Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Kawasaki 11060-1854
Kawasaki 11061-0294
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Zrcátka zpětná carbon / černá se závitem M8x1,25
Závit pravý + pravý.
Možnost použití jako univerzální zpětné zrcátko pro všechny motocykly, čtyřkokly a skútry.
Závit: M8 x 1,25
Rozměry zrcátka: 130x82mm
Homolagace: E13
Balení: 1 pár
Zpětné zrcátko od značky Emgo
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Kawasaki 56001-1376
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki GPZ500S / 94-03
Kawasaki ZX-6R Ninja / 95-97
Kawasaki ZX-7R Ninja / 96-02
Kawasaki ZX-7RR Ninja / 96-99
Kawasaki ZX-9R Ninja / 94-97
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Zpětné zrcátko od značky Emgo
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Kawasaki 56001-1377
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki GPZ500S / 94-03
Kawasaki ZX-6R Ninja / 95-97
Kawasaki ZX-7R Ninja / 96-02
Kawasaki ZX-7RR Ninja / 96-99
Kawasaki ZX-9R Ninja / 94-97
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů.
Baterie 6N6-3B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem. Olověné baterie se dodávají suché, nabité.
Napětí: 6 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry: D99 x Š57 x V107 mm
Hmotnost: 1,14kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: + pól vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Akumulátor je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
VARTA 006 012 003
A-TECH 6N6-3B
YUASA 6N6-3B
Možnost použití:
Benelli 125 / 76
Benelli 1252CSE / 76
Honda CB125S / 73-80
Honda CL100 Scrambler / 70-73
Honda MT125 / 74-76
Honda MT250 (Elsion) / 74-76
Honda SL100 / 70-73
Honda XL100 / 74-76
Honda XL175 / 73-78
Motocyklové baterie IntAct Battery-Power poskytují spolehlivý startovací výkon. Robustní technologie, přesně přizpůsobená speciálním zatížením při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Motocyklové baterie DYNAVOLT poskytují spolehlivou startovací energii pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry. Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic. Jako první na světě vyrábí Dynavolt baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů. Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2.
Pro správnou údržbu a nabíjení použijte některou z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi.
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterie bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Originální prachovky/stěrací manžety předních vidlic (pérování) White Power jsou nejvhodnější volbou při opravě předních vidlic WP
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti i při zachování minimálního tření pro hladký chod vidlice
- jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření a disponujícího vlastnostmi, které zaručují bezproblémový chod, těsnící účinek a životnost po přetěsnění vidlice
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
Gufera předních vidlic (simerinky přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 50mm
- vnější průměr (montážní) B: 58.5mm
- vnější průměr (celkový) C: 60,5mm
- výška osazení pro montáž D: 6,5mm
- výška (celková) E: 13mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Tyto stěráky předních vidlic nahrazují originální díl (originální kód OEM):
KTM 50600005
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kawasaki 11013-1244
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZX750 (ZX-7R Ninja) / 96-03
Kawasaki ZX750N (ZX-7RR Ninja) / 96-99
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Tento vzduchový filtr nahrazuje toto originální číslo (OEM):
Benelli 49200P180000
Vhodné pro motocykly:
Benelli Leoncino 500 / 17-22
Benelli Leoncino 502 / 19-23
Benelli 502C / 19-23
Karbonová fólie od japonské značky DRC pro polepení částí motocyklu proti odření, opotřebení nebo polepení číslových tabulek pro motokros/enduro
- snadno řezatelné a přizpůsobitelné různým povrchům
- fólie disponuje na zadní straně lepidlem se silnou přilnavostí pro aplikaci na plasty a také většinu kovů
- archy fólie s karbonovým vzhledem, které se díky ideální tloušťce 0,2mm snadno instalují i na zakřivený povrch
Balení: 2 kusy
Rozměry: 45 x 30cm každý arch
Barva: carbon / karbon
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Hlavní těsnící gufero zadního tlumiče (simerink zadního tlumiče)
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 12,5mm
- vnější průměr: 27mm
- výška: 5mm
- provedení: bez výztuhy
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní těsnící gufero zadního tlumiče (simerink zadního tlumiče)
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 14mm
- vnější průměr: 30mm
- výška: 5mm
- provedení: bez výztuhy
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní těsnící gufero zadního tlumiče (simerink zadního tlumiče)
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 16mm
- vnější průměr: 28mm
- výška: 5mm
- provedení: bez výztuhy
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní těsnící gufero zadního tlumiče (simerink zadního tlumiče)
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 18mm
- vnější průměr: 30mm
- výška: 5mm
- provedení: bez výztuhy
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Kohout palivový podtlakový - univerzální pro hadičku 6mm
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- závit matice M16x1
- pro hadičku 6mm
- benzinový kohout se skleněným odkalovačem a sítkem
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva s otočným uzávěrem
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda NTV400 BRO'S (Japan)
Honda XL400V Transalp (Japan) / 92-98
Honda XL600V Transalp / 88-00
Honda XL650V Transalp / 01-07
Honda XL700 V/VA-8,9,A,B,C,D Transalp / 08-13
Honda NT400J BRO'S (Japan)
Honda NT400K2 BRO'S (Japan)
Honda NV400C Steed (Japan)
Honda VLX400 Shadow (Japan)
Honda VRX400T Roadster (Japan)
Honda NV600C Steed (Japan)
Honda VLX600 Shadow (Japan)
Honda VT600C Shadow / 90-98
Honda VT600C Shadow (VLX) / 99-07
Honda VT600CD Shadow Deluxe / 94-07
Honda NT650K Hawk GT (USA) / 88-91
Honda NTV650J BRO'S (Japan) / 88-91
Honda NTV650K2 BRO'S (Japan) / 88-91
Honda XRV650 Africa Twin / 88-90
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku