• 854 134 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme v pondělí 11.8. hod.

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SILNICE

Startér kompletní Triumph Adventure+Daytona+Legend + SpeedTriple + Sprint + Thunderbird + Tiger + Trident
Arrowhead

Startér kompletní Triumph Adventure+Daytona+Legend + SpeedTriple + Sprint + Thunderbird + Tiger + Trident

Kompletní startér od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní startéry, které poskytnou vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- izolovaná armatura pro ochranu proti nečistotám a korozi
- pryžová těsnění na horní a spodní straně jednotky zajišťují suchý provoz s prodlouženou životností
- vybaveny kvalitními měděnými pouzdry, izolovanými armaturami, kvalitními jehlovými ložisky a vysoce kvalitními magnety s měděným vinutím pro vyšší točivý moment při startu
- startéry Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):


Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Vhodné pro motocykly:
Triumph Adventure900 / 96-01
Triumph Daytona750
Triumph Daytona900 / 94-96
Triumph Daytona955 / 99-06
Triumph Daytona1000 / 92-93
Triumph Daytona1200 / 96-06
Triumph Legend900TT / 98-01
Triumph SpeedTriple900 / 94-96
Triumph SpeedTriple955 / 99-04
Triumph SpeedTriple1050 / 05-13
Triumph Sprint900 / 93-98
Triumph Sprint955 RS / 99-04
Triumph Sprint955 ST / 99-04
Triumph Sprint1050ST / 05-11
Triumph Thunderbird900 / 95-03
Triumph Tiger900 / 93-98
Triumph Trident750 / 91-98

 
517,96 €
Hlava válce Yamaha TZ250 / 03-10
VHM

Hlava válce Yamaha TZ250 / 03-10

Tuningové hlavy válců (2ks) od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32080-C (11.80cc)
AE32080-E (12.00cc)*
AE32080-F (12.20cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
524,80 €
Olej motorový motocyklový Putoline Super DX4 20W50 (balení 60L)
Putoline Oil

Olej motorový motocyklový Putoline Super DX4 20W50 (balení 60L)

Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyvinutý pro splnění stále se zvyšujících požadavků moderních čtyřtaktních motorů. Na základě jedinečného syntetického posílení pomocí moderních aditiv plně splňuje požadavky předních výrobců motocyklů a nabízí kompletní ochranu všech komponentů motoru za standartních provozních podmínek silničního provozu. Tento olej je především vyvinut pro cestovní a sportovní motocykly.

Základní vlastnosti motorového oleje Putoline Super DX4:
- viskozita = 20W50
- klasifikace = API SL
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,884 kg/l
- index viskozity = 135
- bod vznícení = 234 °C
- bod tuhnutí = -30 °C

Objem: 60 litrů

Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".

 
531,96 €
Hlava válce Honda NSR300
VHM

Hlava válce Honda NSR300

Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32078-E (14.20cc) *

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
537,20 €
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - KTM 250 Duke+390 Duke+RC250 / 15-23 + 250 Adventure / 21 + 390 Adventure / 20-22 + RC390 / 16-23 + Husqvarna Svartpilen 401+Vitpilen 401 / 18-23 + Royal Enfield Continental GT650 Twin+INT650 Twin / 19-20
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - KTM 250 Duke+390 Duke+RC250 / 15-23 + 250 Adventure / 21 + 390 Adventure / 20-22 + RC390 / 16-23 + Husqvarna Svartpilen 401+Vitpilen 401 / 18-23 + Royal Enfield Continental GT650 Twin+INT650 Twin / 19-20

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
KTM 250 Adventure / 21
KTM 250 Duke / 15-23
KTM 390 Adventure / 20-22
KTM 390 Duke / 15-23
KTM RC250 / 15-23
KTM RC390 / 16-23
KTM RC390 R / 20
Husqvarna Svartpilen 401 / 18-23
Husqvarna Vitpilen 401 / 18-23
Royal Enfield Continental GT650 Twin / 19-20
Royal Enfield INT650 Twin / 19-20

 
547,80 €
Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF250L / 13-20 + CRF250LA (110-125 kg)
K-Tech

Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF250L / 13-20 + CRF250LA (110-125 kg)

Zadní hlavní tlumič K-Tech Razor-R Lite od anglické značky K-tech Suspension
- cenově dostupná alternativa pro motocykly střední hmotnosti, která nabízí kultivované ovládání a zvýšený výkon oproti standardní výbavě
- tlumiče Razor-R Lite jsou navrženy s ohledem na kvalitu a výkon
- jsou vybaveny vnitřním zásobníkem pro oddělování dusíku od tlumícího oleje, aby se trvale zvýšil výkon
- možnost nastavení tlumení odskoku, předpětí pružiny a délky
- použitím tlumiče Razor-R Lite se zlepší zážitek z jízdy i výkon pérování a kontrola nad motocyklem
- plněno dusíkem (N2)

Parametry:
- délka = 396mm
- typ horního uchycení: oko pro průměr šroubu = 10mm
- šířka horního oka = 30mm
- typ spodního uchycení = vidlička
- průměr pístnice = 14mm
- průměr těla tlumiče = 35mm

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
559,96 €
Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF250L / 13-20 + CRF250LA (80-95Kg)
K-Tech

Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF250L / 13-20 + CRF250LA (80-95Kg)

Zadní hlavní tlumič K-Tech Razor-R Lite od anglické značky K-tech Suspension
- cenově dostupná alternativa pro motocykly střední hmotnosti, která nabízí kultivované ovládání a zvýšený výkon oproti standardní výbavě
- tlumiče Razor-R Lite jsou navrženy s ohledem na kvalitu a výkon
- jsou vybaveny vnitřním zásobníkem pro oddělování dusíku od tlumícího oleje, aby se trvale zvýšil výkon
- možnost nastavení tlumení odskoku, předpětí pružiny a délky
- použitím tlumiče Razor-R Lite se zlepší zážitek z jízdy i výkon pérování a kontrola nad motocyklem
- plněno dusíkem (N2)

Parametry:
- délka = 396mm
- typ horního uchycení: oko pro průměr šroubu = 10mm
- šířka horního oka = 30mm
- typ spodního uchycení = vidlička
- průměr pístnice = 14mm
- průměr těla tlumiče = 35mm

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
559,96 €
Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF300L / 21-25 + CRF300 Rally (65-80 kg)
K-Tech

Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF300L / 21-25 + CRF300 Rally (65-80 kg)

Zadní hlavní tlumič K-Tech Razor-R Lite od anglické značky K-tech Suspension
- cenově dostupná alternativa pro motocykly střední hmotnosti, která nabízí kultivované ovládání a zvýšený výkon oproti standardní výbavě
- tlumiče Razor-R Lite jsou navrženy s ohledem na kvalitu a výkon
- jsou vybaveny vnitřním zásobníkem pro oddělování dusíku od tlumícího oleje, aby se trvale zvýšil výkon
- možnost nastavení tlumení odskoku, předpětí pružiny a délky
- použitím tlumiče Razor-R Lite se zlepší zážitek z jízdy i výkon pérování a kontrola nad motocyklem
- plněno dusíkem (N2)

Parametry:
- délka = 413mm
- typ horního uchycení: oko pro průměr šroubu = 10mm
- šířka horního oka = 30mm
- typ spodního uchycení = vidlička
- průměr pístnice 14mm
- průměr těla tlumiče = 35mm

Tento zadní tlumič je alternativní náhradou originálního pérování (originální kód OEM):
Honda 52400-K1T-E51
Honda 52400-K1T-AP1

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
559,96 €
Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF300L / 21-25 + CRF300 Rally (80-95 kg)
K-Tech

Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF300L / 21-25 + CRF300 Rally (80-95 kg)

Zadní hlavní tlumič K-Tech Razor-R Lite od anglické značky K-tech Suspension
- cenově dostupná alternativa pro motocykly střední hmotnosti, která nabízí kultivované ovládání a zvýšený výkon oproti standardní výbavě
- tlumiče Razor-R Lite jsou navrženy s ohledem na kvalitu a výkon
- jsou vybaveny vnitřním zásobníkem pro oddělování dusíku od tlumícího oleje, aby se trvale zvýšil výkon
- možnost nastavení tlumení odskoku, předpětí pružiny a délky
- použitím tlumiče Razor-R Lite se zlepší zážitek z jízdy i výkon pérování a kontrola nad motocyklem
- plněno dusíkem (N2)

Parametry:
- délka = 413mm
- typ horního uchycení: oko pro průměr šroubu = 10mm
- šířka horního oka = 30mm
- typ spodního uchycení = vidlička
- průměr pístnice 14mm
- průměr těla tlumiče = 35mm

Tento zadní tlumič je alternativní náhradou originálního pérování (originální kód OEM):
Honda 52400-K1T-E51
Honda 52400-K1T-AP1

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
559,96 €
Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF300L / 21-25 + CRF300 Rally (95-110 kg)
K-Tech

Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - Honda CRF300L / 21-25 + CRF300 Rally (95-110 kg)

Zadní hlavní tlumič K-Tech Razor-R Lite od anglické značky K-tech Suspension
- cenově dostupná alternativa pro motocykly střední hmotnosti, která nabízí kultivované ovládání a zvýšený výkon oproti standardní výbavě
- tlumiče Razor-R Lite jsou navrženy s ohledem na kvalitu a výkon
- jsou vybaveny vnitřním zásobníkem pro oddělování dusíku od tlumícího oleje, aby se trvale zvýšil výkon
- možnost nastavení tlumení odskoku, předpětí pružiny a délky
- použitím tlumiče Razor-R Lite se zlepší zážitek z jízdy i výkon pérování a kontrola nad motocyklem
- plněno dusíkem (N2)

Parametry:
- délka = 413mm
- typ horního uchycení: oko pro průměr šroubu = 10mm
- šířka horního oka = 30mm
- typ spodního uchycení = vidlička
- průměr pístnice 14mm
- průměr těla tlumiče = 35mm

Tento zadní tlumič je alternativní náhradou originálního pérování (originální kód OEM):
Honda 52400-K1T-E51
Honda 52400-K1T-AP1

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
559,96 €
Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - KTM 890 Adventure / 21-23 + 790 Adventure / 19-20
K-Tech

Tlumič zadní pérování Razor-R Lite - KTM 890 Adventure / 21-23 + 790 Adventure / 19-20

Zadní hlavní tlumič K-Tech Razor-R Lite od anglické značky K-tech Suspension
- cenově dostupná alternativa pro motocykly střední hmotnosti, která nabízí kultivované ovládání a zvýšený výkon oproti standardní výbavě
- tlumiče Razor-R Lite jsou navrženy s ohledem na kvalitu a výkon
- jsou vybaveny vnitřním zásobníkem pro oddělování dusíku od tlumícího oleje, aby se trvale zvýšil výkon
- možnost nastavení tlumení odskoku, předpětí pružiny a délky
- použitím tlumiče Razor-R Lite se zlepší zážitek z jízdy i výkon pérování a kontrola nad motocyklem
- plněno dusíkem (N2)

Parametry:
- délka = 365mm
- typ horního uchycení: oko pro průměr šroubu = 12mm
- šířka horního oka = 30mm
- typ spodního uchycení = oko pro průměr šroubu = 12mm
- průměr pístnice 14mm
- průměr těla tlumiče = 35mm

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
559,96 €
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Suzuki DL650 + SFV650 + SV650
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Suzuki DL650 + SFV650 + SV650

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Suzuki DL650 (V-Strom XT) / 16-18
Suzuki DL650 (V-Strom) / 04-18
Suzuki DL650 A (V-Strom ABS) / 07-17
Suzuki DL650 A ADV (V-Strom Adventure ABS) / 13-15
Suzuki DL650 XA ADV (V-Strom XT ABS) / 15-16
Suzuki SFV650 / 18
Suzuki SFV650 Gladius / 09-18
Suzuki SV650 / 03-18
Suzuki SV650 A / 07-17
Suzuki SV650 S / 03-12
Suzuki SV650 SF / 08-09
Suzuki SV650 Sport / 08-09
Suzuki SV650 SU / 08-09

 
571,80 €
Hlava válce Yamaha TZ250 / 95-02
VHM

Hlava válce Yamaha TZ250 / 95-02

Tuningové hlavy válců (2ks) od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32036-E (11.60cc / 00-02 píst 54mm)*
AE32036-C (11.40cc / 00-02 píst 54mm)
AE32036-F (11.80cc / 00-02 píst 54mm)
AE32036-G (12.00cc / 00-02 píst 54mm)

AE32036-122 (11.80cc / 95-99 píst 56mm)*
AE32036-134 (12.00cc / 95-99 píst 56mm)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
574,00 €
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - BMW F650GS Twin / 09-12 + F700GS Twin / 13-18 + F800GS / 09-18 + F800GS Adventure / 14-18 + F800GT / 13-16 + F800R / 09-17 + F800S / 07-10 + F800ST / 07-12
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - BMW F650GS Twin / 09-12 + F700GS Twin / 13-18 + F800GS / 09-18 + F800GS Adventure / 14-18 + F800GT / 13-16 + F800R / 09-17 + F800S / 07-10 + F800ST / 07-12

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
BMW F650GS Twin / 09-12
BMW F700GS Twin / 13-18
BMW F800GS / 09-18
BMW F800GS Adventure / 14-18
BMW F800GT / 13-16
BMW F800R / 09-17
BMW F800S / 07-10
BMW F800ST / 07-12

 
607,56 €
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - BMW F750GS + F850GS + F850GS Adventure / 18-19
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - BMW F750GS + F850GS + F850GS Adventure / 18-19

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
BMW F750GS / 18-19
BMW F850GS / 18-19
BMW F850GS Adventure / 18-19

 
607,56 €
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - BMW HP4 / 13-14,17-18 + S1000R / 14-20 + S1000RR / 10-18 + S1000XR / 16-18
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - BMW HP4 / 13-14,17-18 + S1000R / 14-20 + S1000RR / 10-18 + S1000XR / 16-18

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
BMW HP4 / 13-14,17-18
BMW S1000R / 14-20
BMW S1000RR / 10-18
BMW S1000XR / 16-18

 
607,56 €
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zadarmo
při nákupu nad 88,00 €
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

854 134 kusů zboží skladem ihned k expedici, 61 589 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovať Přejít do košíku