Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
Standardní základní řetěz určený pro juniorské motocykly o objemu do 150cc. Ekonomické provedení s všestranným použitím pro hobby a veterány.
Typové označení: 428 M (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: základní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 428 SB (pevnost 18,6 kN)
D.I.D 428 (pevnost 17,1 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-427 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 43057-003
Kawasaki 43049-0012
Kawasaki 43049-0013
Kawasaki 43049-1004
Kawasaki 43049-1068
Kawasaki 43049-1013
Kawasaki 43049-1107
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCR-406 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 43057-003
Kawasaki 49006-1095
Kawasaki 49006-1212
Kawasaki 49006-1054
Kawasaki 43049-001
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ER-6F 650 / 06-12
Kawasaki ER-6N / 05-12
Kawasaki GPZ1100E / 95-98
Kawasaki GPZ1100F ABS / 96-98
Kawasaki KLE650 Versys / 07-12
Kawasaki Z1000A / 03-06
Kawasaki Z750 / 04-05
Kawasaki ZR550B Zephyr / 93-99
Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja / 04-09
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja / 95-12
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja / 02-06
Kawasaki ZX-6RR 600 Ninja / 03-06
Kawasaki ZX-9R 900 Ninja / 94-03
Kawasaki ZZR600E / 93-06
Spínač brzdové páčky pro motocykly Suzuki a další značky
- čidlo brzdového světla
- mikrospínač ovládaný páčkou brzdy
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie (při výměně věnujte pozornost provedení spínače, neboť spínač může být stranově obrácený)
Tento spínač nahrazuje originální spínač (OEM Replacement):
Suzuki 57560-14J02
Suzuki 57560-14J01
Suzuki 57560-14J00
Suzuki 57560-14F11
Suzuki 57560-14F10
Suzuki 57560-C14F11J0
Vhodné pro motocykly:
Suzuki UH125 Burgman / 07-20
Suzuki UH200 Burgman / 07-22
Suzuki AN250 Burgman / 05-06
Suzuki AN400 Burgman / 03-23
Suzuki AN650 Burgman / 03-18
Suzuki UX125 Sixteen / 08-11
Suzuki UX150 Sixteen / 08-11
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch F5DP
Brisk 1706
Brisk DR12ZC
Brisk P9
Champion 206
Champion C6VPYC
Champion OE129
Champion OE179
Champion OE179T10
Champion RC6VPYC
Champion RC7GYC
Champion RC8WYP4
Denso 3290
Denso 5310
Denso 5348
Denso IK22
Denso IK22G
Denso K22PR-ZU
Denso K22PRZ-U
Denso K22PRZU
Denso VK22
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Iridium-IX
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Aprilia 297921
Champion 8698
Champion 86981B01
Champion G63
Champion G63R
Champion RG2PHP
Daihatsu 99906-910X9-023
Daihatsu 99906910X9023
Daytona 61481
Denso 4189
Denso 5362
Denso 5734
Denso I62
Denso IU01-24
Denso IU24
Denso U24ESR-NZU
Denso U24ESRNZ-U
Denso U24ESRNZU
Denso Iridium IU24
Denso Iridium 5362
Kawasaki J4520IU24
NGK 4218
Splitfire TP430C
Suzuki 99000-69835-CR8
Suzuki 99000-79K24-U24
Suzuki 9900069835CR8
Suzuki 9900079K24U24
Yamaha 90793-20122
Yamaha 90793-20124
Yamaha 90793-20150
Yamaha 90793-22094
Yamaha 9079320150
Yamaha 9079322094
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Iridum-ix
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Champion 86541B01
Champion 8698
Champion OE122
Champion RG4HC
Champion RG4PHP
Denso 4191
Denso 5363
Denso 5735
Denso IU01-27
Denso IU27
Denso U27ESNZ-U
Denso U27ESNZU
Denso U27ESR-NZU
Denso U27ESRNZ-U
Denso U27ESRNZU
NGK 3521
Splitfire TP430B
Suzuki 99000-79A37-U7E
Yamaha 90793-20123
Yamaha 90793-20125
Yamaha 90793-22086
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = mm
- varianta svíčky = Iridium-IX
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
KTM 51739193000
Husqvarna 51739193000
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 1,8 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
- vhodné pro motocykly KTM, Husaberg, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, TM a další
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 25mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Toto víčko chladiče je možné použít jako náhrada za originální díl:
KTM 77335016000
KTM 58035016000
KTM 59035009000
Husqvarna 77335016000
Husaberg 77335016000
Beta 020391110000
Moto TM 23010
Moto TM 23024
Sherco 3265
Husqvarna 8000A7979
Husqvarna 800043714
Husqvarna 8000A7991
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
KTM 60SX
KTM 65SX
KTM 85SX
KTM 125SX
KTM 150SX
KTM 250SX
KTM 380SX
KTM 250SXF
KTM 350SXF
KTM 400SX
KTM 450SXF
KTM 500SXF
KTM 540SXC
KTM 300MXC
KTM 125EXC
KTM 200EXC
KTM 250EXC
KTM 300EXC
KTM 360EXC
KTM 380EXC
KTM 250EXCF
KTM 350EXCF
KTM 400EXC
KTM 450EXC
KTM 500EXC
KTM 530EXC
KTM 450SMR
KTM 450SX ATV
KTM 505SX ATV
KTM 640 Duke
KTM 620 LC4 Supermoto
KTM 620 LC4 Super Competition
KTM 620 EGS
KTM 620 SX
KTM 640 LC4
KTM 640 LC4 Adventure
KTM 400 LC4
KTM 400 Duke
KTM 125 LC2 Sting
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 660 SMC
KTM 660 Rallye
KTM 450 Rallye
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
Beta RR250
Beta RR300
Beta RR350
Beta RR390
Beta RR430
Beta RR480
Sherco SE250
Sherco SE300
Sherco SEF250
Sherco SEF300
Sherco SEF450
Sherco SEF500
Sherco Enduro 2.5i
Sherco Enduro 3.0i
vhodné pro jednotlivé modely KTM od 1992 do 2016
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
- vhodné pro motocykly KTM, Husaberg, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, TM a další
-provedení černé a stříbrné
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 25mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Toto víčko chladiče je možné použít jako náhrada za originální díl:
KTM 77335016000
KTM 58035016000
KTM 59035009000
Husqvarna 77335016000
Husaberg 77335016000
Beta 020391110000
Moto TM 23010
Moto TM 23024
Sherco 3265
Husqvarna 8000A7979
Husqvarna 800043714
Husqvarna 8000A7991
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
KTM 60SX
KTM 65SX
KTM 85SX
KTM 125SX
KTM 150SX
KTM 250SX
KTM 380SX
KTM 250SXF
KTM 350SXF
KTM 400SX
KTM 450SXF
KTM 500SXF
KTM 540SXC
KTM 300MXC
KTM 125EXC
KTM 200EXC
KTM 250EXC
KTM 300EXC
KTM 360EXC
KTM 380EXC
KTM 250EXCF
KTM 350EXCF
KTM 400EXC
KTM 450EXC
KTM 500EXC
KTM 530EXC
KTM 450SMR
KTM 450SX ATV
KTM 505SX ATV
KTM 640 Duke
KTM 620 LC4 Supermoto
KTM 620 LC4 Super Competition
KTM 620 EGS
KTM 620 SX
KTM 640 LC4
KTM 640 LC4 Adventure
KTM 400 LC4
KTM 400 Duke
KTM 125 LC2 Sting
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 660 SMC
KTM 660 Rallye
KTM 450 Rallye
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
Beta RR250
Beta RR300
Beta RR350
Beta RR390
Beta RR430
Beta RR480
Sherco SE250
Sherco SE300
Sherco SEF250
Sherco SEF300
Sherco SEF450
Sherco SEF500
Sherco Enduro 2.5i
Sherco Enduro 3.0i
vhodné pro jednotlivé modely KTM od 1992 do 2016
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 1,8 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
Honda CR85+CR125+CR250+CR500
Honda CRF150R+CRF250R+CRF450R+CRF250X+CRF450X
Honda XR400+XR600+CRF110+CRF125F
Honda TRX400+TRX420+TRX450 a další
Kawasaki KX65+KX85+KX125+KX250
Kawasaki KXF250+KXF450
Kawasaki KLX450R+KVF360 Prairie+KVF650 Prairie+KVF700 Prairie a další
Suzuki RM85+RM125+RM250
Suzuki RMZ250+RMZ450+RMX450Z
Suzuki DRZ400+LTZ400+LTR450 a další
Yamaha YZ65+YZ80+YZ85+YZ125+YZ250
Yamaha YZF250+YZF400+YZF426+YZF450+WRF250+WRF400+WRF426+WRF450
Yamaha YRM125 Grizzly +YRM350 Grizzly +YFM450 Grizzly+YFM700 Grizzly+YFM250 Raptor+YFM350 RaptorYFM450 Raptor+YFM660 Raptor+YRM700 Raptor+YFZ450R+YFZ350 Banshee a další
starší modely Husqvarna
starší modely KTM
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
Honda CR85+CR125+CR250+CR500
Honda CRF150R+CRF250R+CRF450R+CRF250X+CRF450X
Honda XR400+XR600+CRF110+CRF125F
Honda TRX400+TRX420+TRX450 a další
Kawasaki KX65+KX85+KX125+KX250
Kawasaki KXF250+KXF450
Kawasaki KLX450R+KVF360 Prairie+KVF650 Prairie+KVF700 Prairie a další
Suzuki RM85+RM125+RM250
Suzuki RMZ250+RMZ450+RMX450Z
Suzuki DRZ400+LTZ400+LTR450 a další
Yamaha YZ65+YZ80+YZ85+YZ125+YZ250
Yamaha YZF250+YZF400+YZF426+YZF450+WRF250+WRF400+WRF426+WRF450
Yamaha YRM125 Grizzly +YRM350 Grizzly +YFM450 Grizzly+YFM700 Grizzly+YFM250 Raptor+YFM350 RaptorYFM450 Raptor+YFM660 Raptor+YRM700 Raptor+YFZ450R+YFZ350 Banshee a další
starší modely Husqvarna
starší modely KTM
Zrcátko zpětné se závitem M10
- hodné pro motocykly více typů motocyklů Honda
- univerzální použití (pravé nebo levé)
Možnost použití jako univerzální zpětné zrcátko pro všechny motocykly, čtyřkokly a skútry.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 88210-MY1-003
Honda 88220-MY1-003
Balení (1 ks)
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Standardní základní řetěz určený pro juniorské motocykly o objemu do 150cc.
Jedná se o ekonomický řetěz s dobrými vlastnostmi pro hobby použití.
Typové označení: 428 SB (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: Ekonomický typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 18,6 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 (pevnost 17,1 kN)
ČZ 428 M (pevnost 19,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB3L-A patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 503.012.001
Napětí: 12 V
Kapacita: 3 Ah
Nabíjecí proud: 0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 32 A
Rozměry: D98 x Š56 x V111 mm
Hmotnost: 0,95 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB3L-A
BANNER YB3L-A
FIAMM 6D2PS
EXIDE EB3L-A
VARTA 50312
Možnost použití pro:
Cagiva 350 T4 R
Malaguti 125 Runner VS, Rally
Yamaha 50DT R
Honda 50 MBX
Honda 50 NSR
Honda 80 MBX
Honda 80MTX RS/R2
Honda 125XL RC
Honda 250XL RC
Honda 350XL R
Honda 600XL R
Kawasaki 125 KDX
Kawasaki 125 KDX B1-B4
Kawasaki 125 KDX SR
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11013-0001
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku