Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Sada plastů UFO obsahuje:
- přední blatník
- zadní blatník
- spojlery chladiče
- boční číslové tabulky (bočnice)
- přední číslovou tabulku
Změna složení sady - paušálně za příplatek 242,- Kč vč. DPH
- změna barvy jednotlivých dílů v sadě (úprava nebo výměna barevného provedení)
- výměna jakéhokoliv dílu za díl z novějšího či staršího modelu
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barevná provedení - na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Sada plastů UFO obsahuje:
- přední blatník
- zadní blatník
- spojlery chladiče
- boční číslové tabulky (bočnice)
- přední číslovou tabulku
Změna složení sady - paušálně za příplatek 242,- Kč vč. DPH
- změna barvy jednotlivých dílů v sadě (úprava nebo výměna barevného provedení)
- výměna jakéhokoliv dílu za díl z novějšího či staršího modelu
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barevná provedení - na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
V sadě jsou obsažena pouze kvalitní gufera od významných a renomovaných japonských výrobců NOK, ARS, která jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla, o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- většinu gufer motoru - gufero ke startovací páce, gufero na hřídel řetězového kolečka, gufero na hřídel řadící páky, gufero vodního čerpadla a další (kromě gufer na klikovou hřídel, které jsou od značky Prox dodávány jako samostatná sada gufer na klikovou hřídel);
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Brzdové kotouče -pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 78B40812
Prox 37.BD13307
Ferodo FMD0396MXR
TRW MST304RAC
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 59221-28H10
Suzuki 59221-28H00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RMZ250 / 07-18
Suzuki RMZ450 / 05-17
Suzuki RMX450Z / 10-19
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Nejvyšší řada těsněných řetězů japonského výrobce určená pro nejvýkonnější motocykly (objemu až 1200cc) dosahující vysokých rychlostí. Řetězy GXW jsou nejkvalitnější řetězy určené pro závodní použití. Jsou vybaveny speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách.
Řetěz vhodný zejména pro silniční použití, ale lze jej bezproblémově použít i na terénní účely.
Typové označení: 520 GXW (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: Racingová nejvyšší řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 37,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ZWM-X (pevnost 38,9 kN)
ČZ 520 SDZZ (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG Brakes NG1019
Moto-Master 110304
TRW MST412
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-45G00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki LTR450 Quadracer / 06-11
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 3228-2E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 237,40
Výtah/Zvedání (mm) = 10,46
Centrum výfuku (stupně) = 104,20
Vůle ventilu (mm) = 0,17
Vačka poskytuje vylepšený špičkový výkon ve vysokých otáčkách s velmi malou ztrátou u nízkých otáček. Navrženo s vylepšenou technologií Throttle Response (I.T.R.) - tyto vačky zlepšují odezvu škrticí klapky v celém rozsahu otáček a poskytují vynikající zisky výkonu. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
pro vrtání = 64,00 / 64,25 / 64,50 / 64,75 / 65,00 mm
komprese = standardní
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-29900-000
Suzuki 12140-29010-000
Suzuki 12151-60D00-000
Suzuki 09381-16001-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Brzdové kotouče -pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6001D
TRW MST300
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45351-KPS-900
Vhodné pro motocykly:
Honda MTX50S
Honda MTX80
Honda CR125 / 92-94
Honda CR250 / 92-94
Honda CR500 / 92-94
Honda XL125R / 85-91
Honda CRF230F / 03-11
Honda CRF230L / 08-09
Honda XL250R / 84-93
Honda XR250 / 84-95
Honda XR350 / 84-88
Honda XR400R / 96-04
Honda XR500R / 83-86
Honda XL600R / 83-87
Honda XR600R / 87-00
Honda XR650R / 00-07
Offroadová zadní pneumatika, dezén XT-754. Výjimečná trakce na jakémkoli volném terénu. Poloměkká, ale dlouhotrvající směs.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Lithiová (LiFePO4) baterie LFP09 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.
Napětí: 12,8 V
Kapacita: 3 Ah
Energie: 36 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 210 A
Rozměry: D134 x Š65 x V92 mm
Hmotnost: 0,6 kg
Typ: LiFePO4
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor (baterie)
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 9079R2427800
Suzuki 33610-03D00
Nahrazuje baterie typu: YT7B-4, GT7B-4, YT7B-BS, YT9B-4, GT9B-4, YT9B-BS
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP9
SKYRICH HJTZ9B-FP
BS BSLI-03
Možnost použití pro:
Ducati Superbike 898
Ducati 899 Paginale
Ducati 1198SS
Ducati 1199 Paginale
Kymco 150 Bet&Win
Kymco 250 BetandWin
Kymco 150 Grand Dink
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Spojkové lamely PROX jsou vyráběny originálními výrobci (OEM) v Japonsku dle přesné specifikace jako originální díl.
Lamely s obložením jsou vyráběny ze speciálního frikčního materiálu, který disponuje dokonalým přenosem výkonu, vysokou odolností a stálostí vůči teplu, čímž je zaručena perfektní funkce spojky i při těžkých závodních podmínkách.
Lamely PROX jsou nejlepší volbou pro závodní použití!!
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Plechové lamely (meziplechy) a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav plechových lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Nové spojkové lamely s obložením je potřeba před montáží nechat nasáknout v oleji (ideálně je naložit do oleje den před montáží) - poté postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Suzuki 21441-12D00
Suzuki 21441-12D01
Suzuki 21441-07A00
Suzuki 21441-07A01
Suzuki 21441-07A02
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR350 / 90-99
Sada pístních kroužků pro 4taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- kompresní kroužky, jež jsou ve spalovací komoře vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě, jsou vyráběny s extrémní pečlivostí na kvalitu
- stírací kroužky, jež slouží také k rozetření a k setření olejového filmu ve válci, mají speciální vnější tvar pro maximální těsnost
Dodáváno jako sada.
Tato sada pístních kroužků je určena pro píst značky PROX - použitelnost pro písty jiných výrobců není zaručena!!
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou osazovány v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů - Made in Japan.
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda GL1500A / 92-00
Honda GL1500I / 92-96
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda VT1100C / 04-05
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku