• 853 340 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme dnes 13:00 hod.

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SILNICE

Kotouč brzdový (240/105,5/4D) - Honda NSS125+250+300 Forza + SH300i+FJS400+600Silver Wing+CB500+XL600V Transalp+XL650V Transalp+XRV650 AfrikaTwin+XL700V Transalp+CB750 Seven Fifty+CB900F Hornet + Cagiva 750+900Elefant+900Canyon+1000Navigator
Tsuboss

Kotouč brzdový (240/105,5/4D) - Honda NSS125+250+300 Forza + SH300i+FJS400+600Silver Wing+CB500+XL600V Transalp+XL650V Transalp+XRV650 AfrikaTwin+XL700V Transalp+CB750 Seven Fifty+CB900F Hornet + Cagiva 750+900Elefant+900Canyon+1000Navigator

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6097D
TRW Lucas MST240
Brembo 108489952
Brembo 68B40780
MetallGear 20-250
Galfer DF007

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43251-MY5-731
Honda 43251-MCZ-003
Honda 43251-K53-DB1

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladom - Ihneď expedujeme
60,76 €
Kotouč brzdový (240/115/6D) - zubatý desing WAVE - Honda CA125 Rebel / 95-00+CB125F / 15-17+CBF125 / 09-12+VT125C Shadow / 99-08+CBX250 / 84-98+CMX250C Rebel / 96-00
Tsuboss

Kotouč brzdový (240/115/6D) - zubatý desing WAVE - Honda CA125 Rebel / 95-00+CB125F / 15-17+CBF125 / 09-12+VT125C Shadow / 99-08+CBX250 / 84-98+CMX250C Rebel / 96-00

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45251-KR3-000
Honda 45251-KVE-901
Honda 45251-KVC-A51

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
Honda CA125 Rebel / 95-00
Honda CBF125 / 09-12
Honda CB125F / 15-17
Honda VT125C Shadow / 99-08
Honda CBX250 / 84-98
Honda CMX250C Rebel / 96-00

Skladom - Ihneď expedujeme
60,76 €
Lamely spojkové plechové (meziplechy) Lucas MES431-9 - Suzuki GSX-S1000 / 17- + GSX-S1000 FA / 15-17-
Lucas TRW

Lamely spojkové plechové (meziplechy) Lucas MES431-9 - Suzuki GSX-S1000 / 17- + GSX-S1000 FA / 15-17-

Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW

Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.

Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.

Počet kusů v balení: 8 ks +1ks
Rozměry lamel:
A = 133 mm
B = 103,5 mm
C = 96 mm
D = 2,25 mm

Rozměry lamel:
A = 133 mm
B = 103,7 mm
C = 96,2 mm
D = 2,25 mm

Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.

Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX1000S A / 17-
Suzuki GSX1000S FA / 15-17-

Skladom - Ihneď expedujeme
60,76 €
Lamely spojkové třecí (s obložením) Lucas MCC303-6 - Suzuki GP125 + RG125 + RM125 + TS125 + GT185 + TS185 + DR200K + GT200N + GSF250 + GSX250RR + TS250X + RG125 + RM125 + TS125 + GT185 + TS185 + DR200K + GT200N + GSF250 + GSX250R + TS250X
Lucas TRW

Lamely spojkové třecí (s obložením) Lucas MCC303-6 - Suzuki GP125 + RG125 + RM125 + TS125 + GT185 + TS185 + DR200K + GT200N + GSF250 + GSX250RR + TS250X + RG125 + RM125 + TS125 + GT185 + TS185 + DR200K + GT200N + GSF250 + GSX250R + TS250X

Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW

Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.

Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 127 mm
B = 115 mm
C = 96 mm
D = 3 mm

Počet vnějších zubů: 12

Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.

Vhodné pro motocykly:                  
Suzuki GP125 / 78-81    
Suzuki GP125 / 78-81    
Suzuki RG125 Gamma / 85-91    
Suzuki RG125 Gamma / 92-96    
Suzuki RM125 / 86-88    
Suzuki TS125 ER / 84-89    
Suzuki GT185 / 73-78    
Suzuki TS185 ER / 79    
Suzuki DR200K / 89-    
Suzuki GT200N, EN / 79-81    
Suzuki GSF250 Bandit /    92-96    
Suzuki GSX250RR / 88-89    
Suzuki TS250X / 85-91    
Suzuki RG125 Gamma / 92-96    
Suzuki RM125 / 86-88    
Suzuki TS125 ER / 84-89    
Suzuki GT185 / 73-78    
Suzuki TS185 ER / 79    
Suzuki DR200K / 89-    
Suzuki GT200N, EN / 79-81    
Suzuki GSF250 Bandit /    92-96    
Suzuki GSX250R R / 88-89    
Suzuki TS250X / 86-89

Skladom - Ihneď expedujeme
60,76 €
Těsnění pod hlavu Yamaha FJ1200 / 86-97 + XJR1200 / 95-98
Centauro

Těsnění pod hlavu Yamaha FJ1200 / 86-97 + XJR1200 / 95-98

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1TX-11181-00
Yamaha 1TX-11181-10

Skladom - Ihneď expedujeme
60,76 €
Zrcátko zpětné levé - Suzuki GSXR600 / 06-09 + GSXR750 / 06-07 + GSXR1000 / 05-08
EMGO

Zrcátko zpětné levé - Suzuki GSXR600 / 06-09 + GSXR750 / 06-07 + GSXR1000 / 05-08

Zpětné zrcátko od značky Emgo
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz

Balení obsahuje 1 kus

Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!

Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Suzuki 56600-41G00
Suzuki 56600-41G01
Suzuki 56600-41G02
Suzuki 56600-41G03

Skladom - Ihneď expedujeme
60,76 €
Zrcátko zpětné pravé - Suzuki GSXR600 / 06-09 + GSXR750 / 06-07 + GSXR1000 / 05-08
EMGO

Zrcátko zpětné pravé - Suzuki GSXR600 / 06-09 + GSXR750 / 06-07 + GSXR1000 / 05-08

Zpětné zrcátko od značky Emgo
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz

Balení obsahuje 1 kus

Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!

Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Suzuki 56500-41G00
Suzuki 56500-41G01
Suzuki 56500-41G02
Suzuki 56500-41G03

Skladom - Ihneď expedujeme
60,76 €
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX14-BS (12V-12Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX14-BS (12V-12Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX14-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 512.014.010

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         12 Ah
Nabíjecí proud:                1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 140 A
Rozměry:                         D150 x Š87 x V145 mm
Hmotnost:                       4,14 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX14-BS
YUASA YTX14-BS
BANNER YTX14-BS
EXIDE ETX14-BS
EXIDE YTX14-BS
FIAMM FTX14-BS
MOTOBATT MBTX12U
VARTA 512.014.010

Možnost použití pro:
Aprilia ETV1000 Capo Nord / 01-05
Aprilia ETX350 / 85-99
Aprilia SRV850 / 12-13
BMW C 650GT / 12-14
BMW F 800GS / 08-13
BMW K 1300R / 08-16
BMW R 1200GS / 06-14
Benelli Adiva 150 4T / 02-06
Bombardier Rally 200 / 03-06
Ducati 1098 / 07-08
Harley Davidson VRSCA
Harley Davidson VRSCB
Harley Davidson VRSCD
Harley Davidson VRSCR
KTM 1290 Super Duke R / 14-18
Yamaha FZR1000 (Genesis Exup) / 91-94
Yamaha XJR1200 / 94-98
Yamaha YZF1000R (Thunder Ace) / 96-01

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladom - Ihneď expedujeme
60,84 €
Ložisko 830046-1 (rozměry: 30x64x16mm) Koyo
Koyo

Ložisko 830046-1 (rozměry: 30x64x16mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 64mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladom - Ihneď expedujeme
61,00 €
Řetěz ČZ 520 EC (120čl) - netěsněný/ bezkroužkový
CZ Chains

Řetěz ČZ 520 EC (120čl) - netěsněný/ bezkroužkový

Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Zesílená verze typu 520 MX s ještě širším spektrem použití na nejvýkonnějších strojích.  je určen pro hobby, ale i závodní použití, pokud není hmotnost prioritou. Vzhledem ke své robustní konstrukci, díky níž bylo dosaženo nejvyšší pevnosti je celková hmotnost řetězu mírně vyšší než u řetězu ČZ 520 MX.
Není vhodný pro silniční použití.

Typové označení: 520 EC (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)

Statická pevnost: 38,0 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 MXZ4 (pevnost 35,6 kN)
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)

Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s  testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.

Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.

Skladom - Ihneď expedujeme
61,04 €
Hadice brzdová zadní Kawasaki KX85 / 12-23
Venhill

Hadice brzdová zadní Kawasaki KX85 / 12-23

Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem

Rozměry:
- roztečná délka: 55cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!

Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.

Tato hydraulická hadice nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 43095-0670

Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).

Skladom - Ihneď expedujeme
61,16 €
Kotouč brzdový (240/107/5D) - KTM 690 Duke+790 Duke+890 Duke + 950 Supermoto+990 Supermoto+990 Superduke + Husqvarna 801 Svartpilen+801 Vitpilen+701 Svartpilen+701 Vitpilen
Tsuboss

Kotouč brzdový (240/107/5D) - KTM 690 Duke+790 Duke+890 Duke + 950 Supermoto+990 Supermoto+990 Superduke + Husqvarna 801 Svartpilen+801 Vitpilen+701 Svartpilen+701 Vitpilen

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B407F1
Brembo 68.B407.F1
Braking KT09RI
Motomaster 110314
TRW MST378
Lucas MST378

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 76010060000
KTM 61010060000
KTM 64110060000
Husqvarna 76010060000
Husqvarna 64110060000

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
KTM 690 Duke / 08-19
KTM 790 Duke / 18-25
KTM 890 Duke / 20-24
KTM 990 Duke / 24-
KTM 690 Supermoto / 07-10
KTM 950 Super Moto / 05-08
KTM 990 Super Duke / 05-13
KTM 990 Super Moto / 07-13
Husqvarna 801 Svartpilen / 24-25
Husqvarna 801 Vitpilen / 24-25
Husqvarna 701 Svartpilen / 18-20
Husqvarna 701 Vittpilen / 18-20
Gas-Gas SM700 / 22-24

Skladom - Ihneď expedujeme
61,16 €
Olej motorový motocyklový Putoline EsterTech Syntec4+ 10W40 (balení 4L)
Putoline Oil

Olej motorový motocyklový Putoline EsterTech Syntec4+ 10W40 (balení 4L)

Plně syntetický motorový olej pro čtyřtaktní motocykly obsahující špičková aditiva Ester Tech. Poskytuje dokonalou ochranu proti opotřebení, maximální výkon a optimální kompatibilitu s mokrou spojkou.
100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru. Vyvinuto exkluzivně pro závodní silniční (road) motocykly ve spojení s předními výrobci.

Revoluční aditivní systém EsterTech zaručuje:

- velmi silný mazací film, a to i za nejextrémnějších provozních podmínek
- maximální výkon motoru
- velmi vysoký a velmi stabilní index viskozity
- optimální funkce mokré spojky
- přesné a plynulé řazení
- vynikající ochrana proti opotřebení
- minimální spotřeba oleje v důsledku nízké těkavosti

Základní vlastnosti motorových olejů:

- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,853 kg/l
- index viskozity = 163
- bod vznícení = 236 °C
- bod tuhnutí = -33 °C

Objem: 4litry

Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".

Skladom - Ihneď expedujeme
61,16 €
Příruby sání / difuzory Tourmax CHH-10 - Honda CB600F Hornet / 98-05
Tourmax

Příruby sání / difuzory Tourmax CHH-10 - Honda CB600F Hornet / 98-05

Sada přírub sání (difuzorů / sacích hrdel) mezi motor a karburátor od japonské značky Tourmax
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)

Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 16211-MBZ-610

Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...

Skladom - Ihneď expedujeme
61,16 €
Sada do náboje zadního kola - Honda RVF750R / 93-94 + Suzuki GSXR1300R Hayabusa / 99-07 + GSXR600 / 97-00 + GSXR750  / 96-99 + TL1000R / 98-03 + TL1000S / 97-01
All Balls

Sada do náboje zadního kola - Honda RVF750R / 93-94 + Suzuki GSXR1300R Hayabusa / 99-07 + GSXR600 / 97-00 + GSXR750 / 96-99 + TL1000R / 98-03 + TL1000S / 97-01

Oprav. sada do náboje zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.

Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.

Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.

Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).

Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 09262-32008
Suzuki 09262-32023            
Suzuki 09262-32007
Suzuki 09262-32024      
Suzuki 09285-38001    
Suzuki 09285-39001

Vhodné pro modely:
Honda RVF750R / 93-94
Suzuki GSXR1300R Hayabusa / 99-07
Suzuki GSX-R600 / 97-00
Suzuki GSX-R750  / 96-99
Suzuki TL1000R / 98-03
Suzuki TL1000S / 97-01

Skladom - Ihneď expedujeme
61,16 €
Pneu Mitas 3,50-16" C01 Reinf. 55P TT
Mitas

Pneu Mitas 3,50-16" C01 Reinf. 55P TT

Offroadová pneumatika, dezén C-01. Blokový dezén běhounu pro přední i zadní kola motocyklů pro motokrosové závody. Doporučeno pro
měkký a střední terén.

Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.

Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).

Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.

Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu -  klasické motokrosové pneumatiky

Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.

Skladom - Ihneď expedujeme
61,20 €
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zadarmo
při nákupu nad 88,00 €
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

853 340 kusů zboží skladem ihned k expedici, 61 779 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovať Přejít do košíku