Opravná sada startéru (sada uhlíků startéru) od americké značky Arrowhead
- vytvořeno za účelem rychlé opravy
- sada pro repasi kontaktů startéru
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
Upozornění: sada je vhodná pro více modelů a značek - kontrola obsahu viz. fotografie
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Vhodné pro motocykly:
Honda RVF750R / 94
Honda VFR800F Interceptor / 98-01
Honda VFR800 Interceptor / 02-09
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
KTM 78036013000
Husqvarna 78036013000
Husaberg 78036013000
Yamaha 94591-51110
Vhodné pro motocykly:
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FX450 / 10-12
Husqvarna FC450 / 14-15
Husqvarna FS450 / 15
Husqvarna FX450 / 14-15
KTM 400EXCF / 09-11
KTM 450EXCR / 08-16
KTM 450SMR / 13-14
KTM 450SXF / 13-15
Yamaha DS250 / 92-
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu.
Garantovaná použitelnost do 500 cc.
Typové označení: 520 SO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 33,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)
ČZ 520 ORM (pevnost 34,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního frikčního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, přesné dávkování přenosu výkonu na zadní kolo motocyklu a velmi dobrou životnost
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- materiál disponuje koeficentem tření pro velmi dobrý přenos síly a redukci prokluzu spojky
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Nové spojkové lamely s obložením je potřeba před montáží nechat nasáknout v oleji (ideálně je naložit do oleje den před montáží) - poté postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Počet kusů v balení: 8 ks
Rozměry lamel:
A = 160 mm
B = 148 mm
C = 125 mm
D = 2,7 mm
Počet vnějších zubů: 12
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Plechové lamely (meziplechy) a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
KTM 400 Duke LC4 / 94-95
KTM 400EXC LC4 Competition / 96-97
KTM 400SXC / 97
KTM 620EGS LC4 / 95-98
KTM 620EXC LC4 Competition / 95-98
KTM 620SX LC4 / 94-00
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 27005-1170
Kawasaki 27005-1169
Kawasaki 27005-1179
Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Vhodné pro motocykly:
Aprilia SR125 / 11
Aprilia SR300 / 11
Gilera DNA50 / 01-05
Gilera Nexus125 / 07-15
Gilera Nexus250 / 06-08
Gilera Nexus300 / 08-14
Gilera Nexus500 / 04-15
Gilera RC500 / 07
Piaggio GTX125 / 01-03
Piaggio Liberty125 / 14-16
Piaggio MP3 125 / 07-12
Piaggio X7 125 / 08-09
Piaggio X7Evo 125 / 09-12
Piaggio X8 125 / 04-08
Piaggio XEvo 125 / 07
Piaggio Liberty150 / 16-17
Piaggio X8 200 / 04-05
Piaggio MP3 250 / 07-10
Piaggio X7 250 / 08-09
Piaggio X8 250 / 05-06
Piaggio XEvo 250 / 07-10
Piaggio MP3 300 / 10-17
Piaggio X7 300 / 09-14
Piaggio Beverly400 / 06-12
Piaggio MP3 400 / 09-13
Piaggio X8 400Evolution / 06-08
Piaggio XEvo 400 / 07-12
Piaggio Beverly500 / 02-12
Piaggio MP3 500 / 09-14
Piaggio X9 500 / 01-07
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry hadice:
- roztečná délka: 83cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Honda 45126-KPP-T01
Honda 90545300000
Kawasaki 43059-1991
Kawasaki 49091-0001
Kawasaki 43067-001
Yamaha 90201-108J9-00
Yamaha 27S-F5872-00
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 60cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (přímá)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Vhodné pro motocykly:
KTM 125 EXC / 98-02
KTM 125 SX / 98-02
KTM 150 SX / 09-12
KTM 200 EXC / 98-02
KTM 250 EXC / 98-99
KTM 250 EXC RACING (4takt) / 01-02
KTM 250 SX / 98-99
KTM 300 EXC / 98-03
KTM 380 EXC / 98-02
KTM 380 SX / 98-02
KTM 520 EXC / 00-02
KTM 520 SX / 00-02
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Rozměry:
- roztečná délka: 51cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (přímá)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Vhodné pro motocykly:
BMW F650GS / 00-03
BMW F650GS Dakar / 00-03
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST439
Lucas MST439
Braking KT10RI
Brembo 68B407F0
Brembo 68.B407.F0
Ferodo FMD0459
Newfren DF5103A
Goldfren 7501R
NG 1294
NG 1172
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 76010060000
KTM 76510160000 (alternativní náhrada za plovoucí kotouč!)
KTM 27010060000 (alternativní náhrada za plovoucí kotouč!)
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
KTM 690 Enduro / 08-24
KTM 690 SMC / 08-24
KTM 690 Supermoto / 07-11
KTM 950 Adventure / 02-06
KTM 950 Super Enduro / 06-08
KTM 990 Adventure / 06-12
Husqvarna 701 Enduro
Husqvarna 701 Supermoto
Husqvarna 701 Svartpilen
Husqvarna 701 Vitpilen
Gas-Gas ES700
Gas-Gas SM700
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST 369
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-25831-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST369
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-2582W-01
Yamaha 3LD-2582W-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 5VK-F582W-00-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Ložiska německého výrobce SKF, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = válečkové
- provedení = s drážkou / se zápichem, NJ206ECP/C4 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77330082100
KTM 77330082200
Husqvarna 77330082100
Husqvarna 77330082200
KTM NJ 206 ECP/HN3C4HVA624
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Ložiska SKF poskytují vysoce kvalitní zpracování s vysokou přesností, poskytují nízké tření a umožňují vysoké rychlosti otáčení při současném snížení hluku, tepla, spotřeby energie a opotřebení. Ložiska SKF jsou nákladově efektivní alternativou a jejich konstrukce a výroba se řídí národními nebo mezinárodními rozměrovými normami. Široký sortiment valivých ložisek zahrnuje ložiska odpovídající a vyhovující mnoha výkonovým potřebám v motocyklech, čtyřkolách.
Rozvodový řetěz PROX je vyroben japonským výrobcem MORSE (Borg Warner), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů.
- řetězy Morse/Borg Warner dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Suzuki 12760-19B71
Suzuki 12760-19B70
Vhodné pro motocykly:
Beta Alp 4.0 350 / 04-15
Beta Euro 350 / 01-06
Beta Jonatha 350 / 02-06
Beta M4 350 / 04-17
Suzuki DR200S / 86-91
Suzuki DR200SE / 96-13
Suzuki AN250 Burgman / 01-06
Suzuki DR250 / 90-93
Suzuki DR250S / 90-95
Suzuki DR250SE / 01-07
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki SG250 Goose / 92-
Suzuki Skywave 250 / 98-06
Suzuki DR350S / 90-99
Suzuki LTA400 / 02-07
Suzuki LTF400F KingQuad / 08-15
Suzuki LTF300F King Quad / 99-02
Suzuki LTF400F Eiger / 02-07
Suzuki Skywave 400 / 98-06
A další..
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku