Plastové víčko nádrže
- víko nalévacího hrdla palivové nádrže motocyklu nebo čtyřkolky
- víčko palivové nádrže vyrobené z kvalitního materiálu
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)
Ale zároveň možnost universálního použití pro PRŮMĚR HRDLA - 58 mm
Rozměry:
- vnitřní průměr (bez závitu): mm
- vnitřní průměr (na závitu): mm
- vnější průměr: 89 mm
- výška víčka: 27mm
Motocyklové rukojeti Progrip PĚNOVÉ určené pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (Jet-Ski) a sněžné skútry (SnowMobile) s ovládání plynu "na palec" a horská kola (MTB).
Speciální pěnový materiál posktytuje maximální pohodlí při řízení a zároveň poskytuje výborný grip/uchycení proti sklouzávání rukou z řidítek. Pěnové provedení "Foam" dokonale zamezuje tvorbě mozolů a otlaků i při delších cestách, závodech Rallye, apod.
- pěnové (Foam)
- průměr - 22 / 22mm
- délka - 130mm
- provedení - Foam
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 20mm
- šířka "C" = 19,4mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-216L2
Startovací relé vhodné především pro italské motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
Toto relé nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 5SE-H1951-00
RMS 246400170
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 11,3mm
Balení 1pár
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha DT125R / 90-03
Yamaha DTR125 / 90-03
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125X / 05-06
Yamaha DT200R / 88-
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TZR80R / 96-
Yamaha TZR125R / 93-99
Yamaha TZR125RR / 96-00
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Derbi 125 GPR Nude / 04-08
Derbi 125 GPR Racing / 04-08
Gilera 125SC / 06-08
Kawasaki BX125 Ninja / 19-20
Kawasaki Z125 (BR125) / 19-20
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ250 / 99-23
Yamaha YZF400 / 98-99
Yamaha YZF426 / 00-02
Yamaha YZF450 / 03-23
Yamaha WRF400 / 98-01
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha WRF450 / 03-23
Yamaha YZ250X / 16-23
Yamaha YZF450X / 16-23
Yamaha TDR250 / 88-90
Yamaha TZR250 / 87-94
Yamaha TZR250R V-Twin (Japan) / 91-94
Yamaha FZ400 (Japan) / 97
Yamaha YZF-R25 (Japan) / 15-18
Yamaha MT-25 (Japan) / 16-18
Yamaha MT-03 (MTN320-A) / 16-20
Yamaha YZF-R3 / 15-21
Yamaha MX400 B (USA) / 75
Yamaha DT400 / 75-76
Yamaha TT500 / 77-80
Yamaha XT400 / 81-82
Yamaha XT500 / 77-85
Yamaha YFZ450 S,T,V,W,X,Y,B,D / 04-13
Yamaha YFZ450SE-W,X Special Edition / 07-08
Yamaha YFM660R Raptor / 01-05
Kawasaki KX250 / 99-08
Kawasaki KLX300 (KLX300R) / 03-07
Kawasaki 400 Ninja (Japan) / 14-17
Kawasaki 400 Ninja R (Japan) / 14-17
Kawasaki ER-6F (EX650) / 06-16
Kawasaki ER-6N (ER650) / 06-16
Kawasaki EN650 Vulcan-S / 15-20
Kawasaki EX650 Ninja 650R / 06-20
Kawasaki KLE650 Versys / 07-20
Kawasaki KLE650 Versys LT / 16-20
Kawasaki Z650 (ER650) / 17-20
Kawasaki W800 (EJ800) / 11-20
Kawasaki W800 BKF,BLF Street (EJ800) / 19-20
Kawasaki W800 CKF,CLF Cafe (EJ800) / 19-20
Suzuki RGV250N / 92-
Suzuki 400 Inazuma (Japan) / 97-04
Suzuki GS500 E / 88-93
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SV650 / 16-20
Ventil víčka nádrže odvzdušňovací jednocestný
- nahrazuje originální odvětrávací hadici
- jednosměrný ventil umožňuje vstup vzduchu do nádrže (odvzdušnění nádrže), ale při pádu motocyklu neumožní únik benzínu (průtok paliva) z nádrže
- vyrobeno z hliníku (AL7009-T6) s povrchovou úpravou elox (anodizing)
Barvy: modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá titanová
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX250 / 79-86
Kawasaki KX420 / 80-81
Kawasaki KX500 / 83-86
Kawasaki KDX250 / 82-85
Kawasaki KDX420B1 / 81
Kawasaki KDX450A1 / 82
Kawasaki KE250B1-B3 / 77-79
Kawasaki KDX400A / 79-80
Kawasaki KLT200A / 80-84
Kawasaki KLT250A / 82-83
Kawasaki KLT250C Prairie / 83-85
Kawasaki KLT250P1 Police / 84
Kawasaki KXT250A,B Tecate / 84-86
Husqvarna CR250 / 90-97
Husqvarna CR360 / 92-97
Husqvarna WR250 / 90-98
Husqvarna WR360 / 92-02
Cagiva WMX250 / 89-92
Polotovar pro výrobu vzduchového filtru
- vhodné pro výrobu jakéhokoliv typu a tvaru pěnového vzduchového filtru pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- materiál s velmi jemnou strukturou (mikrofiltr) pro vysokou účinnost filtrace vzduchu a perfektní úroveň ochrany motoru před poškozením vstupem nečistot do motoru
- filtrační materiál většinou používaný pro vlastní výrobu vzduchového filtru nebo vložky do klece vzduchového filtru
- lze přizpůsobovat a řezat dle potřeby a tvaru airboxu v motocyklu nebo držáku filtru
Vhodné pro všechny motocykly s pěnovým vzduchovým filtrem (offroad, trail, skútry, dual-sport, apod.)
Rozměry: 24x34cm
Výška materiálu: 10mm
Oprav. sada do náboje předního a zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). Kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Beta 12.94010.000
Aprilia 00058020200
Aprilia AP8110046
Sherco R360
Suzuki 0812362027
KTM 0625062027
KTM 0625062028
Kawasaki 601B6202U
Yamaha 93306-20211-00
Yamaha 93306-20204-00
Vhodné pro modely:
sada předního kola
Aprilia RS50 / 06-08
Beta EVO JR 80 / 09-21
Beta REV 50 / 06-08
Beta REV 80 / 06-07
Beta Cobra CX 50 JR. / 08-13
Beta CX 50 SR. / 07-13
Beta CX 65 / 07-12
Beta KING 50 / 05-06
Kawasaki KDX200 / 83-85
Kawasaki KDX250 / 83-84
Kawasaki KTM SM 50 / 06
Kawasaki SR ADV 50 / 04-07
Kawasaki SX 50 / 06-11
Kawasaki SX 50 Mini / 08-11
Kawasaki SX PRO JR 50 / 02-09
Kawasaki SX PRO SR 50 / 02-05
Kawasaki SXS 50 / 11-12
Sherco Enduro 50 / 04-18
Sherco SM R 50 / 20-21
Sherco SM RS 50 / 20-21
Sherco X-Ride 1.25 / 14
Sherco X-Ride 125 / 12
Sherco X-Ride 2.9 / 12
Sherco X-Ride 2.90 / 14
Suzuki GT550 Indy / 72
Suzuki GT750 Lemans / 72
Suzuki PE175 / 81-84
Suzuki RG125 (Euro) / 92-94
Suzuki RM125 / 81-86
Suzuki RM250 / 81-86
Suzuki RM465 / 81-82
Suzuki RM500 / 83-84
Suzuki SP600 / 85
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha IT250 / 77-83
Yamaha IT400 / 76-79
Yamaha IT425 / 80
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha TT600 / 83-84
Yamaha TY350 / 85-86
Yamaha TZ250 / 72-82
sada zadního kola
Aprilia RS50 / 99-08
Aprilia RS50 TUONO / 03-04
Beta EVO JR 80 / 09-21
Beta REV 50 / 06-08
Beta REV 80 / 06-07
KTM SM50 / 06
KTM SX50 / 06-14
KTM SX50 Mini / 09-14
KTM SX PRO JR 50 / 09
KTM SX PRO SR 50 / 04-05
KTM SXS50 / 11-14
Suzuki RM100 / 79-81
Suzuki RM125 / 79-86
Suzuki RM250 / 79-83
Suzuki RM400 / 79-80
Suzuki RS175 / 80-82
Suzuki TC185 / 76-77
Suzuki TS185 / 72-73
sada středního kola
Polaris Ranger Series 11 4x4 & 6x6 / 07
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Kawasaki 16097-0009
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZR1000 H2 / 20-22
Kawasaki ZX1000 Ninja H2 / 15-20
Kawasaki ZX1002 Ninja H2 / 19-22
Kawasaki ZX1000SX Ninja H2 / 18-22
Kawasaki ZX1002SX Ninja H2 / 18-22
Kawasaki ZX1000 Ninja H2R / 15-22
Kawasaki Ninja 1000 H2 NFF,NGF (ZX1000) / 15-16
Kawasaki Ninja 1000 H2 JKF / 17-19
Kawasaki Ninja 1000 H2 XHF,XHFA,XJF,XJFA,JKFA (ZX1000) Carbon / 17-19
Kawasaki Ninja 1000 H2SX AJF,AKF,ALF (ZX1002) / 18-20
Kawasaki Ninja 1000 H2SXSE BJF,BKF,BLF (ZX1002) / 18-20
Kawasaki Ninja 1000 H2SXSE+ DKF (ZX1002) / 19
Kawasaki Ninja 1000 H2R PFF (ZX1000) / 15-16
Kawasaki Ninja 1000 H2R YHF,YJF,YKF (ZX1000) / 17-19
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 19mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 6,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku