Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi FOR HARLEYS jsou určeny specificky pro velké choppery, cruisery a motocykly Harley-Davidson, Indian.
Výrobce brzdových destiček DP Brakes je dodavatelem brzdových destiček do prvovýroby Harley-Davidson.
Směs byla vyvinuta a upravena zcela dle požadavků H-D a jedná se o speciální sinterovanou směs, která disponuje nízkou tvorbou prachu a nízkou provozní hlučností.
Nabízí trvalý, neuvadající a stabilní brzdný účinek při zpomalování a zastavování velkých motocyklů.
Zaručují dlouhou životnost a nízké opotřebení brzdového kotouče bez drážek, rýh a jiného opotřebení.
Všechny brzdové destičky FOR HARLEYS mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- vynikající brzdný účinek za všech podmínek
- nejnižší opotřebení destiček na trhu
- žádný hluk a pískání
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Harley Davidson 41300072
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
SBS: 924
EBC: FA643
GOLDFREN 349
BREMBO 07.BB03
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Can Am 705 600 004
Can Am 705 600 150
Can Am 705 600 350
Suzuki 69100-03840
Yamaha 5UG-W0045-00
Yamaha 1S3-W0046-00
75 601 147
44603 0580000
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07.GR50
BRENTA 4111
BRENTA 3110
BRENTA 3111
BRENTA 4110
CL BRAKES 1102
EBC FA317
LUCAS MCB723
TRW MCB723
NEWFREN FD0318
SBS 767
VESRAH VD-276
VESRAH VD-979
GOLDFREN 205
FERODO FDB2149
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Suzuki 69101-03810
Suzuki 69100-03890
Yamaha 5GH-W0046-00
Yamaha 5GH W0046-10
Yamaha 1P1-W0046-00
Yamaha ID9 W0046 00
Cam Am 705 600 014
Cam Am 705 600 398
Cam Am 705 600 349
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 862
BREMBO 07.GR49
BREMBO 07070
BREMBO 7070
BRENTA 3108
BRENTA 3109
BRENTA 4108
BRENTA 4109
CL BRAKES 2923
EBC FA413
EBC FA307
GALFER FD315
LUCAS MCB724
TRW MCB724
NEWFREN FD0301
SBS 196
SBS 754
VESRAH VD-266
GOLDFREN 182
FERODO FDB2148
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
LED blinkry Mini v provedení "Clign Oval" z nové řady s moderním designem
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- snadná a rychlá montáž
- odolné proti vibracím s gumovým silentblokem
- vybaveny 8 LED diodami pro perfektní svítivost
- tělo v černé barvě s rámečkem v barvě chromu
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval / E8).
Použitý materiál: kov/černá lesklá
Barva sklíčka blinkru: čiré
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 99mm
- průměr závitu B: M10
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 58mm
- výška blinkru D: 42mm
- délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 22mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Brzdové pakny od německého výrobce TRW Lucas
- vysoce kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- ekologická výroba bez chromu a bez těžkých kovů (i bez azbestu)
- pružiny brzdových čelistí z kvalitní pružinové oceli pro udržení přesného napětí čelistí a prodlouženou dobu servisního intervalu
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- povrch těla čelistí s antikorozní povrchovou úpravou
- brzdové obložení TRW Lucas zaručuje špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- široký sortiment zahrnuje přední pakny a zadní pakny pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Rozměry:
- vnější průměr (pro brzdový buben): 130mm
- šířka čelisti: 25mm
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelistí a většina sad i pružiny pro brzdové čelisti - kontrola obsahu viz. fotografie!
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Tyto brzdové pakny (brzdové obložení) nahrazují originální díl (originální kód OEM):
Honda 06450-KS4-601
Honda 43120-KS6-305
Kymco 4312A-KUDU-920
Tyto brzdové pakny jsou shodné s brzdovými paknami následujících výrobců:
AGPA M515
COBREQ 0312-CP
EBC 330
EBC 818
FRAS-LE LH/809
GALFER MF037
GALFER MF740
Ferodo FSB958
LUCAS/TRW MCS826
NEWFREN GF1184
NEWFREN GF1310
SBS SBS2041
SBS SBS2203
VESRAH VB-142
VESRAH VB-159
Vhodné pro motocykly:
Bombardier DS50 rear / 02-04
Bombardier Quest 50 rear / 03-04
Bombardier DS90 rear / 02-04
Bombardier Quest 90 rear / 03-04
E-Ton JXL50 Viper rear / 03-04
E-Ton DXL90 Ranger rear / 03-04
E-Ton DXL90 Sierra rear / 99-03
E-Ton EXL150 Viper ST rear / 05-
E-Ton EXL150 Yukon ST rear / 05-
Honda CG125 front / 85-96
Honda CG125 front / 98-03
Honda CH125 Spacy rear / 94-99
Honda CR125R rear / 79-82
Honda CR125R front / 81-82
Honda PCX125EX2 rear / 10-14
Honda CN250 Helix rear / 94-99
Honda CR250R rear / 81-83
Honda XL250R front / 82-83
Přídavný chladič brzdové kapaliny Rear Brake Reservoir Cooling Extension od francouzské značky SCAR
- chladič snižující teplotu v brzdovém systému při vysokém namáhání
- hliníkový nástavec pro zvýšení účinnosti chlazení brzdového okruhu při závodním zatížení
- prodloužení brzdového systému pro zvýšení objemu brzdového systému, čímž dojde ke zvýšení účinnosti chlazení brzd
- závit: M22x1
- barva: černá
Francouzská značka SCAR je přední výrobce titanových, hliníkových a karbonových dílů a doplňkových komponentů pro motokros a offroad s více než 30letou historií a specializuje se na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Přídavný chladič brzdové kapaliny Rear Brake Reservoir Cooling Extension od francouzské značky SCAR
- chladič snižující teplotu v brzdovém systému při vysokém namáhání
- hliníkový nástavec pro zvýšení účinnosti chlazení brzdového okruhu při závodním zatížení
- prodloužení brzdového systému pro zvýšení objemu brzdového systému, čímž dojde ke zvýšení účinnosti chlazení brzd
- závit: M24x1
- barva: černá
Francouzská značka SCAR je přední výrobce titanových, hliníkových a karbonových dílů a doplňkových komponentů pro motokros a offroad s více než 30letou historií a specializuje se na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia AP8113585
Cagiva 800078331
Indian 9021055000
Gas Gas BE250122065SM
Husqvarna 800094411
Ducati 613400424
Ducati 61340091A
Ducati 61340041A
Yamaha 4SU-F5811-004SU
Moto Guzzi GU30654600
Moto Guzzi GU30654602
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 688
BREMBO 07.BB15
BRENTA 3030
BRENTA 4030
CL BRAKES 2247
EBC FA095
FERODO FRP408
GALFER FD068
GOLDFREN 064
LUCAS MCB540
TRW MCB540
NEWFREN FD0093
SBS 566
VESRAH VD-945
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17205-MR1-000
Určeno pro:
Honda NV400 Custom (Japan)
Honda VT600C Shadow VLX / 88-93
Honda VT600 CD Shadow VLX / 93-95
Honda VT600 C,CD Shadow VLX / 95-98
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17225-MAK-000
Honda 17225-MAK-E20
Vhodné pro motocykly:
Honda FMX650 RD12 / 05-07
FX650 Vigor RD09 / 99-02
SLR650 V,W,X,Y Vigor RD09 / 97-00
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
BMW F800R (JTR6.47 for 8.5mm bolts) / 09-18
BMW F800R (JTR3.47 for 10.5mm bolts) / 09-20
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Designové víčko brzdové nádobky pro hydraulickou kapalinu od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z kvalitního hliníkovoho materiálu na CNC obráběcích strojích
- dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální víčko - bez nutnosti úprav)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox
- dostupné pro přední i zadní brzdové nádobky i pro nádobky hydraulické spojky
- vyráběné ve zlaté a titanové barvě
Kompletní aplikace pro jednotlivé motocykly na stránkách výrobce - http://www.zeta-racing.com/street/mastar_sylinder/index.html
Přípravek pro montáž/demontáž přední vidlice Showa BPF
- na zátky/víčka předních vidlic
- eloxovaný (barva červená nebo stříbrno-šedá)
Rozměry:
- provedení = 8hrann
- pro hlavu = 45 mm
- klíč = 17 mm
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |