Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (6 kontaktů)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4JH-81960-00-00
Yamaha 4JH-81960-01-00
Arrowhead AYA6023
Arrowhead 230-58187
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Yamaha FZR600R / 95-99
Yamaha Mountain Mac 600 / 01-02
Yamaha Mountain Max 700 / 01-03
Yamaha SRX700 / 00-02
Yamaha SX600 / 01-03
Yamaha SX700 / 01
Yamaha Venture 600 VT600 / 01-03
Yamaha Venture 700 VT700 / 01-02
Yamaha VMax 600 / 01-03
Yamaha VMax 700 / 01-02
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 95-07
Yamaha YZF-R1 / 98-01
Yamaha YZF-R6 / 99-02
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Motocyklový řetěz 525 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů japonského výrobce RK určená pro výkonné silniční motocykly „road/street” (o objemu až 1.000cc). Řetězy jsou vybaveny nejdokonalejším těsnícím kroužkem, a to speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. řetězy rk osazené xw-kroužkem dosahují až přibližně 3 násobné životnosti oproti netěsněným řetězům.
Typové označení: 525 ZXW (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 46,4 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD652
EBC MD687
TRW Lucas MST239
Brembo 68B407D6
MetallGear 20-303
Galfer DF707
Ferodo FMD0450R
NG 1044
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
BMW 34112314893
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
BMW F750GS / 18-
BMW F850GS / 18-
BMW F850GS Adventure / 19-
BMW R850C / 97-01
BMW R850GS / 97-00
BMW R850R / 95-02
BMW R1100GS / 93-99
BMW R1100RT / 96-01
BMW R1150GS / 99-04
BMW R1150GS Adventure / 02-05
BMW K1200LT / 98-99
BMW K1200RS / 97-00
BMW R1200Avantgarde / 98-02
BMW R1200Independent / 00-05
BMW R1200Montauk / 04-05
BMW R1200 / 03-12
BMW R1200GS / 06-18
BMW HP2 1200 Enduro / 04-09
BMW R1250GS / 19-
BMW R1250R / 19-
BMW R1250RS / 19-
BMW R1250RT / 19-
Motocyklový řetěz 525 výrobce ČZ Chains.
Typ těsněného řetězu 525 ECX vyvinutý exkluzivně pro motocykly cestovního endura / adventure (BMW, KTM Adventure, Honda Transalp, Triumph Tiger, apod.). Robustní konstrukce řetězu, použitá KSJ pouzdra a těsnící x-kroužek „Active-Ring” jsou tím nejlepším technickým spojením pro bezstarostnou adventure jízdu. Navíc niklové pokovení destiček vytváří atraktivní vzhled řetězu a dlouhodobě jej chrání proti korozi i při snížené péči a údržbě na dlouhých a náročných ”adventure” cestách.
Typové označení: 525 ECX (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: střední řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active-Ring)
Barva: stříbrná (poniklovaný)
Statická pevnost: 40,0 kN
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTX20CH-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 518.908.027
Napětí: 12 V
Kapacita: 18 Ah
Nabíjecí proud: 1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 280 A
Rozměry: D150 x Š87 x V161 mm
Hmotnost: 5,25 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20CH-BS-C
YUASA YTX20CH-BS
BANNER YTX20CH-BS
EXIDE YTX20CH-BS
FIAMM FTX20CH-BS
MOTOBATT MBTX16U
VARTA 518.908.027
Možnost použití pro:
Honda XL1000V Varadero / 03-11
Honda XL1000V Varadero ABS / 03-11
Kawasaki VN2000 Vulcan / 04-09
Kawasaki ZR 1100 Zephyr / 92-97
Suzuki GSX750R / 04-09
Suzuki VLR1800R Intruder / 08-12
Suzuki VZR1800M Intruder / 06-14
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5SL-82310-00
Yamaha 5SL-82310-20
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Spojkové lamely amerického výrobce HINSON jsou určeny pro nejnáročnější závodní použití.
Jsou vyráběny v USA z vysoce kvalitní oceli vyznačující se dokonalými třecími vlastnostmi.
V případě, že není uvedeno jinak jsou lamely HINSON kompatibilní s originálními spojkovými koši, unašeči a přítlačnými talíři, tedy mohou být použity do originálních spojek (OEM), ale byly vyvinuty jako součást kompletního spojkového systému HINSON, proto za účelem zvýšení výkonu a perfektní funkce spojky je doporučeno jejich použití hlavně s ostatními komponenty HINSON.
Vhodné pro:
Yamaha RD400 / 76-79
Yamaha RZ350 / 84-85
Yamaha WRF400 / 98-00
Yamaha YFM660R Raptor / 01-05
Yamaha YFZ350 Banshee / 87-06
Yamaha YZF400 / 98-99
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Spojkové lamely amerického výrobce HINSON jsou určeny pro nejnáročnější závodní použití.
Jsou vyráběny v USA z vysoce kvalitní oceli vyznačující se dokonalými třecími vlastnostmi.
V případě, že není uvedeno jinak jsou lamely HINSON kompatibilní s originálními spojkovými koši, unašeči a přítlačnými talíři, tedy mohou být použity do originálních spojek (OEM), ale byly vyvinuty jako součást kompletního spojkového systému HINSON, proto za účelem zvýšení výkonu a perfektní funkce spojky je doporučeno jejich použití hlavně s ostatními komponenty HINSON.
Vhodné pro:
Yamaha YFZ350 Banshee / 87-06
Yamaha RD400 / 76-79
Yamaha RZ350 / 84-85
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 53,15mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 13101-KTE-D00
Honda 13011-KVX-600
Honda 13111-KVX-600
Honda 13115-GN5-910
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 53,40mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 13101-KTE-D00
Honda 13011-KVX-600
Honda 13111-KVX-600
Honda 13115-GN5-910
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 56,50mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 13101-KCM-000
Honda 13011-KEG-305
Honda 13011-KCM-305
Honda 13011-KY0-305
Honda 13011-KCS-W00
Honda 13111-KN6-930
Honda 94601-15000
Honda 90551-88300
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 58,00mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 13101-KGA-B00
Honda 13102-KGA-306
Honda 13103-KGA-306
Honda 13104-KGA-306
Honda 13105-KGA-306
Honda 13111-KGA-B00
Honda 13021-KGA-B00
Honda 13031-KGA-B00
Honda 13041-KGA-B00
Honda 13051-KGA-B00
Honda 13115-GN5-910
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motocyklový řetěz 530 výrobce ČZ Chains.
Osvědčená řada těsněných řetězů určených pro silniční motocykly, které jsou stále vyráběny pro zájem zákazníků (v tuzemsku i v zahraničí). Řetězy řady SDZ jsou výjimečné v tom, že díky jejich konstrukci je pro každý rozměr (525, 530) dostupný pouze jeden „nejlepší řetěz”, který lze použít pro všechny kubatury, čehož bylo dosaženo speciální konstrukcí, která skrývá několik konstrukčních specialit, jenž umožnily dosažení extrémně dlouhé životnosti i při závodním použití - „SuperDlouhouŽivotnost” = SDZ .
Typové označení: 530 SDZ (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 43,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 530 GXW (pevnost 44,1 kN)
D.I.D 530 ZVM2 (pevnost 46,1 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 1000 cc.
Typové označení: 530 XSO (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 40,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 530 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 530 DZX (pevnost 43,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XV535 Virago / 94-00
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku