Opravná sada vodní pumpy od značky PROX obsahuje všechny důležité komponenty pro precizní a kompletní přetěsnění a repasi vodního čerpadla
- profesionální opravná sada pro kompletní přetěsnění a repasi vodního čerpadla
- v sadě jsou obsaženy potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Sada obsahuje všechny těsnící elementy pro správné provedení opravy (gufera, o-kroužky, těsnění, ložisko a u některých sad je obsažena i hřídel).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sada neobsahuje náhradní čerpadlovou lopatku či vrtulku!
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11173-29F00
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5NL-11193-00
Duralové víčko palivové nádrže MTZ
- náhradní uzávěr nádrže paliva v racingovém designu
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- povrchová úprava - kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i hadička s ventilem proti úniku paliva v případě pádu motocyklu
Rozměry:
- "A" vnější průměr závitu = 56mm
- "B" vnitřní průměr závitu = 51mm
- "C" největší vnější průměr = 85mm
Duralové víčko palivové nádrže MTZ
- náhradní uzávěr nádrže paliva v racingovém designu
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- povrchová úprava - kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i hadička s ventilem proti úniku paliva v případě pádu motocyklu
Rozměry:
- "A" vnější průměr závitu = 51,5mm
- "B" vnitřní průměr závitu = 47mm
- "C" největší vnější průměr = 64mm
Duralové víčko palivové nádrže MTZ
- náhradní uzávěr nádrže paliva v racingovém designu
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- povrchová úprava - kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i hadička s ventilem proti úniku paliva v případě pádu motocyklu
Rozměry:
- "A" vnější průměr závitu = 67mm
- "B" vnitřní průměr závitu = 62mm
- "C" největší vnější průměr = 85mm
Duralové víčko palivové nádrže ART
- náhradní uzávěr nádrže paliva v racingovém designu
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- povrchová úprava - kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i hadička s ventilem proti úniku paliva v případě pádu motocyklu
Rozměry:
- "A" vnější průměr závitu = 67mm
- "B" vnitřní průměr závitu = 62mm
- "C" největší vnější průměr = 85mm
Duralové víčko palivové nádrže MTZ
- náhradní uzávěr nádrže paliva v racingovém designu
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- povrchová úprava - kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i hadička s ventilem proti úniku paliva v případě pádu motocyklu
Rozměry:
- "A" vnější průměr závitu = 62mm
- "B" vnitřní průměr závitu = 57mm
- "C" největší vnější průměr = 85mm
Duralové víčko palivové nádrže MTZ
- náhradní uzávěr nádrže paliva v racingovém designu
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- povrchová úprava - kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i hadička s ventilem proti úniku paliva v případě pádu motocyklu
Rozměry:
- "A" vnější průměr závitu = 62mm
- "B" vnitřní průměr závitu = 57mm
- "C" největší vnější průměr = 85mm
Vrtulka vodního čerpadla vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad)
- jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vrtule pohonu vodního čerpadla motoru pro jednoduchou a rychlou opravu
Balení obsahuje rotor vodního čerpadla vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Tato hnací vrtule vodního čerpadla nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 19215-KRN-A00
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KGH-900
Honda 14401-KGH-901
Honda 14401-KVB-901
Honda 14401-KVB-900
Yamaha 94568-A4090
Vhodné pro motocykly:
Derbi Senda 125SM / 05-07
Derbi Senda 125R / 05-07
Derbi Senda 125SM Baja / 07-08
Derbi Senda 125R Baja / 07-08
Derbi Senda 125 Cross City / 07-08
Daelim SL125
Honda CBR125 / 04-15
Honda NSC110 / 17
Yamaha YBR125 / 05-16
Yamaha XT125X / 08-12
Yamaha XT125R / 08-12
Yamaha TT-R125
Yamaha YFM80 Raptor
Yamaha YFA1 125 Breeze
Yamaha YFM125 Grizzly / 04-13
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS TRQ
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- určena pro závodní použití na okruhu ale i na standardní silniční provoz, protože nabízí stabilní koeficient tření se standardní tepelnou odolností
- slinuté destičky TRQ představují absolutně nejlepší brzdný výkon
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Kawasaki 43082-0091
Kawasaki 43082-0113
Kawasaki 43082-0144
Kawasaki 43082-0147
Suzuki 59100-47890
Suzuki 59100-29820
Suzuki 59100-29850
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 898
BREMBO 07.SU27
BRENTA 3117
BRENTA 4117
CL BRAKES 1133
EBC FA379
GALFER FD325
GOLDFREN 213
FERODO FDB2178
NEWFREN FD0362
SBS 806
VESRAH VD-355
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Kryty víka spojky a kryty víka zapalování od portugalského výrobce Polisport
- kryt vyroben z materiálu odolného proti nárazu, oděru a opotřebení
- rychlá a jednoduchá instalace
- plastový kryt víka perfektně pasuje na originální spojkové víko/originální víko zapalování (pro daný typ motocyklu, na který je určen)
- veškerý potřebný montážní materiál je součástí balení
- tenký design pro minimalizaci překážení při ovládání motocyklu (například s botou jezdce)
- plastový kryt spojkového víka/plastový kryt víka zapalování slouží jako ochrana bočních vík motoru při jízdě v térénu, aby nedošlo k proražení bočního víka nebo k poškození bloku motoru
- odolný vůči vyšším teplotám
Balení - 1 kus
Značka Polisport se sídlem v Portugalsku byla založena v roce 1978 a začínala s výrobou blatníků a chráničů. Dnes firma Polisport vyrábí a distribuuje příslušenství pro motocykly a jízdní kola včetně sedaček pro děti, přilby, chrániče, světlomety a další související příslušenství.
V současné době Polisport vyrábí díly do prvovýroby (OEM - výroba originálního vybavení) pro společnosti KTM, BMW, Suzuki, Husqvarna, Gas-Gas, Sherco a další ...
Kryty víka spojky a kryty víka zapalování od portugalského výrobce Polisport
- kryt vyroben z materiálu odolného proti nárazu, oděru a opotřebení
- rychlá a jednoduchá instalace
- plastový kryt víka perfektně pasuje na originální spojkové víko/originální víko zapalování (pro daný typ motocyklu, na který je určen)
- veškerý potřebný montážní materiál je součástí balení
- tenký design pro minimalizaci překážení při ovládání motocyklu (například s botou jezdce)
- plastový kryt spojkového víka/plastový kryt víka zapalování slouží jako ochrana bočních vík motoru při jízdě v térénu, aby nedošlo k proražení bočního víka nebo k poškození bloku motoru
- odolný vůči vyšším teplotám
Balení - 1 kus
Značka Polisport se sídlem v Portugalsku byla založena v roce 1978 a začínala s výrobou blatníků a chráničů. Dnes firma Polisport vyrábí a distribuuje příslušenství pro motocykly a jízdní kola včetně sedaček pro děti, přilby, chrániče, světlomety a další související příslušenství.
V současné době Polisport vyrábí díly do prvovýroby (OEM - výroba originálního vybavení) pro společnosti KTM, BMW, Suzuki, Husqvarna, Gas-Gas, Sherco a další ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku