")
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active-Ring)
Barva: černá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro řetězy ČZ
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 MX (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 428 MXZ (1/2"x5/16")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 KZ (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 525 H (5/8"x5/16")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro řetězy ČZ
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Spojovací článek pro řetěz: Basic 520 ORV
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Šroub pro uchycení páčky do objímky nebo do brzdové pumpy a spojkové pumpy
- přímá náhrada za originální hlavní šroub páčky
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky) nebo do spojkové či brzdové hydraulické pumpy
- dle typu možnost univerzálního použití pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou, lankovou brzdou nebo hydraulickou spojkou, hydraulickou brzdou => kontrola použití dle fotografie a rozměrů
Rozměry:
- průměr těla bez závitu (osazení): 6,5mm
- délka těla bez závitu (osazení): 9,5mm
- celková délka: 24 mm
- délka závitu: 11 mm
- závit: M5
Barva: stříbrná
Šroub pro uchycení páčky do objímky nebo do brzdové pumpy a spojkové pumpy
- přímá náhrada za originální hlavní šroub páčky
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky) nebo do spojkové či brzdové hydraulické pumpy
- dle typu možnost univerzálního použití pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou, lankovou brzdou nebo hydraulickou spojkou, hydraulickou brzdou => kontrola použití dle fotografie a rozměrů
Rozměry:
- průměr těla bez závitu (osazení): 6,5mm
- délka těla bez závitu (osazení): 9,5mm
- celková délka: 24 mm
- délka závitu: 11 mm
- závit: M6
Barva: stříbrná
Šroub pro uchycení páčky do objímky nebo do brzdové pumpy a spojkové pumpy
- přímá náhrada za originální hlavní šroub páčky
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky) nebo do spojkové či brzdové hydraulické pumpy
- obsahuje matici pro zajištění
- dle typu možnost univerzálního použití pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou, lankovou brzdou nebo hydraulickou spojkou, hydraulickou brzdou => kontrola použití dle fotografie a rozměrů
Rozměry:
- průměr těla bez závitu: 6mm
- celková délka: 28 mm
- délka závitu: 12 mm
- závit: M5
Barva: stříbrná
Šroub s maticí pro nastavení spojkového lanka
- přímá náhrada za originální šrouby pro napínání spojkového lanka
- vhodné pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou (nebo lankovou brzdou)
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky)
- prořízlé tělo pro jednoduchou a rychlou montáž
- obsahuje matici s protiskluzovým povrchem pro zajištění požadované pozice
Rozměry:
- závit: M7x1
- celková délka: mm
- délka závitu: mm
Barva: stříbrná
Šroubení nastavení lanka
- koncovka pro nastavení chodu lanka s aretační maticí
- štelovací šroub vhodný pro použití na karburátoru nebo na motoru (pro spojkové lanko)
- univerzální použití pro motocykly, skútry a čtyřkolky s daným závitem
Rozměry
- závit: M6x1
- celková délka: 40,5mm
- délka závitu: 25,5mm
Barva: stříbrná
Balení: 1ks
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19 mm
- varianta svíčky = Super
- ekvivalent svíčky NGK = BP6ES, BP6ESZ
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco 041LS6XA
ACDelco 41-4XLS
ACDelco 42XLS
ACDelco 43XLS
ACDelco C42CXLS
Bosch +1
Bosch +12
Bosch +2
Bosch +21
Bosch +4
Bosch 0241235051
Bosch 0241235103
Bosch 0241235563
Bosch 0241235602
Bosch 0241235705
Bosch 0241235740
Bosch 0241235755
Bosch 0241235911
Bosch 0241235963
Bosch 0241235964
Bosch 0241235998
Bosch 0241236837
Bosch 0241236840
Bosch 0242235541
Bosch 0242235663
Bosch W6D1
Bosch W6DC
Bosch W6DC0
Bosch W6DP
Bosch W6DTC
Bosch W7D
Bosch W7DC
Bosch W7DC0
Bosch W7DCR
Bosch W7DCX
Bosch W7DP
Bosch W7DPX
Bosch W7DSR
Bosch W7DTC
Bosch W7DX
Bosch W7LTCR
Bosch W8DC04
Bosch W8DTC
Bosch W8LTCR
Bosch WR6D+
Bosch WR6DC
Bosch WR6DC2
Bosch WR6DCX
Bosch WR6DP
Bosch WR6DP1X
Bosch WR6DPX
Bosch WR6DS
Bosch WR6DTC
Bosch WR78
Bosch WR78X
Bosch WR7D+
Bosch WR7D+X
Bosch WR7DC
Bosch WR7DC+
Bosch WR7DC2
Bosch WR7DCX
Bosch WR7DP
Bosch WR7DP1
Bosch WR7DP1X
Bosch WR7DPX
Bosch WR7DS
Bosch WR7DTC
Bosch WR7LDC
Bosch WR7LT+
Bosch WR8DC04
Bosch WR8LT+
Brisk 0022
Brisk 1313
Brisk 1332
Champion 9FYSR
Champion EON5
Champion N10PY
Champion N10Y
Champion N10Y4
Champion N281YC
Champion N66Y
Champion N8GY
Champion N8L
Champion N8Y
Champion N9BMC
Champion N9BYC
Champion N9BYC4
Champion N9Y
Champion N9YC
Champion N9YC4
Champion N9YCC
Champion N9YCX
Champion OE001
Champion OE022
Champion RN10GY
Champion RN10VTYC4
Champion RN10Y
Champion RN10Y4
Champion RN10YC
Champion RN10YC4
Champion RN10YCC4
Champion RN281YC
Champion RN8VTYC4
Champion RN8YC
Champion RN8YC4
Champion RN9GY
Champion RN9Y
Champion RN9YC
Champion RN9YC4
Champion RN9YCC
Champion RN9YCC4
Champion RN9YCE
Champion RN9YCX
Denso 3043
Denso W20EP-U
Denso W20EPU
Denso W20TT
Honda 98079-56811
Honda 98079-56841
Honda 98179-56841
Iskra FE65CP
Kawasaki E92070-1024
Motorcraft AG22
Motorcraft AG22C
Motorcraft AG22CU
Motorcraft AG252
Motorcraft AG252C
Motorcraft AG32
Motorcraft AG32A
Motorcraft AG32C
Motorcraft AG32CU
NGK 1
NGK 10
NGK 13
NGK 2
NGK 21
NGK 22
NGK 4
NGK 4007
NGK 7333
NGK 7639
NGK 7811
NGK 9
NGK BP6E
NGK BP6EA
NGK BP6EA-11
NGK BP6EK
NGK BP6EKN
NGK BP6EQ13
NGK BP6ES
NGK BP6ES-11
NGK BP6ES-13
NGK BP6ES-A
NGK BP6ESZ
NGK BP6ET
NGK BP6EY
NGK BP6EY-11
NGK BP6EZ
NGK BPR6E
NGK BPR6E-11
NGK BPR6EKA
NGK BPR6EKN
NGK BPR6ES
NGK BPR6ES-11
NGK BPR6ES-13
NGK BPR6ES-N-11
NGK BPR6EY
NGK BPR6EY-11
NGK BPR6EZ
NGK BU6EA-11
NGK BU6EB-11
NGK BUR5ET
NGK BUR5ET-10
NGK BUR6EA-11
NGK BUR6EB-11
NGK BUR6ET
NGK V-line-4
NGK VLine4
NGK ZGR6B-11
NGK 7811
Suzuki 09482-00118
Torch F6T
Torch F6TC
Torch T4197J
Yamaha 160690-78010
Yamaha 94701-00116
Yamaha 94703-00116
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku