Naváděče pouzder zadního tlumiče pro profesionální provedení a bezpečnou montáž bez poškození vnitřního povrchu pouzdra.
- vhodné pro všechny značky tlumičů Kayaba, Showa, Öhlins, White Power, atd.
- univerzální použití
- určeno k montáži nového pouzdra
- balení - 1 sada
Naharzuje přípravek K-Tech 213-060-382
Vata výfuku pro plnění výfuků od německého výrobce SILENT SPORT™ - varianta HP (High Performance)
- kvalitní náplň výfuku vyrobená ze speciálního materiálu pohlcujícího hluk a vibrace
- použitý materiál vykazuje vysokou odolnost proti vysokým teplotám, což umožňuje široký teplotní rozsah rozsahu použití
- výplň výfuku pro dvoutaktní motocykly všech kubatur
- vyrobeno v Německu (Made in Germany)
Použitelná pro koncovky výfuků 4taktních i 2taktních motorů.
Rozměry: 500g
Upozornění: Pro redukci hluku a životnost materiálu vaty, je množství náplně (= hustota naplnění) nesmirně důležitým faktorem:
- při "jemném" naplnění = Výfuk zní zprvu tiše / Po kratším čase se vata zmáčkne a vytvoří se dutý prostor / Výfuk opět zní hlasitě / Nadměrné opotřebení vaty a příliš rychle ztrácí své vlastnosti;
- pří "tvrdém" naplnění: Delší životnost a nižší opotřebení vaty / Není dosaženo optimální zvukové izolace.
Měrná cena: 38,40 € / kg
Enduro kapsa "Seat-pocket" na potah sedla od italské značky Blackbird
- praktická kapsička pro uchycení na sedlo
- univerzální kapsa pro většinu typů sedaček a potahů
- zapínání na suchý zip
- vhodné pro enduro použití
Rozměry (vnější): 8x14cm
Značka Blackbird Racing od roku 1996 vyrábí polepy, grafické sady a potahy sedel nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje produkty pro motokros, enduro, supermoto, freestyle, čtyřkolky a motokáry.
Díky kvalitě, zpracování a neustálým inovacím je značka Blackbird dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Závodní vidlicový olej vyvinutý ryze pro závodní účely za použití nejmodernějších technologií. Speciální přísady dodaly oleji excelentní mazací vlastnosti snižující tření, které zdokonalily kontakt, reakci a ovládání mezi pneumatikou a tratí. Přísady zajišťují min. pěnivost a je zaručena tlumicí stabilita. Neproměnlivá viskozita v celém teplotním rozsahu eliminující tlumící ztráty.
Základní vlastnosti převodového oleje Putoline
- hustota = 0,898 kg/l
- index viskozity = 147
- bod vznícení = 170 °C
- bod tuhnutí = - 54 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = SC04A34CS24PX Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Univerzální dodatečné navýšení zadní části sedla "Seat-Bump" od italského výrobce Blackbird je doporučováno nejlepšími továrními týmy v mistrovství světa v motokrosu MXGP.
Byl vyvinut ve spolupráci s italskými závodními továrními týmy pro nastavení jízdní polohy a přenos zatížení pro maximální trakci.
Výběrem nejvhodnější boule se podaří najít ideální polohu na sedle pro přenos tělesné váhy na zadní kolo pro ideální start a získání Holeshotu.
Jedná se o prvek, který se dodatečně montuje na sedlo, proto je možné ho neustále posunovat, upravovat či jinak zdokonalovat.
Rychlá instalace pod potah jen pomocí vysokopevnostní samolepky, která je již aplikována na "Seat-Step".
Originální tlumičový olej KAYABA pro motocyklové přední vidlice
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů vidlice
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzných vodících pouzder
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- vhodný pro všechny vidlice japonských výrobců Kayaba i Showa
Nahrazuje předchozí verzi oleje do vidlic KYB 01M.
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci přední vidlice, neboť s tímto olejem byla přední vidlice vyvíjena od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
LED blinkry Mini v provedení "Multi-Angle" z nové řady s moderním designem
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- snadná a rychlá montáž
- odolné proti vibracím
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval / E11).
Použitý materiál: plast/karbon
Barva sklíčka blinkru: čiré
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 110mm
- průměr závitu B: M10
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 78mm
- výška blinkru D: 34mm
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 18mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Kohout palivový kompletní
- sada pro výměnu kohoutu paliva nádrže
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- závit M18 x 1mm
Tento kohout nahrazuje originální kohout OEM:
Honda 16950-MM8-020
Honda 16950-MN9-015
Honda 16950-MN9-005
Honda 16950-MM8-000
Honda 16950-MM8-010
Honda 16950-MC9-830
Honda 16950-MA4-671
Honda 16950-MN0-003
Honda 16950-KBR-000
Honda 16950-KS5-003
Honda 16950-KV6-670
Honda 16950-MG2-005
Honda 16950-HC4-840
Honda 16950-HA0-005
Honda 16950-HM5-630
Honda 16950-MY6-791
Honda 16950-HA8005
Honda 16950-HC4-670
Honda 16950-MY6-670
Honda 16950-MY6-790
Honda 16950-KB7-910
Honda 16950-471-831
Honda 16950-KB7-005
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Vhodné pro motocykly:
Honda CMX250 Rebel / 85-14
Honda VT500C Shadow / 83-86
Honda VT500FT / 83-84
Honda VF500F Interceptor / 84-85
Honda NX650 Dominator / 88-94
Honda VT1100C Shadow / 87-96
Honda TRX200SX FourTrax / 86-88
Honda TRX250 FourTrax / 85-88
Honda TRX250X FourTrax / 85-92
Honda TRX300 FourTrax / 88-00
Honda TRX300EX / 93-08
Honda ATC250ES Big Red / 85-87
Honda ATC250SX / 85-87
Honda ATC350X / 85-86
Keeway Leone
Barton TZR 50
Lanka/Lanovody MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka
- poskytují velmi vysokou užitnou hodnotu (velmi výhodný poměr cena/výkon)
- sortiment zahrnuje lanka plynu / lanka spojky / lanka dekompresoru / lanka náhonu tachometru / lanka otáčkoměru
- umožňují snadnou a rychlou montáž, neboť jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro značku MotionPro a další světové značky
- bowdeny jsou vyrobeny z vinilového materiálu s výbornými kluznými vlastnostmi a lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- použití kvalitních materiálů umožňuje velmi nízký odpor a tření, výbornou funkci a rychlou reakci lanka, dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanko pro daný motocykl viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitního mazací přípravku určeného pro lanka/lanovody (např. Putoline PTFE Cable Guard - obj. kód PU70713).
Upozornění:
Jedná se o lanko pro přestavbu ovládání plynu s rychlopalem Vortex (obj.kód 34-01002)
Stator zapalování se snímačem otáček pro čínské pitbike a motocross
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Parametry:
- 12V
- 1 cívka
- 3 vodiče
Rozměry:
vnitřní průměr = 18 mm
rozteč šroubů = 101 mm
Čistící přípravek pro údržbu/prevenci předních vidlic
- vhodné pro průměry vidlic 45-55mm
- slouží k čištění simerinků přední vidlice
- rychlá prevence proti poškození gufer - vytáhne špínu z břitů gufer předních vidlic
- pravidelným používáním zabraňuje a "léčí" simerinky předních vidlic
- dodáváno včetně ochranného držáku pro bezpečné skladování v dílně, sadě nářadí nebo cestovní vaku
Upozornění - je důležité si uvědomit, že většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnění, a některá těsnění již není možno "vyléčit", protože jsou potrhaná nebo jinak poškozená, nebo jsou vyrobena z nevhodného materiálu (dokonalým ověřeným materiál disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice, protože věnujte rovněž pozornost a provádějte inspeci stavu Vaší přední vidlice.
Upozornění - je důležité si uvědomit, že většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnění, a některá těsnění již není možno "vyléčit", protože jsou potrhaná nebo jinak poškozená, nebo jsou vyrobena z nevhodného materiálu (dokonalým ověřeným materiál disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK). V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice, protože věnujte rovněž pozornost a provádějte inspeci stavu Vaší přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Nástroj na odstranění ložiskového kroužku v krku řízení
- stahovák kroužku ložiska krku řízení bez poškození vnitřní stěny krku řízení
- univerzální použití pro různé značky a modely motocyklů, čtyřkolek
- vhodné pro průměry krku řízení od 39 do 57 mm
- přípravek k demontáži vnějšího kroužku kuželových ložisek, které jsou používány v krku řízení motocyklů
- kvalitní a profesionální nástroj zajišťuje efektivní provedení opravy
- nástroj pro odstranění ložisek krku řízení na motocyklu je vyroben z kovového materiálu
- čtyři kontaktní body zajišťují rovnoměrné rozložení síly při demontáži
- délka 305 mm
Originální KAYABA tlumičový olej pro zadní tlumiče motocyklů a čtyřkolek
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- poskytuje nepřekonatelný výkon
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnost snižující statické tření = stiction
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzného vodícího pouzdra
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- upozornění: při nakládání s produktem dodržujde zásady bezpečnosti a hygieny práce!
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci zadního tlumiče, neboť s tímto olejem byl zadní tlumič vyvíjen od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Doporučen i pro použití na ostatních tlumičích značek Öhlins, White Power, Showa.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
LED blinkry Mini v provedení "Triangolo" z nové řady s moderním designem
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- odolné ocelové tělo
- snadná a rychlá montáž
- odolné proti vibracím
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval/ E24)
Použitý materiál: plast/černá lesklá
Barva sklíčka blinkru: čirá
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 81 mm
- průměr závitu B: M10
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 45 mm
- výška blinkru D: 29 mm
- délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 21 mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Speciální olej do zadních tlumičů pro závodní použití od značky Putoline Oil
Vysoce teplotně stabilní závodní syntetický olej do zadních tlumičů vyvinutý hlavně pro závodní účely. Speciální přísady a nejmodernější technologie dodaly oleji excelentní mazací vlastnosti.
Snižuje tření a prodlužuje životnost těsnění, zajišťuje minimální pěnivost, zabraňuje korozi, oxidaci a opotřebení všech komponentů.
Olej se vyznačuje konstantní viskozitou v celém teplotním rozsahu, eliminuje tlumící ztráty.
Zajišťuje dokonalé mazání a adhezní / kluzné vlastnosti pro bezpříkladně stabilní funkci tlumičů.
Díky přidání speciálních přísad disponuje olej Putoline GPR6 následujícími vlastnostmi:
- nepřekonatelné mazání
- snížuje tření
- přímější pocit mezi pneumatikou a povrchem vozovky
- působí proti pěnění
- velmi stabilní viskozita
- zabraňuje ztrátě absorpce
Základní vlastnosti oleje Putoline GPR6 2,5W:
- hustota při 15°C = 0,844 kg/l
- viskozita 40°C = 6,70mm²/s
- viskozita 100°C = 3,01mm²/s
- index viskozity = 446
- bod vznícení COC = 92°C
- bod tuhnutí = - 60°C
Objem: 20 litrů
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku