Vzduchové filtry pro silniční motocykly NYPSO FILTERS jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- při pravidelné výměně vzduchového filtru se do motoru dostane jen dobře filtrovaný a čistý vzduch, především bez nebezpečných částic a nečistot, které by mohly způsobit komplikace ve správné funkci motoru a hlavně negativně ovlivnit jeho výkon
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Tento vzduchový filtr nahrazuje toto originální číslo (OEM):
Benelli R72310051AO
Italjet 487W125003
Malaguti 06609500
Malaguti 06612400
MBK 5DSE445100
Yamaha 5DS-E4451-00
Yamaha 5DS-E4451-00
Yamaha 5DS-E4451-01
Nypso Filters je značka specializující se na výrobu a vývoj olejových a vzduchových filtrů, které jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly, a splňující přísné technické a konstrukční specifikace originálních filtrů. Vedle hlavního cíle, kterým je vysoká kvalita výrobku (srovnatelná například s největším výrobcem aftermarketových filtrů značkou Hiflo), je kladen důraz i na příznivou cenu.
Vzduchové filtry NypsoFilters zaručují přesnou zaměnitelnost s originálním náhradním dílem, čímž umožňují snadnou a rychlou instalaci, a zajišťují maximální ochranu motoru s vynikajícím poměrem ceny a kvality.
Sortiment zahrnuje olejové filtry všech typů (plechové filtry, vložky nebo speciální filtry) a vzduchové filtry všech typů (papírové, pěnové nebo speciální filtry) pro motocykly, skútry, čtyřkolky.
Vhodné pro motocykly:
Benelli Velvet 125 / 99-04
Benelli Velvet 150 / 99-04
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millenium 125 / 01-02
Italjet Millenium 150 / 01-02
Malaguti Madison 125 / 99-03
Malaguti Madison 150 / 99-03
MBK Skyliner 125 / 98-03
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Thunder 125 / 01-02
MBK Thunder 150 / 01-02
MBK Skyliner 180 / 03-06
YAMAHA XN125 Teo's / 00-03
YAMAHA XN150 Teo's / 00-02
YAMAHA XQ125 Maxster / 01-02
YAMAHA XQ150 Maxster / 01-02
YAMAHA YP125 Majesty / 98-09
YAMAHA YP150 Majesty / 98-03
YAMAHA YP180 Majesty / 03-06
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- výška "H" = 4mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda TLR200 Reflex (USA) / 86-87
Honda XR200RA,RB / 80-81
Honda XR200RC,RD Pro Link / 81-83
Honda XR200RE,RF / 84-85
Honda XR200R (USA) / 86-02
Honda XR250R / 84-87
Honda XL125S Large (Francie)
Honda XL200R / 81-83
Honda XL200RD (Australie) / 83
Honda XL200 Paris Dakar / 84-90
Honda CM250C (USA) / 82
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motockly:
Honda TLM200R (Japan)
Honda TLR200D / 83
Honda TLM220R (Japan)
Honda CA125S Rebel (Francie) / 95-00
Honda MBX125FE / 84-85
Honda MBX125 (Francie)
Honda MTX125R (Francie) / 87-89
Honda NS125FG,FH / 85-88
Honda NS125RK (NSR125) / 88-89
Honda NSR125F (Francie) / 85-88
Honda MTX200RWD,RWF / 83-86
Honda MTX125R (Španělsko) / 87-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Cagiva 125 Enduro / 81-82
Cagiva 125WMX GP / 85-88
Cagiva 125WMX / 82-84
Cagiva 250WMX / 83-84
Cagiva 500WMX / 85
Kawasaki KX125 / 80-93
Kawasaki KDX175 (Německo)
Kawasaki KDX175 A1-A3,B1 / 79-82
Kawasaki KDX200 A1 / 83
Suzuki DS185 C,N,T (USA) / 78-80
Suzuki TC125 J,K,L,M,A,B (USA) / 73-77
Suzuki TSR125 (TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TF185 / 81-
Suzuki TS185 / 79-84
Suzuki TS185K,L,M,A,B,C,N,T,X (USA) / 71-81
Suzuki GT200 EX (X5) / 79-82
Suzuki SB200 N,X / 79-81
Suzuki RG125FU-N,P,R Wolf / 92-94
Suzuki GT185 / 74-79
Suzuki T20 Super Six / 68
Yamaha YZ100 / 76-83
Yamaha YZ125 / 77-86
Yamaha IT125 G,H / 80-81
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha YZ175 (USA) / 76
Yamaha IT200 L,N,S / 84-86
Yamaha BW350 / 87-88
Yamaha BW200 N,S,T,U / 85-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GF250D / 88
Suzuki DR250S / 82-87
Suzuki DR500X,Z,D (USA) / 81-83
Suzuki DR250S (Austraie) / 82-87
Suzuki DR250S (Japan)
Suzuki GN250 All / 82-99
Suzuki GZ250 Marauder / 99-00, 04-10
Suzuki GZ250 / 10-11
Suzuki SP250Z,D,F (USA) / 82-85
Suzuki TU250X / 98-00,09-19
Suzuki VL250 Intruder LC / 00-04
Suzuki DR370C,N (USA) / 78-79
Suzuki SP370C,N / 77-82
Suzuki SP400 / 79-82
Suzuki DR500S-X,Z / 81-83
Suzuki SP500X,Z,D (USA) / 81-83
Suzuki DR400ST,X,Z / 80-83
Suzuki DR500Z,D Enduro (Australie) / 83-84
Suzuki GN400TT,D,LX / 80-82
Suzuki GN400XT,X (USA) / 80-81
Suzuki GN400TT,X,Z (USA) / 80-82
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GS400 / 77-81
Suzuki GS400 F / 77-78
Suzuki GSX400 E,S (T,X) (Německo) / 80-81
Suzuki GSX400 ES,ET,EX (2 Cyl) / 80-83
Suzuki GSX400 (2 Cyl) (Francie) / 84
Suzuki GSX400 ED,EZ,S-Z,D,E,F,G,H / 82-87
Suzuki GSX400TX / 81-85
Suzuki GS425 N,EL,EN / 79-80
Suzuki GS450 E/S-T,X / 80-82
Suzuki GS450 E/S-E,F,G,H,J / 84-88
Suzuki GS450 L-E,F,G,H / 84-87
Suzuki GS550 B,C,N (Drum Brake) / 77-79
Suzuki GS550 EC,EN,ET (Disc Brake) / 78-82
Suzuki GS550 LN,LT,LX Chopper / 79-81
Suzuki GS550 ET Spoke wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 ET,LT Cast wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 (USA) / 81-86
Suzuki GS550 MX,Z Katana / 81-82
Suzuki GSX550 E / 83-87
Suzuki RG500 Gamma / 86-89
Suzuki GSF600 T,V,W,X,Y Bandit / 95-99
Suzuki GSF600 K Bandit / 00-04
Suzuki GSF600 S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (USA) / 95-02
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (Kanada)/ 95-02
Suzuki GSX600 F Katana / 85-06
Suzuki GSX-R600 W (USA) / 92-93
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki XN85 (650 Turbo) 83-86
Suzuki GS650 E,S,XE (Francie)
Suzuki GS650 EX/Z (USA) / 81-82
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1,K2,K3 (Retro Style) / 98-03
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R750 (Japan) / 88-91
Suzuki GSX-R750 Sling Shot / 88-91
Suzuki GSX-R750 J,K / 88-89
Suzuki GSX-R750 W / 92-97
Suzuki GS700 E F (USA) / 85
Suzuki GS750 E/ES D (USA) / 83
Suzuki GSX750 SE,S3/4 Katana (pop-up h/light) / 84-86
Suzuki GSX750 EE,ESD,ESE,EFE / 80-89
Suzuki GSX-R750R (GSX-R750) (Japan) / 87
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX750 S,SS (Japan) / 84-85
Suzuki GSX750 S2,S2C (Japan) / 84-85
Suzuki GSXR750 WT,WV SRAD (USA) / 96-97
Suzuki VZ800 V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4 Marauder / 97-04
Suzuki RF900RR,S,S2,T,V,W,X / 94-00
Suzuki GSX-R1000 / 01-08
Suzuki SV1000 K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki SV1000 S K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki TL1000 SV,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000RW,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F / 88-96
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA,Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 / 89-94
Suzuki GSX-R1100 WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki GSXR1100 WS/WT/WV/WW / 95-98
Suzuki GSF1200 Bandit / 95-06
Suzuki GSF1200 S Bandit / 95-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 Bandit (ABS) / 07-12
Suzuki GSF1250 S Bandit (ABS) / 07-16
Suzuki GSF1250 SA L0 Bandit Traveller(ABS) / 10
Suzuki GSX1250 F / 10-16
Suzuki GSX1250 FA L1 ST / 11
Suzuki GSX-R1300RX,Y,K1-7 Hayabusa / 99-07
Suzuki GSX-R1300R K7 Hayabusa Ltd. / 07
Suzuki GSX-R1300RZ K3,K4 Hayabusa / 03-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7,K8 / 01-08
Yamaha RD250A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B / 74-76
Yamaha FZR500 H,M,N / 89-90
Yamaha TX500/TX 500A (USA) / 73-74
Yamaha XS500 (USA) / 74-78
Yamaha XS500 D Alloy Wheel / 78-80
Yamaha SR500 2J2,48U,4E6,4F9,1RU,48T,3EB1 / 78-91
Yamaha SR500 E,F,G,H (USA) / 78-81
Yamaha FZR600 / 89-93
Yamaha FZR600R (USA) / 90-99
Yamaha FZR600RF (YZF600) / 94-95
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF600RT,V,W / 05-07
Cagiva 1000 Raptor / 01-06
Cagiva 1000 V-Raptor / 01-06
Cagiva 1000 Xtra Raptor / 01-05
Kawasaki Z250 J1
Kawasaki Z250 A3,A4,B2 / 81-82
Kawasaki GPZ305 (EX305A1) / 83
Kawasaki KZ305 A1,A2 (CSR) (USA) / 81-82
Kawasaki GPZ400 (KZ400M) (Německo) / 83
Kawasaki ZZR400 (ZX400) (Japan)
Kawasaki Z400 J1-J3 (4 Cyl) (KZ400J) / 80-83
Kawasaki ZR400 A1,B1 (Z400F) / 83-85
Kawasaki Z440 C1/2 Fine Spline / 80-81
Kawasaki Z440 H1/2 Fine Spline
Kawasaki GPZ500R / 88-
Kawasaki GPX500R / 88-
Kawasaki GPZ550 (Z550D1) Twin Shock / 81
Kawasaki GPZ550 (ZX550H1-H2) Unitrack / 82-83
Kawasaki Z500 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z500 B3 (6 Speed) / 81
Kawasaki KZ550 A1-A4 (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 C1-C4 (LTD) (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 D1 (GPz) (USA) / 81
Kawasaki KZ550 H1,H2 (GPz) (USA) / 82-83
Kawasaki Z550 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z550 A1-A3 / 80-83
Kawasaki Z550 C1-C3,LTD / 81-83
Kawasaki ZR550 A1,A2 (Z550F) / 80-83
Kawasaki GPX600R (ZX600C1-C3,C6-C10) / 88-00
Kawasaki GPZ600R (ZX600A1-A5) / 85-89
Kawasaki ZX600 B1 Ninja / 87
Kawasaki ZX600 D1-D4 Ninja (ZX-6) / 90-93
Kawasaki ZX600 E1-E10 Ninja (ZX-6) (USA) / 93-02
Kawasaki KZ650 B1,B2,B2A,B3 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 C1,C2,C3 Custom (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 SR D1 (USA) / 77-78
Kawasaki KZ650 SR D2 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 E1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ650 F1 (USA) / 80
Kawasaki Z650 B1-B3,F1 / 79
Kawasaki Z650 C1-C3 / 78-79
Kawasaki Z650 SR D2-D3 / 79-80
Kawasaki GPX750R (ZX750F1-F3) / 86-88
Kawasaki KZ750 B1/B2/B3/B4 (USA) / 76-79
Kawasaki KZ750 G1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ750 M1 (CSR) (USA) / 82
Kawasaki Z750 B1-B4,Y1,Y2,LTD (2 Cylinders) / 78-82
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ125 / 87-04
Yamaha WR125 / 98-00
Yamaha WR200R / 91-93
Yamaha DT200R / 89-95
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Gas-Gas EC125 / 03-15
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ250 / 77-98
Yamaha YZ400 / 77-79
Yamaha YZ465 / 80-81
Yamaha YZ490 / 82-89
Yamaha WR250 / 89-98
Yamaha WR500Z / 92-94
Yamaha IT250 / 77-84
Yamaha IT400 / 77-79
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha XT240
Yamaha XT250 / 80-92
Yamaha TT250 / 80-82
Yamaha DT250MX / 77-82
Yamaha DT400MX / 77-78
Yamaha MX250 / 75-76
Yamaha RZ250 / 84-91
Yamaha RZ250R
Yamaha RZZ250RR
Yamaha SR250 / 80-96
Yamaha SR250SE / 79-84
Yamaha SR250 Exciter / 80-82
Yamaha YD250
Yamaha YTZ250 (Tri Moto) / 85-86
Yamaha TY250S (Monoshock) / 84-90
Yamaha TY250R (Monoshock) 84-90
Yamaha TYZ250 / 93
Yamaha TY300S / 84-90
Yamaha TY300R / 84-90
Yamaha TY350 / 85-86
Yamaha RD350YPVS / 83-95
Yamaha RZ350 / 83-88
Yamaha XV250 Virago / 95-08
Yamaha XV250 Virago Route / 95-07
Yamaha XV250 Route / 88-90
Yamaha XV250 V-Star / 08-18
Yamaha YFA1 125 Breeze / 89-04
Yamaha YFM125 Grizzly / 04-12
Yamaha YFM350X Warrior / 87-04
Yamaha YFM350 Raptor / 04-13
Yamaha YFM350R Raptor / 07-13
Yamaha YFZ350 Banshee / 87-06
Kawasaki KX250 / 87-98
Kawasaki KX500 / 87-04
Kawasaki KDX200 / 84-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KX500 C1,D1,E1-E16 / 87-04
Kawasaki KL250 / 77-85
Kawasaki KL250 Super Sherpa / 00-09
Kawasaki KLX250 / 91-16
Kawasaki KLX300 / 97-02
Kawasaki KLX300R / 97-02
Kawasaki KV250 / 85-86
Kawasaki Z250LTD / 81-83
Kawasaki KZ200 / 78-79
Kawasaki KZ250 / 80-81
Kawasaki Z200 / 77-83
Kawasaki KXF250 A1,A2 Tecate / 87-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
KTM 125 Duke / 11-22
KTM 125RC / 14-22
KTM 200 Duke / 12-20
KTM 200 RC / 14-20
Husqvarna 125 Svartpilen / 21-22
Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Neoprenový návlek pro přední vidlice
- chrání skluznice trubek předních vidlic a gufera předních vidlic před mechanickým poškozením od nečistot a prachu
- vyrobeny z vysoce kvalitního neoprenu používaného pro výrobu sportovních potřeb
- jedinečná technologie výroby, kdy spoj je lepený speciálním lepidlem na neopren (používaný při výrobě neoprenových obleků), a následně je tento lepený spoj přešitý z obou stran pro dokonalou pevnost spoje
- takto vyrobené neopreny poskytují stoprocentní ochranu vidlice, protože nedochází k netěsnosti ve spoji, čímž by se mohly dostat nečistoty pod neopren
Délka: 350mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Spojkové lamela německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamelu
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Rozměry lamely:
A = 119 mm
B = 110 mm
C = 91 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 8
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB50 / 77-80
Honda CRF80 / 04
Honda MBX50 / 83-86
Honda MTX50 / 83-84
Honda NSR50 / 89-96
Honda XR75 / 77-79
Honda XR80R / 79-03
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 10mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 10mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 10mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku