Oprav. sada přední brzdové pumpy od japonské značky Tourmax
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek brzdové pumpy, těsnící gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/ kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 43020-0001
Kawasaki 92033-0034
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 28mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16,5mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 28mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16,5mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.
Vhodné pro motocykly :
BMW F650GS Dakar / 00-07
BMW F650GS / 99-07
BMW F650GS / 08-13
BMW F700GS / 08-16
BMW F800GS / 06-17
BMW G650GS / 08-15
BMW G650X Challenge / 06-07
BMW G650X Country / 06-08
BMW G650X Moto / 06-07
BMW HP2 Enduro / 04-06
BMW HP2 Megamoto / 06-08
BMW K1 / 89-93
BMW K100 / 83-86
BMW K100LT / 86-91
BMW K100RS / 84-92
BMW K100RT / 84-89
BMW K1100LT / 92-97
BMW K1100RS / 92-96
BMW K75 / 90-95
BMW K75C / 85-95
BMW K75RT / 85-96
BMW K75RT After 8/91
BMW K75RT Before 8/91
BMW K75S / 85-95
BMW R100 / 78
BMW R100R / 91-95
BMW R100RS / 76-92
BMW R100RT / 78-95
BMW R100S / 76-80
BMW R1007 / 76-78
BMW R100CS / 80-84
BMW R100GS / 87-94
BMW R100GSPD / 87-95
BMW R100RT Classic / 95-96
BMW R45 / 78-85
BMW R45N / 78-85
BMW R45T / 80-85
BMW R45TN / 80-85
BMW R50/5 / 69-73
BMW R60/5 / 69-73
BMW R60/6 / 73-76
BMW R60/7 / 76-80
BMW R65 / 78-87
BMW R65GS / 87-92
BMW R65LS / 81-85
BMW R65T / 81-85
BMW R75/5 / 69-73
BMW R75/6 / 74-76
BMW R75/7 / 76-80
BMW R80 / 77-95
BMW R80GS / 80-96
BMW R80RT / 82-95
BMW R80ST / 80-86
BMW R80/7 / 76-84
BMW R80R / 91-94
BMW R90/6 / 74-76
BMW R90S / 69-76
Sherco Enduro 2.5i / 08
Sherco Enduro 4.5i / 04-08
Sherco Enduro 5.1i / 07-08
Sherco SE 2.5i-F / 09-13
Sherco SE250 / 13
Sherco SE250i-R / 12
Sherco SE 3.0iF / 10-13
Sherco SE300 / 13
Sherco SE300iR / 12
Sherco SE 4.5iF / 10-11
Sherco SE 450iR / 12-13
Sherco SE 5.1iF / 10-11
Sherco SE510iR / 12-13
Sherco SEFR250 / 14-18
Sherco SEFR250 Six Days / 18
Sherco SEFR300 Six Days / 18
Sherco SEFR450 / 15-18
Sherco SER125 / 18
Sherco SER250 / 14-18
Sherco SER300 / 14-18
Sherco Supermotard 4.5i / 04-08
Sherco Supermotard 5.1i / 07-08
Sherco SX 2.5iF / 10
Suzuki RM125 / 89-90
Suzuki RM250 / 89-90
Suzuki RMX250 / 89-90
Yamaha TTR250 / 99-06
Yamaha WR200 / 92
Yamaha WR250 / 91-97
Yamaha WR500 / 92-93
Yamaha YZ125 / 87-95
Yamaha YZ250 / 88-95
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-11193-00
Yamaha 3LD-11193-01
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB9L-A2 patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509.016.008
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D135 x Š75 x V139
Hmotnost: 3,1 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE CB9L-A2
YUASA YB9L-A2
BANNER YB9L-A2
BOSCH M4 F27
EXIDE YB9LA2
MOTTOBAT MB9U
VARTA YB9L-A2
Možnost použití pro:
Derbi Boulevard 125 4T / 03-05
Derbi Boulevard 150 / 07-09
Kawasaki EL250 Eliminator / 96-03
Kawasaki ER250 Scorpion / 86-90
Kawasaki GPZ305 Belt Drive / 85-89
Kawasaki ZXR250 / 90-95
Kawasaki ZZR250 / 90-93
MZ ETS125 / 69-73
MZ 125 Saxon / 93-97
MUZ ETS125 / 69-73
MUZ 125 Saxon / 93-97
Suzuki GT550 / 73-76
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KCW-851
Honda 14401-KCW-850
Honda 14401-KCW-880
Suzuki 12760-20E00
Piaggio 82643R
SYM 1C4401M92000
Kymco 00123110
Kymco 14401-KGN7-67A
Kymco 14401-KUDU-C00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Sportcity One 125 / 08-14
Aprilia Moijto 125 / 03-08
Aprilia SR Max 125 / 11-15
Aprilia Motard 125 / 11-16
Aeon Cobra 125
AGM Fighter 125
ATU Calypso 125
Adly/Herchee Cat 125 / 98-02
Adly/Herchee Herkules 125 / 11-12
Adly/Herchee Noble 125 / 06-10
Benelli Adiva 150 / 01-02
Benelli Velvet 150 / 99-03
Barton Falcon 125
Barton Huragan 125
Baotian BT125 / 05-14
Baotian BT151T Rambo / 08-12
Bashan CK125
Bashan CK150
Benzhou YY125
CPI Aragon 125 / 07-14
CPI Bravo 125 / 11-14
CPI GTX125
CPI Oliver City 125 / 06-08
Derbi Boulevard 125 / 03-12
Derbi GP1 125 / 06-09
Derbi Rambla 125 / 08-12
Derbi Sonar 125 / 09-12
Derbi Boulevard 150 / 03-07
Derbi Sonar 150 / 09-12
Derbi Boulevard 200 / 04-08
Goes G125 / 08-11
Honda CBF125 / 09-15
Honda CB125F / 15-20
Honda CBF150
Honda NXR150
Honda XR150L
Honda GL150
Honda CRF150F
Honda CH125 / 93
Honda FES125 Pantheon / 03-06
Honda FES125 Wing / 07-12
Honda NES / 00-07
Honda PES125 / 06-12
Honda SES125 Dylan / 02-04
Honda SH125 / 01-12
Honda FES150 Pantheon / 03-06
Honda FES150 Wing / 07-12
Honda NES150 / 00-06
Honda PES150 / 06-12
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda SH150 / 01-12
Italjet Jet Set 125 / 01-03
Italjet Torpedo LC125 / 00-02
Italjet Jet Set 150 / 01-03
Italjet Torpedo 150 / 00-02
Malaguti Madison 125 / 99-06
Kymco Like 125 / 09-20
Kymco Like 200 / 09-15
Kymco Movie 125 / 98-10
Kymco Super8 125 / 08-14
Kymco Super8 150
Kymco Dink 125 / 06-16
Kymco Dink 200 / 03-15
Kymco Grand Dink 125 / 01-16
Kymco People 125 / 99-16
Kymco People 125i / 17-20
Kymco People 200 / 05-15
Kymco Heroism 125 / 95-99
Kymco Honk 125 / 11-13
Kymco DJ125 / 11-12
Kymco Visar 125i CBS / 18-21
Kymco Vivio 125 / 00-
Kymco Twist 125 / 06-16
Kymco Agility 125 / 06-16
Kymco Agility 125i / 17-22
Kymco Agility 150 / 08-15
Kymco Agility 200 / 06-16
Kymco Bet&Win 125
Kymco CK1 125 / 14-17
Kreidler RMC125
Keeway ARN125 / 06-13
Keeway Cityblade 125 / 16-17
Keeway Fact 125 City Sport / 13-17
Keeway Fact 125 / 08-13
Keeway Focus 125 / 06-08
Keeway Hacker 125 / 09-17
Keeway Matrix 125 / 06-16
Kenos Maddex 125
Kentoya Maximus 125
Kentoya Viking 125
Kingway Maximus 150
Kinroad (Xintian) Wind Hunter 125
Jinlun JL125
Lifan Traveller 125 / 08-12
Massimo SL150
Motorro Storm 125
Motoway VX9 125
Motowell Retrosa 125 / 10-14
MZ/MUZ Moskito 125 / 01-04
MBK XN125 Doodo / 01-05
MBK XQ125 Thunder / 00-03
MBK YP125R Skyliner / 98-06
Piaggio Fly 125 / 05-12
Piaggio Liberty 125 / 01-13
Piaggio Skipper 125 / 00-02
Piaggio Vespa 125LX / 05-13
Piaggio Hexagon 125 / 98-01
Piaggio Liberty 125 / 03
Piaggio Typhoon 125 / 10-14
Piaggio Zip 125 / 00-03
Piaggio X-8 Street 125 / 06-07
Piaggio Zip 125 / 00-08
Piaggio Fly 150 / 05-10
Piaggio Liberty 150 / 01-13
Piaggio Skipper 150 / 00-02
Piaggio Vespa 150 / 99-12
Piaggio X-8 Street 150 / 06-08
Piaggio Liberty 200 / 04-09
Pegasus Sky 125
Peugeot Sum-Up 125 / 08-11
Puma Falcon ZN150T
Puma Juliet 150
Puma Romeo 150
Rex Imola 125 / 11-14
Rex Milano 125 / 11-14
Rex Monaco 125 / 11-14
Rex RS1000 125 / 09-14
Rex RS1100 125 / 09-14
Rex RS125 / 06-10
Rex SC125 / 07-09
Rex Speedy 125
Rex Torino 125 / 11-14
Rivero Phönix 125 / 07-14
Roketa Bali MC-13 150
Roketa Capri MC-16 150
Roketa Sicily MC-17 150
Romet 787 125 / 14-22
Romet Black City 125
Romet Retro 7 125
Romet White City 125
Vespa LX125
Vespa LX150
SYM Duke 125
SYM Super Duke 125 / 96-98
SYM Attila 125
SYM Attila 150
SYM Euro 125
SYM Euro 150
SYM Joyride 125
SYM Joyride 150
SYM Fiddle 125 / 08-14
SYM Fiddle 200
SYM GTS 125 Joymax
SYM Jet4 125 / 10-14
SYM Orbit 125 / 08-16
SYM Megalo 125 / 06-08
SYM VS125 / 07-14
SYM Symphony SR125 / 09-15
SYM Symphony SR150 / 09-15
SYM Symply 125
SYM X-PRO 125 / 13-16
Sachs Bee 125 / 07-10
Sachs Eagle 125 / 07-10
Schwinn Newport 150
Sinnis Harrier 125
Sinnis Shuttle 125
SunL SL150
Suzuki AN125
Suzuki AN150 / 95-00
Suzuki HJ125
Suzuki Vecstar 125 / 94-
Suzuki Vecstar 150 / 94-
TGB 125S
Yamaha YP125 Majesty
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- TRW Steelbraided Hoses Vario Flex jsou univerzální hadice, které znatelně zlepšují tlakový bod brzdy
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Délka hadice uvedena bez koncovek. Při výpočtu celkové délky hadice je potřeba započítat rozměry vybraných koncovek!!
Kování (koncovky) pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Celková délka včetně koncovek se liší v závislosti na typu koncovky - přesná délka včetně koncovek vyplývá z rozměru použitých koncovek.
Balení: hadice jsou dodávány samostatně s malou tubou speciálního lepidla
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- TRW Steelbraided Hoses Vario Flex jsou univerzální hadice, které znatelně zlepšují tlakový bod brzdy
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Délka hadice uvedena bez koncovek. Při výpočtu celkové délky hadice je potřeba započítat rozměry vybraných koncovek!!
Kování (koncovky) pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Celková délka včetně koncovek se liší v závislosti na typu koncovky - přesná délka včetně koncovek vyplývá z rozměru použitých koncovek.
Balení: hadice jsou dodávány samostatně s malou tubou speciálního lepidla
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Tento vzduchový filtr nahrazuje toto originální číslo (OEM):
BMW 13711464916
BMW 13 71 1 464 916
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kawasaki 11013-1112
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZX750 G2,G3 (GPZ750 R) / 85-88
Kawasaki ZL900 A1,A2 Eliminator / 85-86
Kawasaki ZX900 A1-A12 (GPZ900R) Ninja / 84-96
Kawasaki ZG1000 A1-A20,A6F ConCours (GTR1000) / 86-06
Kawasaki ZL1000 A1,A2 Eliminator / 87-88
Klíč pro montáž a demontáž vnitřní cartridge přední vidlice
- určeno pro provedení kompletní demotáže přední vidlice, kdy vyjmutím kompletní cartridge může být provedeno celkové vyčištění a celková výměna olejové náplně
- kvalitní ocelové provedení pro dlouhou životnost i při častějším používání
- vybaven otvorem pro přidržení proti protáčení pomocí šroubováku nebo tyčky
- dutá konstrukce umožňuje jednoduchou a neomezující manipulaci při práci ve stísněných podmínkách
- sortiment zahrnuje 5 klíčů s 10 různými koncovkami pro použití na vidlicích Kayaba a Showa
Rozměry:
- nástrčkový klíč se 4 výstupky: 34mm
- vnitřní šestihranný klíč: 30mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R / 91-03
Honda CR250R / 91
Honda CR500R / 91-92
Honda CRF450R / 15-16
Yamaha YZ125 / 04
Yamaha YZ250 / 04
Yamaha YZ250F / 04
Yamaha YZ450F / 04
Yamaha WR250F / 05-11
Yamaha WR450F / 05-11
Kawasaki KX125 / 90-03
Kawasaki KX250 / 90-03
Kawasaki KX500 / 90-03
Suzuki RM-Z250 / 16-17
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro skútry:
Baotian BT49QT-7
Baotian BT125T-2B2
Baotian BT125T-3A2
Baotian BT125T-3B6
Hyosung SB50
Hyosung SF50
Kymco DJ125S
Kymco MXU250R
Kymco DJ50S
Kymco Agility50
Kymco MXU300R
Kymco Maxxer300
Kymco MXU300
Kymco Yager125
Kymco Spacer 125
Kymco MXU 150
Kymco Yager50
Kymco Spacer50
Kymco Super9 LC 50
Kymco Top Boy 50
Kymco Vitality50
Kymco Yup50
Kymco MXU 50
Kymco KXR250 Sport
Kymco MXer150
Kymco Agility50
Kymco KB50 Meteorit Scout
Kymco Fever2 50
Kymco MXU250
Kymco Maxxer250
Kymco Agility125
Kymco Agility50
Kymco MXU50
Kymco MXU300
Kymco MXer50
Meteorit KB50
Motofino MF50QT-7 50
Massimo SL50QT-2 50
Longbo LB50QT-22 50
Jonway Lambda YY50QT-21
Baja BE500 50
SunL SL50QT-2 50
Roketa Bahama MC-07
Tank Sporty 50 4T
Ering Smart Rider 50
GY6 50 Moped
GY6 50 Scooter
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 97 mm
C = 90 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB400N / 79-82
Honda CM400T / 79-82
Honda NV400 Steed / 92-02
Honda TRX400 EX Fourtrax / 00-01
Honda TRX400 EX Sporttrax / 99-09
Honda CB450S / 86-89
Honda CB500 / 93-95
Honda CB500 / 96-03
Honda CB500S Sport / 98-03
Honda CBF500 / 04-08
Honda CBF500A / 04-08
Honda VT500C Shadow / 83
Honda VT500E / 83-85
Honda VT600C Shadow / 91-01
Honda XL600V Transalp / 87-96
Honda XL600V Transalp / 97-99
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 145,9 mm
B = 121,7 mm
C = 112,2 mm
D = 2,25 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLE650 Versys ABS / 10-16
Kawasaki KLE650 Versys LT ABS / 17-
Kawasaki 650 Vulcan S / 15-16
Kawasaki 650 Vulcan S ABS / 15-17-
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 124,9 mm
B = 100 mm
C = 93,2 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Triumph 600 Speed Four / 02-05
Triumph 650 Daytona / 05
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 139 mm
B = 110,4 mm
C = 104 mm
D = 1,6 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda XRV750 Africa Twin / 90-03
Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního frikčního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, přesné dávkování přenosu výkonu na zadní kolo motocyklu a velmi dobrou životnost
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- materiál disponuje koeficentem tření pro velmi dobrý přenos síly a redukci prokluzu spojky
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Nové spojkové lamely s obložením je potřeba před montáží nechat nasáknout v oleji (ideálně je naložit do oleje den před montáží) - poté postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks (TYP 1) + 1ks (TYP 2)
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 125 mm
B = 115 mm
C = 95 mm
D = 3,0 mm
Počet vnějších zubů: 10
TYP 2
A = 125 mm
B = 115 mm
C = 100 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 10
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Plechové lamely (meziplechy) a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Yamaha 3XP-16321-00
Yamaha 10V-16321-00
Yamaha 21V-16321-00
Yamaha 4V0-16321-00
Yamaha 4ES-16321-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ80 / 95-01
Yamaha YZ85 / 95-26
Yamaha DT125R
Yamaha DT125X
Yamaha DT125LC
Yamaha YFS200 Blaster
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku