Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 4C8-W0045-00
Brembo 107.A225.40
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Braking 928
Brembo 07YA46
Brembo M528Z04
Brembo 107A22540
Brenta 4118
CL Brakes 1180
EBC FA442
Ferodo FDB2217
Galfer FD365
Goldfren GF246
Lucas MCB795
TRW MCB795
Newfren FD0407
SBS 839
Vesrah VD277
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro:
(přední)
Yamaha YZF-R1 / YZF1000R1 / 07-14
Yamaha MT-01 / 07-16
Yamaha V-Max XV1700 / 09-21
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
MV Agusta 8000B1421
Brembo 07787424
Brembo 107.A486.04
Brembo M049Z04
AP Racing CP6688D29
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
EBC FA435/4
GOLDFREN 239
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Buell H0300 1AMA
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 939
BREMBO 07.HD19
DELTA DB2204
EBC FA454/4HH
FERODO FDB2240
GOLDFREN 269
LUCAS MCB810
TRW MCB810
NEWFREN FD0438
SBS 856
VESRAH VD-9038
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Sada gum zadního kola od japonských výrobců Tourmax / Nikone, které slouží jako silentbloky pro tlumení záběru.
V sadě jsou obsažena sad gum v potřebném počtu pro pro daný typ a rok výroby motocyklu.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 92075-1068
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki BJ250 Estrella / 94-99
Kawasaki KDX175 / 82
Kawasaki KE175 / 79-82
Kawasaki KL250 / 80-91
Kawasaki KLE500 / 91-07
Kawasaki KLR250 / 84-92
Kawasaki KLR600 / 84-89
Kawasaki KLR650 / 87-00
Ložiska německého výrobce SKF, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 20mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625622064 (62206.803107)
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Ložiska SKF poskytují vysoce kvalitní zpracování s vysokou přesností, poskytují nízké tření a umožňují vysoké rychlosti otáčení při současném snížení hluku, tepla, spotřeby energie a opotřebení. Ložiska SKF jsou nákladově efektivní alternativou a jejich konstrukce a výroba se řídí národními nebo mezinárodními rozměrovými normami. Široký sortiment valivých ložisek zahrnuje ložiska odpovídající a vyhovující mnoha výkonovým potřebám v motocyklech, čtyřkolách.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,00 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,25 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,50 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,75 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,00 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,25 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,50 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,75 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 47,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 47,00 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku