Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3P6-W0046-50
Yamaha 1D7-W0046-00
Yamaha 5JW-W0046-00
Yamaha 2S3-W0046-00
Yamaha 5PS-W0046-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 903
BREMBO 07.YA39
BRENTA 3139
BRENTA 4139
CL BRAKES 1084
EBC FA319/2
FERODO FDB2156
GALFER FD295
GOLDFREN 165
LUCAS MCB731
TRW MCB731
NEWFREN FD0345
SBS 769
VESRAH VD-269/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34 11 1 454 720
BMW 34 21 2 332 988
BMW 34 21 7 657 025
BMW 34 11 1 451 995
BMW 34 11 1 458 388
BMW 34 11 2 301 360
BMW 34 21 1 236 221
BMW 34 21 7 690 262
BMW 34 11 1 454 724
Ducati 0820-39666
Ducati 0377-39766
Ducati 0370-39760
Moto Guzzi 61654630
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 613
BREMBO 07BB14
BRENTA 3141
BRENTA 4141
CL BRAKES 2332
EBC FA018
FERODO FDB108
GALFER FD013
GOLDFREN 081
LUCAS MCB19
TRW MCB19
NEWFREN FD0013
SBS 506
VESRAH VD-907
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113638
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 726
BRENTA 3031
BRENTA 4031
CL BRAKES 2398
EBC FA126
GALFER FD118
GALFER FD085
GOLDFREN 019
LUCAS MCB572
TRW MCB572
NEWFREN FD0115
SBS 601
VESRAH VD-943
FERODO FDB498
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 56513209544
KTM 56513209323
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.KT02
DELTA DB2180
EBC FA132
GALFER FD128
LUCAS MCB592
TRW MCB592
SBS 621
VESRAH VD-936
GOLDFREN 026
FERODO FDB561
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia AP8113585
Cagiva 800078331
Indian 9021055000
Gas Gas BE250122065SM
Husqvarna 800094411
Ducati 613400424
Ducati 61340091A
Ducati 61340041A
Yamaha 4SU-F5811-004SU
Moto Guzzi GU30654600
Moto Guzzi GU30654602
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 688
BREMBO 07.BB15
BRENTA 3030
BRENTA 4030
CL BRAKES 2247
EBC FA095
FERODO FRP408
GALFER FD068
GOLDFREN 064
LUCAS MCB540
TRW MCB540
NEWFREN FD0093
SBS 566
VESRAH VD-945
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia AP8113283
Cagiva 8000 59214
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.BB16
EBC FA163
FERODO FDB529
GALFER FD119
GOLDFREN 089
LUCAS MCB618
TRW MCB618
NEWFREN FD0158
SBS 641
VESRAH VD-927
VESRAH VD-929
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34 21 7 660 281
BMW 34 21 2 332 988
BMW 34 21 2 314 997AE
BMW 34 21 7 671 881
BMW 34 21 2 335 465
BMW 34 21 2 330 633
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 794
BREMBO 07.BB04
BRENTA 3084
BRENTA 4084
CL BRAKES 2900
EBC FA363
FERODO FDB2039
GALFER FD186
GOLDFREN 292
LUCAS MCB707
TRW MCB707
NEWFREN FD0229
SBS 742
VESRAH VD-947
VESRAH VD-947/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
32176F
32176G
Hammerhead 7.020.022
Adly 43120-256-000
PGO B74074-100000
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 283
DELTA DB2165
EBC FA431
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06435-KZ4-J41
Honda 06435-KRN-711
Honda 06435-KRN-712
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 886
BREMBO 07.HO48
BRENTA 3046
BRENTA 4046
CL BRAKES 1076
EBC FA346
GALFER FD278
GOLDFREN 176
FERODO FDB2139
NEWFREN FD0329
SBS 777
VESRAH VD-168
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
KTM 45113030000
Husqvarna 8000H4667
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 897
BREMBO 07.GR70
BRENTA 3032
BRENTA 4032
CL BRAKES 1128
EBC FA325R
LUCAS MCB750
TRW MCB750
NEWFREN FD0372
SBS 794
VESRAH VD-991
GOLDFREN 190
FERODO FDB2183
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Suzuki 69100-14860
Suzuki 69100-14890
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 887
BREMBO 7055
BRENTA 3047
BRENTA 4047
CL BRAKES 3074
EBC FA411
GOLDFREN 267
LUCAS MCB746
TRW MCB746
NEWFREN FD0326
SBS 781
VESRAH VD-356
FERODO FDB2132
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 5KM-W0046-00
CF MOTO 9010-0805BO
CF MOTO 9010-0850510
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.YA45
EBC FA344
DELTA DB2550
LUCAS MCB756
TRW MCB756
NEWFREN FD0388
SBS 799
VESRAH VD-270
GOLDFREN 281
FERODO FDB2193
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06435-HN8-016
Honda 06435-HN8-006
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 911
BREMBO 07.HO55
CL BRAKES 1140
EBC FA373
LUCAS MCB769
TRW MCB769
NEWFREN FD0376
SBS 813
VESRAH VD-171
GOLDFREN 243
FERODO FDB2182
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vata výfuku pro plnění 2taktních výfuků v dostatečném balení, které vystačí pro většinu typů koncovek pro všechny značky a modely motocyklů
- kvalitní výplň výfuku vyrobena ze speciálního materiálu pohlcujícího hluk a a vibrace
- odolný materiál proti vysokým teplotám a změnám teploty při podmínkách použití
- materiál snižuje vibrace a izoluje horko od dalších částí motocyklu
- při správné instalaci ovlivňuje výkon, točivý moment a průběh motoru
Náplň výfuku v balení 415g.
Pro redukci hluku a životnost materiálu vaty, je množství náplně (= hustota naplnění) nesmírně důležitým faktorem:
- při "jemném" naplnění = Výfuk zní zprvu tiše / Po kratším čase se vata zmáčkne a vytvoří se dutý prostor / Výfuk opět zní hlasitě / Nadměrné opotřebení vaty a příliš rychle ztrácí své vlastnosti
- pří "tvrdém" naplnění: Delší životnost a nižší opotřebení vaty / Není dosaženo optimální zvukové izolace
Poznámka: Je důležité vzít v úvahu, že při mytí motocyklu není tlumič výfuku řádně uzavřen a je nutné zabránit vniknutí a pronikání vlhkosti, neboť vlhký nebo mokrý izolační materiál (vata) výrazně zvyšuje hlasitost motocyklu.
Vata je rovněž náchylná a je ohrožena její funkce a životnost při nasycení nespáleným olejem nebo hromaděním usazenin (hlavně uhlíku). Tyto příznaky naznačují příliš bohatou směs v motoru.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku