Plastové komponenty světoznámé portugalské značky POLISPORT.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Polisport dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barevná provedení - na objednávku
Značka Polisport se sídlem v Portugalsku byla založena v roce 1978 a začínala s výrobou blatníků a chráničů. Dnes firma Polisport vyrábí a distribuuje příslušenství pro motocykly a jízdní kola včetně sedaček pro děti, přilby, chrániče, světlomety a další související příslušenství.
V současné době Polisport vyrábí díly do prvovýroby (OEM - výroba originálního vybavení) pro společnosti KTM, BMW, Suzuki, Husqvarna, Gas-Gas, Sherco a další.
Plastové komponenty světoznámé portugalské značky POLISPORT.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Polisport dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barevná provedení - na objednávku
Značka Polisport se sídlem v Portugalsku byla založena v roce 1978 a začínala s výrobou blatníků a chráničů. Dnes firma Polisport vyrábí a distribuuje příslušenství pro motocykly a jízdní kola včetně sedaček pro děti, přilby, chrániče, světlomety a další související příslušenství.
V současné době Polisport vyrábí díly do prvovýroby (OEM - výroba originálního vybavení) pro společnosti KTM, BMW, Suzuki, Husqvarna, Gas-Gas, Sherco a další.
Čidlo teploty vody (sensor teploty vody) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 37750-KV3-951
Yamaha 11H-83591-00
Rozměry:
- průměr závitu: 9,8-10
- průměr těla (do motoru): 7,5
- instalační délka čidla (po matičku): 20,2mm
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR900RR Fireblade / 98-99
Honda RVF750R
Honda TRX650
Honda VTR1000F Firestorm / 01-05
Yamaha DT125R / 88-98
Yamaha TDR125 / 91-92
Yamaha TZR125 / 91-97
Yamaha TZR250 / 87-89
Yamaha RD350 / 86-88
Yamaha FZR400RR / 92
Yamaha RD500LC / 85
Yamaha FZR600 Genesis / 89-95
Yamaha YZF600R Thundercat / 96-02
Yamaha YZF-R6 / 99-02
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-96
Yamaha FZ750 / 86-88
Yamaha FZ750 Genesis / 88-91
Yamaha FZX750 / 87-88
Yamaha YZF750R / 93-96
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-95
Yamaha TDM850 / 91-98
Yamaha TRX850 / 96-98
Yamaha FZR1000 / 87-95
Yamaha YZF-R1 / 99
Yamaha YZF1000R Thunderace / 96-01
Yamaha XVZ1200 Venture Royal / 88
Yamaha XVZ1300 Venture Royal / 90-91
Yamaha V-MAX12 / 92-02
Univerzální zapalovací cívka
- kulaté jednovývodové provedení
- včetně držáku pro upevnění
- univerzální provedení pro více značek a typů motocyklů
Parametry: 12V
Primární odpor: 1,8 Ohm
Sekundární odpor: 1,8 Ohm
Délka: 105mm
Celková délka (i s vývodem): 130mm
Průměr: 40mm
Univerzální zapalovací cívka
- kulaté jednovývodové provedení
- včetně držáku pro upevnění
- univerzální provedení pro více značek a typů motocyklů
Parametry: 6V / 1,8 Ohm
Délka: 105mm
Celková délka (i s vývodem): 130mm
Průměr: 40mm
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-MJM-D41
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
SBS 947
EBC FA700
DELTA DB2265
VESRAH VD-189
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Dorazy osy zadního kola (REAR AXLE BLOCK) od výrobce WRP
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu na přesných CNC strojích.
- na obou stranách naznačena ryska (měřítko) pro přesné nastavení kola
Dodáváno jako sada (1 pár).
Dorazy osy zadního kola (REAR AXLE BLOCK) od výrobce WRP
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu na přesných CNC strojích.
- na obou stranách naznačeny rysky (měřítko) pro přesné nastavení kola.
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox
Dodáváno jako sada (1 pár).
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Klíč pro montáž a demontáž vnitřní cartridge přední vidlice
- určeno pro provedení kompletní demotáže přední vidlice, kdy vyjmutím kompletní cartridge může být provedeno celkové vyčištění a celková výměna olejové náplně
- kvalitní ocelové provedení pro dlouhou životnost i při častějším používání
- vybaven otvorem pro přidržení proti protáčení pomocí šroubováku nebo tyčky
- dutá konstrukce umožňuje jednoduchou a neomezující manipulaci při práci ve stísněných podmínkách
- sortiment zahrnuje 5 klíčů s 10 různými koncovkami pro použití na vidlicích Kayaba a Showa
Rozměry:
- vnější šestihranný klíč: 29mm
- speciální trn "Arrowhead"
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Brzdové kotouče MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX80 / 88-00
Kawasaki KX100 / 95-00
Suzuki RM80 / 89-01
Suzuki RM85 / 02-04
Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Brzdové kotouče MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Vhodné pro motocykly:
TM 125EN / 92-00
TM 125MX / 92-00
TM 250EN / 95-00
TM 250MX / 95-00
TM 300EN / 95-00
TM 300MX / 95-00
Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Brzdové kotouče MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Vhodné pro motocykly:
TM EN125 / 92-00
TM MX125 / 92-00
TM EN250 / 95-00
TM MX250 / 95-00
TM EN300 / 95-00
TM MX300 / 95-00
Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Brzdové kotouče MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Vhodné pro motocykly:
VOR MX400 / 00-02
VOR MX450 / 00-02
VOR MX495 / 99
VOR MX500 / 00-02
VOR MX503 / 00-02
VOR MX530 / 00-05
VOR SM495 / 99
VOR EN400 / 00-02
VOR EN450 / 00-02
VOR EN492 / 99
VOR EN503 / 00-02
VOR EN530 / 00-02
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku