ONEGRIPPER™ RIBBED je zdokonalená verze potahu sedla OneGripper Original.
Nová verze stále nabízí velmi dobrou přilnavost a odolnost, ale navíc poskytuje lepší pocit a nalezení vyhovující pozici při jízdě na motocyklu.
Díky novému designu potahu získá motocykl vzhled profesionálního stroje, ale také usnadnění pocitu při jízdě.
Verze potahu RIBBED nabízí:
- nový lehčí a pevnější materiál
- nové logo s lepší odolností a exkluzivnějším vzhledem
- nový desing s továrním vzhledem (se žebry), který byl vyvinut za pomoci profi jezdců
Potahy OneGripper jsou vhodné pro enduro, motokros, superkros a supermoto.
Potah sedačky OneGripper byl vyvinut za pomoci jezdců nejlepší světové úrovně v motokrosu a enduru. Nabízí vysoký kontakt a úžasný pocit se sedle při jízdě, šetří energii pažím a horní části těla při závodění a celkově poskytuje uvolněnější jízdu.
Potahy sedadla OneGripper zaručují extrémní přilnavost za každého počasí (dokonce i v tom nejblátivějším závodě), vysokou odolnost a stoprocentní voděodolnost, která chrání pěnu sedla.
Materiál potahu je z odolné směsi materiálů v několika vrstvách s pečlivě vybraným silikonem, která umožňuje 2 až 3krát delší životnost než standardní potahy, navíc potah nemá žádné švy nebo záhyby, které by mohly prasknout.
Vhodné pro motocykly značek: KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, Sherco, Beta, Husaberg, Fantic
Vyvinuto hlavně pro offroadové motocykly: Enduro, Motocross, Supercross, Supermotard
Velikost: použitelný pro většinu značek a modelů offroadových motocyklů (novějšího roku výroby)
Rozměr: 91x40cm
Barvy: černo-bílá, červeno-černá, modro-černá, tmavěmodro-bílá, oranžovo-bílá, oranžovo-černá
ONEGRIPPER™ RIBBED je zdokonalená verze potahu sedla OneGripper Original.
Nová verze stále nabízí velmi dobrou přilnavost a odolnost, ale navíc poskytuje lepší pocit a nalezení vyhovující pozici při jízdě na motocyklu.
Díky novému designu potahu získá motocykl vzhled profesionálního stroje, ale také usnadnění pocitu při jízdě.
Verze potahu RIBBED nabízí:
- nový lehčí a pevnější materiál
- nové logo s lepší odolností a exkluzivnějším vzhledem
- nový desing s továrním vzhledem (se žebry), který byl vyvinut za pomoci profi jezdců
Potahy OneGripper jsou vhodné pro enduro, motokros, superkros a supermoto.
Potah sedačky OneGripper byl vyvinut za pomoci jezdců nejlepší světové úrovně v motokrosu a enduru. Nabízí vysoký kontakt a úžasný pocit se sedle při jízdě, šetří energii pažím a horní části těla při závodění a celkově poskytuje uvolněnější jízdu.
Potahy sedadla OneGripper zaručují extrémní přilnavost za každého počasí (dokonce i v tom nejblátivějším závodě), vysokou odolnost a stoprocentní voděodolnost, která chrání pěnu sedla.
Materiál potahu je z odolné směsi materiálů v několika vrstvách s pečlivě vybraným silikonem, která umožňuje 2 až 3krát delší životnost než standardní potahy, navíc potah nemá žádné švy nebo záhyby, které by mohly prasknout.
Vhodné pro motocykly značek: KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, Sherco, Beta, Husaberg, Fantic
Vyvinuto hlavně pro offroadové motocykly: Enduro, Motocross, Supercross, Supermotard
Velikost: použitelný pro většinu značek a modelů offroadových motocyklů (novějšího roku výroby)
Rozměr: 91x40cm
Barvy: černo-bílá, červeno-černá, modro-černá, tmavěmodro-bílá, oranžovo-bílá, oranžovo-černá
ONEGRIPPER™ RIBBED je zdokonalená verze potahu sedla OneGripper Original.
Nová verze stále nabízí velmi dobrou přilnavost a odolnost, ale navíc poskytuje lepší pocit a nalezení vyhovující pozici při jízdě na motocyklu.
Díky novému designu potahu získá motocykl vzhled profesionálního stroje, ale také usnadnění pocitu při jízdě.
Verze potahu RIBBED nabízí:
- nový lehčí a pevnější materiál
- nové logo s lepší odolností a exkluzivnějším vzhledem
- nový desing s továrním vzhledem (se žebry), který byl vyvinut za pomoci profi jezdců
Potahy OneGripper jsou vhodné pro enduro, motokros, superkros a supermoto.
Potah sedačky OneGripper byl vyvinut za pomoci jezdců nejlepší světové úrovně v motokrosu a enduru. Nabízí vysoký kontakt a úžasný pocit se sedle při jízdě, šetří energii pažím a horní části těla při závodění a celkově poskytuje uvolněnější jízdu.
Potahy sedadla OneGripper zaručují extrémní přilnavost za každého počasí (dokonce i v tom nejblátivějším závodě), vysokou odolnost a stoprocentní voděodolnost, která chrání pěnu sedla.
Materiál potahu je z odolné směsi materiálů v několika vrstvách s pečlivě vybraným silikonem, která umožňuje 2 až 3krát delší životnost než standardní potahy, navíc potah nemá žádné švy nebo záhyby, které by mohly prasknout.
Vhodné pro motocykly značek: KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, Sherco, Beta, Husaberg, Fantic
Vyvinuto hlavně pro offroadové motocykly: Enduro, Motocross, Supercross, Supermotard
Velikost: použitelný pro většinu značek a modelů offroadových motocyklů (novějšího roku výroby)
Rozměr: 91x40cm
Barvy: černo-bílá, červeno-černá, modro-černá, tmavěmodro-bílá, oranžovo-bílá, oranžovo-černá
ONEGRIPPER™ RIBBED je zdokonalená verze potahu sedla OneGripper Original.
Nová verze stále nabízí velmi dobrou přilnavost a odolnost, ale navíc poskytuje lepší pocit a nalezení vyhovující pozici při jízdě na motocyklu.
Díky novému designu potahu získá motocykl vzhled profesionálního stroje, ale také usnadnění pocitu při jízdě.
Verze potahu RIBBED nabízí:
- nový lehčí a pevnější materiál
- nové logo s lepší odolností a exkluzivnějším vzhledem
- nový desing s továrním vzhledem (se žebry), který byl vyvinut za pomoci profi jezdců
Potahy OneGripper jsou vhodné pro enduro, motokros, superkros a supermoto.
Potah sedačky OneGripper byl vyvinut za pomoci jezdců nejlepší světové úrovně v motokrosu a enduru. Nabízí vysoký kontakt a úžasný pocit se sedle při jízdě, šetří energii pažím a horní části těla při závodění a celkově poskytuje uvolněnější jízdu.
Potahy sedadla OneGripper zaručují extrémní přilnavost za každého počasí (dokonce i v tom nejblátivějším závodě), vysokou odolnost a stoprocentní voděodolnost, která chrání pěnu sedla.
Materiál potahu je z odolné směsi materiálů v několika vrstvách s pečlivě vybraným silikonem, která umožňuje 2 až 3krát delší životnost než standardní potahy, navíc potah nemá žádné švy nebo záhyby, které by mohly prasknout.
Vhodné pro motocykly značek: KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, Sherco, Beta, Husaberg, Fantic
Vyvinuto hlavně pro offroadové motocykly: Enduro, Motocross, Supercross, Supermotard
Velikost: použitelný pro většinu značek a modelů offroadových motocyklů (novějšího roku výroby)
Rozměr: 91x40cm
Barvy: černo-bílá, červeno-černá, modro-černá, tmavěmodro-bílá, oranžovo-bílá, oranžovo-černá
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Těsněný řetěz nejvyšší kvality určený pro závodní enduro nejvyšší světové úrovně. Pro utěsnění použit x-kroužek speciálního tvaru „Active-Ring”, který zaručuje dokonalou ochranu řetězu po dlouhou dobu a zároveň disponuje nejnižším ztrátovým odporem. Tento typ je nabízen jako závodní provedení řetězu 520 ORM ze série O-ring. Od řetězu 520 ORM se liší vyšší statickou pevností a použitím kroužku Active-ring k utěsnění kloubu. Zákazník ocení dlouhou životnost a snížený pasivní třecí odpor při pohybu. „Zlaté“ vnější destičky dávají řetězu velmi atraktivní vzhled.
Typové označení: 520 ORMX (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 34,5 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 XSO (pevnost 35,3 kN)
D.I.D 520 VX2 (pevnost 35,8 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Racingová skládaná rozeta Vertex DUO Stealth s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem z vysoce kvalitního hliníku s tepelným zpracováním 7075-T6
- eloxovaný povrch rozety zvyšuje odolnost proti opotřebení a prodlužuje její životnost
- ozubená kola jsou obráběna na CNC strojích s certifikací kvality
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami je z oceli C45
- rozeta je vyrobena tak, aby nabízela dokonalou rovnováhu mezi pevností, odolností, výkonem a dlouhou životností
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu je snížena hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Zadní řetězová kola Vertex jsou k dispozici s následujícími možnostmi počtu zubů:
48 zubů, 49zubů, 50zubů, 51zubů a 52zubů
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Racingová skládaná rozeta Vertex DUO Stealth s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem z vysoce kvalitního hliníku s tepelným zpracováním 7075-T6
- eloxovaný povrch rozety zvyšuje odolnost proti opotřebení a prodlužuje její životnost
- ozubená kola jsou obráběna na CNC strojích s certifikací kvality
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami je z oceli C45
- rozeta je vyrobena tak, aby nabízela dokonalou rovnováhu mezi pevností, odolností, výkonem a dlouhou životností
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu je snížena hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Zadní řetězová kola Vertex jsou k dispozici s následujícími možnostmi počtu zubů:
48 zubů, 49zubů, 50zubů, 51zubů a 52zubů
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Oprav. sada zadní brzdové pumpy od japonské značky Tourmax. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek brzdové pumpy, těsnící gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha WR250F / 02
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha WR250F / 04
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YFZ450 / 12-13
Sada membrány karburátoru (Air Cut off Valve Kit)
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda ST1100 Pan European / 92-02
Honda ST1100A Pan European / 92-02
Sada membrány karburátoru (Air Cut off Valve Kit)
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda VT1100C / 97-03
Honda VT1100C2 / 95-03
Honda VT1100C3 / 98-02
Honda VT1100T Shadow / 98-01
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Nejvyšší řada těsněných řetězů japonského výrobce určená pro nejvýkonnější motocykly (objemu až 1200cc) dosahující vysokých rychlostí. Řetězy GXW jsou nejkvalitnější řetězy určené pro závodní použití. Jsou vybaveny speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách.
Řetěz vhodný zejména pro silniční použití, ale lze jej bezproblémově použít i na terénní účely.
Typové označení: 520 GXW (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: Racingová nejvyšší řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 37,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ZWM-X (pevnost 38,9 kN)
ČZ 520 SDZZ (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- Závodní řetěz těsněný UW-kroužkem pro profesinální použití při závodech v motokrosu, enduru, supermotu a čtyřkolkách s nízkou hmotností.
- Navržen pro nejnáročnější závodní použití, vyniká vysokou pevností a životností i při náročných závodních podmínkách.
Těsnící UW-kroužek díky svému jedinečnému profilu výrazně eliminuje tření, čímž snižuje ztrátu výkonu a nabízí dokonalé těsnící vlastnosti a znatelně prodlužuje životnost řetězu, neboť nečistoty snadno neproniknou dovnitř do řetězu, jako u klasického netěsněného motokrosového řetězu.
- Určený pro motocykly o objemu od 125 do 500 ccm. Řetěz vhodný zejména pro terénní použití.
Typové označení: 520 MXU (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: závodní řada těsněného řetězu (pro motokros, offroad)
Provedení: těsněný řetěz (uw kroužek)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 39,1 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie YTZ14S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 511.902.023
Napětí: 12 V
Kapacita: 11 Ah
Nabíjecí proud: 1,1 A
Start. proud CCA/-18°C: 230 A
Rozměry: D150 x Š87 x V110 mm
Hmotnost: 4,22 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem, bezúdržbová
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ14S-C
INTACT YTZ14S
YUASA YTZ14S
LANDPORT YTZ14S-BS
EXIDE ETZ14-BS
MOTOBATT MBTZ14S
FIAMM YTZ14S-BS
BOSCH 0 092 M60 170
VARTA 511.902.023
VARTA TTZ14S-BS
Možnost použití pro:
BMW HP2 Enduro 1150 / 04-06
BMW HP2 Megamoto 1150 / 06-08
BMW HP2 Sport 1150 / 07-10
BMW R1200GS / 12-13
BMW R1200GS Adventure / 08-15
Honda CB1300A / 07-10
Honda CRF1000L Africa Twin / 16-17
Honda VFR1200F / 10-15
KTM LC8 990 Adventure ABS / 06-10
KTM SM990R / 09-13
Yamaha FZ1 1000N ABS / 09-15
Yamaha XJR1300 / 07-15
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku