Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Výkonný řetěz RK, těsněný O-kroužkem, který se řadí mezi nejvýkonnější řetězy ve své řadě a to díky svým parametrům (prodloužené životnosti a rozměrové stálosti), kterých bylo dosaženo díky použitým technologiím a materiálům. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu.
Řetěz vhodný pro terénní a i silniční použití
Typové označení: 520 KRO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonová řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 29,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)
ČZ 520 ORM (pevnost 34,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 98XRH2010
Označení D.I.D =
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Motocyklový řetěz 525 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 900 cc.
Typové označení: 525 XSO (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 39,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 525 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 525 DZX (pevnost 40,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Těsněný řetěz s vynikajícími užitnými vlastnostmi, vysokou pevností při nízké celkové hmotnosti a perfektní kvalitou je určen zejména pro cestovního endura do objemu 750 ccm. Řetěz je však široce použitelný i pro cestovní a sportovní motocykly. Díky x-kroužku „Active-Ring” nabízí řetěz dlouhou životnost a nízký odpor při běžném i závodním provozu. Zesílená verze řetězu 520 ORMX. Rozměrově modifikovaná vnější destička umožnila řetězu dosáhnout vyšší statické a dynamické pevnosti.
Typové označení: 520 ORH (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 35,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 SMO (pevnost 34,2 kN)
D.I.D 520 VM (pevnost 35,8 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Kompletní sada podložek pod ventily od značky PROX
- každá sada ventilových podložek PROX obsahuje jednotlivé rozměry po 3kusech
- přesným tepelným zušlechtěním bylo dosaženo nejlepší kombinace tvrdosti a pružnosti materiálu pro maximální životnost a nižší opotřebení podložek i ventilů
- precizní broušení s vysokou přesností zaručuje dokonalou toleranci pro přesné vymezení vůle ventilu
- vyrobeny z vysoce kvalitní oceli s obsahem uhlíku pro dlouhou životnost
- každá podložka ventilu je označena mírou
- balení v praktické krabičce s příhrádkami pro skladování a udržování pořádku a snadné doplňování
- průměr podložky ventilu: 8,90 mm
- celkový poček kusů v sadě: 69 ks
- určeno pro většinu motocyklů KTM, Husqvarna, Husaberg, Gas-Gas s obsahem 250-350cc
Vysvětlení obsahu sad podložek ventilů:
- sada podložek 29.VSA890-1 obsahuje podložky po čtyřstovkách v rozsahu 1,72; 1,76; 1,80; 1,84. Tedy například podložky 29.890172; 29.890176; 29.890180; 29.890184 a další...
- sada podložek 29.VSA890-2 obsahuje podložky po čtyřstovkách v rozsahu 1,74; 1,78; 1,82; 1,86. Tedy například podložky 29.890174; 29.890178; 29.890182; 29.890186 a další...
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc. Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha WR250F / 07-13
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7ks
rozměry lamel:
A = 155 mm
B = 143 mm
C = 120 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 12
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Yamaha 22U1632100
Yamaha 5VK1633100
Yamaha 5TA1632100
Aprilia AP8520057
Aprilia AP8520058
Aprilia AP8520059
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Pegaso Factory 650 / 07-10
Aprilia Pegaso Strada 650 / 05-10
Aprilia Pegaso Trail 650 / 06-10
Yamaha MT-03 / 06-09
Yamaha MT-03 / 10-11
Yamaha XT660R / 04-13
Yamaha XT660X / 04-13
Yamaha XT660Z Ténéré / 08-12
Sada ložisek klikové hřídele pro Honda CRF450R
- kvalitní materiál a zpracování
- plnohodnotná náhrada originálu
- kompletní sestava pro okamžitou montáž včetně vnitřního kroužku ložiska na klikovou hřídel
- dodáváno jako sada (2 ložiska + 2 gufera)
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 91001-KRN-671
Honda 91002-KRN-A11
Honda 91201-MEB-671
Honda 91202-MEY-671
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- TRW Steelbraided Hoses Vario Flex jsou univerzální hadice, které znatelně zlepšují tlakový bod brzdy
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Délka hadice uvedena bez koncovek. Při výpočtu celkové délky hadice je potřeba započítat rozměry vybraných koncovek!!
Kování (koncovky) pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Celková délka včetně koncovek se liší v závislosti na typu koncovky - přesná délka včetně koncovek vyplývá z rozměru použitých koncovek.
Balení: hadice jsou dodávány samostatně s malou tubou speciálního lepidla
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- TRW Steelbraided Hoses Vario Flex jsou univerzální hadice, které znatelně zlepšují tlakový bod brzdy
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Délka hadice uvedena bez koncovek. Při výpočtu celkové délky hadice je potřeba započítat rozměry vybraných koncovek!!
Kování (koncovky) pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Celková délka včetně koncovek se liší v závislosti na typu koncovky - přesná délka včetně koncovek vyplývá z rozměru použitých koncovek.
Balení: hadice jsou dodávány samostatně s malou tubou speciálního lepidla
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- TRW Steelbraided Hoses Vario Flex jsou univerzální hadice, které znatelně zlepšují tlakový bod brzdy
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Délka hadice uvedena bez koncovek. Při výpočtu celkové délky hadice je potřeba započítat rozměry vybraných koncovek!!
Kování (koncovky) pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Celková délka včetně koncovek se liší v závislosti na typu koncovky - přesná délka včetně koncovek vyplývá z rozměru použitých koncovek.
Balení: hadice jsou dodávány samostatně s malou tubou speciálního lepidla
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Speciální řetěz pro čtyřkolky (atv / quad) a motocykly závodního endura a rallye. Řetěz byl vyvinut za účelem vysoké odolnosti při použití v podmínkách
s extrémním abrasivním zatížením a proti vzniklým vysokým teplotám. Řetěz exw je vybaven speciálním těsnícím „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsností řetězu i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách. Garantovaná použitelnost do 750cc.
Typové označení: 520 EXW (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: speciální řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 34,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ATV (pevnost 33,9 kN)
ČZ 520 ATV (pevnost 36,4 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B407E9
Ferodo FMD0010
Ferodo FMD0096
TRW/lucas MST205
EBC MD1001LS
Newfren DF5001A
NG 204
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45251-MG5-670
Honda 45351-MB0-000
Honda 45351-MV9-000
Honda 45251-MB0-700
Honda 45251-ML7-690
Honda 45351-MJ1-670
Honda 45251-KT8-000
Honda 45251-MJ1-670
Honda 45351-MB0-700
Honda 45251-ME5-780
Honda 45251-MV9-000
Honda 45351-MR5-000
Honda 45251-MB0-000
Honda 45251-MK4-600
Honda 45351-MG5-670
Honda 45251-KPP-901
Honda 45351-MV9-000
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD671
TRW Lucas MST372
Brembo 68B407C0
MetallGear 20-323
Ferodo FMD0407R
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
BMW F650GS / 08-12
BMW F650GS ABS / 08-12
BMW F700GS ABS / 17
BMW F700GS ABS / 13-17
BMW F750GS / 18-
BMW F800GS / 08-12
BMW F800GS ABS / 08-17
BMW F800GS Adventure ABS / 13-17
BMW F800GT ABS / 13-17
BMW F800R / 09-12
BMW F 800R ABS / 09-17
BMW F800S / 06-10
BMW F800S ABS / 07-10
BMW F800ST / 06-12
BMW F800ST ABS / 07-12
BMW K1200R / 05-08
BMW K1200R ABS / 05-08
BMW K1200R Sport / 07-08
BMW K1200R Sport ABS / 07-08
BMW K1200R Sport Felge / 07-08
BMW K1200S ABS / 05-08
BMW K1300R / 09-12
BMW K1300R ABS / 09-15
BMW K1300S ABS / 09-15
BMW K1300S / 14-15
BMW R1200GS / 04-12
BMW R1200GS ABS / 04-12
BMW R1200GS Adventure / 10-13
BMW R1200GS Adventure / 06-09
BMW R1200GS Adventure ABS / 06-13
BMW R1200GS Adventure Triple Black ABS / 13
BMW R1200HP2 Enduro ABS / 05-08
BMW R1200HP2 Megamoto ABS / 07-11
BMW R1200HP2 Sport / 08-11
BMW R1200HP2 Sport ABS / 08-11
BMW R1200NineT ABS / 13-17
BMW R1200NineT Pure ABS / 17
BMW R1200NineT Racer ABS / 17
BMW R1200NineT Scrambler ABS / 16
BMW R1200NineT Scrambler Gussrad ABS / 17
BMW R1200NineT Scrambler Speichenrad ABS / 17
BMW R1200NineT Urban G/S ABS / 17
BMW R1200R / 07-12
BMW R1200R / 13
BMW R1200R ABS / 07-14
BMW R1200R Classic ABS / 13-14
BMW R1200R LC ABS / 14-17
BMW R1200R LC ABS ESA / 14-17
BMW R1200RS LC ABS / 15-17
BMW R1200RT / 13-14
BMW R1200RT ABS / 05-13
BMW R1200RT LC ABS / 13-17
BMW R1200S / 06-08
BMW R1200S ABS / 06-08
BMW R1200ST / 05-08
BMW R1200ST ABS / 05-08
BMW S1000XR ABS / 15-17
Husqvarna Nuda 900 / 12-14
Husqvarna Nuda 900 ABS / 13-14
Husqvarna Nuda 900R / 12-13
Husqvarna Nuda 900R ABS / 13-14
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD4017
NG 154
NG170
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-1108
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku