Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 18
-rozměr závitu = M12x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco R121XLS
Bosch 0242145500
Bosch 0242145516
Bosch 0242150505
Bosch XR4CS
Bosch XR4DC
Bosch XR5DC
Brisk B14YC
Brisk BR12YC-9
Champion 8809
Champion A6YC
Champion C61C
Champion OE073
Champion OE083
Champion RA4HC
Champion RA6HC
Champion RA6Y
Champion RA6YC
Champion RAX94YC
Champion 785
Champion 809
Denso 4093
Denso 4096
Denso 5376
Denso 5730
Denso IX24B
Denso IXU01-24
Denso X24EP-U9
Denso X24EPR-U9
Denso X27EPR-U9
Denso 4096
Denso 4111
Honda 98069-58916
Honda 98069-58916-03
Kawasaki 92070-1065
Kawasaki E92070-1065
Motorcraft AG701
NGK 4929
NGK 5083
PAL B14YC
Suzuki 09482-00332
Suzuki 09482-00334
Triumph 1290024
Triumph T1290024
Yamaha 94700-00241
Yamaha 94701-00241
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
rozměr klíče = 18
rozměr závitu = M12x1,25
délka závitu = 19mm
varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0242160503
Bosch XR2CE0
Bosch XR2CS
Brisk BR10S
Champion 8809
Champion 88091B01
Champion RA2HC
Champion RA4HC
Champion RAX92C
Champion 905
Denso 4116
Denso 5373
Denso 5731
Denso IX27
Denso IXU01-27
Denso X27ESR-U
Denso X27ESRU
Denso 4116
Honda 30717002 / 0
Honda 30717002/0
Honda 98069-58719
Kawasaki 92070-1189
Kawasaki E92070-1189
NGK 3437
Suzuki 09482-00234
Suzuki 09482-00400
Yamaha 94700-00340
Yamaha 94701-00340
Yamaha 94703-00340
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek). Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Těsnění jsou vyráběna v kvalitním zpracování a z kvalitních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje těsnění - pod hlavu a pod válec - kontrola obsahu viz. fotografie!
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11060-1313
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Výfukové skládané těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr (A) = 32mm
- vnější průměr (B) = 42mm
- výška (C) = 3mm
Samostatné výfuku jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění. Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 54630046000
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 100
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 102
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 105
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 108
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 110
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 112
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 115
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 117
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 120
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 122
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku