Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 XSO (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: zelená
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 XSO (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 XSO (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: žlutá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Šroub odvzdušnění přední vidlice Showa
Odvzdušňovací šroubek přední vidlice na víčku přední vidlice.
Originální náhradní díl přední vidlice (pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0242235547
Bosch 0242235666
Bosch 0242235667
Bosch FR7D+X
Bosch FR7DC+
Bosch FR7DCX+
Bosch FR7DPX
Brisk 0035
Brisk 1462
Champion EON2
Champion OE024
Champion OE039
Champion OE039T10
Champion OE062
Champion OE063
Champion OE081
Champion OE081T10
Champion OE152
Champion RC10YC4
Champion RC10YCC4
Champion RC8YC4
Champion RC8YCC4
Champion RC9YC5
Champion RC9YCC4
Champion RC9YCN4
Denso 3121
Denso D14
Denso IK20
Denso K20PR-U11
Denso K20PRU11
Denso K20TT
Denso Q20PU11
Denso Q20U11
Denso VK20
Honda 98079-56140
Honda 98079-5614B
Honda 98079-5614E
Honda 98079-5615E
Motorcraft 1Y0A
Suzuki 09482-00494
Suzuki 09482-00508
Torch K6RF11
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Kvalitní cestovní universální T-klíč
- nástrčný klíč s nejpoužívanějšími rozměry na motocyklech a čtyřkolkách
- kompaktní rozměry pro snadnou práci a zároveň skladovatelnost
- maticový klíč typu T pro použití na cestách, depu nebo i v dílně
- kvalitní materiál pro dlouhou životnost
- tříramenný očkový klíč typu T
Rozměry: 8 mm / 10 mm / 12 mm
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám. disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gas-Gas ME25916060
Gas Gas 0/000.490.9109
Gas-Gas 00004909109
Rieju 0/000.490.9109
Gas Gas ME30916065
Gas Gas 0/000.490.9111
Gas-Gas 00004909111
Rieju 0/000.490.9111
Samostatné těsnění víka spojky a víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění. Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 800086878
Samostatné výfuku jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění. Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77336041000
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 100
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 100
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru DellOrto
- rozměr trysky = 102
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 102
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 104
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Volnoběžná tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 105
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 105
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 8,3mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku