Uzamykatelné víčko nádrže
- víko nalévacího hrdla nádrže se zámkem pro zajištění palivové nádrže motocyklu
- zamykací víčko palivové nádrže vyrobené z kvalitního materiálu
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)
- dodáváno s vložkou zámku a s klíči
Rozměry:
- "A" vnější rozteč výstupků pro zámek = 40mm
- "B" průměr vntřního těla (bez výstupků) = 37mm
- "C" největší vnější průměr = 100,5mm
- "D" rozteč montážních děr = 88,5mm
- "E" průměr montážních děr = 9/4mm
- počet montážních děr = 3
Toto víčko nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 39P-24602-10
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 06-10
Aprilia RS125 / 92-12
Aprilia Pegaso 650 Cube / 97-05
Aprilia Pegaso 650 IE / 99-05
Aprilia RST1000 Futura / 01-05
Derbi GPR50 / 04-08
Derbi GPR50 Nude / 00-02
Derbi GPR125 Nude / 04-08
Derbi GPR125
Derbi Mulhacen 125
Derbi Terra 125 / 07
Derbi Mulhacen 660 / 06-08
KTM 950 Adventure / 03-05
KTM 950 Adventure S / 03-05
KTM 990 Adventure / 06-12
KTM 990 Super Duke / 04-13
Triumph Daytona 675 / 06-12
Triumph Street Triple 675 / 07-13
Triumph Speed Triple 1050 / 05-13
Yamaha YZF-R3 / 15-17
Yamaha XJ6F / 13
Yamaha XJ6N / 13-16
Yamaha XJ6S / 13-16
Yamaha XJ6 Diversion / 15-16
Yamaha YZF-R6 / 14-16
Yamaha FZ8 N / 13-15
Yamaha FZ8 S / 13-15
Yamaha MT-09 / 14-20
Yamaha Tracer 900 / 15-20
Yamaha Tracer 900 GT / 18-21
Yamaha YZF-R1 / 13-14
Yamaha FJR1300 / 13-18
Yamaha XJR1300 / 13
Kryt řetězového kolečka ZETA od japonské značky ZETA
- speciální kryt výstupní hnací hřídele motoru s řetězovým kolečkem/pastorkem
- chrání před možný vstupem cizích objektů, bláta a dalších nečistot do dráhy řetězu/řetězového kolečka
- jednoduchá montáž - díky konstrukci není nutná demontáž více součástí
- vyrobeno z kvalitního duralového materiálu AL6061
- povrchová úprava elox a laserem gravírované logo Zeta
Nahrazuje originální díl OEM:
Honda 23810-MKE-A50
Honda 23810-MKE-AD0
Honda 23812-MKE-A50
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF450L / 19-20
Honda CRF450X / 19-23
Dodáváno většinou jako sada s montážními šrouby.
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Řetěz je vhodný pro silniční a terénní motocykly.
Typové označení: 530H (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 34,3 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů. Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance, MXGP, ISDE, AMA Supercross, atd. Mezi jezdci používajícími řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Vhodné pro motocykly:
BMW C400X / 2018
Malaguti Spidermax 500 / 04-10
Piaggio Beverly 300
Piaggio MP3 300
Piaggio Vespa 300
Piaggio X-7 300
Piaggio Beverly 350
Piaggio X-10 350
Piaggio Beverly 400 / 06-11
Piaggio MPR / 06-12
Piaggio X-Evo / 07-12
Piaggio X8 / 06-08
Piaggio X9 / 00-10
Opravné sady karburátoru Prox obsahují všechny důležité komponenty pro precizní a rychlou opravu karburátoru, pokud karburátor netěsní nebo nefunguje, včetně komponentů plovákové komory.
Opravná sada slouží především opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
Opravné sady karburátoru Prox jsou jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
Každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru.
Jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru.
Obsah sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: hlavní tryska v originálním rozměru, volnoběžná tryska v originálním rozměru, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, jehla, šroub nastavení směsi (štelovací šroub), jehla plovákové komory, vedlo jehly plovákové komory, šrouby plovákové komory, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Všechny o-kroužky obsažené v sadě jsou vyrobeny z pryže NBR s vynikající odolností proti etanolu používanému v dnešních moderních palivech. Doba životnosti a těsnící vlastnosti použitých těsnění byly zdokonaleny použitím vysoce kvalitního a odolného materiálu Interface™ namísto původně používaných papírových těsnění.
Sady určené pro čtyřkolky (ATV/Quad) s dvěma karburátory obsahují komponenty pro 2 karburátory.
Sady těsnění motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- vyrobeny z nejnovějších materiálů a pomocí moderních technologií, které zajišťují čisté hrany a otvory pro dokonalou a bezproblémovou montáž
- těsnění Vertex zajišťují dlouhodobý výkon, spolehlivý těsnící efekt pro prevenci úniku oleje
- těsnění obsažená v sadách splňují nebo překračují specifikace OEM (plnohodnostná náhrada za originální díl)
- sortiment zahrnuje sady pro dvoutaktní i čtyřtaktní motory (sady pro 4taktní motory obsahují i gufera dříku ventilů)
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - většinu plochých těsnění motoru vždy v přesném počtu pro daný motor:
- těsnění pod hlavu,
- těsnění pod válec,
- těsnění bočních vík motoru (těsnění víka zapalování, těsnění víka spojky),
- těsnění vodního čerpadla,
- o-kroužky, kroužky výfuku a další,
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 42X-11181-00
Yamaha 42Y-11181-00
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
14401-402-7300
Vhodné pro motocykly:
Honda CA125 Rebel / 95-00
Honda CB125 / 87-
Honda CD125 / 87-
Honda CM125 / 87-
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 92057-0691
Kawasaki 92057-0032
Kawasaki 92057-1449
Kawasaki 92057-1493
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki AN120 / 98-
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KPF-902
Honda 14401-MCE-000
Honda 14401-MCE-003
Honda 14401-KCE-671
Honda 14401-KCE-670
Honda 14401-K95-A21
Honda 14401-KK1-003
Kawasaki 92057-1165
Vhodné pro motocykly:
Honda TRX300X / 09
Honda TRX300 FourTrax / 88-98
Honda TRX300EX / 93-08
Honda XR250L / 91-96
Honda XR250R / 84-95
Honda XL250R / 84-87
Honda CRF250RX / 19-23
Honda CRF250R /18-23
Honda XR250R / 96-04
Honda CBF250
Kawasaki LT150 / 84-87
Kawasaki LT160 / 85
Kawasaki KLF185 / 85-88
Kawasaki LT185 / 86-87
Yamaha YXR660 Rhino / 04-07
Yamaha YFM660F Grizzly / 02-08
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Spojkové lamely (meziplechy) PROX jsou vyráběny originálními výrobci (OEM) v Japonsku dle přesné specifikace jako originální díl.
Díky použití speciálního materiálu odolného vůči vysokým teplotám a opotřebení poskytují vysoký koeficent účinnosti přenosu výkonu pro perfektní funkci spojky i při těžkých závodních podmínkách.
Ocelové spojkové lamely (ocelové meziplechy / plechy spojky) disponují vysokou odolností a tvarovou stálostí i za náročných podmínek použití.
Vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů - Made in Japan.
Spojkové lamely PROX jsou nejlepší volbou pro závodní použití!!
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a stav spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou.
Při montáži je potřeba postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
KTM 59032010100
Vhodné pro motocykly:
KTM 450SMR / 04-05
KTM 525SMR / 04-05
KTM 450SX / 04-05
KTM 525SX / 04-05
KTM 450EXC Racing / 04-05
KTM 525EXC Racing / 04-05
Husaberg FE450 / 04-08
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FE650 / 04-08
Husaberg FS650 / 04-08
Beta 250RR Enduro 4T / 05-07
Beta 400RR Enduro 4T / 05
Beta 450RR Enduro 4T / 05
Beta 525RR Enduro 4T / 05
Spojkové lamely (meziplechy) od americké značky WISECO jsou vyráběny dle přesné specifikace jako originální díl.
Díky použití speciálního materiálu odolného vůči vysokým teplotám a opotřebení poskytují vysoký koeficent účinnosti přenosu výkonu pro perfektní funkci spojky i při těžkých závodních podmínkách.
Ocelové spojkové lamely (ocelové meziplechy / plechy spojky) disponují vysokou odolností a tvarovou stálostí i za náročných podmínek použití.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a stav spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou.
Při montáži je potřeba postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Značka Wiseco je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski) a sněžné skútry. Historie sahá až do roku 1940, kdy Clyde Wiseman poprvé vyrobil vlastní písty pro lodní motory ve své garáži na východní straně Clevelandu ve státě Ohio.
Jeho cílem byla zaplnit prázdnotu na trhu postavením výkonných pístů, které potřeboval. Stroje s těmito písty začaly vyhrát závody. Zvěst o Wisemanových vysoce kvalitních pístech se rychle rozšířila. V roce 1941 vytvořil Wiseco Piston, aby sloužil potřebám kolegů motoristických nadšenců, kteří potřebovali výkonné písty pro přívěsné námořní závody.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
KTM 59032010100
Vhodné pro motocykly:
KTM 450SMR / 04-05
KTM 525SMR / 04-05
KTM 450SX / 04-05
KTM 525SX / 04-05
KTM 450EXC Racing / 04-05
KTM 525EXC Racing / 04-05
Husaberg FE450 / 04-08
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FE650 / 04-08
Husaberg FS650 / 04-08
Beta 250RR Enduro 4T / 05-07
Beta 400RR Enduro 4T / 05
Beta 450RR Enduro 4T / 05
Beta 525RR Enduro 4T / 05
Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 22,7mm
B (vnější průměr) = 27mm
H (výška) = 31,10mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-211 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-W0057-00
Yamaha 3LD-25802-00
Yamaha 5YU-W0057-50
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Opravné sady karburátoru Prox obsahují všechny důležité komponenty pro precizní a rychlou opravu karburátoru, pokud karburátor netěsní nebo nefunguje, včetně komponentů plovákové komory.
Opravná sada slouží především opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
Opravné sady karburátoru Prox jsou jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
Každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru.
Jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru.
Obsah sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: hlavní tryska v originálním rozměru, volnoběžná tryska v originálním rozměru, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, jehla, šroub nastavení směsi (štelovací šroub), jehla plovákové komory, vedlo jehly plovákové komory, šrouby plovákové komory, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Všechny o-kroužky obsažené v sadě jsou vyrobeny z pryže NBR s vynikající odolností proti etanolu používanému v dnešních moderních palivech. Doba životnosti a těsnící vlastnosti použitých těsnění byly zdokonaleny použitím vysoce kvalitního a odolného materiálu Interface™ namísto původně používaných papírových těsnění.
Sady určené pro čtyřkolky (ATV/Quad) s dvěma karburátory obsahují komponenty pro 2 karburátory.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku